Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A6 amordid läbi (Vastuseid: 19 | Vaatamisi: 4209)
adelante
huviline



Registreerunud 20.05.03
Asukoht: Võru-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6

postitati 16.02.05 18:11 Tsiteeri
A6 amordid läbi



Tahaks teada kas amortide vahetusel peaks ka vedrud vahetama vähemalt esimesed peaks vist.Mida keegi soovitaks ise pooldan Boge gaasi.Oodatud kõik jutud amortidest ja hindadest.Ette tänades.


Ikka Audi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kirsa
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.05.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe Q 20v

postitati 16.02.05 18:23 Tsiteeri


Kah A6 C4 amortide vahetus millagi ees ja vedrusid ei ole plaanis küll vahetada.
Plaanis on alla panna Bilstein'id. Pidada kvaliteetsed õli/gaas amordid olema ja kataloogi järgi täpselt õiged asjad.
1000 eek tükk.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 16.02.05 18:27 Tsiteeri


kui just vedrud liiga madalaks pole vajunud, siis pole mingit vajadust neid vahetada. Boge on hea amort, pealegi originaali tootja aga kas gaas või õli see sõltub sellest kas tahad pehmelt (õli) käituvat vedrustust või jäigemat (gaas). Aga Boge kättesaamisega on praegu raskusi, kuna maaletooja Knutsson otsustas hoopis Sachs´i Boge asemel tooma hakata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
T.P.
huviline



Registreerunud 19.03.04
Asukoht: TLN
Kasutaja on eemal

Auto: puudub

postitati 16.02.05 19:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: samru
kui just vedrud liiga madalaks pole vajunud, siis pole mingit vajadust neid vahetada. Boge on hea amort, pealegi originaali tootja aga kas gaas või õli see sõltub sellest kas tahad pehmelt (õli) käituvat vedrustust või jäigemat (gaas). Aga Boge kättesaamisega on praegu raskusi, kuna maaletooja Knutsson otsustas hoopis Sachs´i Boge asemel tooma hakata.


boge maaletoojaid peaks 2tk olema (hulgiladusi) hetkel kahjus tolle teise nimi meelde küll ei tule....


jalgratturid jalgrattateele
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 16.02.05 20:56 Tsiteeri


Minuteada tulevad mõlemad niiöelda ühelt liinilt.St et boge kui ka sachs


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 16.02.05 21:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
Minuteada tulevad mõlemad niiöelda ühelt liinilt.St et boge kui ka sachs


tuleb jah, sellepärast jääbki arusaamatuks Knutssoni käitumine. Meil varustaja käis seal tehases, päris üks liin ei olnud aga üks tehas küll.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andres
huviline



Registreerunud 22.01.03
Asukoht: Tartumaa, Ülenurme
Kasutaja on eemal

Auto: Superb, 1,5 TSI, 110 Kw

postitati 17.02.05 13:39 Tsiteeri


Tehas ehk Audi soovitab panna gaasid. Omal said ette ja paari kuu pärast ka taha pandud Sachs'i gaasid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
aifu
huviline



Registreerunud 21.03.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 3,2 Q sedaan

postitati 17.02.05 16:46 Tsiteeri


Teemaga seoses ka küsimus-kummad peavad kauem vastu ,kas gaas voi õliamordid.Ja hinna erinevus.Oma a6 tundub kuidagi jaik olevat,arvata,et all on gaasamordid.Kuna 1 amort on varsti minekul,siis omal see vahetus ees.Ja kas nii tohib ,et 2gaasi ja 2 õliamorti-muidugi samal teljel samad amordid


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Driver
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 1,9 TDI

postitati 17.02.05 21:58 Tsiteeri


no mina olen asjast nii aru saanud et õli amort peaks nagu kauem kestma, sest soovitavad et kui kruusa teid mööda palju sõitmist siis targem panna õli aga hea tee puhul ja sportliku sõidustiili juures siis ikka gaas :)

ja üldiselt peaks ikka tervel autol olema ühe sama tööpõhimõttega amordid :D et kui gaas siis kõigil 4-jal gaas ja kui õli siis kõik 4 õli :)

sest vastasel juhul on seal üks pudru ja kapsad:D gaasi amort on jäik aga õli amort on pehme ja kui nüüd sportliku sõidustiiliga sõitja oled siis ntx kurvi minnes suure hooga, gaasi amort hakkab kurvile vastu hoidma aga õli amort see ju vastu ei lükka ja siis tekib sildadel ebaühtlane pidamine :)
aga kui selline pühapäeva sõitja rohkem oled siis ma arvan et pole vahet mis amordid ja mis moodi nad sul seal all on :D sest siis sa ei saa nende toimest üldse arugi :D
sai natuke segane jutt aga ehk saad pointile pihta :D:P

ja hinna kohapealt on see täiesti suhteline üldiselt küll on õli amort odavam kui gaas aga ei mäleta enam firmat kes pakkus mulle õli amorti kallima hinnaga kui oli seda gaasi amort :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 17.02.05 22:16 Tsiteeri


Stabiilsuse ja kontrolli osas kindlasti Gaas.
Esiteks juba kõik need varem väljatoodud põhjused ja teiseks on õli-gaas amordi eeliseks see et suurematel koormustel(treppis teed ntx) ei vaju amort põhjani läbi ja samuti ei lähe õli nii kergelt amordis vahtu,ning ei teki niiöelda tühjasid kohti.
Ja see jäikuse asi,ma ei ütleks et ainult amort nüüd asja nii ropult jäigemaks teeb,aga vedruvahetus peaks ka asja pehmemaks muutma,ajapikku väsivad ka verdud ja ei tööta enam nii nagu nad peaksid toimetama.
Kunagi oli kuskil ka test,enam ei mäleta kus,kuid seal oli ilusti nähe et juba 10 aastat vana vedru on oma omadustelt kehvem ca 45%.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Kirsa
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.05.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe Q 20v

postitati 18.02.05 02:03 Tsiteeri


Kuulsin täna sellist teooriat, et V6 mootoriga A6-le ei tohi ette õliamorte pannagi - ei pea vastu/vajub liiga vastu maad.

Aga meie teed on ju sellised, et mul hakkab tagumik valutama kui kuulen sõna "sportamort".
Lõuna-eestis tuleb tihti ka kruusateedel sõita.

Et siis õli/gaas oleks parim variant?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lukas
huviline



Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: paar käru

postitati 18.02.05 08:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kirsa
Kuulsin täna sellist teooriat, et V6 mootoriga A6-le ei tohi ette õliamorte pannagi - ei pea vastu/vajub liiga vastu maad.


usun et see teooria ei pea paika, ega amort autot üleval ei hoia, seda teeb ikka vedru.

minu autol ka esiamordid läbi, aga enne igaks juhuks pean uurima mis variant mul taga on, panin kunagi piduriklotse vahetades tähele et olid mingid monroe sildid. Ehk saab sealt miskit välja lugeda. Miskipärast usun et mul taga gaas, kuna tagaots on kuidagi mõnusalt jäik ja mõnus tagumiku all - see võib tingitud olla muidugi vabalt ka tagasilla mittejärellohisemisest vaid vedamisest ;)

Mul oli kunagi sierral gaasid ees ja oli päris hea ja stabiilne sõita, aga automakk ei tahtnud treppis kruusateel plaati mängida. Audiga sõites seda probleemi pole olnud :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 18.02.05 11:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kirsa
Et siis õli/gaas oleks parim variant?

Gaasamordi sees on ka õli. Õhu asemel on lihtsalt inertgaas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pix
huviline



Registreerunud 02.12.04
Asukoht: Eesti Soome
Kasutaja on eemal

Auto: A8 Quattro

postitati 21.02.05 20:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: T.P.
Tsitaat:
Algselt postitas: samru
kui just vedrud liiga madalaks pole vajunud, siis pole mingit vajadust neid vahetada. Boge on hea amort, pealegi originaali tootja aga kas gaas või õli see sõltub sellest kas tahad pehmelt (õli) käituvat vedrustust või jäigemat (gaas). Aga Boge kättesaamisega on praegu raskusi, kuna maaletooja Knutsson otsustas hoopis Sachs´i Boge asemel tooma hakata.


boge maaletoojaid peaks 2tk olema (hulgiladusi) hetkel kahjus tolle teise nimi meelde küll ei tule....


Balti Laager.;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
san89
huviline



Registreerunud 28.01.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 25.03.11 11:39 Tsiteeri


Aasta on nüüd juba 2011, milliseid amordi brände soovitate ja millistest tuleks eemale hoida.
Mõned nimed: SACHS, BILSTEIN, MONROE.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 25.03.11 12:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: san89
Aasta on nüüd juba 2011, milliseid amordi brände soovitate ja millistest tuleks eemale hoida.
Mõned nimed: SACHS, BILSTEIN, MONROE.

Kõigepealt alusta ise:
* mis masin Sul on
* millist sõidustiili harrastad
* kui palju sõidad
* kui palju sellest liiklemisest on kehvad teeolud
* jnejnejne.

Jube tore on seapõrna põristada ja midagi "ennustada" või siis lampi lahmida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
san89
huviline



Registreerunud 28.01.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 25.03.11 18:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Tsitaat:
Algselt postitas: san89
Aasta on nüüd juba 2011, milliseid amordi brände soovitate ja millistest tuleks eemale hoida.
Mõned nimed: SACHS, BILSTEIN, MONROE.

Kõigepealt alusta ise:
* mis masin Sul on
* millist sõidustiili harrastad
* kui palju sõidad
* kui palju sellest liiklemisest on kehvad teeolud
* jnejnejne.

Jube tore on seapõrna põristada ja midagi "ennustada" või siis lampi lahmida.



Mõtlesin rohkem üldisemat arutelu amortide tootjate üle, ega oota konkreetseid pakkumisi. Tavaliselt on nii, et kui mingi tootja toodab ühele auto mudelile halva kvaliteediga varuosi, siis ta teeb seda kõigile mudelitele, sellest tulenevalt ma ei näinud vajadust panna siia oma auto andmeid.

Aga siis: A6 C4 2.0 ABK 1994
Harrastan rahulikku sõidustiili
11 000 - 15 000 km on läbisõit aastas
Kusagil 20% sellest sõidan kruusateel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 25.03.11 21:09 Tsiteeri


Karta on, et hetkel toodetava kraami kohta saab adekvaatset statistikat alles 3-4 aasta pärast teha. Ma võin kah öelda, et minu käes bilstein ei kestnud, liiga jäik ja tänu sellele 20tkm ja õõtsusid c4 kerel. Sachs kestis 60tkm ja monroe kestnud ~80tkm samal isendil. Paraku pole need kaugeltki mitte antud ajahetkel toodetud kraami kõrval võimalik seda võrrelda :(. Nii et väga subjektiivne on vähemalt minu arvamus. Pigem lähtun sellest, milliseks eesmärgiks läheb, kui palju sõidetakse ja kui palju maksab. Kui tean, et läheb paugutamiseks, siis koni või bilstein, kui mingi ökokruiser siis monroe ja kui veidi sportlikum siis sachs - loomulikult räägin gaasist. Kahjuks on ka tooteseeriaid ju hunnikus samadel tootjatel nii et... kellele ema kellele tütar, kes põrutab mõlemat :(. Kokkuvõttes, mida jäigem on amort ja mida raskem on auto seda kiiremini on amordi surma võimalik ennustada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ardo
huviline



Registreerunud 23.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 18.06.11 21:41 Tsiteeri


Niisiis mul on probleem. Audi C4 Q on madaldusvedrud, ning amordid läbi. Vedrud on need nn pehme variant. Seega oleks vaja jäikasid amorte. Aga kes ja kus selliseid pakub? Ise ei suutnud küll leida kohta.

E: Kas sellised sobivad madaldusega? http://acar.ee/index.php?p=6&mod=tooted&m1=102&m2=13&m3=45859&pos=1&iz=20357282&ik=102&f1=257&f3 =292&f4=295&f5=303&f6=302&f7=995&t1=&t2=46&t3=-1&t4=128&t5=


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 19.06.11 08:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ardo
Niisiis mul on probleem. Audi C4 Q on madaldusvedrud, ning amordid läbi. Vedrud on need nn pehme variant. Seega oleks vaja jäikasid amorte. Aga kes ja kus selliseid pakub? Ise ei suutnud küll leida kohta.

E: Kas sellised sobivad madaldusega? http://acar.ee/index.php?p=6&mod=tooted&m1=102&m2=13&m3=45859&pos=1&iz=20357282&ik=102&f1=257&f3 =292&f4=295&f5=303&f6=302&f7=995&t1=&t2=46&t3=-1&t4=128&t5=

Leidsid kah asja, millest midagi tahta :D. Aga nii palju võin öelda, et ise just prooviks keerasin oma madaldusega c4'q'le need samad asjad ette alla kuna Tartu ladudes polnud tol lollil päeval mitte midagi kohapealt võtta. KYB oli parem, aga ajavad ka need asja ära. Mul veel asjad suht noored ~6000km, nii et ei oska midagi nende vastupidavusest arvata. Mis puutub aga amordi väiksema tööpiirkonda madaldusvedru tõttu, siis ütlen ausalt KYB OLI parem aga ka pea 3x kallim :P.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 42.3% - SQL: 57.7%]