madisson
huviline
Registreerunud 30.01.12
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1.8T 2002
|
postitati 30.12.13 17:10
|
|
|
1.9 TDI 96kw
Tere klubilised! Otsin omale uut autot ja jäi silma see masin: http://www.auto24.ee/used/1286363
Ehk on keegi juba pilgu peale visanud ja teab miskit rääkida. Oleksin väga tänulik. Jutt tundub ilus olevat ja vin koodi järgi ka miskit paha ei
näita.
|
|
|
Leopold661
huviline
Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.12.13 08:18
|
|
|
Kui midagigi, siis vähemalt odo näit pole standard 170 tuhande peale keritud.
Mind ennast häiriks esmalt see istme nurk.
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 31.12.13 08:58
|
|
|
Ostueelne kontroll on võlusõna ilmselt. Ega seal muud polegi kontrollida- mootori töö (pihustid-turbo), hooratas, sillad, kere. Nagu ikka. Oma silm on
kunn, niiet viska pilk peale. Istme nurk on jah kole, aga suht pisiasi. Kui kõik toimib, siis väga nauditav kooslus.
|
|
|
|
madisson
huviline
Registreerunud 30.01.12
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1.8T 2002
|
postitati 31.12.13 10:54
|
|
|
Pean tunnistama, et varem olen ainult bensiinimootoritega masinaid pidanud ja diislitega on kokkupuude suur null. Netist olen uurinud, et see mootor
peaks olema hea lahendus? Vasupidav, ökonoomne ja piisavalt ergas. Pean igastahes otsima pädeva diislivenna omale kaasa. Kas sellel mudelil on ka
seesamune pulkadest koosnev esisild nagu B5 ja B5,5 Passatitel ning A4-del? Vaatasin veel ühte Tartu masinat, oleks üks sõit. http://www.auto24.ee/used/1603771 See küll kallim mõnevõrra, aga nahksisuga. 18
tolline velg tapab veermiku ka kiirelt vist? Esiklaasis tundub mõra olevat ja odomeetri näit ka kindlasti vale, aga muidu päris viisakas pildi pealt.
|
|
|
JanariA4
huviline
Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia RS III
|
postitati 31.12.13 11:26
|
|
|
Tehaseauto masina kohta: natuke liiga palju palju kilomeetreid möödas viimasest hooldusest. Kui omanik on selliseid regulaarseid hoolduseid teinud,
siis võib tundmatus tulevikus mootor palju raha nõuda.
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 01.01.14 16:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: madisson
Pean tunnistama, et varem olen ainult bensiinimootoritega masinaid pidanud ja diislitega on kokkupuude suur null. Netist olen uurinud, et see mootor
peaks olema hea lahendus? Vasupidav, ökonoomne ja piisavalt ergas. Pean igastahes otsima pädeva diislivenna omale kaasa. Kas sellel mudelil on ka
seesamune pulkadest koosnev esisild nagu B5 ja B5,5 Passatitel ning A4-del? Vaatasin veel ühte Tartu masinat, oleks üks sõit. http://www.auto24.ee/used/1603771 See küll kallim mõnevõrra, aga nahksisuga. 18
tolline velg tapab veermiku ka kiirelt vist? Esiklaasis tundub mõra olevat ja odomeetri näit ka kindlasti vale, aga muidu päris viisakas pildi pealt.
|
Esisild on täpselt sama jah. Samas, see ei ole midagi hullu. Lihtsalt tuleb terve sild korraga vahetada, mitte jupphaaval, siis ta kestab ka.
Isiklikust kogemusest ütleksin, et kui seda mootorit pole korralikult hooldatud (kasutatud vale õli, pikad vahetusintervallid, kehv kütus), siis on
suured kulutused väga kiired tulema. Ise sattusin sama mootoriga Passat B5.5 otsa, mille läbisõitu oli väga kõvasti keritud (selgus alles peale
ostmist), ilmselt kasutatud ka vale õli ning mina sain vahetada sel masinal näiteks pihusteid (uus Boschi pihusti 540€/tk). Kui aga on korralikult
hooldatud ja õiget õli kasutatud ning seda ka normaalselt vahetatud, on tegemist väga hea mootoriga. Ökonoomne ja jõuline.
Õlisoovitus oleks Castrol Edge 5w30 (täidab nõudeid 505.01/507.00). Seda sama õli soovitab ka tehas (peaks olema vist ka originaalis sees kohe tal
tehasest juba). Ja vahetada on seda mõttekas 10 000km tagant. Tehase longlife välpa (30 000km) soovitaks kindlasti vältida. Et siis kõige tähtsam on
veenduda hoolduste teostamistes.
|
|
|
|
madisson
huviline
Registreerunud 30.01.12
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1.8T 2002
|
postitati 12.01.14 16:17
|
|
|
Kas keegi Tallinnas elavatest klubilistest on ehk vaadanud juba seda masinat - http://www.auto24.ee/used/1642067 On tulnud värskelt omal jalal saksast ja pidi olema prantsuse ajalooga. Ehk siis ajaloost ei
ole suurt midagi teada. Kuna olen ise Viljandist, siis oleks väga tänulik, kui keegi viitsiks kiire pilgu peale visata, et kas tasub üldse edasi
uurida ja kontrolli viia kuhugi. Vajadusel kompenseerin selle pilguheidu.
|
|
|
kaidar
huviline
Registreerunud 09.11.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Quattro
|
postitati 18.01.14 08:12
|
|
|
Oleks ka huvitatud eelpool nimetatud auto seisukorrast.
|
|
|
m0cc
huviline
Registreerunud 27.10.07
Kasutaja on eemal
Auto: W213, 5008
|
postitati 26.01.14 10:31
|
|
|
Kas jutud 500euri maksvatest pihustitest on tõesed nende 96kw 1,9tdi mootorite puhul? Kui kaua on neil reaalne eluiga? Kas tuleks kasutada Eesti
kütusele lisandeid, et nad kauem kestaks? Endal silme eest A4 ja Passat aastatest 2002-2005. Kas on veel mingeid asju mida peaks 100%
jälgima/kontrollima nende mootorite puhul. Passati mis silme ees reaalne läbisõit peaks olema seal 300k kandis.
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 26.01.14 11:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: m0cc
Kas jutud 500euri maksvatest pihustitest on tõesed nende 96kw 1,9tdi mootorite puhul? Kui kaua on neil reaalne eluiga? Kas tuleks kasutada Eesti
kütusele lisandeid, et nad kauem kestaks? Endal silme eest A4 ja Passat aastatest 2002-2005. Kas on veel mingeid asju mida peaks 100%
jälgima/kontrollima nende mootorite puhul. Passati mis silme ees reaalne läbisõit peaks olema seal 300k kandis. |
Kuskilt lugesin (vist oli VW klubi), et nende pihustite eluiga ongi ca 300 000km. Sedagi vaid korraliku hoolduse puhul. M0cc, mul Passat oli
PD-pihustitega (mõlemad, nii 74kw kui 96kw 1.9TDI on nendega), auto läbisõit oli kindlasti oluliselt suurem, kui hodokas näitas ja sain nendega ka
korralikult raha kulutada (3 pihustit sai vahetatud). Lisandeid ei soovitata, kuna need spetsiaalsed õlid juba sisaldavad vajalikke lisandeid. Muidu
oli Passat mõnus asi sõita, kui need pihustid välja arvata. Kui kindla
ajalooga auto leiad (veel parem, kui juba vahetatud pihustitega), siis väga hea valik. Ökonoomne ja mahukas.
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 26.01.14 11:33
|
|
|
Just sai seatil pihusteid remontida ja odavam tuleb nii kui tellid ebay.de endale uued otsad ja lased tartus vahetada. Seatile sai pandud suuremad
otsad +120% ja otste vahetamine maksis 220euri. Ja miks pihustid katki lähevad on see ,et nukk kulub ära mille tagajärg on ebaühtlaselt töötavad
pihustid. Kui on pihustid juba ebaühtlased siis läheb ka hooratas läbi.
|
|
|