Lehekülgi: 1 2 |
janarpold
huviline
Registreerunud 28.10.13
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI 171kw Quattro (S-Line)
|
postitati 31.01.14 04:52
|
|
|
C6 õhkvedrustus
Tere
Mure selline, et juba kaks hommikut järjest on auto vastu maad olnud. Kas asi võib olla ka praeguses külmas ilmas või on kusagil mingi suurem viga
sees? Sooviks teada kuidas teistel C6 omanikel õhkvedrustusega lood on.
Ette tänades
|
|
|
indro
meeskond
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.01.14 07:22
|
|
|
Mina olen külmadega teistsuguse probleemi avastanud, nimelt on viimati kasutusel olnud "Dynamic" valik halli värvi ehk nagu Lift asend teatud
kiirusest alates kui seda valida ei saa. Kui valida midagi muud, siis MMI ekraanil olev üles nool muutub valgeks aga armatuuris õhkvedrustuse tuluke
ei sütti ja midagi nagu ei toimu ka. Alla auto kunagi vajunud ei ole, lihtsalt ei saa vedrustuse valikuid muuta. Veakoode pole jõudnud vaadata aga
teen seda täna õhtul.
|
|
|
Fugitive
klubiliige
Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi
|
postitati 31.01.14 07:42
|
|
|
Dynamic eeldab pidevat jäikuse ja kõrguse muutmist mis ilmselgelt selliste külmadega pole jätkusuutlik lahendus. Ilmselt süsteem ise disable'ib antud
valiku.
|
|
|
|
janarpold
huviline
Registreerunud 28.10.13
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI 171kw Quattro (S-Line)
|
postitati 31.01.14 07:43
|
|
|
MMI-s minul näiteks probleeme pole, kuid mul meenub kui täna auto käima panin, siis armatuuris vilkusid natuke aega koos kollane ja roheline tuluke.
Natuke kui olin oodanud, kustusid ilusti mõlemad tulukesed ära ja auto oli jälle õige kõrguse peal.
Enda auto puhul loodan, et kõik on jälle korras kui ilmad soojemaks lähevad.
|
|
|
Fugitive
klubiliige
Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi
|
postitati 31.01.14 08:06
|
|
|
See, et auto hommikuks kõhuli on viidab pigem sellele, et kuskil on õhuleke. Kas õhkvedru on ise katki või mõni O-rõngas lekib. Selliselt edasi sõites
lõppeb katkise kompressoriga.
|
|
|
|
janarpold
huviline
Registreerunud 28.10.13
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI 171kw Quattro (S-Line)
|
postitati 31.01.14 08:13
|
|
|
Jm kuid ma ei taha uskuda, et kõik neli patja hakkasid korraga lekkima. Kuidas ma saaksin lekket kontrollida? Kas on võimalik, et lekib kusagil
kompressori juures? Ja oskab öelda keegi kus see kompressor asub?
|
|
|
grossu
huviline
Registreerunud 19.07.06
Asukoht: Tallinn / Räpina
Kasutaja on eemal
Auto: C6 Q /B3 Q
|
postitati 31.01.14 08:24
|
|
|
Minu autol vajub viimase nädala jooksul esimene ots hommikuks alla ja vahepeal vilguvad käivitades samamoodi kollane ja roheline tuli armatuuris.
Kuidas seda õhuleket mõistlik otsida oleks?
|
|
|
Fugitive
klubiliige
Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi
|
postitati 31.01.14 08:28
|
|
|
Ma C6 kohta täpselt ei mäleta aga järsku oli ees, kõrvalistuja pool, stange taga see kompressor. Ratas ja logar tuleb ära võtta siis pääseb ligi.
Kompressor ei puhu õhku otse patjadesse, vahel on veel metallist paak ja klappide plokk.
|
|
|
|
Fugitive
klubiliige
Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi
|
postitati 31.01.14 08:29
|
|
|
Õhuleke otsimisel on abiks seebivesi pihustiga pudelis, taskulamp, soe garaaz tõstukiga või tungrauaga vms.
|
|
|
|
janarpold
huviline
Registreerunud 28.10.13
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI 171kw Quattro (S-Line)
|
postitati 31.01.14 09:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: grossu
Minu autol vajub viimase nädala jooksul esimene ots hommikuks alla ja vahepeal vilguvad käivitades samamoodi kollane ja roheline tuli armatuuris.
Kuidas seda õhuleket mõistlik otsida oleks? |
Eile peale tööd oli mul täpselt sama moodi kus juures.
|
|
|
indro
meeskond
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.01.14 20:23
|
|
|
Minu probleem lahenes väga lihtsalt, nimelt oli kogemata MMI-s "Towing mode" aktiivne ja sellepärast ka Dynamic disabled jne.
|
|
|
imre208
huviline
Registreerunud 21.01.14
Asukoht: Estonia
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.01.14 21:30
|
|
|
tre
Mul on täpselt sama asi et ööga vajub auto esimene ots alla aga päeval mitte.Auto käis MT-autos, oli seal 2 päeva 1 öö ja nemad ei leidnud viga et
olid mõõtnud patju ja asju aga leket kuskil.Et kui keegi leiab mõne muu vea mis seda situatsiooni tekitab antku ka teada.
|
|
|
janarpold
huviline
Registreerunud 28.10.13
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI 171kw Quattro (S-Line)
|
postitati 01.02.14 08:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: imre208
Mul on täpselt sama asi et ööga vajub auto esimene ots alla aga päeval mitte.Auto käis MT-autos, oli seal 2 päeva 1 öö ja nemad ei leidnud viga et
olid mõõtnud patju ja asju aga leket kuskil.Et kui keegi leiab mõne muu vea mis seda situatsiooni tekitab antku ka teada. |
Ilmselt oligi asi külmas ilmas. Täna juba natuke soojem ja auto polnud hommikul alla vajunud.
Arvan, et kusagil on kondents tekkinud ja see siis kusagil klappude vahel külmunud. Tänu sellele ka suurema külmaga auto alla vajub. ( muidugi kui
selline asi üldse võimalik on)
|
|
|
Urmet24
huviline
Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: a4 avant b8
|
postitati 01.02.14 08:56
|
|
|
Kui seal niiskus sees siis peagi lendab ka kompressor.
Kui on leke, siis peab sellega kiirest tegelema, muidu hilisem remont märgatavalt kallim
|
|
|
|
imre208
huviline
Registreerunud 21.01.14
Asukoht: Estonia
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.02.14 11:32
|
|
|
Ongi asi külmas ilmas.Mul juba eelmine aasta oli väga külmaga see asi aga siis ei olnud tulekesi.Ja seda viga nad sooja ilmaga ka vast ei leia ,et
remonti tuleb viia külmaga ,et saaksid leket otsida või mis külmub ja hakkab õhku välja laskma.Arvamus sellest ,et päise päeva ajal leket ei leitud ja
autot soojas hoides kh,et aind ööse kui on -10 rohkem nagu tänane öö näitas.Ja et sellest kompressor läbi läheks siis ta peaks mul juba läbi olema kui
vaadata kaua see kestnud on.
|
|
|
Ramm
huviline
Registreerunud 15.03.07
Asukoht: saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: Range Rover Sport 5.0L 372kW
|
postitati 01.02.14 11:48
|
|
|
Vaadake kasvõi oma rehvide rõhku/kuju kui auto on päev aega seisnud -15C juures ja tehke sellest oma järeldused...
|
|
|
janarpold
huviline
Registreerunud 28.10.13
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI 171kw Quattro (S-Line)
|
postitati 01.02.14 12:34
|
|
|
Nõus, kuid vastu maad ei vaju kõik C6-ed, seega kusagil midagi peab olema. Loodetavasti mitte midagi sellist mis remonti vajab.
|
|
|
KristoK
huviline
Registreerunud 02.08.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.02.14 15:47
|
|
|
Külmemate ilmadega tegi mul C6 samamoodi, et lasi nina vastu maad. Võtsin kompressori kuivati küljest, vahetasin graanulid ja lasin mõned korrad auto
vastu maad ja siis üles tagasi jälle, et kompressor teeks täitmise/tühjendamise(kuivatamise) tsüklid läbi. Täna enam probleeme polnud, hoidis ilusti
üleval.
|
|
|
imre208
huviline
Registreerunud 21.01.14
Asukoht: Estonia
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.02.14 20:32
|
|
|
Ja palju siis uus kuivati ka maksis?
|
|
|
KristoK
huviline
Registreerunud 02.08.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.02.14 09:13
|
|
|
Ma ei ostnud uut kuivatit vaid vahetasin lihtsalt graanulid ära, tööjuurest sain neid. Kui kuivati lahti võetud, tasub ülevaadata ka kaks klappi mis
asuvad kuivati põhjas, ühel neist küljes O-ring tihend ja tagastusvedru (tagastusvedru polnud ilusti pesas).
|
|
|
janarpold
huviline
Registreerunud 28.10.13
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI 171kw Quattro (S-Line)
|
postitati 02.02.14 09:22
|
|
|
Kui väike niiskus sees, kas siis piisab sellest kui lasen auto "lift" asendisse ja siis sealt "dynamic" asendisse ja nii mitu korda, et kuivati
niiskusest võitu saaks? Või oleks see lihtsalt, mõttetu tegevus?
|
|
|
RainerAK
huviline
Registreerunud 20.04.13
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.8 Quattro, A4 1.8T Quattro
|
postitati 02.02.14 10:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ramm
Vaadake kasvõi oma rehvide rõhku/kuju kui auto on päev aega seisnud -15C juures ja tehke sellest oma järeldused... |
Ära nüüd päris jama ka aja. Rehvirõhk praktiliselt ei sõltu välistemperatuurist.
|
|
|
Exelerox
huviline
Registreerunud 12.03.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 V8 4.2 S-Line
|
postitati 02.02.14 15:17
|
|
|
Auto seisab mul juba pea 2kuud ja -25 kuni +5 pole kordagi õhkvedrustus alla vajunud ega pane segast. Korra aastas teen puhastuse süsteemile ja
toimib laitmatult.
|
|
|
Jaanpa
huviline
Registreerunud 26.02.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 2006a Avant 3,0tdi
|
postitati 02.02.14 19:11
|
|
|
Mu C6 l ka selline jama, et esiots oli selle külmaga (-15)alla vajunud hommikus, aga nüüd tekitab muret peaaegu koguaeg vilkuv kollane õhkvedrustuse
tuluke.
|
|
|
HangOver
huviline
Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2
|
postitati 02.02.14 19:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Exelerox
Auto seisab mul juba pea 2kuud ja -25 kuni +5 pole kordagi õhkvedrustus alla vajunud ega pane segast. Korra aastas teen puhastuse süsteemile ja
toimib laitmatult. |
Lased teha või teed ise. Kui ise siis mis täpsemalt ära puhastad?
Kui on vajadus, leia lahendus!
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |