texas0303
huviline
Registreerunud 29.06.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C4 2,5Tdi, Audi A6 C5 2,5Tdi Quattro, Audi Q7 4.2TDI
|
postitati 15.12.13 03:11
|
|
|
Juhtpihusti erinevus?
Tere.
Oskab keegi väita, et v6 tdi 110kw ja 132kw mootori juhtpihusti on sama, kui pihusti ots ära vahetada?
|
|
|
texas0303
huviline
Registreerunud 29.06.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C4 2,5Tdi, Audi A6 C5 2,5Tdi Quattro, Audi Q7 4.2TDI
|
postitati 26.12.13 23:25
|
|
|
Ei ole tõesti keegi sellega kokku puutunud?
|
|
|
OnuJack
huviline
Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a
|
postitati 27.12.13 10:18
|
|
|
Pistikud on erinevad. Muus osas ei oska kommenteerida.
Ma ise panin teise juhtpihusti korpuse. Sellel oli varuosakoodi lõpus täht teine. Oli ka 132kw masina pealt aga manuaal kast oli sellel autol - minu
omal 132kw aga tiptronic.
Siiani toimib.
Väliselt neil erinevust ei ole. Kui õigesti mäletan, siis 110kw on avanemisrõhk teine, mis tähendab, et ka surveseib, mis korpuse sees on erinev
ilmselt.
Kui tahad katsetada, siis stendi ära enne peale panekut - kui avanemisrõhk on normis, siis peaks idee poolest toimima.
Tsitaat: | Algselt postitas: texas0303
Ei ole tõesti keegi sellega kokku puutunud? |
A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together...
|
|
|
|
texas0303
huviline
Registreerunud 29.06.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C4 2,5Tdi, Audi A6 C5 2,5Tdi Quattro, Audi Q7 4.2TDI
|
postitati 27.12.13 15:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: OnuJack
Pistikud on erinevad. Muus osas ei oska kommenteerida.
Ma ise panin teise juhtpihusti korpuse. Sellel oli varuosakoodi lõpus täht teine. Oli ka 132kw masina pealt aga manuaal kast oli sellel autol - minu
omal 132kw aga tiptronic.
Siiani toimib.
Väliselt neil erinevust ei ole. Kui õigesti mäletan, siis 110kw on avanemisrõhk teine, mis tähendab, et ka surveseib, mis korpuse sees on erinev
ilmselt.
Kui tahad katsetada, siis stendi ära enne peale panekut - kui avanemisrõhk on normis, siis peaks idee poolest toimima.
|
Autodata järgi neil pihusti avanemis rõhk sama. Eks tuleb katsetada. Äkki oskab keegi leida andmebasi, et äkki neil pihusti ots ka sama?
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 27.12.13 15:16
|
|
|
Üldjuhul ei saa neid otsi vahetada, nõela pikkus on erinev 5x0,18 või 6x0,16 otstel. Avanemisrõhk on tõepoolest enamustel sarnane.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
|