Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Kiirenduse probleem a4 1.9-81 diisliga. (Vastuseid: 17 | Vaatamisi: 3636)
audimees80
huviline

Avatar


Registreerunud 14.06.08
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.9-81kw diisel avant 4WD

postitati 11.01.14 07:35 Tsiteeri
Kiirenduse probleem a4 1.9-81 diisliga.



Tere.
Probleem audi a4 1.9-81kw 1997aasta kiirendusega. Nimelt viga ilmneb kui teha möödasõitu. Alguses kui kaasi vajutada kiirendab, aga siis järsku tõmbaks nagu hinge kinni ja gaas põhjas, aga kiirust juurde ei tule. Milles võib viga olla?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
simoQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: S6 2.2T & A8 4.2

postitati 11.01.14 08:27 Tsiteeri


Avariirežiimi läheb - turbo muutuv geomeetria kinni. Võta turbo maha ja puhasta geomeetria labad ära, hetkel tekib ülerõhk ning aju "kaitseb" st. lükates avariirežiimile.


Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
j2mis
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.07
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C5, B5, Zafira A

postitati 11.01.14 15:47 Tsiteeri


Mul teeb A6 c4 1,9 tdi 66kw AHU täpselt samat asja, kui 90 pealt kiirendada, siis kuskil 110-120 peal lööb hinge kinni. Korraks gaasi tagasi ja paar korda mängida, siis on jõud uuesti olemas. Teeb seda asja just 5'nda käiguga, 4'ndaga ei tee. Minu masina mootoril ei tohiks muutuvat geomeetriat olla. Kas umbes EGR ei mõjuta seda rõhuasja ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 11.01.14 17:42 Tsiteeri


Arvuti taha ja seal kindlasti kood olemas. Peale seda jälle kergem arvata. Ja need egr-d pange kinni ära ning sisselaskekolded võtke maha ja peske puhtaks, masin hakkab jälle hingama.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TDN
huviline



Registreerunud 22.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Superb 2017

postitati 11.01.14 18:03 Tsiteeri


Mul oli A4 1.9TDI sama teema. Põhjuseks siis kinnine katalüsaator ja vigane solenoid N75


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audimees80
huviline

Avatar


Registreerunud 14.06.08
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.9-81kw diisel avant 4WD

postitati 12.01.14 08:17 Tsiteeri


Kui katt kinni ei tohiks ju masin ültse käia.
Kas solenoidid mitte automaat kasti sees ei käi?
Mul manuaal kastiga audi.
Kast ei tohiks puutuda ju üldse asjasse.
Kus asub eger klapp?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
TDN
huviline



Registreerunud 22.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Superb 2017

postitati 12.01.14 08:47 Tsiteeri


No minul oli katt seest osaliselt kinni. Sees olev kärg oli mitmeks osaks murdunud ja torru kinni jänud. Mul on automaatkastiga isend ja solenoid asus mootori ja radika vahel.
Egr: http://img825.imageshack.us/img825/8556/egrf.jpg
Egrile pannakse pime vahele või võetakse üldse ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 12.01.14 08:57 Tsiteeri


N75 juhib turbo tööd ja sellel pole käigu kastiga midagi pistmist. Vaata üle kõik vaakum voolikud mis turbo juures on. N75 klapp asub turbo juures all ja külge läheb temale 3 vaakum voolikut ja üks juhe.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
j2mis
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.07
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C5, B5, Zafira A

postitati 16.04.14 20:25 Tsiteeri


Maadlen siin ikka oma rõhuprobleemiga, 100 pealt kaob rõhk ära ja hing kinni, käruga isegi juba 4 käiguga 80 pealt.
Kas keegi oskaks öelda mis maksab poes täiesti Uus N75 solenoid. Pruugitud asja ei sooviks panna. Kui hind väga kirves, siis vist peaks kasutatu korras asja kuskilt nuputama.
Oskab keegi öelda mis mootoritel veel see N75 peal on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 16.04.14 20:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: j2mis
Maadlen siin ikka oma rõhuprobleemiga, 100 pealt kaob rõhk ära ja hing kinni, käruga isegi juba 4 käiguga 80 pealt.
Kas keegi oskaks öelda mis maksab poes täiesti Uus N75 solenoid. Pruugitud asja ei sooviks panna. Kui hind väga kirves, siis vist peaks kasutatu korras asja kuskilt nuputama.
Oskab keegi öelda mis mootoritel veel see N75 peal on?


Mõttetu on neid klappe kogu aeg vahetada. 99% tõenäosusega ei ole selles probleem.
Sul on pädevat diagnostikat vaja alustuseks, et selgitada välja, milles viga on.

Kõige suurema tõenäosusega on sul lihtsalt turbo geomeetria kinni. Võta maha ja puhasta ära.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
freeser
huviline

Avatar


Registreerunud 24.06.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S6 2,2 20v, S3 8V

postitati 16.04.14 22:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: j2mis
Maadlen siin ikka oma rõhuprobleemiga, 100 pealt kaob rõhk ära ja hing kinni, käruga isegi juba 4 käiguga 80 pealt.
Kas keegi oskaks öelda mis maksab poes täiesti Uus N75 solenoid. Pruugitud asja ei sooviks panna. Kui hind väga kirves, siis vist peaks kasutatu korras asja kuskilt nuputama.
Oskab keegi öelda mis mootoritel veel see N75 peal on?
Kunagi sai ostetud ja maksis 30-50€ vahel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vibro
huviline



Registreerunud 01.10.11
Kasutaja on eemal


postitati 17.04.14 17:32 Tsiteeri


Lase 1-2 käiguga peeneks paar korda ja vaata mis saab
Mul oli sama teema 81kw a6 peal
Tuleb rohkem kiirendada ja gaasi anda.
Varem mõõdasõitudel poos ka kinni aga nüüd kõik ok, pole midagi ise lahti võtnud ega puhastanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
j2mis
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.07
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C5, B5, Zafira A

postitati 17.04.14 18:21 Tsiteeri


Koguaeg lasen peeneks, üle 3k pöörde viskab pidevalt tagant musta pilve välja, see vist normaalne. Ilmselt jah pean turbo maha kiskuma ja geomeetria koos sisselaske ja muude juttudega ära puhastama. Ja alles siis seda klappi vahetama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vibro
huviline



Registreerunud 01.10.11
Kasutaja on eemal


postitati 17.04.14 20:14 Tsiteeri


Küttefiltert oled vahetand


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 17.04.14 20:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: j2mis
Koguaeg lasen peeneks, üle 3k pöörde viskab pidevalt tagant musta pilve välja, see vist normaalne. Ilmselt jah pean turbo maha kiskuma ja geomeetria koos sisselaske ja muude juttudega ära puhastama. Ja alles siis seda klappi vahetama.


Ei, see ei ole kindlasti normaalne, kui ta seda igal kiirendusel teeb. Kui teeb seda üks kord ja pärast enam ei viska, siis on OK.
Suure tõenäosusega on sul rõhuleke kuskil.

Tegelikult on sul korralikku diagnostikat vaja (ma ei mõtle veakoodide lugemist), mitte hakata mingeid juppe umbes vahetama ja jamama.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
j2mis
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.07
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C5, B5, Zafira A

postitati 18.04.14 17:41 Tsiteeri


Rõhulekked kõrvaldasin kõik ära. Panin kõik lõdvikud uued. Uued tugevamad klambrid, et ikka kindlalt peaks. Võtan uuesti lahti ja survestan korra 2 bariga kompressoriga ära ja vaatan kaua rõhku peab. Iseenesest ma ei usu, et rõhulekkest selline probleem on!? Kas pooles vinnas või poolkinni olev EGR ei põhjusta sellist jura, et pool rõhku laseb otse jalga? Edasi käib looma moodi, käima läheb -20 poolest pöördest. Pihustiotsad vahetatud ja 210bar peale regullitud. Panen kella vahele ja vaatan mis see kostab mulle. Filter(Bosch) riiuli peal ootab vahetust :D Lähiajal teen selle ära ja vaatame, kas midagi muutub.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mkangur
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.12
Kasutaja on eemal


postitati 26.04.14 11:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: j2mis
Rõhulekked kõrvaldasin kõik ära. Panin kõik lõdvikud uued. Uued tugevamad klambrid, et ikka kindlalt peaks. Võtan uuesti lahti ja survestan korra 2 bariga kompressoriga ära ja vaatan kaua rõhku peab. Iseenesest ma ei usu, et rõhulekkest selline probleem on!? Kas pooles vinnas või poolkinni olev EGR ei põhjusta sellist jura, et pool rõhku laseb otse jalga? Edasi käib looma moodi, käima läheb -20 poolest pöördest. Pihustiotsad vahetatud ja 210bar peale regullitud. Panen kella vahele ja vaatan mis see kostab mulle. Filter(Bosch) riiuli peal ootab vahetust :D Lähiajal teen selle ära ja vaatame, kas midagi muutub.


Nii ja kas midagi on muutunud?

Mul endal sama probleem, sama mootoriga.

Üle 3k must sammas taga, proovisin egriga, ilma egrita, vaakumid vahetatud, veakoode sees pole, lõdvikud terved ja klambrid uued.

Turbot kätte pole võimalik saada ilma motot maha tõstmata, sest poldid on omajagu kannatada saanud seal.
Kuid eraldi liigutades tundub vnt hoob ilusasti liikuvat.


"At the end of the day, there are basically two types of drivers: those that want/have avants, and virgins. It's just science. Get one and you won't regret it."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
punk7
huviline



Registreerunud 21.02.14
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 11.05.14 19:21 Tsiteeri


Kütusefilter.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 33.5% - SQL: 66.5%]