kemar
huviline
Registreerunud 27.05.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.12.13 15:48
|
|
|
b4 quattro tagumised amordid
Tere! Kas keegi oskab soovitada mida võiks alla panna, masin on 93. a, 16V 103Kw!
300 euro eest ei raatsi, aga siiani tundub, et suhteliselt vähe variante üldse mis sobiks?
|
|
|
Rain573
klubiliige
Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake
|
postitati 17.12.13 17:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kemar
Tere! Kas keegi oskab soovitada mida võiks alla panna, masin on 93. a, 16V 103Kw!
300 euro eest ei raatsi, aga siiani tundub, et suhteliselt vähe variante üldse mis sobiks? |
Variante ei ole, Monroe või bilstein B6. Vb saaks ka audi a4 ja omast midagi aretada aga seda peaks siis juba realselt võrdlema, et mis vahe neil on.
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 17.12.13 17:33
|
|
|
Sachsi gaasiamort alla ning mure murtud, mõttetu ehitada igasugu "kosmost".
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
Rain573
klubiliige
Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake
|
postitati 17.12.13 17:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jõuvanker
Sachsi gaasiamort alla ning mure murtud, mõttetu ehitada igasugu "kosmost". |
Kas Sachsi kataloogis on sellist?
|
|
|
kemar
huviline
Registreerunud 27.05.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.12.13 19:01
|
|
|
Aga mis hinnaklassi teie pakutud variandid jäävad?
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 17.12.13 19:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Rain573
Tsitaat: | Algselt postitas: kemar
Tere! Kas keegi oskab soovitada mida võiks alla panna, masin on 93. a, 16V 103Kw!
300 euro eest ei raatsi, aga siiani tundub, et suhteliselt vähe variante üldse mis sobiks? |
Variante ei ole, Monroe või bilstein B6. Vb saaks ka audi a4 ja omast midagi aretada aga seda peaks siis juba realselt võrdlema, et mis vahe neil on.
|
Mul oli ka coupel quattrol taga mingi imelik amort, otsa järgi pakuti ainult 160eur/tk amorte, kui aga viisin kordi odavamad amordid treiali juurde,
sai ka otsa õige kujuga ja pikkusega, seega võimalusi ikka on. Nendel amortidel siis padrunisse minev osa oli sobilik, aga keerme pikkus ja seal see
kande rant olid teised nii, et kõik kokku ladudes ei oleks mutter üle tiiru võtnud. Ahjaa, all olid algselt sachsid, aga selliseid vist koodi järgi
enam sachsi kataloogist ei leitud.
EDIT: Infoks siis niipalju, et amordi see varras on seest täis ja igati töödeldav õiges pingis, mul löödi isegi sisekuuskant otsa ja seda kõike 10eur
eest
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
mtaudi
huviline
Registreerunud 26.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Golf Variant '17
|
postitati 17.12.13 19:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
...viisin kordi odavamad amordid treiali juurde, sai ka otsa õige kujuga ja pikkusega, seega võimalusi ikka on. Nendel amortidel siis padrunisse minev
osa oli sobilik, aga keerme pikkus ja seal see kande rant olid teised nii, et kõik kokku ladudes ei oleks mutter üle tiiru võtnud.
|
Ja kui amorti alla pannes selgub, et praak ja ei toimi, on hambad.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 17.12.13 19:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mtaudi
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
...viisin kordi odavamad amordid treiali juurde, sai ka otsa õige kujuga ja pikkusega, seega võimalusi ikka on. Nendel amortidel siis padrunisse minev
osa oli sobilik, aga keerme pikkus ja seal see kande rant olid teised nii, et kõik kokku ladudes ei oleks mutter üle tiiru võtnud.
|
Ja kui amorti alla pannes selgub, et praak ja ei toimi, on hambad. |
Jah, see risk jääb, garantii lõppes pinki panekuga Aga noh, ikkagi kulus
300eur asemel 70, seega varu on. Mul pole kunagi praak varuosi kätte sattunud, (või noh üks põhjakaitse kunagi oli jube rabe plastik, sain uue, kui
müüjate silme all auto alt jäägid käega kinnitustest puruks tõmbasin) seetõttu ei oska ka eriti karta seda.
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
pampkuri
huviline
Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ
|
postitati 17.12.13 22:37
|
|
|
Mina panin B4 esimesed amordid B2`le taha. Läbimõõdult olid peenemad, B2 taga amort läheb alt otsast peenamaks. Alumine ots istus nagu valatud, amordi
kinnitus mutter käis treibingist läbi ja asi korras, vahe selles et uus amort mingi 8MM pikem aga amordipeal üleval kohe rand. Mutri treisime selle
randi mõõtu ja asi korras. Ise algul tahtsin teha mingid vahe puksid sisse aga treial arvas et nii sobib ka. Mina tegin selle ehituse sellepärast et
oli vaja reguleeritavaid amorte.
Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
|
|
|
|
Rain573
klubiliige
Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake
|
postitati 17.12.13 23:41
|
|
|
Kunagi ammu tegin ühest amordist pilti
See siis kõik ühestükist ja lahti ei käi. Audi A4 Quattrol 1995-2001 on sama ehitusega amort aga tootekoodid teised. Pakusin seda A4 ja välja
sellepärast, et sellele rohkem tootjaid aga kas neil realselt ka midagi vahet on seda ei tea.
|
|
|
pampkuri
huviline
Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 18.12.13 06:43
|
|
|
Selline asi siis Compil taga? No siis ikka väga erinev sama aja coupe quattrost, mul oli ikka padrunamort ja ülevalt tugilaagriga
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
Rain573
klubiliige
Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake
|
postitati 18.12.13 07:06
|
|
|
Sedaan/Avant on jah teise sillaehitusega kui coupe. Ja vanematel mudelitel peaks olema padrunamort taga.
|
|
|