Oman ise sama mootoriga sedaan varianti ja omast kogemusest rääkides väidan seda, et veermik tundub olevat 10V ja 20V masinatel täpselt sama. Ning
üldse paistab erinevus olevat ainult mootoris.
Seega tuletaks meelde, et kuna 20 on täpselt kaks korda suurem kui 10, siis kõikvõimalike klappidega seotud kulumaterjale läheb täpselt topelt summa
eest.
Samas, kui mootor korras on, siis ei näe mõtet põdemiseks.
Sõitmisest niipalju, et näiteks minu oma on kuni ~4500 pöördeni sama, mis 10V mootoriga isend, pärast seda läheb aga paras põrgu lahti. Natukenegi
vähem pidava pinnase(lumi, jää, lahtine killustik) peal teise käiguga on korduvalt auto kõik neli ratast uuesti kraapima tõmmanud.
Üldine hinne oleks igatahes VÄGA VIIS
Ainuke asi mis aegajalt nukraks teeb on see, et peale 4500 pööret minutis muutub see mootor kohe õige januseks
...
|
|