raidoaudics
huviline
Registreerunud 16.11.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.02.14 22:06
|
|
|
K: A8 3.3tdiq turbo rõhu kell ?
Oskab keegi miskit pajatada, et kuhu või mille alla tuleks see kell panna ? Hetkel on ta sisselaske kollektori küljes, aga seal ei tundu asi nagu õige
olevat. Kell iseenesest toimib, aga näidik hakkab jubedalt värisema kui gaasi anda ja ega sealt mingit kindlat näitu pole võimalik välja lugeda . Ja
tundub, et minek jäi ka lahjemaks. Mõned päevad tagasi sai see sinna külge aretatud ühe asjaliku sõbra juhtnööridel, kuid mulle asi õige ei tundu. Ehk
siis uuringi, et kuhu mis ja mida? Enne ei julge väga autoga liigelda, kui asi kindel.
A8 3.3TDIQ 165kW 2001.
Ette tänades.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 04.02.14 22:31
|
|
|
No ilmselt on midagi valesti küljes või on kell mingisugune kõige odavam juust.
Värisema geomeetriaga diislil turborõhk nüüd küll ei saa eriti hakata.
Üldiselt, kui EGR pole kinni, siis ma ei paneks sellist asja SL kollektori külge.
|
|
|
|
drifter
huviline
Registreerunud 27.11.13
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.02.14 23:04
|
|
|
Seier hakkab siis värisema, kui ei kasuta seda kolmikut mis tavaliselt kelladega kaasas on. Sel kella minevas otsas on metall junn sees, millel ime
peenike auk. See võtab värina ära. Väga odavatel kelladel pole loomulikult neid ''lisasid''
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 04.02.14 23:16
|
|
|
Bensukal jah hakkab värisema, aga geomeetriaga diislil on see rõhk ühtlasem... eriti kui võtta peale coolerit kuskilt.
Probleem on selles, et võetud on kollektorist, seal ongi rõhk kogu aeg varieeruv ja väriseb.
Lahendusi on kaks - kas restriktor pisikese avaga või siis parem lahendus, digitaalne kell, mis võtab rõhuandurilt signaali ning arvutab kogu aeg
keskmist väärtust ning liigutab osutit servomootori abil see kaotab ka värina ära.
|
|
|
|
raidoaudics
huviline
Registreerunud 16.11.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.02.14 07:22
|
|
|
Okei, kell ise on muidu auto gauge oma. Kella enda küljes on küll jah ime pisikene auk aga kollektori külge tegin ise stutsi ja seal on see läbimõõt
kõvasti suurem, kolmikut muidugi ei kasutanud. Et mõtekam oleks siis võtta kusagilt peale coolerit see rõhk ? Egr-ist niipalju, et klappide küljepeal
on pisikesed augud mõlemal egr-il ja olen tähele pannud, et sealt lööb tahma välja, vaevalt, et see asi õige on ?
|
|
|
Rst
huviline
Registreerunud 06.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: hall metallik diisel Q
|
postitati 05.02.14 08:06
|
|
|
Võid proovida kasutada bensiinifiltrit, et värinat vähendada. Mõnedel juhtudel on see värina ära võtnud. Antud filter ei maksa ka teab, mis palju.
ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9sec@210km/h, 1km 268km/h, 1miil 295km/h
|
|
|
|
_rein_
huviline
Registreerunud 19.10.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.02.14 08:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: drifter
Seier hakkab siis värisema, kui ei kasuta seda kolmikut mis tavaliselt kelladega kaasas on. Sel kella minevas otsas on metall junn sees, millel ime
peenike auk. See võtab värina ära. Väga odavatel kelladel pole loomulikult neid ''lisasid'' |
Seda "metalljunni"nimetatakse drosseliks
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 05.02.14 09:07
|
|
|
Kui vaja mul täisdigitaalne autogauge servoga ja map anduriga ka vedeleb kuskil.
EGR-i tahma teema on teine teema - remontida vaja autot.
|
|
|
|
raidoaudics
huviline
Registreerunud 16.11.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.02.14 16:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Kui vaja mul täisdigitaalne autogauge servoga ja map anduriga ka vedeleb kuskil.
EGR-i tahma teema on teine teema - remontida vaja autot. |
Pane privasse pakkumine. Egr-i kohta, et remontida vaja küll jah sellest ma olen isegi aru saanud, aga et siis mida nimelt ? Kas klapid ise õhtal või
kuskil mingi muu kala ?
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 05.02.14 21:15
|
|
|
Ma pole selgeltnägija
Kui tahma vahelt välja ajab, siis võib lihtsalt leke olla. Näiteks võib proovida sisselaske rõhu testi ning vaadata, kas hakkab sealt vahelt välja
susisema kuskilt.
Kui Sa Tallinnas oleksid, siis ütleksin lihtsalt, et tule läbi ja teeme korda, aga kahjuks Viljandisse ma ei ulatu.
Kella kohta saatsin priva.
|
|
|
|
raidoaudics
huviline
Registreerunud 16.11.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.02.14 21:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Ma pole selgeltnägija
Kui tahma vahelt välja ajab, siis võib lihtsalt leke olla. Näiteks võib proovida sisselaske rõhu testi ning vaadata, kas hakkab sealt vahelt välja
susisema kuskilt.
Kui Sa Tallinnas oleksid, siis ütleksin lihtsalt, et tule läbi ja teeme korda, aga kahjuks Viljandisse ma ei ulatu. |
Aga mul pole ka probleem tallinnasse tulla Äkki saame mingi aja kokku
leppida ? Kuna alles uus pill minukäes, siis laseks asjatundjal üle vaadata.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 05.02.14 21:30
|
|
|
Saab ikka, aga helista palun homme alates kella 9-st, siis saab konkreetselt kokku leppida midagi.
Kontakti leiad minu profiilist ja/või signatuurist.
|
|
|
|
raidoaudics
huviline
Registreerunud 16.11.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.02.14 21:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Saab ikka, aga helista palun homme alates kella 9-st, siis saab konkreetselt kokku leppida midagi.
Kontakti leiad minu profiilist ja/või signatuurist. |
Teeme nii .
|
|
|