Registreerunud 15.03.12
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: C4 2.8q
postitati 08.02.14 21:08
AELile Volvo jahutusvedeliku küünlad
Olen kuskilt kuulnud, et volvo r5 diiselmootori jahutusvedeliku küünlaid saab panna ael mootorile, et kiiremini soojaks läheks, aga kas on kohe bolt
on see süsteem?
Kui pöörata vasakus kurvis paremale, siis näeb rohkem loodust
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
postitati 08.02.14 22:13
Panin enda AEL ile need ka peale rihmavahetuse käigus. Kuna originaalis on soojendusradika juures elektriradikas siis asjal mõtet ei ole. Kui panna
need 3 küünalt tööle lülitub originaal radikas välja kuna akupinge langeb. Mingit erilist vahet ei tunneta temp jõuab mõni km varem 90 peale. Kui
originaal radikas töötab siis mina ei paneks neid. Generaatr ei jõua seda jama ära toita lihtsalt. Kui kiiresti soja tahad siis plokisoojendus
salngipuhuriga või webasto. Endal mõlemad olnud kui pistik ligi siis eelistaks elektrisoojendust. Pole sel talvel pea kordagi eelsüüte küünla tuld
näinud.
hempishemp
huviline
Registreerunud 15.03.12
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: C4 2.8q
postitati 09.02.14 07:47
Endal on ikka ilge jama. -10 ga enam tööle ei läinud siis soojendasin puhuriga plokki ja mootoritemp jõuab keskele alles poolel teel Võrust Tartusse.
Kui pöörata vasakus kurvis paremale, siis näeb rohkem loodust
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
postitati 09.02.14 08:07
Käima minemiseks on vaja korralikku akut ja töötavaid eelsüüte küünlaid. Süüde peab ka muidugi paigas olema. Termostaat peab olema ka korralik ja kui
veel põhjakate ka all on siis peaks mootor ikka päris kiiresti soojaks minema.
hempishemp
huviline
Registreerunud 15.03.12
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: C4 2.8q
postitati 09.02.14 08:13
Käima ei lähe jah sellepärast et süüde vaja paika panna ja starter määrida, aga termostaat vahetatud ja soojaks ikka ei lähe
Kui pöörata vasakus kurvis paremale, siis näeb rohkem loodust
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
postitati 09.02.14 10:14
Diiselmootr ei lähegi kohapeal soojaks kui õues alla -15 külma on. Kui õues -25 oli siis alles peale 30 km läbimist jõudis temp 90 peale ja linna
jõudes kukub jälle sinna 60-70 peale. Kusjuures mul plokisoojendus ka tunnike taga olnud ja startides oli mootr mõne + kraadi juures. Salongi puhub
sooja juba 50 kraadiga ilusti seega ma probleemi väga ei näe. Korralik salngiradikas suudab lihtsalt kogu sooja salongi tuua ja mootr ei soojene 90
kraadini. Kui sul sooja salongi ei tule tuleb salongiradikas vahetada uue originaal radika vastu.
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 27.5% - SQL: 72.5%]