Ahto123
huviline
Registreerunud 20.04.13
Asukoht: Otepää
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B5 1.9TDI 81KW
|
postitati 26.01.14 09:30
|
|
|
A4 1.9 TDI 81kw ei käivitu hästi
Tere,
Mure järgmine, kuna auto hakkas streikima natuke peale ostu minu käes sellega, et ei käivitunud enam eriti hästi.
Hommikul oli ketramist kuskil 6sek kui auto oli kusagil 12h seisnud, aga kui auto oli seisnud 2-3h siis oli ketramist pikalt. Proovisin ka sellist
meetodit, suretasin auto välja ja mingi 2min pärast panin uuesti käima ja läks poolest pöördest. Auto mootori temp ei omanud tähtsust kas oli külm või
soe mootor.
Läks veel -12 kraadiga käima napilt, aga kui tuli -15 kraadi siis enam ei läinud, ketrasin ja ketrasin tuli tagant musta suitsu ja käima ei läinud.
Olen vahetanud ära kõik tagasivoolu torud mis ennem lekkisid.
Vahetasin kütuse filtri ära ja kõik voolikud uute klambritega. Sai pandud ka läbipaistev voolik peale filtrit pealevoolule. Seal ennem oli seistes
väga väike mull ning ei vajunud kuhugi.
Võtsin eelsüüteküünlad maha, kontrollisin ja kõik läksid punaseks ilusti ja kiiresti, ning vool tuleb ka peale.
Võtsin pihustid maha ja viisin pinki, pihustid korras.
Hetkel katsetan niimodi käima panemist, et panin pealevoolu ja tagasivoolu otse kanistrisse, hetkel veel käima ei ole saanud. Ma ei tea kas see peabki
nii olema, et kui mõlemad torud ilusti kanistris kütuse sees siis surub õhk välja läbi pealevoolu toru.
Kas võib olla kütusepumbas viga.
Silindri rõhk liiga madal? Ei ole saanud proovida plokisoojendusega, kuna ei ole seda.
Saab keegi aidata?
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 26.01.14 09:41
|
|
|
Süüde võib vale olla. Proovi varasemaks keerata sel mootoril lihtne pumpa liigutada. Kütus on korralik?
|
|
|
Ahto123
huviline
Registreerunud 20.04.13
Asukoht: Otepää
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B5 1.9TDI 81KW
|
postitati 26.01.14 09:45
|
|
|
Diagnostika on ka tehtud autol, diagnostiga näitas, et kõik on korras, ainult näitas, et võtme signaal immole natuke nõrk ja vahest kui immo tuli
vilgub tuleb võti välja võtta ja uuesti sisse panna ja siis korraks põleb ja kustub ära ning võib käima panna. Diagnostiga muid vigu ei näitanud,
lisaõhku mootor ise kusagilt peale ei võtnud. Pöörded oli 861rpm koguaeg stabiilselt ja täpselt normis arvuti järgi.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 26.01.14 15:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ahto123
Diagnostika on ka tehtud autol, diagnostiga näitas, et kõik on korras, ainult näitas, et võtme signaal immole natuke nõrk ja vahest kui immo tuli
vilgub tuleb võti välja võtta ja uuesti sisse panna ja siis korraks põleb ja kustub ära ning võib käima panna. Diagnostiga muid vigu ei näitanud,
lisaõhku mootor ise kusagilt peale ei võtnud. Pöörded oli 861rpm koguaeg stabiilselt ja täpselt normis arvuti järgi. |
Kui kõik ok siis polegi ju muud kui talda anda.
|
|
|
Ahto123
huviline
Registreerunud 20.04.13
Asukoht: Otepää
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B5 1.9TDI 81KW
|
postitati 26.01.14 15:36
|
|
|
Hea meelega annaks kui käima läheks, aga ise arvan siin et äkki on kõrgsurvepump jahe, kuna toda on kindlasti näpitud ennem, paar võõrast polti seal
lisaks.
|
|
|
Tehnic
huviline
Registreerunud 19.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a4 1.9tdi, A6 C5 Avant Quattro BAU
|
postitati 26.01.14 19:45
|
|
|
Osta korralik kõrgsurvepump ja asi korras. Odavam kui remontida.
|
|
|
J.Aru
huviline
Registreerunud 28.07.12
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.01.14 19:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ahto123
Diagnostika on ka tehtud autol, diagnostiga näitas, et kõik on korras, ainult näitas, et võtme signaal immole natuke nõrk ja vahest kui immo tuli
vilgub tuleb võti välja võtta ja uuesti sisse panna ja siis korraks põleb ja kustub ära ning võib käima panna. Diagnostiga muid vigu ei näitanud,
lisaõhku mootor ise kusagilt peale ei võtnud. Pöörded oli 861rpm koguaeg stabiilselt ja täpselt normis arvuti järgi. | Süüdet ka ikka
vaadati? Ega veakoodi hilisest süütest ei tekigi.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 27.01.14 22:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ahto123
Hea meelega annaks kui käima läheks, aga ise arvan siin et äkki on kõrgsurvepump jahe, kuna toda on kindlasti näpitud ennem, paar võõrast polti seal
lisaks. |
Sul ei tehtud mitte diagnostikat, vaid veakoodide lugemist. Tee diagnostika - diagnostika ongi see, et selgitatakse välja milles viga on.
Nagu eelpostitajad mainisid, on sul väga suure tõenäosusega süüde liiga hiline. Soovitan vahetada "diagnostikut".
|
|
|
|
rendoqoz
huviline
Registreerunud 22.04.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.01.14 22:49
|
|
|
Endal hakkas ka kõrgsurvepump otsi andma, tekkis leke.
Ostsin tuttava kaudu kasutatud pumba, mis toodud inglismaalt. Tundub ilus tihe ja auto praegu paugupill, pumbal ja pumbal on kindel vahe käivitamisel.
Soovitan kontrollida. Tihendite vahetamine peaaegu sama kallis kui kasutatud pump (nende andmetel vähesõitnud, mida keegi muidugi uskuda ei taha)
seega otsustasin selle kasuks, kuna LS kindlasti väiksem kui vanal pumbal.
|
|
|
Rain573
klubiliige
Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake
|
postitati 27.01.14 23:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rendoqoz
Endal hakkas ka kõrgsurvepump otsi andma, tekkis leke.
Ostsin tuttava kaudu kasutatud pumba, mis toodud inglismaalt. Tundub ilus tihe ja auto praegu paugupill, pumbal ja pumbal on kindel vahe käivitamisel.
Soovitan kontrollida. Tihendite vahetamine peaaegu sama kallis kui kasutatud pump (nende andmetel vähesõitnud, mida keegi muidugi uskuda ei taha)
seega otsustasin selle kasuks, kuna LS kindlasti väiksem kui vanal pumbal. |
Palju tihendite vahetamine siis maksab?
|
|
|
Cert
huviline
Registreerunud 05.11.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.01.14 06:31
|
|
|
Sõbral sama jama. Auto 490 000 sõitnud. Soojalt läheb igast asendist. Rihmad, hüdrod vahetatud. Küünlad korras, veakoode ei ole. Külmalt käiad tuimalt
kuni 30sek. Ei luba ka ja musta tuleb tagant. Üks hetk plaksust kargab käima ja käib nagu siidi, ei lonka,värise ega aja suitsu välja. 1.9 81kw. Paar
tundi väljas seisab ja jälle sama jama. Soojalt on ok. Kergelt on minuomaga võrreldes tunda jõuetust.
|
|
|
rendoqoz
huviline
Registreerunud 22.04.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.01.14 06:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Rain573
Tsitaat: | Algselt postitas: rendoqoz
Endal hakkas ka kõrgsurvepump otsi andma, tekkis leke.
Ostsin tuttava kaudu kasutatud pumba, mis toodud inglismaalt. Tundub ilus tihe ja auto praegu paugupill, pumbal ja pumbal on kindel vahe käivitamisel.
Soovitan kontrollida. Tihendite vahetamine peaaegu sama kallis kui kasutatud pump (nende andmetel vähesõitnud, mida keegi muidugi uskuda ei taha)
seega otsustasin selle kasuks, kuna LS kindlasti väiksem kui vanal pumbal. |
Palju tihendite vahetamine siis maksab? |
Mujal ei tea hinda, aga Tartu Diesel ABC ütles hinnaks ~220 + veel, kui esineb mingeid tõrkeid töös, mõlemad tihendid vahetatakse korraga. Dieselland
ütles selle mootori kohta, et nemad seda ei tee (huvitav miks) Ja kuna ma teadsin, et kapremondi mees ütles, et pump pole enam parimas värskuses (st
kulunud) otsustasin kasutatud pumba kasuks.
Bemmidel on just nii, et kui mootor soe, siis pump ei löö ja käima ei lähe (vanemad 525tds nt).
|
|
|
kalmar
huviline
Registreerunud 04.12.10
Asukoht: sillamäe
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 2,5 110kw Quattro 98.a.
|
postitati 28.01.14 14:31
|
|
|
Mina omal vahetasin samade sümptomitega ainult starteri uue vastu ja peale selle kadusid nii külm kui sooja masina käivitus probleemid.Masinaks oli
samuti 1,9tdi 81kw.
|
|
|
kulufield
huviline
Registreerunud 30.04.06
Asukoht: Klooga/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A3 1998a 1,8 , Toyota avensis 2007
|
postitati 29.01.14 06:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rendoqoz
Mujal ei tea hinda, aga Tartu Diesel ABC ütles hinnaks ~220 + veel, kui esineb mingeid tõrkeid töös, mõlemad tihendid vahetatakse korraga. Dieselland
ütles selle mootori kohta, et nemad seda ei tee (huvitav miks) Ja kuna ma teadsin, et kapremondi mees ütles, et pump pole enam parimas värskuses (st
kulunud) otsustasin kasutatud pumba kasuks.
Bemmidel on just nii, et kui mootor soe, siis pump ei löö ja käima ei lähe (vanemad 525tds nt). |
Selle raha eest peaks olema ikka kõikide tihendite vahetus pumbas. Tln on see ca 170-200 euri, koos maha võtmisega A4-jal. Seal hinnas ka süüde paika
jne. Selle asja kalliks teebki see, et pump on vaja maha võtta.
Kui lekib ei tähenda, et veel läbi. Tüüpiline "remondimeeste" arvamus. Ja kuidas saab ilma pumpa lahti võtmata väita, et kulunud?
|
|
|
|
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S6 2.2T & A8 4.2
|
postitati 29.01.14 07:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kulufield
Tüüpiline "remondimeeste" arvamus. Ja kuidas saab ilma pumpa lahti võtmata väita, et kulunud? |
Olen minagi täpselt selle sama asja peale mõelnud. Enamjaolt igas nurgataguses töökojas tuleb välja, et kui 320 000 läbisõit, siis uus auto odavam ja
targem vana maha kanda. Kõike teatakse kohe, et see on KINDLASTI kulunud ja kui viid auto teenindusse, vahetatakse lisaks kulunud asjadele kõik teised
asjad ka ära.
Tallinnas Diislikeskus.ee - soetasin endale sealt tihendid 6,40.- kmpl. ja tihendite vahetus koos kõigega oli 170.-
Kuna mul lekkis üks tihend, vahetasin selle ise ära.
Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
|
|
|
|
rendoqoz
huviline
Registreerunud 22.04.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.01.14 09:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kulufield
Tsitaat: | Algselt postitas: rendoqoz
Mujal ei tea hinda, aga Tartu Diesel ABC ütles hinnaks ~220 + veel, kui esineb mingeid tõrkeid töös, mõlemad tihendid vahetatakse korraga. Dieselland
ütles selle mootori kohta, et nemad seda ei tee (huvitav miks) Ja kuna ma teadsin, et kapremondi mees ütles, et pump pole enam parimas värskuses (st
kulunud) otsustasin kasutatud pumba kasuks.
Bemmidel on just nii, et kui mootor soe, siis pump ei löö ja käima ei lähe (vanemad 525tds nt). |
Selle raha eest peaks olema ikka kõikide tihendite vahetus pumbas. Tln on see ca 170-200 euri, koos maha võtmisega A4-jal. Seal hinnas ka süüde paika
jne. Selle asja kalliks teebki see, et pump on vaja maha võtta.
Kui lekib ei tähenda, et veel läbi. Tüüpiline "remondimeeste" arvamus. Ja kuidas saab ilma pumpa lahti võtmata väita, et kulunud?
|
See, kes mul enamus mootori lahti lammutas, tegi kõrgsurve pumba lahti. See oli natuke aega tagasi juba, krooniajal vb isegi (tol ajal sai kõvasti ka
idanaabrite diisliga ringi vuratud). Tema ütles seda ja mitte välisel vaatlusel. Kuna tegu oli korraliku tööga siis ma ei kahtle öeldus. Vana pump mul
alles, nii et kui midagi on, eks saab ka tollest veel asja. Kuna pole pädev selles vallas, siis selle kahe tihendi all mõtlesingi kõiki tihendeid,
kuna ise tean neist vaid kaane-ja rõngastihendit.
|
|
|
Cert
huviline
Registreerunud 05.11.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.03.14 11:37
|
|
|
Minu kurdetud käivitusprobleem sai lahenduse uue akuga Vana aku lasi
käiata kasvõi kaks minutit aga matsu oli vähe. voltmeeter kukkus 8v peale ja seda ei taibanud vaadata
|
|
|