Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 2.5 tdiq 103kw vaja abi veakoodi tuvastamisel (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 1269)
KKaupoKK
huviline



Registreerunud 12.01.14
Asukoht: Pärnu, Sindi
Kasutaja on eemal


postitati 12.01.14 17:49 Tsiteeri
2.5 tdiq 103kw vaja abi veakoodi tuvastamisel



Tervist

Sirvin foorumit, leidsin mõne sarnase kuid mitte identse veakoodi. Sai tuttava arvuti järgi pandud autole, lolli peaga unustasin koodi üles kirjutada aga see kirjutas igatahes et injection regulation opening valve, regulation difference, permanent. autol mõnikord minekuga probleeme ja viga peitub ilmselt selles. Turbo lõtkudeta. Kuna diisli omanikuna olen alles üsna roheline siis ei tea kus see nn klapp täpselt asub või milline ta on. Oletan et see kõrgsurvepumbas kuskil? oskab ehk keegi mind nimetatud klapi osas valgustada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 12.01.14 18:04 Tsiteeri


Pritsehetk vale äkki?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KKaupoKK
huviline



Registreerunud 12.01.14
Asukoht: Pärnu, Sindi
Kasutaja on eemal


postitati 13.01.14 09:09 Tsiteeri


Süüde on mul varajane küll. Ise siin loodan küll et süüte paika panek lahendab probleemi. Küsin kuna arvuti näitab sellist viga. Järgmine nädal panen paika..aga kui probleem ei lahene siis huvitaks ikka kus see klapp ja millega täpsemalt tegu. Pumbakaas?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 13.01.14 10:54 Tsiteeri


See klapp on tavaliselt pumba alumises osas ikka, jupp juhet taga. Muidu on vist olnud ka selliseid juhuseid, et see kolb seal ei liigu vabalt ja selle tulemusena ei suuda aju pritsehetke reguleerida. Juhul kui viga pole liiga varajases süütes, siis oskaja vend saaks ka arvutiga seda klappi kontrollida, aktiveerida jne.

See kõik muidugi eeldusel, et veakood ikka oli pritsehetke reguleerimise klapi kohta nagu mulle tundub:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KKaupoKK
huviline



Registreerunud 12.01.14
Asukoht: Pärnu, Sindi
Kasutaja on eemal


postitati 13.01.14 11:20 Tsiteeri


tänud, vaatan üle, süüde paika ja näis mis teeb.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 26.9% - SQL: 73.1%]