Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: 3,0TDI 171kW, A8 - starteri klikk!? (Vastuseid: 69 | Vaatamisi: 11412)
Tux
huviline



Registreerunud 11.03.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D3 3,0TDi

postitati 19.01.14 16:01 Tsiteeri
3,0TDI 171kW, A8 - starteri klikk!?



Tervitus!

Ei leidnud enam seda teemat üles ja tegin uue.

Nimelt sai puhastatud kogu starteri juhtmestik, massid jne. Sai ka starter remonti viidud kus vahetati puksid jne. Nüüd veab sirinal käima, alguses hommikuti nagu oleks aku nõrk olnud, kuigi uus võimas aku peal. Aga teemast siis, et alati just soojalt käivitades käib "Klikk" sellel ajal, kui starter ringi käib...käima läheb ilusti, vahel võtit vähe keerates siis peale "Klikki" edasi ei vea. Hommikuti ja kauem seistes, sellist mure ei ole. Mõistus otsas!.. On soovitusi, arvamusi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Mütakas
huviline

Avatar


Registreerunud 13.04.09
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0TDI quattro

postitati 20.01.14 14:13 Tsiteeri


Tundub et mõni pihustitest hakkab minema ja poob mootori kinni. Loe seda teemat http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=52520


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tux
huviline



Registreerunud 11.03.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D3 3,0TDi

postitati 20.01.14 20:04 Tsiteeri


Tuleb vist jah pihustid maha võtta ja stendida, eks siis näha ole. Üks asi veel mis olen viimasel ajal tähele pannud, et kiirusel 90-100km/h sõites nagu vahepeal korra tõmbab kinni nagu väike jõnks käiks läbi mootoril... ega siin vist muid variante peale pihuti ei ole..?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Mütakas
huviline

Avatar


Registreerunud 13.04.09
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0TDI quattro

postitati 21.01.14 07:45 Tsiteeri


Pane arvuti järgi ja peaks näitama pihustite andmeid seal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tux
huviline



Registreerunud 11.03.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D3 3,0TDi

postitati 22.01.14 19:55 Tsiteeri


Otsisin VCDSis aga ei leidnud mille alt ta näitab neid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
drikk3000
huviline



Registreerunud 08.01.14
Kasutaja on eemal


postitati 26.01.14 14:19 Tsiteeri


Mul on täpselt sama auto ja sama probleem .Äkki oskad soovitada kuhu diagnostikasse tartus auto viia ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
real-illusion
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q

postitati 26.01.14 14:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: drikk3000
Mul on täpselt sama auto ja sama probleem .Äkki oskad soovitada kuhu diagnostikasse tartus auto viia ?

Diesel landi võru tn. Küsida võib Jaani ja temale murest rääkida. :)


Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tux
huviline



Registreerunud 11.03.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D3 3,0TDi

postitati 27.01.14 22:18 Tsiteeri


VCDSiga vaatasin ära täna ja pihusti näidud selle järgi olid normis (0,5) - (-0,5) vahel, üks oli isegi 0.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 27.01.14 22:24 Tsiteeri


Tee screenshotid gruppidest 72-77 ning pane siia.
See, mis sa vaatasid ei ole päris õige asi.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Tux
huviline



Registreerunud 11.03.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D3 3,0TDi

postitati 06.02.14 15:20 Tsiteeri


http://www.upload.ee/files/3872225/72.JPG.html

http://www.upload.ee/files/3872232/73.JPG.html

http://www.upload.ee/files/3872233/74.JPG.html

http://www.upload.ee/files/3872234/75.JPG.html

http://www.upload.ee/files/3872235/76.JPG.html

http://www.upload.ee/files/3872236/77.JPG.html


Tundub vist, et näidud pole korras?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 06.02.14 15:27 Tsiteeri


Kas pole pihustid korrektselt kodeeritud või on 3s ja 6s ära.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Tux
huviline



Registreerunud 11.03.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D3 3,0TDi

postitati 06.02.14 16:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Kas pole pihustid korrektselt kodeeritud või on 3s ja 6s ära.



Kuidas see kodeerimine käib, või kuidas seda teha/kontrollida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tux
huviline



Registreerunud 11.03.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D3 3,0TDi

postitati 06.02.14 16:01 Tsiteeri


Aga igatahes jah, kui sõidust tulla... u. 15 min seisab, siis teeb kõva kliki enne käima minemist... korduvalt käima panna ja seisma jättes järjest seda ei tee. Ka ei tee seda hommikuti käima pannes... ainult soojalt ja natuke peale seisma jätmist uuesti käivitades esimene kord.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 06.02.14 16:35 Tsiteeri


Sellised näidud vaatavad igal teisel vastu. Poolel teel lõppu, kui nii võib öelda. Imelik, et viies alles nullis istub. Võimalik, et vahetatud ja kodeeritud hiljuti. Pihustid oleks vaja stendi viia ja välja selgitada milline(sed) kusevad ja tilguvad.
Arvatavasti jääb mingi neist tilkuma. Mõned on saanud asja paremaks lisandeid kasutades. Liqui Moly CR ja PD kütuselisand, Karla auto jne.
Kindlasti ei tohi neid segi ajada hiljem, kui tagasi panna, seega ära märkida enne mahavõtmist.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 06.02.14 16:50 Tsiteeri


Tehase andmete järgi on need veel normi piires. Max lubatud 300 bari juures on -45 ja 600bari oli vist -15. Aga jah kui nad juba - poolel on siis see mootor enam hästi ei käi.
Ükspäev vaatasin, et TPI on antud poomise kohta käivitusel. Tehas käsib esmalt kette ja pinguteid kontrollida. Kui pinguti õlist tühi on kett lõdva ja käivitusel poob mootor. Lahenduseks on miski uuendatud pingutid mis õli tagasi ei peaks laskma. ;) Seega kui pihustid ja starter ok võib viga ketipingutites ka olla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tux
huviline



Registreerunud 11.03.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D3 3,0TDi

postitati 06.02.14 17:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Tehase andmete järgi on need veel normi piires. Max lubatud 300 bari juures on -45 ja 600bari oli vist -15. Aga jah kui nad juba - poolel on siis see mootor enam hästi ei käi.
Ükspäev vaatasin, et TPI on antud poomise kohta käivitusel. Tehas käsib esmalt kette ja pinguteid kontrollida. Kui pinguti õlist tühi on kett lõdva ja käivitusel poob mootor. Lahenduseks on miski uuendatud pingutid mis õli tagasi ei peaks laskma. ;) Seega kui pihustid ja starter ok võib viga ketipingutites ka olla.



Ketipingutid on värskelt vahetatud, sest tegi väikest kõrinat käivitusel, kuid "klick" pole kuskile kadunud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 06.02.14 19:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Tux
Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Tehase andmete järgi on need veel normi piires. Max lubatud 300 bari juures on -45 ja 600bari oli vist -15. Aga jah kui nad juba - poolel on siis see mootor enam hästi ei käi.
Ükspäev vaatasin, et TPI on antud poomise kohta käivitusel. Tehas käsib esmalt kette ja pinguteid kontrollida. Kui pinguti õlist tühi on kett lõdva ja käivitusel poob mootor. Lahenduseks on miski uuendatud pingutid mis õli tagasi ei peaks laskma. ;) Seega kui pihustid ja starter ok võib viga ketipingutites ka olla.



Ketipingutid on värskelt vahetatud, sest tegi väikest kõrinat käivitusel, kuid "klick" pole kuskile kadunud.

Vaata kas pihusti numbrid klapivad ajus olevatega kui ok siis vaheta pihustid ära. Arvatavasti mõni pihusti lekib silindrisse ja se lisakütus teebki käivitusel paugu. Võid ju pihustid stendi visata kuid head nad nigunii ple.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tux
huviline



Registreerunud 11.03.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D3 3,0TDi

postitati 06.02.14 19:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Tsitaat:
Algselt postitas: Tux
Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Tehase andmete järgi on need veel normi piires. Max lubatud 300 bari juures on -45 ja 600bari oli vist -15. Aga jah kui nad juba - poolel on siis see mootor enam hästi ei käi.
Ükspäev vaatasin, et TPI on antud poomise kohta käivitusel. Tehas käsib esmalt kette ja pinguteid kontrollida. Kui pinguti õlist tühi on kett lõdva ja käivitusel poob mootor. Lahenduseks on miski uuendatud pingutid mis õli tagasi ei peaks laskma. ;) Seega kui pihustid ja starter ok võib viga ketipingutites ka olla.



Ketipingutid on värskelt vahetatud, sest tegi väikest kõrinat käivitusel, kuid "klick" pole kuskile kadunud.

Vaata kas pihusti numbrid klapivad ajus olevatega kui ok siis vaheta pihustid ära. Arvatavasti mõni pihusti lekib silindrisse ja se lisakütus teebki käivitusel paugu. Võid ju pihustid stendi visata kuid head nad nigunii ple.



Kuskohast seda kontrollida saab?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Leopold661
huviline



Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal


postitati 06.02.14 19:59 Tsiteeri


Reaalsus on see,et sul on uusi pihusteid vaja.
Ma ei tea kas see "klikk" võib mootorile liiga ka teha?
Äkki keegi targem võtab sõna.
Eestist odavaim uus pihusti on 300 euri millegagi. Mina ise plaanin tulevikus siit uurida : http://www.ebay.de/itm/Einspritzduse-Satz-6-Stuck-Injektor-059130277-AP-Audi-VW-3-0-TDI-2-7-TDI-Duse-/161013519594?pt=DE_Autoteile&a mp;hash=item257d2754ea


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tux
huviline



Registreerunud 11.03.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D3 3,0TDi

postitati 06.02.14 20:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Leopold661
Reaalsus on see,et sul on uusi pihusteid vaja.
Ma ei tea kas see "klikk" võib mootorile liiga ka teha?
Äkki keegi targem võtab sõna.
Eestist odavaim uus pihusti on 300 euri millegagi. Mina ise plaanin tulevikus siit uurida : http://www.ebay.de/itm/Einspritzduse-Satz-6-Stuck-Injektor-059130277-AP-Audi-VW-3-0-TDI-2-7-TDI-Duse-/161013519594?pt=DE_Autoteile&a mp;hash=item257d2754ea



Mul on täpselt see sama asi välja vaadatud, kuid peaks vahetuseks minema. Aga jah, kuidas enda vanad vastu anda, see natuke keeruline.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Leopold661
huviline



Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal


postitati 06.02.14 20:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Tux
Tsitaat:
Algselt postitas: Leopold661
Reaalsus on see,et sul on uusi pihusteid vaja.
Ma ei tea kas see "klikk" võib mootorile liiga ka teha?
Äkki keegi targem võtab sõna.
Eestist odavaim uus pihusti on 300 euri millegagi. Mina ise plaanin tulevikus siit uurida : http://www.ebay.de/itm/Einspritzduse-Satz-6-Stuck-Injektor-059130277-AP-Audi-VW-3-0-TDI-2-7-TDI-Duse-/161013519594?pt=DE_Autoteile&a mp;hash=item257d2754ea



Mul on täpselt see sama asi välja vaadatud, kuid peaks vahetuseks minema. Aga jah, kuidas enda vanad vastu anda, see natuke keeruline.

Seal kontakt olemas,keegi kes saksa keelt mõikab peaks helistama. Vast saab targemaks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tux
huviline



Registreerunud 11.03.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D3 3,0TDi

postitati 06.02.14 20:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Leopold661
Tsitaat:
Algselt postitas: Tux
Tsitaat:
Algselt postitas: Leopold661
Reaalsus on see,et sul on uusi pihusteid vaja.
Ma ei tea kas see "klikk" võib mootorile liiga ka teha?
Äkki keegi targem võtab sõna.
Eestist odavaim uus pihusti on 300 euri millegagi. Mina ise plaanin tulevikus siit uurida : http://www.ebay.de/itm/Einspritzduse-Satz-6-Stuck-Injektor-059130277-AP-Audi-VW-3-0-TDI-2-7-TDI-Duse-/161013519594?pt=DE_Autoteile&a mp;hash=item257d2754ea



Mul on täpselt see sama asi välja vaadatud, kuid peaks vahetuseks minema. Aga jah, kuidas enda vanad vastu anda, see natuke keeruline.

Seal kontakt olemas,keegi kes saksa keelt mõikab peaks helistama. Vast saab targemaks?



Homme uurin tuttava kaudu kellel saksas tutvused..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 06.02.14 21:02 Tsiteeri


1. Kindlasti ei ole igal teisel autol -20 ja -25 pihustite väärtused!
2. Need -45 tehasenormid - sellega sulavad kolvid mootorisse ära enne, kui selleni jõuab.

-20 tähendab, et pihusti on ära, punkt. Pane stendi, raudselt kuseb.

* Eeldusel, et on korrektselt kodeeritud.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 06.02.14 21:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj

2. Need -45 tehasenormid - sellega sulavad kolvid mootorisse ära enne, kui selleni jõuab.



Nii hull nüüd ka asi pole. Olen sel - 60 ka näinud ja mootor oli veel tahke. Se esimene näit on madala rõhupealt ka ju ehk tühikäigult.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tux
huviline



Registreerunud 11.03.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D3 3,0TDi

postitati 12.02.14 20:07 Tsiteeri


Üks küsimus veel... pihustid kusevad, näidud on 7,2-8,3 kõigil 6 pihustil. vist kas 250bar juures...
Mingit tossu ega mitte midagi ei tule, kütust palju ei võta ega midagi...

Kas see "klikk" võib olla ka mootori ketist? Et pingutid on vahetatud, kuid kett ise natuke veninud ja soojast peast käivitusel süütenurk vms natuke vale ja sellepärast teebki, seda klikki?

Kus on Lõuna-Eestis pädevad kohad, kuhu selle murega pöörduda?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 24]
[PHP: 33.7% - SQL: 66.3%]