tinnuri
huviline
Registreerunud 11.05.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.02.14 14:40
|
|
|
Audi A4 1.9TDi S-line - 2004 - tinnuri
Tere.
Mõtlesin ka siis et panen oma masina siia ülesse.Auto sai siis soetatud 2013 aasta aprillis.
Tegu siis:
Mark:Audi A4 AVANT B6
Mootor:1.9 TDI 96kw
Käigukast:6-e käiguline manuaal.
Vedavsild:Esivedu
Sisu:Sport poolnahkpolster (must nahk + seemisnahk)
Värvus:Must
Väljalaskeaasta:04/2004
Varustus:
2x elektriaknad
Elektri peeglid
Originaal võimendi woofer
RNS-E ekraaniga makk
Esiistme soendused
Tagaistme seljatoed allaklapitavad
Väike külmik kindalaekas
Püsikiirusehoidja
Kliima
Veojõu kontroll
ABS
Xsenon lähituled
Kui midagi meenub kirjutan juurde.
Läbisõit oli 249000 kui ta sain.Esmalt on Eestis registreeritud 11/2012
Seisukord oli ütleme nii et täitsa enam vähem kui sain.Kerel oli m'ni kriips ja kraaps siin ja seal.Mootor ja kast toimetasid ilusti ja silladgi olid
vaiksed.Vedrustus on vist jäigem kui originaalis.Tundub vähemalt nii.All olid 17 tolli VW valuveljed koos M+S rehvidega mis olid ise mustaks värvitud
ja kapslid olid puudu.Sisu puhas ja korralik.Alla oli pandud 1.8 turbo summuti.Tagastange sisse on ise summutiavad lõigatud (veidi porno on aga kui
saan vahetan alumise osa välja).Sound on üllatavalt hea, kuigi võiks BOSE olla.Ise olen autoga rahul.
Tehtud tööd selleajaga kui auto minukäes on olnud:
Uus õli (COMMA 5W40 AC XFPD5L) ls.254419
Rihmavahetus ls.255000
Filtrid
Intecooler (sai vahetatud kuna eelmine lasi läbi pärishästi)
Auto värvimine (kapott juhipoolne esitiib,juhipoolsed uksed ja tagastange) sai värvitud kuna olid kriipsud kraapsud peal ja kivitäkked.
Salongi keemiline pesu.
Sai muretestud spoke 12 audi A8 originaal 19 tolli veljed suveks.
Tagatuled ära lakitud tumedamaks
Edasised plaanid:
Hetke seisuga plaan välja vahetada esisilla detailid,mootoripadjad ja vahetada ka ära käigukasti õli.Mõtted on panna ka chip kasutaja jyrisoo juures
mingiaeg.Olen lugenud ainult et originaal hooratas ja sidur ei pea kaua chipiga vastu.Kui tõsi see on oskab keegi öelda?Plaan välja vahetada ka
vaakumvoolikud.Varsti peab ka juba õli uuesti välja vahetama.Mingiaeg ka kaasreisija poolse esi tiiva ja esistange ära värvida laskma.Väiksed kriipsud
kraapsud peal.
Mõni pilt ka siis et aimu saada veid aga kehva kvaliteediga ja auto must ka.Kindlasti teen paremad pildid mingiaeg.




|
|
|
ragnara
huviline
Registreerunud 23.03.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: A4 b9 2.0TDI Quattro
|
postitati 11.02.14 15:59
|
|
|
Kui sidur ja hooratas ära väsivad siis poest saab uued ja paremad mis kestavad chipiga. Keilas korduvalt silma jäänud, b6 iseenesest väga ilus auto.
|
|
|
tinnuri
huviline
Registreerunud 11.05.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.02.14 16:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ragnara
Kui sidur ja hooratas ära väsivad siis poest saab uued ja paremad mis kestavad chipiga. Keilas korduvalt silma jäänud, b6 iseenesest väga ilus auto.
|
Keilas võib jah palju seda autot näha.Elsn nii Keilas kui ka Kloogal et siin kandis võib silma jääda.Hmmm aga on kuskil mõni lehekülg ka kus vähe
asisem hooratas ja sidur?Mingi valeo toodangu oma leidsin mis on ühemassiline hooratas aga kas ta ka rohkem väänet kannatab seda ei tea.
|
|
|
tinnuri
huviline
Registreerunud 11.05.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.02.14 16:41
|
|
|
Mulle ka iseenesest B6 meeldib väga.Ega muidu poleks ka ostnud seda. 
|
|
|
ragnara
huviline
Registreerunud 23.03.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: A4 b9 2.0TDI Quattro
|
postitati 11.02.14 20:13
|
|
|
Räägi freeseriga siin foorumis, ta oma dislat parajalt käppind, kindlasti aitab.
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 11.02.14 20:23
|
|
|
Freeseri auto on minu tehtud. Seda mootorit mis sellel autol on saab juba
lihtsamalt järgi aidata ja originaal sisu peab üle 300hp vastu Iseasi
kas esiveolisel on mõtet.
|
|
|
tinnuri
huviline
Registreerunud 11.05.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.02.14 22:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kuno666
Freeseri auto on minu tehtud. Seda mootorit mis sellel autol on saab juba
lihtsamalt järgi aidata ja originaal sisu peab üle 300hp vastu Iseasi
kas esiveolisel on mõtet. |
Lugesin ka tema auto teemat ja suht muljet avaldav masin 
|
|
|
tinnuri
huviline
Registreerunud 11.05.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.02.14 13:47
|
|
|
Selline küsimus kas kellegil on sama kooslusega audi olnud ja mis on kütuse kulu olnud?Vaadates tehase kulu siis selliseid numbreid ma küll ei näe.20%
linn ja 80% maantee ja keskmine kulu nii 6.6 - 7.3 l/100 km.Kas võib miskit paigast ära olla või see normaalne?Mõned siin räägivad et ei saa ainult
linnasgi sõites üle 6-e väga keskmiseks.Ma nüüd muidugi ei mäleta kas enne rihma vahetust oli ka kulu sama või ei.Ehk keegi oskab miskit öelda.Äitähh.
|
|
|
ragnara
huviline
Registreerunud 23.03.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: A4 b9 2.0TDI Quattro
|
postitati 13.02.14 15:00
|
|
|
Sul vist selle autoga esimene talv? Eks see külm tõstab seda kulu.
|
|
|
tinnuri
huviline
Registreerunud 11.05.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.02.14 15:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ragnara
Sul vist selle autoga esimene talv? Eks see külm tõstab seda kulu. |
Esimene talv jah.Algselt polnud tegelt plaanis talvel sellega üldse sõita aga olude sunnil olen ikkagist sunnitud sellega liiklema.Aga nuh ma ei tea
maanteel ma ikkagi nagu kompu järgi selliseid numbreid ei näe nagu tehase andmete järgi peaks olema.Hetke kulu näitab siiski mingi 5.5 - 6.5 maanteel
sõites.Selle vahel nagu kõigub.All on audi originaal 15 tolli veljed.Maantee ka lumest puhas.Selline probleem ka siis veel, et temperatuuri näidik
nagu väga ei liigu ja see juba ostust saadik nii.Mõtlesin et ehk on termostaadi viga aga rihmavahetusega sai ka uus termostaat ilusti pandud ja ei
muutunud midagi, kuigi samas sooja hakkab ka talvel praegu suhteliselt kiiresti tulema.Suvel sõites maksimaalselt tõusis natukene üle selle 50 aga
üldjoontes see seier nagu väga ei tõuse.Kui kohapeal väga pikalt seista siis suudab sinna 90 peale ka kuidagi ära venitada.Viga siis temperatuuri
anduris või millesgi muus?Sai ka diagnostikaga võrreldud nii kella kui mootori temperatuuri ja need olid ühesugused.Seda soovitati mul
kontrollida.Peaks proovi pärast vast kelleltki laenama teist temperatuuri andurit siis ehk pilt vähe selgem.Või võib viga milleski muus olla?
|
|
|
Indrek001
huviline
Registreerunud 01.07.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Vectra 1.9 110kw
|
postitati 13.02.14 23:23
|
|
|
Kas peale rihmavahetust on arvutiga ka nukkvõlli ajastus korrigeeritud? Tavaline asi miks pumpdüüsid palju joovad, et see tegemata jäetakse!
|
|
|
tinnuri
huviline
Registreerunud 11.05.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.02.14 02:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Indrek001
Kas peale rihmavahetust on arvutiga ka nukkvõlli ajastus korrigeeritud? Tavaline asi miks pumpdüüsid palju joovad, et see tegemata jäetakse!
|
Seda ei ole tehtud. Kus seda teha saab? Diagnostikaga või vaja kuhugi spetsiaalsesse kohta minna?
|
|
|