Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: audi allroad (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 2048)
tonga
huviline



Registreerunud 24.03.13
Kasutaja on eemal


postitati 14.01.14 12:21 Tsiteeri
audi allroad



Tere selline mure,et kui miinuskraadid väljas siis padjad ei lase alla,ajad siise sooja mingi10min asi ok.Seisab öösel väljas jälle asi pees.võtsin torud lahti kuskilt vett ei tulnud.Mida peaks tegema:mad:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Fugitive
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi

postitati 14.01.14 12:28 Tsiteeri


Remonti viima, pädeva inimese juurde. Ilmselt jäätub kinni õhuklappide plokk, see mis suunab õhku patjadesse. Asi on niiskust täis, vaja on puhtaks teha ja kuivatada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 14.01.14 13:38 Tsiteeri


Ärge palun võtke keegi isiklikult, kuid vastus oleks: Mitte ostma meie kliimasse õhkvedrustusega autot. Paljude hädaliste põhjal öeldud. Jah, see on mugav, kuid täpselt niikaua, kui hädad hakkavad. Eriti sügis-talv perjoodil.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
JanariA4
huviline



Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia RS III

postitati 14.01.14 13:59 Tsiteeri


Süsteemis niiskus sees jah. Kompressoril on küljes "kuivatuskamber" ja see sul ilmselt enam ei toimi. Kraanuleid pidavat saama vahetada eraldi ka, ise pole proovinud.
Õhkvedrustusel pole sellise auto peal häda midagi, väga hea asi on. Iga asi saab kunagi nn. otsa ja vajab vahetust. Meie inimeste häda, Jann, on selles, et ostetakse vahva kasutatud masin ja eeldatakse, et see kestab remontimata igavesti ja/või üritatakse ilmnevaid vigu likvideerida lammutuste abiga. Kuna viimane tegevus on sellise süsteemi puhul mõttetu, siis kiputaksegi üldistama ja paugutama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Ramm
huviline



Registreerunud 15.03.07
Asukoht: saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: Range Rover Sport 5.0L 372kW

postitati 14.01.14 14:04 Tsiteeri


Enamuselt on õhkvedrustusega probleeme just allroad mudelitel või siis see lihtsalt tingitud, et neid liigub rohkem kui A8 mudeleid (A8 õhkvedrustusega probleeme pole väga kuulnud, kas samasugune õhkvedru neil?).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 14.01.14 14:05 Tsiteeri


Ma eeldangi, et me ei räägi siin uutest autodest. Hoolda kuidas tahad, hädad tulevad meie kliimas sellega varem või hiljem. Pigem varem.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 14.01.14 14:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ramm
Enamuselt on õhkvedrustusega probleeme just allroad mudelitel või siis see lihtsalt tingitud, et neid liigub rohkem kui A8 mudeleid (A8 õhkvedrustusega probleeme pole väga kuulnud, kas samasugune õhkvedru neil?).


On samuti kaheksatega ja Q7-ed külmuvad eriti maialt.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KuldarA
huviline



Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 14.01.14 14:21 Tsiteeri


Kraanulite vahetus 100€ esinduses. Saab hakkama ka kuivatamisega, mis on veel odavam. Pole just ulme hind, mida mugavuse eest maksta.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tonga
huviline



Registreerunud 24.03.13
Kasutaja on eemal


postitati 14.01.14 14:22 Tsiteeri


kas süsteemi piduripiiritust ei või panna nagu veoautodele wabco toode.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 14.01.14 15:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KuldarA
Kraanulite vahetus 100€ esinduses. Saab hakkama ka kuivatamisega, mis on veel odavam. Pole just ulme hind, mida mugavuse eest maksta.


Nõus, seda teavad Sina, mina ja veel 50 inimest. Nendest ennetavalt tegutsevad 10. Ülejäänute jaoks tähendab see hommikul sõitma hakates tõsist probleemi ja esindus on ka väga kaugel. Kohalik külasepp ei tea graanulitest midagi, kuivatamisest sedagi. Sealmaal lõpeb ka mugavus ja algab kirumine.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Fugitive
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi

postitati 14.01.14 16:48 Tsiteeri


Kui ostetakse auto, mille hind uuena on 65k+ ja hetkelolev läbisõit 200k+ ning vanust 5a+, siis selle ülelpidamine ongi kallis lõbu. See auto on tehniliselt vähe keerulisem kui suvaline toyota yaris või ford focus, sellepärast jupid ka kallimad(mõned aga imekombel isegi odavamad). Olen sõitnud Allroadiga nüüdseks 3,5a ja pole see õhkvedrustus kordagi jamanud. Õhkpadjad on vahetatud ja kompressor ka, need on teada "vead", sellega tuleb lihtsalt arvestada kui selline auto ostetakse, rahaline kulu alla 1k eur kogu mängule. Võrdluseks võib kõrvale võtta volvo s40 r5 vabalthingav 2007a millel veovõlli otsa eraldi saada pole ja tuleb osta veovõll koos otstega - saadaval ainult A-osana, hinnaga 840eur. Allroad ja S40 volvo on aga natuke erinevad nii tehniliselt, oma võimekuse kui ka mugavuse poolest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
JanariA4
huviline



Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia RS III

postitati 16.01.14 08:49 Tsiteeri


Tuleb meelde seoses õhkvedrustusega, et ventiilidele kipub mõjuma sellise ilmastiku juures ka pesulas käik, võivad (kindlasti ei pruugi) tekkida anomaaliad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ReimsR
huviline

Avatar


Registreerunud 17.06.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 3.0BiTDI Quattro, Opel Manta

postitati 16.01.14 15:31 Tsiteeri


Kindlasti ei tohi lisada graanulitega süsteemile piiritust!Piiritus lagundab need graanulid pudruks ja siis on terve süsteem putru täis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 36.6% - SQL: 63.4%]