Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 1.9 TDI 96kw (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 4159)
madisson
huviline



Registreerunud 30.01.12
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A6 1.8T 2002

postitati 30.12.13 18:10 Tsiteeri
1.9 TDI 96kw



Tere klubilised! Otsin omale uut autot ja jäi silma see masin: http://www.auto24.ee/used/1286363
Ehk on keegi juba pilgu peale visanud ja teab miskit rääkida. Oleksin väga tänulik. Jutt tundub ilus olevat ja vin koodi järgi ka miskit paha ei näita.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Leopold661
huviline



Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal


postitati 31.12.13 09:18 Tsiteeri


Kui midagigi, siis vähemalt odo näit pole standard 170 tuhande peale keritud.
Mind ennast häiriks esmalt see istme nurk.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 31.12.13 09:58 Tsiteeri


Ostueelne kontroll on võlusõna ilmselt. Ega seal muud polegi kontrollida- mootori töö (pihustid-turbo), hooratas, sillad, kere. Nagu ikka. Oma silm on kunn, niiet viska pilk peale. Istme nurk on jah kole, aga suht pisiasi. Kui kõik toimib, siis väga nauditav kooslus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
madisson
huviline



Registreerunud 30.01.12
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A6 1.8T 2002

postitati 31.12.13 11:54 Tsiteeri


Pean tunnistama, et varem olen ainult bensiinimootoritega masinaid pidanud ja diislitega on kokkupuude suur null. Netist olen uurinud, et see mootor peaks olema hea lahendus? Vasupidav, ökonoomne ja piisavalt ergas. Pean igastahes otsima pädeva diislivenna omale kaasa. Kas sellel mudelil on ka seesamune pulkadest koosnev esisild nagu B5 ja B5,5 Passatitel ning A4-del? Vaatasin veel ühte Tartu masinat, oleks üks sõit. http://www.auto24.ee/used/1603771 See küll kallim mõnevõrra, aga nahksisuga. 18 tolline velg tapab veermiku ka kiirelt vist? Esiklaasis tundub mõra olevat ja odomeetri näit ka kindlasti vale, aga muidu päris viisakas pildi pealt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
JanariA4
huviline



Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia RS III

postitati 31.12.13 12:26 Tsiteeri


Tehaseauto masina kohta: natuke liiga palju palju kilomeetreid möödas viimasest hooldusest. Kui omanik on selliseid regulaarseid hoolduseid teinud, siis võib tundmatus tulevikus mootor palju raha nõuda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 01.01.14 17:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: madisson
Pean tunnistama, et varem olen ainult bensiinimootoritega masinaid pidanud ja diislitega on kokkupuude suur null. Netist olen uurinud, et see mootor peaks olema hea lahendus? Vasupidav, ökonoomne ja piisavalt ergas. Pean igastahes otsima pädeva diislivenna omale kaasa. Kas sellel mudelil on ka seesamune pulkadest koosnev esisild nagu B5 ja B5,5 Passatitel ning A4-del? Vaatasin veel ühte Tartu masinat, oleks üks sõit. http://www.auto24.ee/used/1603771 See küll kallim mõnevõrra, aga nahksisuga. 18 tolline velg tapab veermiku ka kiirelt vist? Esiklaasis tundub mõra olevat ja odomeetri näit ka kindlasti vale, aga muidu päris viisakas pildi pealt.


Esisild on täpselt sama jah. Samas, see ei ole midagi hullu. Lihtsalt tuleb terve sild korraga vahetada, mitte jupphaaval, siis ta kestab ka.
Isiklikust kogemusest ütleksin, et kui seda mootorit pole korralikult hooldatud (kasutatud vale õli, pikad vahetusintervallid, kehv kütus), siis on suured kulutused väga kiired tulema. Ise sattusin sama mootoriga Passat B5.5 otsa, mille läbisõitu oli väga kõvasti keritud (selgus alles peale ostmist), ilmselt kasutatud ka vale õli ning mina sain vahetada sel masinal näiteks pihusteid (uus Boschi pihusti 540€/tk). Kui aga on korralikult hooldatud ja õiget õli kasutatud ning seda ka normaalselt vahetatud, on tegemist väga hea mootoriga. Ökonoomne ja jõuline.
Õlisoovitus oleks Castrol Edge 5w30 (täidab nõudeid 505.01/507.00). Seda sama õli soovitab ka tehas (peaks olema vist ka originaalis sees kohe tal tehasest juba). Ja vahetada on seda mõttekas 10 000km tagant. Tehase longlife välpa (30 000km) soovitaks kindlasti vältida. Et siis kõige tähtsam on veenduda hoolduste teostamistes.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
madisson
huviline



Registreerunud 30.01.12
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A6 1.8T 2002

postitati 12.01.14 17:17 Tsiteeri


Kas keegi Tallinnas elavatest klubilistest on ehk vaadanud juba seda masinat - http://www.auto24.ee/used/1642067 On tulnud värskelt omal jalal saksast ja pidi olema prantsuse ajalooga. Ehk siis ajaloost ei ole suurt midagi teada. Kuna olen ise Viljandist, siis oleks väga tänulik, kui keegi viitsiks kiire pilgu peale visata, et kas tasub üldse edasi uurida ja kontrolli viia kuhugi. Vajadusel kompenseerin selle pilguheidu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kaidar
huviline

Avatar


Registreerunud 09.11.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Quattro

postitati 18.01.14 09:12 Tsiteeri


Oleks ka huvitatud eelpool nimetatud auto seisukorrast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
m0cc
huviline

Avatar


Registreerunud 27.10.07
Kasutaja on eemal

Auto: W213, 5008

postitati 26.01.14 11:31 Tsiteeri


Kas jutud 500euri maksvatest pihustitest on tõesed nende 96kw 1,9tdi mootorite puhul? Kui kaua on neil reaalne eluiga? Kas tuleks kasutada Eesti kütusele lisandeid, et nad kauem kestaks? Endal silme eest A4 ja Passat aastatest 2002-2005. Kas on veel mingeid asju mida peaks 100% jälgima/kontrollima nende mootorite puhul. Passati mis silme ees reaalne läbisõit peaks olema seal 300k kandis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 26.01.14 12:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: m0cc
Kas jutud 500euri maksvatest pihustitest on tõesed nende 96kw 1,9tdi mootorite puhul? Kui kaua on neil reaalne eluiga? Kas tuleks kasutada Eesti kütusele lisandeid, et nad kauem kestaks? Endal silme eest A4 ja Passat aastatest 2002-2005. Kas on veel mingeid asju mida peaks 100% jälgima/kontrollima nende mootorite puhul. Passati mis silme ees reaalne läbisõit peaks olema seal 300k kandis.


Kuskilt lugesin (vist oli VW klubi), et nende pihustite eluiga ongi ca 300 000km. Sedagi vaid korraliku hoolduse puhul. M0cc, mul Passat oli PD-pihustitega (mõlemad, nii 74kw kui 96kw 1.9TDI on nendega), auto läbisõit oli kindlasti oluliselt suurem, kui hodokas näitas ja sain nendega ka korralikult raha kulutada (3 pihustit sai vahetatud). Lisandeid ei soovitata, kuna need spetsiaalsed õlid juba sisaldavad vajalikke lisandeid. Muidu oli Passat mõnus asi sõita, kui need pihustid välja arvata. :) Kui kindla ajalooga auto leiad (veel parem, kui juba vahetatud pihustitega), siis väga hea valik. Ökonoomne ja mahukas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 26.01.14 12:33 Tsiteeri


Just sai seatil pihusteid remontida ja odavam tuleb nii kui tellid ebay.de endale uued otsad ja lased tartus vahetada. Seatile sai pandud suuremad otsad +120% ja otste vahetamine maksis 220euri. Ja miks pihustid katki lähevad on see ,et nukk kulub ära mille tagajärg on ebaühtlaselt töötavad pihustid. Kui on pihustid juba ebaühtlased siis läheb ka hooratas läbi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 41.3% - SQL: 58.7%]