SkAudimees1
huviline
Registreerunud 15.09.13
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8, 4.2 D2/Audi V8
|
postitati 29.01.14 16:10
|
|
|
Audi A8 ostusoov
Tere, kõik klubilised ja muidu kaasmaalased, kes Te siin Audiklubis ringi tuterdate.
Mul sõbrapoiss, tahab omale A8t uuesti soetada, seega kas keegi oskab midagi selle auto kohta rääkida??
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1645471
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 29.01.14 17:06
|
|
|
Telekahinnaga tasub alati lux masin osta, ainult pärast tuleb seda üleval ka pidada.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
jaakk
huviline
Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Bmw 525i -2007, sedaan
|
postitati 29.01.14 17:16
|
|
|
Mõned aastad tagasi otsiti lumiseks perioodiks võimalikult odavaid võimekama mootoriga nelikveolisi autosid ja siis kadusid audi 80, 90 jms-sed millel
turbokas või 2,8 peal, tundub, et varsti kaovad a8-d ka sel moel pildilt kuna nii odavalt saab juba selliseid rallikaid millega terve talvise hooaja
paarutad ära ja siis lükkad emexisse või lammeripoistele ja saad veel kopika raha tagasi. 1400 euri eest (kui plekkveljed alla toppida) on sealt
rallitavat materjali küll ja veel.
Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga
põlistallinlased audisid ei osta.
|
|
|
|
SkAudimees1
huviline
Registreerunud 15.09.13
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8, 4.2 D2/Audi V8
|
postitati 30.01.14 18:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Telekahinnaga tasub alati lux masin osta, ainult pärast tuleb seda üleval ka pidada. |
Ülalpidamiskuludega oleme mõlemad kursis....Sõbral on sama mootoriga a8, millel kast pilbasteks läks...aga poisile nii meeldib...
Aga nüüd ka arvamusi konkreetsest isendist? Loomulikult 1500 eest " uut maybach-i" ei saa...
|
|
|
karly
huviline
Registreerunud 26.11.08
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.01.14 10:41
|
|
|
Ise rohkem eelistaks 4,2 mootorit. Kuigi neil on kütusekulu praktiliselt sama aga mineku vahe on selgesti tunda.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 31.01.14 12:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: karly
... mineku vahe on selgesti tunda. |
Unustasid mainida, et mineku vahet on tunda kahetonniste mölakate puhul nendest kiirustest ülespoole, mis pole enam banaanivabariigi teedel legaalne.
Vääne on mootoritel peaaegu sama, nii et kohapealt minnes peab ikka väga treenitud tagument olema, et mootorivahest kapoti all aru saada.
Kütusekulu üle vaidlemine on põhimõtteliselt pointless. Väga vähesed "võrdlused" tuginevad identsetele sõidustiilidele, identsetes situatsioonides
ja masinate tehnilist seisukord samuti arvestades. Lisaks arvutatuna paagitäiest paagitäieni sõites, mitte lolli näoga kelladeplokilt numbrite
lugemise oskust demonstreerides. Olen kasutanud mõlemat varianti ja see 169kw oli täielik öko 220kw kõrval. Reaalne vahe oli tegelikult iseenda
sõidustiilis, mitte kõiges muus. 4.2 oli lihtsalt enda oma, mis sai pähe igast otsast ja 3.7 polnud enda oma ja liiklesin viisakalt .
|
|
|
Germo
huviline
Registreerunud 22.02.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B8
|
postitati 31.01.14 18:39
|
|
|
See auto oli hiljuti ka Osta.ee-s oksjonil. Osta.ee link
|
|
|
|
SkAudimees1
huviline
Registreerunud 15.09.13
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8, 4.2 D2/Audi V8
|
postitati 25.08.15 21:07
|
|
|
Audi V8
Tere, pole väga pikka aega Audi foorumit külastanud, läks isegi meelest, et mul siin kasutaja on
Olen juba üle aasta tegelenud BMW ridades http://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php?f=4&t=223603
Siin siis minu igapäeva auto, mis on siiski projektiks osutunud, kuid üldse ei taha ma mitte Bmw-st rääkida.
Vaid soov ammune unistus teoks teha, soetada pühapäeva autoks AudiV8, kuid kuna müügiportaalides neid vähe, siis mõtlesin, et äkki keegi siinsest
rahvast teab, kedagi, kes teab kedagi, kellel vedeleb kuskil Audi v8-kast ja mootor peaksid ikka töötama, ja kere peaks ka olema-et tasuks üldse teine
projekt ligi võtta
Ühendust saab postkastis, või Fb-s
Stelvio Kurm
Tehke pakkumisi
Tervitades
|
|
|
arsi
huviline
Registreerunud 09.02.06
Asukoht: Lasila/ Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: Audi v8 3,6 aut.91, Audi V8 3,6 aut 89, Opel vectra B 1,8 Kia ceed gt line 2016. Subaru legacy
|
postitati 26.08.15 03:11
|
|
|
Kui suure summa oled nõus loovutama ?
|
|
|
|
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.08.15 05:55
|
|
|
2x projekt on üsna kurnav nii vaimselt kui rahakotile. Tihti võib juhtuda et kumbki ei ole sõidakorras ka veel. Osta parem midagi sõitmiseks ja putita
BMW-d kuni see on ideaalses sõidukorras ja siis vaata V8.
|
|
|
SkAudimees1
huviline
Registreerunud 15.09.13
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8, 4.2 D2/Audi V8
|
|
SkAudimees1
huviline
Registreerunud 15.09.13
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8, 4.2 D2/Audi V8
|
postitati 26.08.15 18:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Peetrus
2x projekt on üsna kurnav nii vaimselt kui rahakotile. Tihti võib juhtuda et kumbki ei ole sõidakorras ka veel. Osta parem midagi sõitmiseks ja putita
BMW-d kuni see on ideaalses sõidukorras ja siis vaata V8. |
Jah, olen 2x auto pidamiskuludega kursis-ja olen isegi kõige hullema "tšenaariumi" läbi teinud, ehk siis 2x autot ja mõlemad katki....kuid polnud
hullu, sai jõudumööda mõlemad korda tehtud.
Ja kuna Bmw varsti valmis kasutamiseks, igapäeva autona-siis tahakski kõrvale V8-t, mis on siiski pigem linnapildis haruldlus. Igapäevaselt kindlasti
V8ga sõita ei jaksa..
D11,D3ex, D2 4.2, D2 FL 3,7 ex
|
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 26.08.15 19:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: SkAudimees1
Tsitaat: | Algselt postitas: arsi
Kui suure summa oled nõus loovutama ? |
Umbes- 1000-1500 Kuid mida odavam, seda parem
|
Kas juba jagatakse/tahetakse jõulukinke?
|
|
|
|
SkAudimees1
huviline
Registreerunud 15.09.13
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8, 4.2 D2/Audi V8
|
postitati 26.08.15 19:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: yanekk
Tsitaat: | Algselt postitas: SkAudimees1
Tsitaat: | Algselt postitas: arsi
Kui suure summa oled nõus loovutama ? |
Umbes- 1000-1500 Kuid mida odavam, seda parem
|
Kas juba jagatakse/tahetakse jõulukinke? |
Jõulukinki ei otsi, aga ka selliste hindadega v8-id leidub, mis pole prillikivid-ja vajavad nokitsemast.
Üks V8 on müügis 1k-ja minuarvates on seal piisavalt toorikut, millest midagi teha-kui seda vahepeal ära ei osteta, ja alles püsib, siis kindel
vaatama minek Omanikuga ka vesteldud sel teemal
D11,D3ex, D2 4.2, D2 FL 3,7 ex
|
|
|
|
arsi
huviline
Registreerunud 09.02.06
Asukoht: Lasila/ Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: Audi v8 3,6 aut.91, Audi V8 3,6 aut 89, Opel vectra B 1,8 Kia ceed gt line 2016. Subaru legacy
|
postitati 27.08.15 07:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: SkAudimees1
Tsitaat: | Algselt postitas: arsi
Kui suure summa oled nõus loovutama ? |
Umbes- 1000-1500 Kuid mida odavam, seda parem
Prillikivi ei otsi, tahan ikka rohkem ise ehitada-see pakub suuremat sõidunaudingut |
Minu auto puhul oleks see siis esimiste pidurite ja hammasrihma vahetuse hind
Terve auto eest võiks ikka rohkem pakkuda , kui originaal piduriketaste hind .
|
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 27.08.15 08:30
|
|
|
See, mida sa mõtled 1000 juuroga müügis olevat, on vististi suht käest lastud isend. Ja seda hinda, mis küsitakse, väärt pole. Korralik V8 maksab ka
Eestis alates 3000 €-st. Paraku neid keegi selle hinnaga ei osta, veel vähem jõuab ülal pidada nagu arsi. Võib julgelt öelda, et V8 puhul pole mõtet
projektiautoks endale teha, kui pole suvalistele juhtumistele, aga ka värvimisele igal ajal ja peale igat väljaminekut veel 1k € varuks. Enamikel pole
ja sellepärast need raipeks sõidetaksegi. Tihti nii hullusti, et lähevad väntvõllid pooleks, kapotialused põlema, rääkimata üldisest hooldusest.
|
|
|
|
SkAudimees1
huviline
Registreerunud 15.09.13
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8, 4.2 D2/Audi V8
|
postitati 27.08.15 18:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kivitare
See, mida sa mõtled 1000 juuroga müügis olevat, on vististi suht käest lastud isend. Ja seda hinda, mis küsitakse, väärt pole. Korralik V8 maksab ka
Eestis alates 3000 €-st. Paraku neid keegi selle hinnaga ei osta, veel vähem jõuab ülal pidada nagu arsi. Võib julgelt öelda, et V8 puhul pole mõtet
projektiautoks endale teha, kui pole suvalistele juhtumistele, aga ka värvimisele igal ajal ja peale igat väljaminekut veel 1k € varuks. Enamikel pole
ja sellepärast need raipeks sõidetaksegi. Tihti nii hullusti, et lähevad väntvõllid pooleks, kapotialused põlema, rääkimata üldisest hooldusest.
|
Aitäh nõuande eest, seljuhul peab veel vaatama
Aga samas ega üle 1k-1.5k korraga maksta vist ei jaksa, mulle on see järk-järgult tegemine "jõukohasem"
Vanakooli V8 on alati sümpatiseerinud-ja ilmselt ega selle 1k eest ei saagi väga suuri nõudmisi olla-iseenesest kast, ja mootor toimib...muu on kõik
tehtav-ja see aut. kast lendaks sealt vahelt minema.....
Kivitare-võid ka mulle detailsema info posti saata, kui viitsid
Tänud
D11,D3ex, D2 4.2, D2 FL 3,7 ex
|
|
|
|
SkAudimees1
huviline
Registreerunud 15.09.13
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8, 4.2 D2/Audi V8
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 27.08.15 19:19
|
|
|
Kribasin veidi privasse ka, aga ütlen ka siin, et jubinate saadavus (või noh, õigemini nende hind) paneb asja paika, miks enamik V8-d eos raipeks
lähevad.
Kui tahad 1- 1500 € eest V8, siis arvesta, et rihmavahetus ootab sind kohe ees, ma peast ei tea, arsi ehk kindlasti teab, aga ca 500-700 juuri?
Pidurid - lihtsaim viis ca 350-400 € on esipidurid asendada HP2 piduritega. Kui see V8, mida vaatad on 15" veljega, siis pead ostma kohe 16", sest
väiksem enam alla ei mahu. Seega noh, umbes 150-300 euri velgede peale, plus rehvid. Orikad on vist 600 € lett ja tellimise peale. Ja juba oledki
märkamatult auto hinna lisaks maksnud. Lihtne? Just nimelt - ei ole. Kui selle kuni 1500 juuri isendi ostad, siis pead olema suuteline kasvõi
igapäevaselt sinna kütust ostma. Kuni raha kogud (eeldusel, et kütuserahast üle jääb), saad silma peal hoida kuulutustel ja siis hakata juppe koguma.
Aga.
Siinsamas foorumis on Zandri V8 müügis, mida ka soovitasin. Valmis kepitamiseks ning sõitmiseks. Seega 1500 +1500 või kohe ca 3000.
Õnneks pole ja päris otsa need ka maailmast ei saa, seega kui kohe summat välja käia pole, siis tasub koguda ja küll ükskord õige isendi otsa
koperdad. Minu 200 ootas mind pea pool aastat, enne kui sobiv hind tuli ja mul raha kokku sai.
|
|
|
|
SkAudimees1
huviline
Registreerunud 15.09.13
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8, 4.2 D2/Audi V8
|
postitati 27.08.15 19:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kivitare
Kribasin veidi privasse ka, aga ütlen ka siin, et jubinate saadavus (või noh, õigemini nende hind) paneb asja paika, miks enamik V8-d eos raipeks
lähevad.
Kui tahad 1- 1500 € eest V8, siis arvesta, et rihmavahetus ootab sind kohe ees, ma peast ei tea, arsi ehk kindlasti teab, aga ca 500-700 juuri?
Pidurid - lihtsaim viis ca 350-400 € on esipidurid asendada HP2 piduritega. Kui see V8, mida vaatad on 15" veljega, siis pead ostma kohe 16", sest
väiksem enam alla ei mahu. Seega noh, umbes 150-300 euri velgede peale, plus rehvid. Orikad on vist 600 € lett ja tellimise peale. Ja juba oledki
märkamatult auto hinna lisaks maksnud. Lihtne? Just nimelt - ei ole. Kui selle kuni 1500 juuri isendi ostad, siis pead olema suuteline kasvõi
igapäevaselt sinna kütust ostma. Kuni raha kogud (eeldusel, et kütuserahast üle jääb), saad silma peal hoida kuulutustel ja siis hakata juppe koguma.
Aga.
Siinsamas foorumis on Zandri V8 müügis, mida ka soovitasin. Valmis kepitamiseks ning sõitmiseks. Seega 1500 +1500 või kohe ca 3000.
Õnneks pole ja päris otsa need ka maailmast ei saa, seega kui kohe summat välja käia pole, siis tasub koguda ja küll ükskord õige isendi otsa
koperdad. Minu 200 ootas mind pea pool aastat, enne kui sobiv hind tuli ja mul raha kokku sai. |
Tänud info eest, ega ma koheselt midagi ostma ei torma..
D11,D3ex, D2 4.2, D2 FL 3,7 ex
|
|
|
|
SkAudimees1
huviline
Registreerunud 15.09.13
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8, 4.2 D2/Audi V8
|
postitati 26.09.15 13:00
|
|
|
Audi V8-leitud
No nii, kirjutaks ka siia veidi, nagu eespool kirjas - otsisin siis Audi V8 projektikat, peale kuulutuse tegemist läks vaid 2x päeva - Ja leitud ta
oligi.
Oli üks laupäevane hommik, ise olin tööl, kui telefon helises - pakuti siis V8t 3.6 aut. kasti otsas, kere korralik (teostatud ülevärv jms 2.5a.
tagasi) - töötab, sõidab. Ainus viga, mis otseselt sõitmist takistab, on see, et Üv puudu ja ratas alt ära tulnud. Tegi veidi murelikuks, kuid kui
pilte nägin, tundus, et täitsa teostatav kõik.
Ja auto asus enda elukohast kõigest paarisaja meetri kaugusel. Läksin siis vaatama ja otsus oli kindel - sinna ma seda ei jäta. Loomulikult tahab
selle hinna eest ka tegemist saada, kuid ei midagi hullu, kõik teostatav. Sai veel ka sõbraga (Foorumis kasutaja rkrimm) vaatamas käidud, midagi
katastroofilist ei ole.
Ostsin auto järelmaksu peale, seega vabandan, et siia kirjutan, kuid teemat autost veel veidi vara teostada.
Algul näitasin ka vanematele, kuid nemad seda heaks ei kiitnud, kuna nende arvates polnud uuesti 2x projekti, olemasolu mõistlik, siis tegin ikka nii
nagu ise soovisin. Lõpuks seis selline, et isa teab, et selle ostsin, ema mitte.
Autost siis nii palju, et 96a. on Eestis registreeritud, 2004 a. ostis mu isa selle. Oli tumesinine. Ja on ka isa ajal sellel kast vahetatud. Nüüd jätkame uue hooga.
Kellegi poolt värvitud mustaks. All ka 18 veljed. Isale meeldis see kombinatsioon rohkem. Ütles, et "Too juba koju!"
Seega võib, otsingud lõppenuks kuulutada.
D11,D3ex, D2 4.2, D2 FL 3,7 ex
|
|
|
|
|