PreiliK
huviline
Registreerunud 24.09.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.12.13 11:09
|
|
|
Audi A4 2.0
Tere !
Silma on jäänud selline isend :
http://www.auto24.ee/used/1632397
Kas keegi "kohalikest" on ehk vaatamas käinud? Või oskab öelda, mida eriti hoolikalt jälgima peaksin?
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 24.12.13 11:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: PreiliK
Tere !
Silma on jäänud selline isend :
http://www.auto24.ee/used/1632397
Kas keegi "kohalikest" on ehk vaatamas käinud? Või oskab öelda, mida eriti hoolikalt jälgima peaksin? |
Eriti hoolikalt peaks jälgima, et mootor ja käigukast toimetaksid normaalselt, sest need on kaks peamist murekohta sel autol. Ehk siis- vii enne ostu
kuhugi pädevasse kohta kontrolli (esindus või Autohooldus näiteks, kasutaja juks11 tegeleb viimases).
|
|
|
|
PreiliK
huviline
Registreerunud 24.09.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.12.13 11:34
|
|
|
Ausalt? Ma siiralt uskusin siiamaani, 2.0 on parem variant kui näiteks 3.0 Audide käigukastide ees on mul ausalt öeldes surmahirm, ühe 2.5tdi-ga on kogemus ja pikaks ajaks läks isu üle 
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 24.12.13 11:40
|
|
|
Kasti ja mootorit nii soojalt kui külmalt proovida-kuulata, diagnost kindlasti. Sellel peab tegelikku läbisõitu arvutiga nägema, kui ei näe, on midagi
ära tjuunitud..
Täis nahksisu võiks olla koos istmesoojendustega, sellel soojendusi pole.
Korralik kolmene on igast asendist parem, võrreldes alguse otsa 103kw. kahesega, lisaks saad quattro ja tiptronicu.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Urmet24
huviline
Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: a4 avant b8
|
postitati 24.12.13 11:42
|
|
|
Lihtne soovitus, mis peab paika.
Kontrolli ajalugu, kui see on olemas ja läbisõit on ok, siis vaata edasi.
2,0 minu silmis on mõttetu.
See 103 kw oma pihusti ja õlipumba hädadega on nii ehk naa paras peavalu.
Manuaalil ei kesta hoorattad ja sidurid, esiveoline multitronic võiks ka olematta olla.
2 L pihustitega on raskem, kui 3 L omdega nii, et mina valiks viimase ning quattrona.
Aga taaskord kõik on autos kinni.
Kuidas on hooldatud läbisõidud asjad.
|
|
|
|
PreiliK
huviline
Registreerunud 24.09.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.12.13 11:50
|
|
|
Manuaali ega multitronicut nagunii ei taha, pihustitest olen üht-teist kuulnud tõesti. Samas jälle 3.0 oma "ketiklõbinaga" hirmutas mind natuke ära,
seepärast pöörasingi pilgu pigem 2.0 poole..
|
|
|
Urmet24
huviline
Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: a4 avant b8
|
postitati 24.12.13 12:05
|
|
|
Vanemal 2.0 il on ka ketiklõbin... aga see on siis õlipumba oma, mille rem on sama kallis kui 3 me sel.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 24.12.13 12:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: PreiliK
Manuaali ega multitronicut nagunii ei taha, pihustitest olen üht-teist kuulnud tõesti. Samas jälle 3.0 oma "ketiklõbinaga" hirmutas mind natuke ära,
seepärast pöörasingi pilgu pigem 2.0 poole.. |
Tuleb õige valik teha ja palju muretuid kilomeetreid garanteeritud. 
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
PreiliK
huviline
Registreerunud 24.09.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.12.13 12:10
|
|
|
Sellest ei teadnud ma midagi. Ehk siis kokkuvõttes vahet pole, lihtsalt nelikveo ja suurema mootoroga rohkem sõidurõõmu? 
|
|
|
SiimHH
huviline
Registreerunud 25.02.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.12.13 16:44
|
|
|
Igal juhul võtaks 3.0 TDI. Esiteks A4 B7 keret liigutab see 3.0 päris korralikult. Teiseks, 3.0 üldjuhul parema lisavarustusega.
(väljatoodud kuulutuses kirjas, et hea varustusega - reaalsuses baasmudelist rohkem ehk ainult nahksisu, parandage, kui eksin. puudu parkimisandurid,
vihmasensor, xenon, istmesoojendused, navi, bose, mf rool, jne).
3.0 liigub manuaali otsas ikka väga asiselt, automaadiga pisut lahjem, kuid sellegipoolest astub edasi hästi.
Kütusekulu on ka mõistlik (hetkel sõidan 3,0 B7 171kw manuaal, maantee 5-6l linn 9-10l). Automaati on olnud 150kw otsas, maanteel oli 7-8l linnas
12-13l.
|
|
|
A-kaheksa
huviline
Registreerunud 23.11.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 4,2Q, Mondeo 11
|
postitati 25.12.13 20:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: PreiliK
Manuaali ega multitronicut nagunii ei taha |
Aga mis see siis on? Esivedu ja väike mootor tavaliselt ikka multitronic.
Auto LCD displayde remont ja vahetus, armatuuride remont.
www.harteron.ee
|
|
|
|
kuzmits
huviline
Registreerunud 28.01.13
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat alltrack 2,0 TDI 130KW 4 MOTION
|
postitati 26.12.13 19:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: PreiliK
Manuaali ega multitronicut nagunii ei taha, pihustitest olen üht-teist kuulnud tõesti. Samas jälle 3.0 oma "ketiklõbinaga" hirmutas mind natuke ära,
seepärast pöörasingi pilgu pigem 2.0 poole.. |
See ongi multitronic. Kõik esivedused automaatkastid on sel mudelil muultitronicud, müügikuulutusse võib ju ükskõik mida kirjutada ja nelikvedulised
on nö "tavalised" automaatkastid ehk tiptronic, nagu tihtipeale neid rahvasuus kutsutakse.
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.12.13 22:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Urmet24
See 103 kw oma pihusti ja õlipumba hädadega on nii ehk naa paras peavalu.
Manuaalil ei kesta hoorattad ja sidurid, esiveoline multitronic võiks ka olematta olla.
2 L pihustitega on raskem, kui 3 L omdega nii, et mina valiks viimase ning quattrona.
|
2.0 Siemens-VDO pihustitega on jah hästi raske. Lähed esindusse, ütled tere ja palud kontrollida. Kui on probleemse tootekoodiga, pannakse 4 tk uued
ja ütled aitähh. Enam ei pea isegi teeäärde jäämist ootama. Edasi sõidad masina ribadeks, ilma pihustitele pead murdmata. 3.0-ga on lihtsam, ostad 6
tk kõik uued ja naudid sõitu. Kui on 2.0TDI Bosch pihustitega, siis sinna aitähh eest ei saa midagi.
Sidur ja hooratas on pseudo, pigem algusaastate värk ja 85 kW 1.9TDI meeste lemmikteema. Ära kannatab lõhkuda muidugi kõike.
Õlipumbaga on tõsine draama lahti. Probleeme küll esineb, statistiliselt pisut ülepunnitatud. Pealegi saab seda kontrollida, ennetada, taastada või
uus "modifitseeritud plokk vol.3" osta 
Musta-valgekirjule lehmale on ka selge, et musteima tsenaariumi korral on selle 2.0 elulepuhumine soodsam kui 3.0.
Teemaalgatajale on muidugi eesmärgiks korraliku pruugitud auto ost ja ega see Q ja Tiptronic minuarust üle külje maha ei jookse.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
Urmet24
huviline
Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: a4 avant b8
|
postitati 27.12.13 10:01
|
|
|
Hr amadeus ma müünd neid asju igapäevaselt ja ei ole peris pseudo asjad 
|
|
|
|
s.p
huviline
Registreerunud 09.10.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.12.13 10:28
|
|
|
Kohe sama päev kui see A4 müüki pandi, siis helistasin Audisse ja uurisin väheke. Kitsid nagu nad seal on, siis pinnisin viimasegi märke ja kui ma
nüüd puusse ei pane, siis kas 2011 vms oli sellel autol 280tuh ees. Aasta aastaks aga üle 150tuh on seda 100% krutitud Sellega ka isu ja huvi kadus auto järgi.
|
|
|
Risto89
huviline
Registreerunud 26.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4
|
postitati 24.02.14 08:41
|
|
|
Et siis 2.0 aastast 2006.06 - ja edasi peaks normaalsed olema kui teha kontroll ja saada ajalooga masin?
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 24.02.14 09:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Risto89
Et siis 2.0 aastast 2006.06 - ja edasi peaks normaalsed olema kui teha kontroll ja saada ajalooga masin? |
Ma ju andsin su oma ostuteemas lingi, kus kogu lugu üksipulgi lahti seletatud.
Millal ja mida muudeti ning palju sellest 06.2006a. muutusest kasu oli.
Loodad, et keegi tuleb mingi sulle rohkem meeldivama jutuga välja?
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Risto89
huviline
Registreerunud 26.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4
|
postitati 24.02.14 10:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Tsitaat: | Algselt postitas: Risto89
Et siis 2.0 aastast 2006.06 - ja edasi peaks normaalsed olema kui teha kontroll ja saada ajalooga masin? |
Ma ju andsin su oma ostuteemas lingi, kus kogu lugu üksipulgi lahti seletatud.
Millal ja mida muudeti ning palju sellest 06.2006a. muutusest kasu oli.
Loodad, et keegi tuleb mingi sulle rohkem meeldivama jutuga välja? |
Ei looda . Aga paranda mind kui eksin.
Kuigi mina olen autode kohapealt mitte kõige targem siis mina sain kogu
loost aru et 2.0 tahab nüüd raha saada, kui pole varem teatud juppe vahetatud..
Ja 1.9 tdi-d on tegelt odavam üleval pidada 2.0 , muidugi mängib suurt rolli auto eelnev hooldus .. Olen õieti aru saanud ? 
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 24.02.14 12:26
|
|
|
PD- mootori puhul pole vahet, on ta 1.9 või 2.0- ühed mured kummitavad neid mõlemat. Kõik taandub ikkagi varasema hoolduse peale.
|
|
|
|