Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: AELile Volvo jahutusvedeliku küünlad (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 1771)
hempishemp
huviline



Registreerunud 15.03.12
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2.8q

postitati 08.02.14 21:08 Tsiteeri
AELile Volvo jahutusvedeliku küünlad



Olen kuskilt kuulnud, et volvo r5 diiselmootori jahutusvedeliku küünlaid saab panna ael mootorile, et kiiremini soojaks läheks, aga kas on kohe bolt on see süsteem?


Kui pöörata vasakus kurvis paremale, siis näeb rohkem loodust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 08.02.14 22:13 Tsiteeri


Panin enda AEL ile need ka peale rihmavahetuse käigus. Kuna originaalis on soojendusradika juures elektriradikas siis asjal mõtet ei ole. Kui panna need 3 küünalt tööle lülitub originaal radikas välja kuna akupinge langeb. Mingit erilist vahet ei tunneta temp jõuab mõni km varem 90 peale. Kui originaal radikas töötab siis mina ei paneks neid. Generaatr ei jõua seda jama ära toita lihtsalt. Kui kiiresti soja tahad siis plokisoojendus salngipuhuriga või webasto. Endal mõlemad olnud kui pistik ligi siis eelistaks elektrisoojendust. Pole sel talvel pea kordagi eelsüüte küünla tuld näinud. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
hempishemp
huviline



Registreerunud 15.03.12
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2.8q

postitati 09.02.14 07:47 Tsiteeri


Endal on ikka ilge jama. -10 ga enam tööle ei läinud siis soojendasin puhuriga plokki ja mootoritemp jõuab keskele alles poolel teel Võrust Tartusse.


Kui pöörata vasakus kurvis paremale, siis näeb rohkem loodust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 09.02.14 08:07 Tsiteeri


Käima minemiseks on vaja korralikku akut ja töötavaid eelsüüte küünlaid. Süüde peab ka muidugi paigas olema. Termostaat peab olema ka korralik ja kui veel põhjakate ka all on siis peaks mootor ikka päris kiiresti soojaks minema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
hempishemp
huviline



Registreerunud 15.03.12
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2.8q

postitati 09.02.14 08:13 Tsiteeri


Käima ei lähe jah sellepärast et süüde vaja paika panna ja starter määrida, aga termostaat vahetatud ja soojaks ikka ei lähe


Kui pöörata vasakus kurvis paremale, siis näeb rohkem loodust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 09.02.14 10:14 Tsiteeri


Diiselmootr ei lähegi kohapeal soojaks kui õues alla -15 külma on. Kui õues -25 oli siis alles peale 30 km läbimist jõudis temp 90 peale ja linna jõudes kukub jälle sinna 60-70 peale. Kusjuures mul plokisoojendus ka tunnike taga olnud ja startides oli mootr mõne + kraadi juures. Salongi puhub sooja juba 50 kraadiga ilusti seega ma probleemi väga ei näe. Korralik salngiradikas suudab lihtsalt kogu sooja salongi tuua ja mootr ei soojene 90 kraadini. Kui sul sooja salongi ei tule tuleb salongiradikas vahetada uue originaal radika vastu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 27.5% - SQL: 72.5%]