Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Juhtpihusti erinevus? (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 2337)
texas0303
huviline

Avatar


Registreerunud 29.06.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 2,5Tdi, Audi A6 C5 2,5Tdi Quattro, Audi Q7 4.2TDI

postitati 15.12.13 03:11 Tsiteeri
Juhtpihusti erinevus?



Tere.

Oskab keegi väita, et v6 tdi 110kw ja 132kw mootori juhtpihusti on sama, kui pihusti ots ära vahetada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
texas0303
huviline

Avatar


Registreerunud 29.06.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 2,5Tdi, Audi A6 C5 2,5Tdi Quattro, Audi Q7 4.2TDI

postitati 26.12.13 23:25 Tsiteeri


Ei ole tõesti keegi sellega kokku puutunud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
OnuJack
huviline



Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a

postitati 27.12.13 10:18 Tsiteeri


Pistikud on erinevad. Muus osas ei oska kommenteerida.

Ma ise panin teise juhtpihusti korpuse. Sellel oli varuosakoodi lõpus täht teine. Oli ka 132kw masina pealt aga manuaal kast oli sellel autol - minu omal 132kw aga tiptronic.

Siiani toimib.

Väliselt neil erinevust ei ole. Kui õigesti mäletan, siis 110kw on avanemisrõhk teine, mis tähendab, et ka surveseib, mis korpuse sees on erinev ilmselt.

Kui tahad katsetada, siis stendi ära enne peale panekut - kui avanemisrõhk on normis, siis peaks idee poolest toimima.

Tsitaat:
Algselt postitas: texas0303
Ei ole tõesti keegi sellega kokku puutunud?



A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together... ;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
texas0303
huviline

Avatar


Registreerunud 29.06.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 2,5Tdi, Audi A6 C5 2,5Tdi Quattro, Audi Q7 4.2TDI

postitati 27.12.13 15:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: OnuJack
Pistikud on erinevad. Muus osas ei oska kommenteerida.

Ma ise panin teise juhtpihusti korpuse. Sellel oli varuosakoodi lõpus täht teine. Oli ka 132kw masina pealt aga manuaal kast oli sellel autol - minu omal 132kw aga tiptronic.

Siiani toimib.

Väliselt neil erinevust ei ole. Kui õigesti mäletan, siis 110kw on avanemisrõhk teine, mis tähendab, et ka surveseib, mis korpuse sees on erinev ilmselt.

Kui tahad katsetada, siis stendi ära enne peale panekut - kui avanemisrõhk on normis, siis peaks idee poolest toimima.



Autodata järgi neil pihusti avanemis rõhk sama. Eks tuleb katsetada. Äkki oskab keegi leida andmebasi, et äkki neil pihusti ots ka sama?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 27.12.13 15:16 Tsiteeri


Üldjuhul ei saa neid otsi vahetada, nõela pikkus on erinev 5x0,18 või 6x0,16 otstel. Avanemisrõhk on tõepoolest enamustel sarnane.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 21.6% - SQL: 78.4%]