Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: audi a6 4f esituled xenon -> halogeeniks (Vastuseid: 40 | Vaatamisi: 7090)
real-illusion
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q

postitati 23.12.13 11:06 Tsiteeri
audi a6 4f esituled xenon -> halogeeniks



Kas keegi on seda ette võtnud? Kas on midagi, mida peaks veel vahetama peale tulede? Eriti ei usu, et lihtsalt plug and play, aga sooviks ette võtta. :) Suured tänud.

Uurisin just ka esindusest. Nende jutu järgi peaks olema lihtne paigaldada halogeene, või led ribaga tulesi. Peab ainult vaatama, et juhtmed pistikutes kattuks ja ajus ümber programeerima.


Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
AronL
huviline



Registreerunud 07.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: M140i xDrive

postitati 23.12.13 11:42 Tsiteeri


Milleks sellist asja teha?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 23.12.13 11:49 Tsiteeri


Üsna suure tõenäosusega ei ole see asi nüüd nii lihtne ka.


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
real-illusion
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q

postitati 23.12.13 11:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: AronL
Milleks sellist asja teha?

Miks mitte? C6 esituled nagunii nii saastad ja ei viitsi sinna mõtetult raha investeerida. Reflektorid surevad jne. Lihtsam osta halogeenid ette, pirnid ka odavamad jne. Kopp ees sellest xenoni jamast. Poleeri 2 korda aastas tulesi, kaku lahti ja puhasta jne. Lihtsalt ei viitsi enam. Liiga palju tööd ja liiga vähe tulemust nendega. Teine võimalus oleks, sulatada tuled lahti, poleerida seest poolt tule klaas. Vahetada reflektorid (ei ole üldse nii lihtne) jne. Uuesti xenon tulede ostmisel ei näe lihtsalt mõtet. 800+ € maksta, kui auto hind langeb koguaeg. hetkel võiks osta c6 juba 7k. 800€ sealt teeb aga 10% sellest juba...


Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 23.12.13 13:16 Tsiteeri


Ma paneks siis juba tutikad halogeenlaternad ja sinna sisse aftermarket xenon-kit'i, kui uute orig osade hinnavahe piisavalt suur on (ei viitsi hetkel hindasid otsida). Halogeeni ja xenoni valgustusvõime erinevus on siiski nagu öö ja päev.

Järjest kasvava tehisintellektiga autodega võitlemiseks tuleb nad muidugi ära petta. C6 rsk ei anna ju enam voolugi juhtmesse, kui selle teises otsas talle sobivat (ja toimivat) moodulit pole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vedru
huviline



Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal

Auto: Auditu

postitati 23.12.13 13:19 Tsiteeri


Mul olid suvel luubid ees ja talvel reflektorid, xenonid sees. Nagu Black ütles, siis vahe ikka meeletu, luubiga söita ei näinud, reflektoriga tee valge.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
real-illusion
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q

postitati 23.12.13 13:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Ma paneks siis juba tutikad halogeenlaternad ja sinna sisse aftermarket xenon-kit'i, kui uute orig osade hinnavahe piisavalt suur on (ei viitsi hetkel hindasid otsida). Halogeeni ja xenoni valgustusvõime erinevus on siiski nagu öö ja päev.

Järjest kasvava tehisintellektiga autodega võitlemiseks tuleb nad muidugi ära petta. C6 rsk ei anna ju enam voolugi juhtmesse, kui selle teises otsas talle sobivat (ja toimivat) moodulit pole.


Tutikad odavad halogeen laternad 80.- ja hella omad 200.- tk. Hetkel mõtlengi, mis lahendus oleks mõeldav. Pilti ei teinud, aga mul reflektoril pool värvi täitsa maas ja süsimust. :) Sealt ka põhjus, miks nii kaua tulede üle kurtnud olen. :D


Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 23.12.13 14:25 Tsiteeri


Mul oli vahepeal üks tavaliste tuledega C6. Ikka väga hea oli sõita öösel isegi tavaliste pirnidega. Praegusel C6-l on suuremad luubid, auto ka uuem ja pole hullu. Uued pirnid võiks ju panna, vaatab, millal vaim peale tuleb. Korra juba võtsin asja ette, kuid kodutöö oli tegemata ja nüüd vedelevad D2S-d riiulis, kuna vaja oleks D3S-e.;)
Häid pühi kõigile.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rumsa
huviline

Avatar


Registreerunud 21.04.11
Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 Avant 3,0 Tdi q

postitati 23.12.13 14:32 Tsiteeri


Ise paneks ka kõhklematult halogeenid ette. Vahetasin paar nädalat tagasi pirnid ära tuledes ja tulemus ei paranenud karvavõrdki. Proovisin pulga otsa seotud kaltsuga puhastada ka luupe kuid need on täiesti nagu uued ja puhastada midagi ei ole. Kuid valgustugevus on nii allpool arvestust, et see pole normaalne. Kas tuledel on mingi eraldi moodul mille peaks ära vahetama kui halogeenide peale üle minna?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
real-illusion
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q

postitati 23.12.13 14:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Rumsa
Ise paneks ka kõhklematult halogeenid ette. Vahetasin paar nädalat tagasi pirnid ära tuledes ja tulemus ei paranenud karvavõrdki. Proovisin pulga otsa seotud kaltsuga puhastada ka luupe kui need on täiesti nagu uued ja puhastada midagi ei ole. Kuid valgustugevus on nii allpool arvestust, et see pole normaalne. Kas tuledel on mingi eraldi moodul mille peaks ära vahetama kui halogeenide peale üle minna?

Esinduse jutu järgi ei tohiks midagi olla. Kuna xenonil see plokk tule all, siis peaks ainult ümber programmeerima. Oleks hea, kui keegi oleks seda juba teinud. Kui kedagi ei leia, siis tuleb ise katsetada. :)


Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 23.12.13 17:07 Tsiteeri


Tea kas VAG grupi viga või mis aga minu B6 passati tuled ei näita ka absoluutselt mitte kui midagi. Proovin uued prinid ja luupide puhastamise mingi aeg ära.


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
KuldarA
huviline



Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 23.12.13 17:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Taavi
Tea kas VAG grupi viga või mis aga minu B6 passati tuled ei näita ka absoluutselt mitte kui midagi. Proovin uued prinid ja luupide puhastamise mingi aeg ära.


VAG pole kaugtuledesse halogeeni pannud, selles asi. Teistel kompenseerib halva luubi halogeen kaugtules, mis on mõeldud abiks bi-xenoni kaugtulele.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
eroz
huviline



Registreerunud 02.01.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 23.12.13 22:58 Tsiteeri


55w xenonit ei kannata panna sinna kui nii kehvad on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Leopold661
huviline



Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal


postitati 23.12.13 23:10 Tsiteeri


Tehas võiks teha mingi kampaanina c6 kerega autodele millel on xenon tuled!
See muidugi pelgalt unistus.
Kas kõik c6 kerega on bi-xenon tuled(kui on xenonid)?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
real-illusion
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q

postitati 24.12.13 09:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Leopold661
Tehas võiks teha mingi kampaanina c6 kerega autodele millel on xenon tuled!
See muidugi pelgalt unistus.
Kas kõik c6 kerega on bi-xenon tuled(kui on xenonid)?

Vaevalt, et hakkavad oma raha raiskama. C6-l peaks kõik olema bixenonid jah, muud lahendust pole siiani näinud, ega kuulnud.
eroz: Olen selle kohta ka uurind ja ei kannata. Pealegi, kui reflektor süsimust pooolenist, siis vahet pole, mitu w seal on.


Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Platea
huviline

Avatar


Registreerunud 16.06.13
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2.0 100kw C6

postitati 24.12.13 10:10 Tsiteeri


Suve algul sain endale kah C6 muretsetud, sel olid juba halokad peal. Lähituled pole just köige paremad, aga kaugtulede osas eriti ei kurda, kuigi xenon tundub ikka parem olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
real-illusion
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q

postitati 24.12.13 10:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Platea
Suve algul sain endale kah C6 muretsetud, sel olid juba halokad peal. Lähituled pole just köige paremad, aga kaugtulede osas eriti ei kurda, kuigi xenon tundub ikka parem olema.

Eks ta nii peakski olema, kui tuled korras. Mul näiteks pole nähtavuselt peaaegu üldse vahet, kas täis või lähituled. Kuu tagasi regullitud, uued pirnid jne. Kuna reflektorid tuksis, siis ei aita midagi. Täna õhtul üritan paar pilti ka teha nähtavusest. Ühtlasi ka tulel seest poolt plastik veidi kuuma saanud ja kollakas. Eks see ka mängib veidi nähtavuse osas. C4 mis peres on, näitab pimedas lähikatega veidi paremini, kui mul c6-s kaugtuledega. Suht hea...


Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
andero
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.09.03
Asukoht: Tallinna lähedal
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 3.0 TDI Quattro

postitati 24.12.13 11:23 Tsiteeri


Kas ilma esistanget eemaldamatta õnnestub C6-l esitulesid eemaldada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
real-illusion
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q

postitati 24.12.13 11:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: andero
Kas ilma esistanget eemaldamatta õnnestub C6-l esitulesid eemaldada?

EI! Kui väga tahta, siis veidi lõigates õnnestub, aga stange eestvõtmine väike töö...


Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
kuzmits
huviline



Registreerunud 28.01.13
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat alltrack 2,0 TDI 130KW 4 MOTION

postitati 25.12.13 18:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Taavi
Tea kas VAG grupi viga või mis aga minu B6 passati tuled ei näita ka absoluutselt mitte kui midagi. Proovin uued prinid ja luupide puhastamise mingi aeg ära.


Ma installisin oma naise passatB6 te 55xenoni. 4300K Ütleme nii et öö vahetus päeva vastu. Luup lõikab ilusti valguse ära ja ülespoole hajuvalgust ei teki. Teisi ei pimesta. Valgusjõud on palju tugevam ja laiem. Luubid olid juba enne puhtad ja klaasid ilma kriimudeta. Kuigi enne olid ka osram nightbreakeri pirnid siis nüüd on ikka palju parem. Huvitav kas nii saaks ka progeda, et süüdet sisse pannes ta kohe tulesi põlema ei paneks vaid nii et siis kui mootor juba käib. Sest kui starterit annad siis sellel hetkel kustutab ära ja kui mootor käib siis kohe paneb jälle põlema. Selline plõksimine ilmselt xenonile hästi ei mõju. Variant on ka et keerad enne süüte sisse panemist parkide peale ja siiskui mootor käib uuesti ''auto'' peale. Aga see ei tule igakord meeldegi kui kiire ka veel on


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 25.12.13 19:23 Tsiteeri


See on tõesti tobe, et originaalsed automaatlahendused vaatamata elektroonika massilisele autodesse tungimisele valdavalt nii ebaintelligentsed on. Päevasõidutuled ei pea ju kunagi seisva mootoriga põlema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KuldarA
huviline



Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 25.12.13 20:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
See on tõesti tobe, et originaalsed automaatlahendused vaatamata elektroonika massilisele autodesse tungimisele valdavalt nii ebaintelligentsed on. Päevasõidutuled ei pea ju kunagi seisva mootoriga põlema.


Kusjuures Volvo insenerid vist piisavalt intelligentsed olnud ja mul süttivad xenonid alles mootori käivitudes. Süüte ajal, vähemalt seni, kuni eelsüüdet annan põlevad ainult pargid. Mingi valemiga sai xenonid süüte ajal ka põlema, aga täpselt ei mäleta, põhiline on minu jaoks see, et nad iga kord ei sütti kui süüdet annan


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 26.12.13 07:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kuzmits
Tsitaat:
Algselt postitas: Taavi
Tea kas VAG grupi viga või mis aga minu B6 passati tuled ei näita ka absoluutselt mitte kui midagi. Proovin uued prinid ja luupide puhastamise mingi aeg ära.


Ma installisin oma naise passatB6 te 55xenoni. 4300K Ütleme nii et öö vahetus päeva vastu. Luup lõikab ilusti valguse ära ja ülespoole hajuvalgust ei teki. Teisi ei pimesta. Valgusjõud on palju tugevam ja laiem. Luubid olid juba enne puhtad ja klaasid ilma kriimudeta. Kuigi enne olid ka osram nightbreakeri pirnid siis nüüd on ikka palju parem. Huvitav kas nii saaks ka progeda, et süüdet sisse pannes ta kohe tulesi põlema ei paneks vaid nii et siis kui mootor juba käib. Sest kui starterit annad siis sellel hetkel kustutab ära ja kui mootor käib siis kohe paneb jälle põlema. Selline plõksimine ilmselt xenonile hästi ei mõju. Variant on ka et keerad enne süüte sisse panemist parkide peale ja siiskui mootor käib uuesti ''auto'' peale. Aga see ei tule igakord meeldegi kui kiire ka veel on

Kui enne olid nightbrakerid siis see tähendab, et halogeenid? Mul originaal bixenonid.


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 26.12.13 09:38 Tsiteeri


Osramil on nüüd xenon night breakerid ka tootmises.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kuzmits
huviline



Registreerunud 28.01.13
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat alltrack 2,0 TDI 130KW 4 MOTION

postitati 26.12.13 15:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Taavi
Tsitaat:
Algselt postitas: kuzmits
Tsitaat:
Algselt postitas: Taavi
Tea kas VAG grupi viga või mis aga minu B6 passati tuled ei näita ka absoluutselt mitte kui midagi. Proovin uued prinid ja luupide puhastamise mingi aeg ära.


Ma installisin oma naise passatB6 te 55xenoni. 4300K Ütleme nii et öö vahetus päeva vastu. Luup lõikab ilusti valguse ära ja ülespoole hajuvalgust ei teki. Teisi ei pimesta. Valgusjõud on palju tugevam ja laiem. Luubid olid juba enne puhtad ja klaasid ilma kriimudeta. Kuigi enne olid ka osram nightbreakeri pirnid siis nüüd on ikka palju parem. Huvitav kas nii saaks ka progeda, et süüdet sisse pannes ta kohe tulesi põlema ei paneks vaid nii et siis kui mootor juba käib. Sest kui starterit annad siis sellel hetkel kustutab ära ja kui mootor käib siis kohe paneb jälle põlema. Selline plõksimine ilmselt xenonile hästi ei mõju. Variant on ka et keerad enne süüte sisse panemist parkide peale ja siiskui mootor käib uuesti ''auto'' peale. Aga see ei tule igakord meeldegi kui kiire ka veel on

Kui enne olid nightbrakerid siis see tähendab, et halogeenid? Mul originaal bixenonid.


Enne olid Halogeenid, H7 nightbreakerid

Mul on oma B8-l ka bixenon, lähituli on ok aga kaugtuli on kehv, tal pole halogeenpirni seal sees toetamas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 38.5% - SQL: 61.5%]