madisson
huviline
Registreerunud 30.01.12
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1.8T 2002
|
postitati 31.01.14 10:57
|
|
|
Audi A6 1.8T - 2002 - madisson
Tere foorumlased! Teen oma värskest liikurist ka teema, siis lihtsam rumalaid küsimusi esitada ja näpuga järge ajada. Auto sai ostetud kohaliku
kaupmehe käest, kes pruugitud masinaid saksast maale toob. Tegu on 1.8T mootoriga sedaankerega autoga, millele varustustase millegagi silma ei paista:
kliimaautomaatik,udutuled eesmised, 2x elektriliselt juhitavad istmed, veojõukontroll ning külglibisemisvastane seade, 4x elektiaknad ja peeglid ning
tagumised parkimisandurid. Puudust tunnen ainult istmesoojendustest, aga see mure on tulevikus lahendatav. Ostueelses kontrollis sai auto ainult
kiita.
Tänaseks on auto arvele võetud ja teostatud suurem hooldus nagu kombeks on. Vahetatud said hammasrihm koos juurdekuuluvaga, lamerihmad, veepump,
termostaat, jahutusvedelik ja õli. Pluss filtrid kogu kupatus.
|
|
|
madisson
huviline
Registreerunud 30.01.12
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1.8T 2002
|
postitati 01.02.14 18:05
|
|
|
Kuna originaalmakki ostes enam polnud, siis torkasin sinna kodus jõude vedelenud Kenwoodi. Kuna testrit käepärast pole ja mõõta ei saa, siis jäi
selgusetuks, et millist värvi ots süütelukust tuleb? Praegu on juba eelnevalt kellegi poolt pistikusse ühendatud pruun, sini-punane ja peenem
roheline. Lahtiste otstena tilbendavad seal veel must, hall ja heleroheline. Punast nagu polegi? Jube tüütu on kogu aeg makki kinni-lahti käsitsi
vajutada. Lisaks oli seal veel mingi pisikeste pinnidega laiem ja peenem pistik. See käib siis arvatavasti originaalmaki taha. Kas selle pistiku
olemasolu viitab sellele, et tagumiste kõlarite katete all on reaalselt kõlarid olemas?
|
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 01.02.14 19:51
|
|
|
Kas 90 kraadi tuleb linnavahel lõpuks? Mida arvuti temperatuuriks ütleb?
kliima, 4x elektriaknad näiteks ei ole A6 lisavarustus, vaid standard.
Lihtne on ka mingi kodukootud tester teha mõne dioodiga, ühendada sinna juhtmesse ja massi ja siis süüdet anda ja vaadata, kas hakkab põlema või ei.
S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
|
|
|
|
madisson
huviline
Registreerunud 30.01.12
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1.8T 2002
|
postitati 01.02.14 20:32
|
|
|
Jah, minu viga, kasutasin vale väljendit, mitte lisavarustus vaid lihtsalt varustustasemaga. Arvutiga pole veel mõõtnud paraleelselt, aga teen selle
kindluse mõttes ära. 90kraadi tuleb pigem maanteel, kui soojaks sõita, linnavahel hakkab vaiksekt 70 kraadi peale vajuma Sooja puhub kenasti ja
kiirelt, termostaadi vahetusega midagi ei muutunud, seega kahtlustan temp.näidikut, aga lasen arvuti taha visata ja proovib siis külmalt käima panna
ja jälgida asja. Tekkis veel küsimus, et mida loetakse nn. valgustuspaketiks salongi poolelt? Algul ei pannud tähelegi, aga igas vidinas(ukselingid,
tuhatoosid, topsihoidja) on punane led sees ja esiistmete all süttib valgus uksi avades. Näppan homme töö juurest testri ja vaatan, kas leian
süütelukust tuleva otsa üles. Kui nüüd oleks soov originaalmakk tagasi panna, siis oleks see ISO pistik vaja asendada miski muuga arvatavasti?
|
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 01.02.14 22:47
|
|
|
Iso pistik käib lisana audi pistiku otsa, lihtsalt ära vahetada ja polegi midagi muud vaja. Soovitan isiklikult otsida mingi punase valgusega Pioneer,
Alpine. Kvaliteetsem heli ja rohkem ühenduvust.
Võid proovida ka jahutusvedeliku temperatuuri andurit, võib samuti villast panna ja olenevalt seisukorrast ka siis uue paisupaagi panna igaks
petteks.
See valgustus peaks samuti standard olema ja minu arvates loob väga maheda ümbruse sõites. 
Prj lase chip ka panna, muutub minek ka vähe vilkamaks. Originaalis on ta paras "vabalthingav".
S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
|
|
|
|
madisson
huviline
Registreerunud 30.01.12
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1.8T 2002
|
postitati 02.02.14 09:35
|
|
|
Kuidas originaalis olema peaks see pistikumajandus? Keski on siis kunagi originaalpistiku lihtsalt maha lõiganud järelturumaki paigalduseks ja kolme
otsa külge ISO pistiku istutanud. Nagu mainisin, siis ülejäänud kolm otsa(hall, must ja heledam roheline) turritasid niisama. Lisaks siis see
pisikeste pinnidega pistik(tagumised kõlarid?) ja esimeste kõlarite ISO pistik. Kaks ISO pistikut lähevad praegu maki taha ja mängivad esimesed
kõlarid. Viljandi on suhteliselt kolgas, väheusutav, et siit kohapealt õnnestuks originaalpistiku üleminekut ISO-le letikaubana osta, Tartust,
Lõunakeskusest, saaks ikka vast. Lähen piilun pagassist, kas tagumisel aknalaual olevate katete all on üldse midagi olemas. Tegelikult oligi ostes
sees Alpine, aga pisut vigane. Panin eelmise auto pealt alles jäänud punase nupuvalgusega Kenwoodi http://www.euronics.ee/t/52505/autoaudio/autostereo-kdc-3057ur-kenwood/kdc3057ury sinna asemele hetkel.
Kas jahutusvedeliku temp. andur asub sama koha peal, kus tavalisel 1.8 mootoril, vastu tulemüüri?
Chip ei ole üldse paha mõte jah, eks peab uurima foorumist, kes sellega tegelevad ja toimetavad.
|
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 02.02.14 10:11
|
|
|
Kui seal juba pornot tehtud on, siis tasuks võtta originaaljuhtmete tähendused ja ISO korda teha.
Seal aknalaua katetel ei tohiks ka midagi olla, vaid uste sees on parajad juustud kõlarid. Nokia vist oli tootjaks neil.
Chipi osas ma juba ütlesin ühe ja ainsa - kasutaja prj. 
S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
|
|
|
|
madisson
huviline
Registreerunud 30.01.12
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1.8T 2002
|
postitati 02.02.14 15:14
|
|
|
Võtsin maki välja ja kontrollisin üle - neist kolmest lahtisest otsast ei tule süütelukust midagi peale.
Kogu majandus seal sahtlis näeb välja selline:

|
|
|
madisson
huviline
Registreerunud 30.01.12
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1.8T 2002
|
postitati 05.02.14 18:42
|
|
|
Autol nüüd ka kodumaine TÜV läbitud(siinkohal tervitused kohalikule ARK-ile, kus soovitati paar kuud saadaolevat Saksa TÜV-i kehtivust auto tehnilisse
passi kanda. Poleks seda teinud ja kohe ülevaatusele läinud, siis oleks järgmine olnud alles sept. 2015, nüüd pean selle aasta septembris uuesti
minema, aga see selleks), kõik kontrollitavad asjad väga head ning mootori CO näidud tunnistati uue auto vääriliseks. Veermikus mingeid lõtke pole.
Mingi õrn klobin on ees siiski sees, ju siis amordid tekitavad seda heli. Küll aga häirib ennast juhi jalge juurest põhja alt aegajalt kostuv
krääksatus teravamal ebatasasusel. Alumiste õõtsadega seotud arvatavasti. Peab nädalavahetusel ratta ära kruttima alt ja süstlaga õli kummikatte alla
süstima, esialgu esimesele alumisele ja kui see ei aita, siis tagumisele alumisele. Kui see krääksumise ära kaotab, siis selge kumb ära vahetada.
Lugesin siit foorumist, et tüüpveana pidi esimene alumine see krääksuja olema? Näis siis. Uurisin ka klaaside toonimist ja pakkumine on 80€. Mingi
hetk siis see ka ära lasta teha. Sai ära tellitud ka turbo õlitoru, mis esimesel võimalusel kapoti all oma koha sisse võtab. Muidu autoga rahul, minek
on võrreldes tavalise 1.8 92kw mootoriga ikka hoopis teine.(peres veel B5 Passat heaks võrdluseks sellise mootoriga) Sai uuritud ka JõuJaamast
chiptuningu hinda, mis suvel loodetavasti ka paigaldatud saab. Kütusekulu on vastavalt jalale, esimesel mõõtmisel täispaagiga 100km sõitu ja uuesti
paak täis, sain keskmiseks mnt. ja linn 12L/100km. Siis sai ka kõvasti tallatud ja uut mänguasja proovitud, viimasel mõõtmisel peale hooldust oli kulu
juba 10L/100km. Võib rahul olla. Passat võtab sama palju aga mineku asemel rohkem röögib kui läheb.
|
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 05.02.14 19:16
|
|
|
Kääksuvad jah esimesed alumised õõtsad.
Kas pidurdades kaob klobin ära? Kui jah, siis supordile uued liugutid ja korras.
Aju näppides on see effekt sama mis praegu 92 kW pealt 110 peale liikudes oli 
S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
|
|
|
|
madisson
huviline
Registreerunud 30.01.12
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1.8T 2002
|
postitati 05.02.14 19:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Siim89
Kas pidurdades kaob klobin ära? Kui jah, siis supordile uued liugutid ja korras.
|
See ei tulnud meeldegi, et supordid ka koliseda võivad, kunagi B4 ajasin ka kolinat taga ja siis sai seda ka muuhulgas kontrollitud. Otsin homme
pikema lõigu si..a teed ja proovin järgi. Liugurid on eraldi müüa muidu? Kummiosade remontkomplekte olen ostnud, aga muud pole uurinud.
|
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 05.02.14 19:51
|
|
|
Täitsa olemas ja maksavad 2 komplekti kokku mingi 15 € kanti ma usun.
S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
|
|
|
|
madisson
huviline
Registreerunud 30.01.12
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1.8T 2002
|
postitati 06.02.14 14:44
|
|
|
Tekkis veel üks rumal küsimus - nimelt ei ole päris lõpuni selge kliimaautomaatiku juhtimine. Saan aru, et ECON nupp on ainuke, mille põlemine
tähendab väljalülitatud olekut. Samas talvel nagunii ei pidavat kliimakompressorit järgi lülitama automaatselt, siis kas ta peab mul siis hetkel olema
põlevas asndis või mitte? Ja automaatne pöördõhk võiks olla kogu aeg sisse jällegi lülitatud?
|
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 06.02.14 15:21
|
|
|
See auto jätab Econ seade meelde, seega lülita kindluse mõttes ta ikkagi sisse. Muidu talvel külmaga ta tõesti kogu aeg järgi pole. Kas 0 kraadi
juures vist lülitab välja.
Ma kasutaks salongiõhku ainult külmkäivitades salongi soojenemise ajal. Kui saad juba kindad ära võtta, siis pane välisõhu peale tagasi, sest salongis
olev õhk on kõvasti niiskem ja aknad lähevad uduseks mingi aeg.
S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
|
|
|
|
madisson
huviline
Registreerunud 30.01.12
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1.8T 2002
|
postitati 14.02.14 17:17
|
|
|
Sild sai läbi loksutatud ja seal lõtke pole, suportid ka ei loksu. Ometi on ebatasasel teel eest klobinat kuulda. Rohkem paremalt, aga kohati ka
vasakult. Amordid, roolilatt,mootoripadjad? Mida veel kontrollida oleks tarvis?
|
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 19.02.14 10:21
|
|
|
Ma siiski paneks uued liugurid supordisse. Saad kodus põlveotsas teha ka kenasti, lihtsalt nr 7 kuuskanti on vaja, mida igas komplektis ei ole. Ei
suutnud minagi tõstuki peal seda tuvastada, vahetasin ära ja toimis. Odav on ta ka võrdlemisi.
S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
|
|
|
|
ragnara
huviline
Registreerunud 23.03.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: A4 b9 2.0TDI Quattro
|
postitati 19.02.14 10:22
|
|
|
Piduri klotsid võivad ka seda teha. Too klamber klotsi küljes väsib ära.
|
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 19.02.14 10:50
|
|
|
Jah, panin kunagi ise ka mingid odavam klotsid, hallis pakendis ja rohelised kirjad olid vist. Nendel ka see tagumine klamber lihtsalt eemaldus
klotsist. Siiski tee test, pidur peal august läbi - pidur maas samast august läbi.
S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
|
|
|
|
siimuu
huviline
Registreerunud 19.08.11
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat BiT 4motion B8 3G '17 / BMW Z4 E85 3.0 Convertible
|
postitati 19.02.14 13:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Siim89
Jah, panin kunagi ise ka mingid odavam klotsid, hallis pakendis ja rohelised kirjad olid vist. Nendel ka see tagumine klamber lihtsalt eemaldus
klotsist. Siiski tee test, pidur peal august läbi - pidur maas samast august läbi. |
Pidur peal august läbi sõita? 
|
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 19.02.14 17:06
|
|
|
Ega siis põhja pea vajutama. Hoiad nii, et klots ketta vastus oleks. Sellest piisab et välistada pidurisüsteemi kolisemine.
S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
|
|
|
|
madisson
huviline
Registreerunud 30.01.12
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1.8T 2002
|
postitati 15.03.14 12:26
|
|
|
Kolinaprobleem nüüd lahendatud. Lihtsalt see kahjuks ei käinud. Lõpptulemusena võtsin lammarist uue käändmiku, ja ladusin kogu enda õõtsamajanduse ,
rooliotsa ja rattalaagri sinna külge ringi. Tuli soodsam, kui osta uued , kuumutamisega tuksi keeratud rooliots ja ülemised õõtsad(rooliots ja
ülemiste õõtsade pikk polt oli nii kinni, et mõõdukas kuumutamine tulemust ei andnud ja sai lihtsalt relakaga lahti lõigatud kogu jutt). Amort oli
korralik, sinna sai küll uus tugilaager pandud igaks petteks. Ainus loksuga koht oli üllatuslikult ülemise tagumise õõtsa šarniiripoolne kinnitus
käändmiku külge. Šarniir ise korras, aga lõtk oli kinnituses, kuigi polt oli ise kinni mädanenud sinna. Kui rattad kindlalt maas, siis raskusega
vajutas kinnituse nii jäigaks, et käega polnud seda lõtku tunda. Ebatasasel teel aga andis lõtk kolina näol tunda.
Nüüd aga paar küsimust salongipoolelt: kuidas A6-l kütusenäidik annab märku, et kütus hakkab lõppema? Süttib mingi tuluke ikka? Olen ise punase alani
näidikul jõudes tankimas käinud ilma hoiatuseta, aga näiteks Passatil viskab tule põlema juba vaevalt sinna punasesse jõudes. Natuke segane seletus,
aga vast saab aru. Teiseks huvitab mind see, et raadio kohal on ESP nupu kõrval veel kahele nupule kohad, mis hetkel on kaetud lihtsalt katetega. Mis
nupud sinna veel parema varustusega masinatel käivad, ja on neid võimalik ka hankida? Kasutaks ühe toimiva nupu ühe idee jaoks lihtsalt ära 
|
|
|
ragnara
huviline
Registreerunud 23.03.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: A4 b9 2.0TDI Quattro
|
postitati 15.03.14 14:33
|
|
|
Sul kompuuter või see poolik kompuuter? Sinna peab viskama kollase hoiatustule. Tavaliselt siis kui on seal 2punase kriipus juures seier.
|
|
|
madisson
huviline
Registreerunud 30.01.12
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1.8T 2002
|
postitati 15.03.14 14:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ragnara
Sul kompuuter või see poolik kompuuter? Sinna peab viskama kollase hoiatustule. Tavaliselt siis kui on seal 2punase kriipus juures seier.
|
Kompuutrit ei ole jah, näitab temperatuuri väljas ja muud miskit. Peaks siis olema miskit sellist: http://www.upload.ee/image/2290738/Audi_2.7_biTurbo.jpg ?
Pole tahtnud väga punases alas sõita ja olen tankimas käinud, aga hoiatust pole ka nagu süttinud veel kordagi. Seepärast küsin.
|
|
|
ragnara
huviline
Registreerunud 23.03.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: A4 b9 2.0TDI Quattro
|
postitati 15.03.14 17:39
|
|
|
Eks ta ikka annab märku kus ta pääseb.
|
|
|