Deprecated: Implicit conversion from float 500565.99999999994 to int loses precision in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/viewthread.php on line 181
Eesti Audi Klubi foorum - C6 õhkvedrustus
Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: C6 õhkvedrustus (Vastuseid: 44 | Vaatamisi: 20772)
janarpold
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.13
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI 171kw Quattro (S-Line)

postitati 31.01.14 04:52 Tsiteeri
C6 õhkvedrustus



Tere

Mure selline, et juba kaks hommikut järjest on auto vastu maad olnud. Kas asi võib olla ka praeguses külmas ilmas või on kusagil mingi suurem viga sees? Sooviks teada kuidas teistel C6 omanikel õhkvedrustusega lood on.

Ette tänades


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
indro
meeskond



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 31.01.14 07:22 Tsiteeri


Mina olen külmadega teistsuguse probleemi avastanud, nimelt on viimati kasutusel olnud "Dynamic" valik halli värvi ehk nagu Lift asend teatud kiirusest alates kui seda valida ei saa. Kui valida midagi muud, siis MMI ekraanil olev üles nool muutub valgeks aga armatuuris õhkvedrustuse tuluke ei sütti ja midagi nagu ei toimu ka. Alla auto kunagi vajunud ei ole, lihtsalt ei saa vedrustuse valikuid muuta. Veakoode pole jõudnud vaadata aga teen seda täna õhtul.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Fugitive
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi

postitati 31.01.14 07:42 Tsiteeri


Dynamic eeldab pidevat jäikuse ja kõrguse muutmist mis ilmselgelt selliste külmadega pole jätkusuutlik lahendus. Ilmselt süsteem ise disable'ib antud valiku.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
janarpold
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.13
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI 171kw Quattro (S-Line)

postitati 31.01.14 07:43 Tsiteeri


MMI-s minul näiteks probleeme pole, kuid mul meenub kui täna auto käima panin, siis armatuuris vilkusid natuke aega koos kollane ja roheline tuluke. Natuke kui olin oodanud, kustusid ilusti mõlemad tulukesed ära ja auto oli jälle õige kõrguse peal.
Enda auto puhul loodan, et kõik on jälle korras kui ilmad soojemaks lähevad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Fugitive
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi

postitati 31.01.14 08:06 Tsiteeri


See, et auto hommikuks kõhuli on viidab pigem sellele, et kuskil on õhuleke. Kas õhkvedru on ise katki või mõni O-rõngas lekib. Selliselt edasi sõites lõppeb katkise kompressoriga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
janarpold
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.13
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI 171kw Quattro (S-Line)

postitati 31.01.14 08:13 Tsiteeri


Jm kuid ma ei taha uskuda, et kõik neli patja hakkasid korraga lekkima. Kuidas ma saaksin lekket kontrollida? Kas on võimalik, et lekib kusagil kompressori juures? Ja oskab öelda keegi kus see kompressor asub?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
grossu
huviline



Registreerunud 19.07.06
Asukoht: Tallinn / Räpina
Kasutaja on eemal

Auto: C6 Q /B3 Q

postitati 31.01.14 08:24 Tsiteeri


Minu autol vajub viimase nädala jooksul esimene ots hommikuks alla ja vahepeal vilguvad käivitades samamoodi kollane ja roheline tuli armatuuris. Kuidas seda õhuleket mõistlik otsida oleks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Fugitive
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi

postitati 31.01.14 08:28 Tsiteeri


Ma C6 kohta täpselt ei mäleta aga järsku oli ees, kõrvalistuja pool, stange taga see kompressor. Ratas ja logar tuleb ära võtta siis pääseb ligi. Kompressor ei puhu õhku otse patjadesse, vahel on veel metallist paak ja klappide plokk.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Fugitive
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi

postitati 31.01.14 08:29 Tsiteeri


Õhuleke otsimisel on abiks seebivesi pihustiga pudelis, taskulamp, soe garaaz tõstukiga või tungrauaga vms.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
janarpold
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.13
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI 171kw Quattro (S-Line)

postitati 31.01.14 09:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: grossu
Minu autol vajub viimase nädala jooksul esimene ots hommikuks alla ja vahepeal vilguvad käivitades samamoodi kollane ja roheline tuli armatuuris. Kuidas seda õhuleket mõistlik otsida oleks?


Eile peale tööd oli mul täpselt sama moodi kus juures.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
indro
meeskond



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 31.01.14 20:23 Tsiteeri


Minu probleem lahenes väga lihtsalt, nimelt oli kogemata MMI-s "Towing mode" aktiivne ja sellepärast ka Dynamic disabled jne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
imre208
huviline



Registreerunud 21.01.14
Asukoht: Estonia
Kasutaja on eemal


postitati 31.01.14 21:30 Tsiteeri
tre



Mul on täpselt sama asi et ööga vajub auto esimene ots alla aga päeval mitte.Auto käis MT-autos, oli seal 2 päeva 1 öö ja nemad ei leidnud viga et olid mõõtnud patju ja asju aga leket kuskil.Et kui keegi leiab mõne muu vea mis seda situatsiooni tekitab antku ka teada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
janarpold
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.13
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI 171kw Quattro (S-Line)

postitati 01.02.14 08:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: imre208
Mul on täpselt sama asi et ööga vajub auto esimene ots alla aga päeval mitte.Auto käis MT-autos, oli seal 2 päeva 1 öö ja nemad ei leidnud viga et olid mõõtnud patju ja asju aga leket kuskil.Et kui keegi leiab mõne muu vea mis seda situatsiooni tekitab antku ka teada.


Ilmselt oligi asi külmas ilmas. Täna juba natuke soojem ja auto polnud hommikul alla vajunud.
Arvan, et kusagil on kondents tekkinud ja see siis kusagil klappude vahel külmunud. Tänu sellele ka suurema külmaga auto alla vajub. ( muidugi kui selline asi üldse võimalik on)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Urmet24
huviline



Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: a4 avant b8

postitati 01.02.14 08:56 Tsiteeri


Kui seal niiskus sees siis peagi lendab ka kompressor.
Kui on leke, siis peab sellega kiirest tegelema, muidu hilisem remont märgatavalt kallim


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
imre208
huviline



Registreerunud 21.01.14
Asukoht: Estonia
Kasutaja on eemal


postitati 01.02.14 11:32 Tsiteeri


Ongi asi külmas ilmas.Mul juba eelmine aasta oli väga külmaga see asi aga siis ei olnud tulekesi.Ja seda viga nad sooja ilmaga ka vast ei leia ,et remonti tuleb viia külmaga ,et saaksid leket otsida või mis külmub ja hakkab õhku välja laskma.Arvamus sellest ,et päise päeva ajal leket ei leitud ja autot soojas hoides kh,et aind ööse kui on -10 rohkem nagu tänane öö näitas.Ja et sellest kompressor läbi läheks siis ta peaks mul juba läbi olema kui vaadata kaua see kestnud on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ramm
huviline



Registreerunud 15.03.07
Asukoht: saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: Range Rover Sport 5.0L 372kW

postitati 01.02.14 11:48 Tsiteeri


Vaadake kasvõi oma rehvide rõhku/kuju kui auto on päev aega seisnud -15C juures ja tehke sellest oma järeldused...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
janarpold
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.13
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI 171kw Quattro (S-Line)

postitati 01.02.14 12:34 Tsiteeri


Nõus, kuid vastu maad ei vaju kõik C6-ed, seega kusagil midagi peab olema. Loodetavasti mitte midagi sellist mis remonti vajab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KristoK
huviline



Registreerunud 02.08.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 01.02.14 15:47 Tsiteeri


Külmemate ilmadega tegi mul C6 samamoodi, et lasi nina vastu maad. Võtsin kompressori kuivati küljest, vahetasin graanulid ja lasin mõned korrad auto vastu maad ja siis üles tagasi jälle, et kompressor teeks täitmise/tühjendamise(kuivatamise) tsüklid läbi. Täna enam probleeme polnud, hoidis ilusti üleval.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
imre208
huviline



Registreerunud 21.01.14
Asukoht: Estonia
Kasutaja on eemal


postitati 01.02.14 20:32 Tsiteeri


Ja palju siis uus kuivati ka maksis?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KristoK
huviline



Registreerunud 02.08.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 02.02.14 09:13 Tsiteeri


Ma ei ostnud uut kuivatit vaid vahetasin lihtsalt graanulid ära, tööjuurest sain neid. Kui kuivati lahti võetud, tasub ülevaadata ka kaks klappi mis asuvad kuivati põhjas, ühel neist küljes O-ring tihend ja tagastusvedru (tagastusvedru polnud ilusti pesas).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
janarpold
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.13
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI 171kw Quattro (S-Line)

postitati 02.02.14 09:22 Tsiteeri


Kui väike niiskus sees, kas siis piisab sellest kui lasen auto "lift" asendisse ja siis sealt "dynamic" asendisse ja nii mitu korda, et kuivati niiskusest võitu saaks? Või oleks see lihtsalt, mõttetu tegevus?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
RainerAK
huviline



Registreerunud 20.04.13
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.8 Quattro, A4 1.8T Quattro

postitati 02.02.14 10:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ramm
Vaadake kasvõi oma rehvide rõhku/kuju kui auto on päev aega seisnud -15C juures ja tehke sellest oma järeldused...


Ära nüüd päris jama ka aja. Rehvirõhk praktiliselt ei sõltu välistemperatuurist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Exelerox
huviline



Registreerunud 12.03.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 V8 4.2 S-Line

postitati 02.02.14 15:17 Tsiteeri


Auto seisab mul juba pea 2kuud ja -25 kuni +5 pole kordagi õhkvedrustus alla vajunud ega pane segast. Korra aastas teen puhastuse süsteemile ja toimib laitmatult. :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jaanpa
huviline



Registreerunud 26.02.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 2006a Avant 3,0tdi

postitati 02.02.14 19:11 Tsiteeri


Mu C6 l ka selline jama, et esiots oli selle külmaga (-15)alla vajunud hommikus, aga nüüd tekitab muret peaaegu koguaeg vilkuv kollane õhkvedrustuse tuluke.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
HangOver
huviline

Avatar


Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2

postitati 02.02.14 19:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Exelerox
Auto seisab mul juba pea 2kuud ja -25 kuni +5 pole kordagi õhkvedrustus alla vajunud ega pane segast. Korra aastas teen puhastuse süsteemile ja toimib laitmatult. :P

Lased teha või teed ise. Kui ise siis mis täpsemalt ära puhastad?


Kui on vajadus, leia lahendus!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 39.9% - SQL: 60.1%]