Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi 80 B4 2.0 85kw - 1991 - hirmusmees (Vastuseid: 28 | Vaatamisi: 6715)
hirmusmees
huviline



Registreerunud 26.04.05
Asukoht: Haanja, Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 2.0 85kw 91a,

postitati 14.12.13 17:57 Tsiteeri
Audi 80 B4 2.0 85kw - 1991 - hirmusmees



Tere

sai siis ka taas Audi endale soetatud. Tegemist siis 91a. lõpu B4 sedaaniga millele on 2.0 85 kw mootor.Auto on Eestis alates 2006 aastast ning siiani olnud ühe omaniku valduses . Esimesena sai vahetatud stabika puksid ning pingutatud tagaratta laager samas sai pandud peale uus aku kuna eelmine oli otsad andnud ja arvan et otsad andis seetõttu et sai harva laadimist . Peale kolme päeva auto omamist sai vahetatud ka generaatori harjad kuna neid polnud enam olemaski.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
hirmusmees
huviline



Registreerunud 26.04.05
Asukoht: Haanja, Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 2.0 85kw 91a,

postitati 14.12.13 18:26 Tsiteeri


Mõned pildid ka siis.


http://static4.album.ee/files/1139/38/orig_28484629_wfzt.jpg

Kapoti ääre kahjustus

http://static4.album.ee/files/1139/38/orig_28484631_BTvM.jpg

Värikahjustused sellised nii katusel kui mujalgi.

http://static4.album.ee/files/1139/38/orig_28484633_gKs3.jpg

Parem külg

http://static4.album.ee/files/1139/38/orig_28484635_Xrml.jpg


http://static4.album.ee/files/1139/38/orig_28484637_BPdB.jpg


Tagant vaade

http://static4.album.ee/files/1139/38/orig_28484639_lKDp.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
hirmusmees
huviline



Registreerunud 26.04.05
Asukoht: Haanja, Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 2.0 85kw 91a,

postitati 14.12.13 18:36 Tsiteeri


Esimesed küsimused ka siis suuremale ringile .

Kust leida taga tiivale orginaal antenn? Mida peaks uurima et kesklukk tööle saada?

P.S. Kui keegi teab selle auto ajaloost miskit siis andke julgelt teada-

Ette tänades
Hirmus


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kiku
huviline

Avatar


Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: S2, 90q 20vt

postitati 14.12.13 19:33 Tsiteeri


80 sedaanil peaks antenn olema tagaklaasi soendusega ühenduses nagu ka audi 90.


WWW.MOTORAL.EE (Motul õlid [] KS, Triumf ja CP tööriistad [] Corghi, Uni-troll, Apac ja ATH garaa˛iseadmed)
kristjan@motoral.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ehanurm
huviline



Registreerunud 22.10.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe 2.0 85kw '92 & E39

postitati 14.12.13 19:35 Tsiteeri


Mis kesklukul täpsemalt viga ? Põhiline viga on neil vaakumpump / torustik


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
hirmusmees
huviline



Registreerunud 26.04.05
Asukoht: Haanja, Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 2.0 85kw 91a,

postitati 14.12.13 20:06 Tsiteeri


MInu autol on olnud orginaal antenn juhipoolsel tagatiival nagu oli B3 masinatel.
Kesklukust ei tea hetkel muud kui et eelmine omanik ütles et kui aku otsad andis siis mingi hetk hakkas ka kesklukk jupsima ja hetkel ei tööta ültse


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tune_make
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.10
Asukoht: Kuningriik Põlvamaal; Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4 1.8T, Audi A4 b5 2.8 Wv Passat 1.9 85kw

postitati 15.12.13 01:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: hirmusmees
MInu autol on olnud orginaal antenn juhipoolsel tagatiival nagu oli B3 masinatel.
Kesklukust ei tea hetkel muud kui et eelmine omanik ütles et kui aku otsad andis siis mingi hetk hakkas ka kesklukk jupsima ja hetkel ei tööta ültse


Pakun et vaakumpumbal külmjootmed. Võta vaakumpump maha las lase pädeval inimesel jalad üle joota... Küll ta ka tööle hakkab. Kas ka salongivalgustus töötab sul?


Vahel peavad kuldsed käed olema ka mustad.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
hirmusmees
huviline



Registreerunud 26.04.05
Asukoht: Haanja, Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 2.0 85kw 91a,

postitati 15.12.13 08:19 Tsiteeri


Salongi valgustus töötab nupust lülitades, ukse avamise peale tuli laes põlema ei hakka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tune_make
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.10
Asukoht: Kuningriik Põlvamaal; Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4 1.8T, Audi A4 b5 2.8 Wv Passat 1.9 85kw

postitati 16.12.13 06:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: hirmusmees
Salongi valgustus töötab nupust lülitades, ukse avamise peale tuli laes põlema ei hakka.


Siis ongi kas külmjootmed või ei tule vaakumpumpa toide peale. Endal oli sama jama ja jootsin üle ja juba 2 aastat töötab ilusti ilma probleemiteta.


Vahel peavad kuldsed käed olema ka mustad.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
hirmusmees
huviline



Registreerunud 26.04.05
Asukoht: Haanja, Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 2.0 85kw 91a,

postitati 16.12.13 15:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tune_make
Tsitaat:
Algselt postitas: hirmusmees
Salongi valgustus töötab nupust lülitades, ukse avamise peale tuli laes põlema ei hakka.


Siis ongi kas külmjootmed või ei tule vaakumpumpa toide peale. Endal oli sama jama ja jootsin üle ja juba 2 aastat töötab ilusti ilma probleemiteta.


Siit siis järgmine loll küsimus et kus see pump asub ja kuna ise ei ole teab mis elektroonika jootja siis äkki saad abi anda selle asja lahendamisel muidugi kui meeleheas kokkuleppele saame. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
hirmusmees
huviline



Registreerunud 26.04.05
Asukoht: Haanja, Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 2.0 85kw 91a,

postitati 16.12.13 15:56 Tsiteeri


Uus asi mis avastasin ,et seierid töötavad spidomeetri plokis kuid km. lugeja ei toimi. Kas vaja kogu plokk vahetada jne?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 16.12.13 17:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: hirmusmees
Siit siis järgmine loll küsimus et kus see pump asub ja kuna ise ei ole teab mis elektroonika jootja siis äkki saad abi anda selle asja lahendamisel muidugi kui meeleheas kokkuleppele saame. :)

Kesklukustuse vaakumpump peaks asuma taga parempoolse tiiva sees tagatule ja kütuseluugi juures. Välja näeb SELLINE ja peaks olema sellise vahtkummi sees nagu paremal.

Tsitaat:
Algselt postitas: hirmusmees
uus asi mis avastasin et seierid töötavad spidomeetri plokis kuid km lugeja ei toimi. Kas vaja kogu plokk vahetada jne?


Kui ma nüüd ei eksi, siis see viga pidavat tekkima siis, kui spidomeetri näitu on keritud... Ja viga seisneb selles, et mingi hammasratas kulub ära või läheb katki vms. Tõenäoliselt saab selle eraldi välja vahetada.

Ühtlasi soovitan siin foorumis lauset alustada suure tähega ja kasutada kõiksugu kirjavahemärke, seal kus tarvis, sest muidu ollakse sul õigepea kõri kallal. :D


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
hirmusmees
huviline



Registreerunud 26.04.05
Asukoht: Haanja, Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 2.0 85kw 91a,

postitati 16.12.13 17:34 Tsiteeri


Tänan soovituste eest . Parandasin postitust nii kuis oskasin aga kuna ma ei ole Eesti keele filoloog siis võib seal veel õigekirja vigu sees olla.Muuseas ehk annaks teha foorumisse eraldi osa mulkidele, setudele , vörokestele jne. Sest meitel on teist sorti keelenõuded kui sääl kaugel päälinnan. Samas kui meie keelt ei aksepteerita siis võiks olla alus ju rassismi süüdistustele. Kõik me ei ole ju ülikoolis õppinud filoloogiks ja kõik me ei ole pärit Põhja-Eestist. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tune_make
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.10
Asukoht: Kuningriik Põlvamaal; Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4 1.8T, Audi A4 b5 2.8 Wv Passat 1.9 85kw

postitati 17.12.13 05:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: hirmusmees
Uus asi mis avastasin ,et seierid töötavad spidomeetri plokis kuid km. lugeja ei toimi. Kas vaja kogu plokk vahetada jne?


Sama viga jälle siin ka, et külmjoode. Ma otsisin ka seda viga kuid. Mul ta vahel töötas vahel mitte,
lõppuks ei töötanud üldse. Kui pädevat meest ei leia, siis võin kunagi ette võtta need kui vaja. mul kuskil isegi vist pildid olemas sellest kellaplokist mis jalad vaja joota, aga lihtsam võta suurendusklaas ja vaata hea valgusega jalad üle. (Kellaplokk tuleb juppideks lammutada, et asjale ligi saad.) Halvimal juhul on tõesti see pisike hammasratas puruks.


Vahel peavad kuldsed käed olema ka mustad.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
hirmusmees
huviline



Registreerunud 26.04.05
Asukoht: Haanja, Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 2.0 85kw 91a,

postitati 21.12.13 17:14 Tsiteeri


Tere taas

Kõik jamad juhtuvad ikka siis kui neid kõige vähem vaja on.
Nimelt tulin töölt varem koju et õigeks ajaks lapse kooli jõulupeole jõuda. Jõudsin tunnikese varem koju mõtlesin, et käin linnas poes tiiru kuna vaba aega on veel. Võtsin Audi ja sõitsin linna, linnas läks vee temp kuidagi kõrgele ja poe parklas parkides ilmus kapoti alt meeletu auru pilv. tehes kapotti lahti oli tore väike viga näha jahutusvedeliku lõdvik katki. OK ostsin liitri tosooli ja kihutasin ühe remonditöökoja ette. Peremees leidis paraja nurgaga lõdviku mille ma siis pikkuses õigeks lõikasin ja asi korras. Maksma läks tosool kokku 8 euri ja lõdvik 1 eur ja ports närve.:)
Pilt siis lõdvikust mis oli katki, pildil juba uus voolik.


http://static4.album.ee/files/1139/96/large_28499071_qyFh.jpg

Ja sai eile ostetud ka teine spidomeetri plokk 12 euriga aga täna vahetades selgus, et muidu kõik ok aga üks pistik teistsugune. Kas keegi oskab ütelda et millest see erinevus?
Pilt siis:


http://static4.album.ee/files/1139/96/large_28499073_EyK6.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 21.12.13 17:39 Tsiteeri


Vaheta need osad ümber, kus erinevad pistikud küljes. Käivad 4-5 kruviga ära sealt trükiplaadi küljest. Ehk siis kruvid selle osa lahti, tõmbad küljest ära ja pistad oma vana ploki küljest teise asemele. Vana ploki koos musta taguse ehk suurema pistikuga võid pärast mulle kümneka eest ära müüa :) Ise tahtsin seda plokki just selle musta tagumise osa pärast ära osta, aga jõudsid minust ette.

Vahe neil kahel on vaid kontrollsüsteemis. Väiksema pistikuga on minicheck ja suuremaga autocheck. Viimast järelpaigaldatuna 100% toimima panna suudavad vaid vähesed.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
hirmusmees
huviline



Registreerunud 26.04.05
Asukoht: Haanja, Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 2.0 85kw 91a,

postitati 21.12.13 18:26 Tsiteeri


Loodan et toimib teen homme ära ja siis teeme selle äri ära


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 21.12.13 18:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: hirmusmees
Loodan et toimib teen homme ära ja siis teeme selle äri ära

See toimib kindlalt ;) Kui vahetatud ja proovitud siis võid mulle U2U kirjutada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
hirmusmees
huviline



Registreerunud 26.04.05
Asukoht: Haanja, Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 2.0 85kw 91a,

postitati 22.12.13 15:02 Tsiteeri


Tere taas

Täna sai siis tehtud see kellade ploki vahetus ära ja ennnäe imet auto hakkaski kilomeetreid lugema. Igatahes tänud kasutajatele revor ja Weiks kes andsid väärt nõu.
Nüüd siis veel paar muret kas ma saan õigesti aru, et siis termostaat tuksis kui 200 km otsa peale ka temperatuuri näidik üle 60-70 ei näita. Ja kuidas seda vahetada kus asub ning kust lõdvikust kõige mõistlikum mahald enne välja lasta et väga palju kaotsi ei läheks kuna alles reedel sai uus tasool sisse.
Probleem 2: kui keeruline oleks leida ja vahetada ära katuseakna tihend ? Mul katuseakna tagant keskelt on tihend kuidag ära surnud valesse asendisse ja tuulemüra tuleb sisse ning külmade ilmadega oli kenasi näha, et tükk maad sooja läheb sealt välja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 22.12.13 15:43 Tsiteeri


Termostaadi vahetuse õpetus siin foorumis olemas - Õpetus

Mahlad lase välja radika alumisest lõdvikust ja termostaadi juurest võib ka veel pärast tulla. Ise vahetasin termostaadi siis kui terve auto oli tühjaks lastud salongiradika ja jahutusradika vahetuseks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
hirmusmees
huviline



Registreerunud 26.04.05
Asukoht: Haanja, Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 2.0 85kw 91a,

postitati 22.12.13 20:36 Tsiteeri


Tänud Weiks et andsid õige suuna kätte termostaadiga.
Aga palun andke nõu ka et mis ma peale hakkama peaks selle katuseluugi tihendiga.(kui keegi vaid teaks kui väga ma vihkan neid katuse luuke neist alati ainult jama ja ei mingit tolku)
Mis te arvate kui äkki robustselt silikoonitaks kinni väljastpoolt vannitoe läbipaistva silikooniga?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 22.12.13 21:38 Tsiteeri


Kui antsla viitsid tulla saaksin katuseluugi tihendi loovutada sulle, mul neid peaks jaguma.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kuks456
huviline

Avatar


Registreerunud 31.08.12
Asukoht: Harjumaa,Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Tdi

postitati 22.12.13 21:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Mis te arvate kui äkki robustselt silikoonitaks kinni väljastpoolt vannitoe läbipaistva silikooniga?

Silikoon oleks vist kõige lihtsam, mul b4-jal oli sama jama, vesi tuli sisse,aga viga oli hoopis selles,et kui nupust lasin luugi kinni siis tegelt jäi ta mõni mm alla poole kui oleks pidanud, keerasin käsitsi kuuskandiga lugi ülespoole, ja enam vett sisse ei tulnud:).


No smoke , no fun! TDI
Pole olemas purustamatut kivi,on olemas nõrgad mehed.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
hirmusmees
huviline



Registreerunud 26.04.05
Asukoht: Haanja, Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 2.0 85kw 91a,

postitati 23.12.13 17:39 Tsiteeri


Täna sai WAHLER-i termostaat ära toodud poes aga kuna peab vedelikke pälju välja laskma ja ka roolivõimu pumba lahti võtma siis et hakka lõrtsis kortermaja ees ja raudselt mitte kõike vajalikke võtmeid omades tegema ning reedel viin auto Puigale väärt mehaaniku juurde.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
hirmusmees
huviline



Registreerunud 26.04.05
Asukoht: Haanja, Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 2.0 85kw 91a,

postitati 27.12.13 18:57 Tsiteeri


Tere taas

Täna sai siis termostaat vahetatud (kus juures tundub et see oli veel auto saksamaa elu aegne termostaat kuna olid isegi audi rõngad sisse löödud talle) ja kuradi soe oli tagasitee remondi kohast:) Samas sai vaadatud et ka juhipoolne mootoripadi ning amordilaagrid vajavad vahetust varsti:(
Vaakumpump on võetud lahti ja toas soojas kuivamas (ikka hirmus niiskes kohas on see aparaat tava oludes) aga mis edasi ma ei tea kuna ei tea neist külmjoodetest jne. mitte msikit, Kui keegi viitsib siis võib lähemalt kirjutada sellest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 41.0% - SQL: 59.0%]