Lehekülgi: 1 2 3 |
Tux
huviline
Registreerunud 11.03.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D3 3,0TDi
|
postitati 19.01.14 16:01
|
|
|
3,0TDI 171kW, A8 - starteri klikk!?
Tervitus!
Ei leidnud enam seda teemat üles ja tegin uue.
Nimelt sai puhastatud kogu starteri juhtmestik, massid jne. Sai ka starter remonti viidud kus vahetati puksid jne. Nüüd veab sirinal käima, alguses
hommikuti nagu oleks aku nõrk olnud, kuigi uus võimas aku peal. Aga teemast siis, et alati just soojalt käivitades käib "Klikk" sellel ajal, kui
starter ringi käib...käima läheb ilusti, vahel võtit vähe keerates siis peale "Klikki" edasi ei vea. Hommikuti ja kauem seistes, sellist mure ei
ole. Mõistus otsas!.. On soovitusi, arvamusi?
|
|
|
Mütakas
huviline
Registreerunud 13.04.09
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI quattro
|
|
Tux
huviline
Registreerunud 11.03.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D3 3,0TDi
|
postitati 20.01.14 20:04
|
|
|
Tuleb vist jah pihustid maha võtta ja stendida, eks siis näha ole. Üks asi veel mis olen viimasel ajal tähele pannud, et kiirusel 90-100km/h sõites
nagu vahepeal korra tõmbab kinni nagu väike jõnks käiks läbi mootoril... ega siin vist muid variante peale pihuti ei ole..?
|
|
|
Mütakas
huviline
Registreerunud 13.04.09
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI quattro
|
postitati 21.01.14 07:45
|
|
|
Pane arvuti järgi ja peaks näitama pihustite andmeid seal.
|
|
|
Tux
huviline
Registreerunud 11.03.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D3 3,0TDi
|
postitati 22.01.14 19:55
|
|
|
Otsisin VCDSis aga ei leidnud mille alt ta näitab neid?
|
|
|
drikk3000
huviline
Registreerunud 08.01.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.01.14 14:19
|
|
|
Mul on täpselt sama auto ja sama probleem .Äkki oskad soovitada kuhu diagnostikasse tartus auto viia ?
|
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
postitati 26.01.14 14:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: drikk3000
Mul on täpselt sama auto ja sama probleem .Äkki oskad soovitada kuhu diagnostikasse tartus auto viia ? |
Diesel landi võru tn. Küsida võib Jaani ja temale murest rääkida. 
Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
|
|
|
|
Tux
huviline
Registreerunud 11.03.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D3 3,0TDi
|
postitati 27.01.14 22:18
|
|
|
VCDSiga vaatasin ära täna ja pihusti näidud selle järgi olid normis (0,5) - (-0,5) vahel, üks oli isegi 0.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 27.01.14 22:24
|
|
|
Tee screenshotid gruppidest 72-77 ning pane siia.
See, mis sa vaatasid ei ole päris õige asi.
|
|
|
|
Tux
huviline
Registreerunud 11.03.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D3 3,0TDi
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 06.02.14 15:27
|
|
|
Kas pole pihustid korrektselt kodeeritud või on 3s ja 6s ära.
|
|
|
|
Tux
huviline
Registreerunud 11.03.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D3 3,0TDi
|
postitati 06.02.14 16:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Kas pole pihustid korrektselt kodeeritud või on 3s ja 6s ära. |
Kuidas see kodeerimine käib, või kuidas seda teha/kontrollida?
|
|
|
Tux
huviline
Registreerunud 11.03.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D3 3,0TDi
|
postitati 06.02.14 16:01
|
|
|
Aga igatahes jah, kui sõidust tulla... u. 15 min seisab, siis teeb kõva kliki enne käima minemist... korduvalt käima panna ja seisma jättes järjest
seda ei tee. Ka ei tee seda hommikuti käima pannes... ainult soojalt ja natuke peale seisma jätmist uuesti käivitades esimene kord.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 06.02.14 16:35
|
|
|
Sellised näidud vaatavad igal teisel vastu. Poolel teel lõppu, kui nii võib öelda. Imelik, et viies alles nullis istub. Võimalik, et vahetatud ja
kodeeritud hiljuti. Pihustid oleks vaja stendi viia ja välja selgitada milline(sed) kusevad ja tilguvad.
Arvatavasti jääb mingi neist tilkuma. Mõned on saanud asja paremaks lisandeid kasutades. Liqui Moly CR ja PD kütuselisand, Karla auto jne.
Kindlasti ei tohi neid segi ajada hiljem, kui tagasi panna, seega ära märkida enne mahavõtmist.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 06.02.14 16:50
|
|
|
Tehase andmete järgi on need veel normi piires. Max lubatud 300 bari juures on -45 ja 600bari oli vist -15. Aga jah kui nad juba - poolel on siis see
mootor enam hästi ei käi.
Ükspäev vaatasin, et TPI on antud poomise kohta käivitusel. Tehas käsib esmalt kette ja pinguteid kontrollida. Kui pinguti õlist tühi on kett lõdva ja
käivitusel poob mootor. Lahenduseks on miski uuendatud pingutid mis õli tagasi ei peaks laskma. Seega kui pihustid ja starter ok võib viga ketipingutites ka olla.
|
|
|
Tux
huviline
Registreerunud 11.03.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D3 3,0TDi
|
postitati 06.02.14 17:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Tehase andmete järgi on need veel normi piires. Max lubatud 300 bari juures on -45 ja 600bari oli vist -15. Aga jah kui nad juba - poolel on siis see
mootor enam hästi ei käi.
Ükspäev vaatasin, et TPI on antud poomise kohta käivitusel. Tehas käsib esmalt kette ja pinguteid kontrollida. Kui pinguti õlist tühi on kett lõdva ja
käivitusel poob mootor. Lahenduseks on miski uuendatud pingutid mis õli tagasi ei peaks laskma. Seega kui pihustid ja starter ok võib viga ketipingutites ka olla. |
Ketipingutid on värskelt vahetatud, sest tegi väikest kõrinat käivitusel, kuid "klick" pole kuskile kadunud.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 06.02.14 19:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Tux
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Tehase andmete järgi on need veel normi piires. Max lubatud 300 bari juures on -45 ja 600bari oli vist -15. Aga jah kui nad juba - poolel on siis see
mootor enam hästi ei käi.
Ükspäev vaatasin, et TPI on antud poomise kohta käivitusel. Tehas käsib esmalt kette ja pinguteid kontrollida. Kui pinguti õlist tühi on kett lõdva ja
käivitusel poob mootor. Lahenduseks on miski uuendatud pingutid mis õli tagasi ei peaks laskma. Seega kui pihustid ja starter ok võib viga ketipingutites ka olla. |
Ketipingutid on värskelt vahetatud, sest tegi väikest kõrinat käivitusel, kuid "klick" pole kuskile kadunud. |
Vaata kas pihusti numbrid klapivad ajus olevatega kui ok siis vaheta pihustid ära. Arvatavasti mõni pihusti lekib silindrisse ja se lisakütus teebki
käivitusel paugu. Võid ju pihustid stendi visata kuid head nad nigunii ple.
|
|
|
Tux
huviline
Registreerunud 11.03.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D3 3,0TDi
|
postitati 06.02.14 19:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Tsitaat: | Algselt postitas: Tux
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Tehase andmete järgi on need veel normi piires. Max lubatud 300 bari juures on -45 ja 600bari oli vist -15. Aga jah kui nad juba - poolel on siis see
mootor enam hästi ei käi.
Ükspäev vaatasin, et TPI on antud poomise kohta käivitusel. Tehas käsib esmalt kette ja pinguteid kontrollida. Kui pinguti õlist tühi on kett lõdva ja
käivitusel poob mootor. Lahenduseks on miski uuendatud pingutid mis õli tagasi ei peaks laskma. Seega kui pihustid ja starter ok võib viga ketipingutites ka olla. |
Ketipingutid on värskelt vahetatud, sest tegi väikest kõrinat käivitusel, kuid "klick" pole kuskile kadunud. |
Vaata kas pihusti numbrid klapivad ajus olevatega kui ok siis vaheta pihustid ära. Arvatavasti mõni pihusti lekib silindrisse ja se lisakütus teebki
käivitusel paugu. Võid ju pihustid stendi visata kuid head nad nigunii ple. |
Kuskohast seda kontrollida saab?
|
|
|
Leopold661
huviline
Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
|
Tux
huviline
Registreerunud 11.03.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D3 3,0TDi
|
postitati 06.02.14 20:30
|
|
|
Mul on täpselt see sama asi välja vaadatud, kuid peaks vahetuseks minema. Aga jah, kuidas enda vanad vastu anda, see natuke keeruline.
|
|
|
Leopold661
huviline
Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.02.14 20:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Tux
Mul on täpselt see sama asi välja vaadatud, kuid peaks vahetuseks minema. Aga jah, kuidas enda vanad vastu anda, see natuke keeruline.
|
Seal kontakt olemas,keegi kes saksa keelt mõikab peaks helistama. Vast saab targemaks?
|
|
|
Tux
huviline
Registreerunud 11.03.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D3 3,0TDi
|
postitati 06.02.14 20:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Leopold661
Tsitaat: | Algselt postitas: Tux
Mul on täpselt see sama asi välja vaadatud, kuid peaks vahetuseks minema. Aga jah, kuidas enda vanad vastu anda, see natuke keeruline.
|
Seal kontakt olemas,keegi kes saksa keelt mõikab peaks helistama. Vast saab targemaks? |
Homme uurin tuttava kaudu kellel saksas tutvused..
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 06.02.14 21:02
|
|
|
1. Kindlasti ei ole igal teisel autol -20 ja -25 pihustite väärtused!
2. Need -45 tehasenormid - sellega sulavad kolvid mootorisse ära enne, kui selleni jõuab.
-20 tähendab, et pihusti on ära, punkt. Pane stendi, raudselt kuseb.
* Eeldusel, et on korrektselt kodeeritud.
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 06.02.14 21:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
2. Need -45 tehasenormid - sellega sulavad kolvid mootorisse ära enne, kui selleni jõuab.
|
Nii hull nüüd ka asi pole. Olen sel - 60 ka näinud ja mootor oli veel tahke. Se esimene näit on madala rõhupealt ka ju ehk tühikäigult.
|
|
|
Tux
huviline
Registreerunud 11.03.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D3 3,0TDi
|
postitati 12.02.14 20:07
|
|
|
Üks küsimus veel... pihustid kusevad, näidud on 7,2-8,3 kõigil 6 pihustil. vist kas 250bar juures...
Mingit tossu ega mitte midagi ei tule, kütust palju ei võta ega midagi...
Kas see "klikk" võib olla ka mootori ketist? Et pingutid on vahetatud, kuid kett ise natuke veninud ja soojast peast käivitusel süütenurk vms natuke
vale ja sellepärast teebki, seda klikki?
Kus on Lõuna-Eestis pädevad kohad, kuhu selle murega pöörduda?
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |