Lehekülgi: 1 2 |
hirmusmees
huviline
Registreerunud 26.04.05
Asukoht: Haanja, Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 2.0 85kw 91a,
|
postitati 14.12.13 17:57
|
|
|
Audi 80 B4 2.0 85kw - 1991 - hirmusmees
Tere
sai siis ka taas Audi endale soetatud. Tegemist siis 91a. lõpu B4 sedaaniga millele on 2.0 85 kw mootor.Auto on Eestis alates 2006 aastast ning siiani
olnud ühe omaniku valduses . Esimesena sai vahetatud stabika puksid ning pingutatud tagaratta laager samas sai pandud peale uus aku kuna eelmine oli
otsad andnud ja arvan et otsad andis seetõttu et sai harva laadimist . Peale kolme päeva auto omamist sai vahetatud ka generaatori harjad kuna neid
polnud enam olemaski.
|
|
|
hirmusmees
huviline
Registreerunud 26.04.05
Asukoht: Haanja, Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 2.0 85kw 91a,
|
postitati 14.12.13 18:26
|
|
|
Mõned pildid ka siis.
Kapoti ääre kahjustus
Värikahjustused sellised nii katusel kui mujalgi.
Parem külg
Tagant vaade
|
|
|
hirmusmees
huviline
Registreerunud 26.04.05
Asukoht: Haanja, Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 2.0 85kw 91a,
|
postitati 14.12.13 18:36
|
|
|
Esimesed küsimused ka siis suuremale ringile .
Kust leida taga tiivale orginaal antenn? Mida peaks uurima et kesklukk tööle saada?
P.S. Kui keegi teab selle auto ajaloost miskit siis andke julgelt teada-
Ette tänades
Hirmus
|
|
|
Kiku
huviline
Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: S2, 90q 20vt
|
postitati 14.12.13 19:33
|
|
|
80 sedaanil peaks antenn olema tagaklaasi soendusega ühenduses nagu ka audi 90.
WWW.MOTORAL.EE (Motul õlid [] KS, Triumf ja CP tööriistad [] Corghi, Uni-troll, Apac ja ATH garaa˛iseadmed)
kristjan@motoral.ee
|
|
|
|
ehanurm
huviline
Registreerunud 22.10.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe 2.0 85kw '92 & E39
|
postitati 14.12.13 19:35
|
|
|
Mis kesklukul täpsemalt viga ? Põhiline viga on neil vaakumpump / torustik
|
|
|
hirmusmees
huviline
Registreerunud 26.04.05
Asukoht: Haanja, Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 2.0 85kw 91a,
|
postitati 14.12.13 20:06
|
|
|
MInu autol on olnud orginaal antenn juhipoolsel tagatiival nagu oli B3 masinatel.
Kesklukust ei tea hetkel muud kui et eelmine omanik ütles et kui aku otsad andis siis mingi hetk hakkas ka kesklukk jupsima ja hetkel ei tööta ültse
|
|
|
tune_make
huviline
Registreerunud 24.05.10
Asukoht: Kuningriik Põlvamaal; Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4 1.8T, Audi A4 b5 2.8 Wv Passat 1.9 85kw
|
postitati 15.12.13 01:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: hirmusmees
MInu autol on olnud orginaal antenn juhipoolsel tagatiival nagu oli B3 masinatel.
Kesklukust ei tea hetkel muud kui et eelmine omanik ütles et kui aku otsad andis siis mingi hetk hakkas ka kesklukk jupsima ja hetkel ei tööta ültse
|
Pakun et vaakumpumbal külmjootmed. Võta vaakumpump maha las lase pädeval inimesel jalad üle joota... Küll ta ka tööle hakkab. Kas ka salongivalgustus
töötab sul?
Vahel peavad kuldsed käed olema ka mustad.
|
|
|
|
hirmusmees
huviline
Registreerunud 26.04.05
Asukoht: Haanja, Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 2.0 85kw 91a,
|
postitati 15.12.13 08:19
|
|
|
Salongi valgustus töötab nupust lülitades, ukse avamise peale tuli laes põlema ei hakka.
|
|
|
tune_make
huviline
Registreerunud 24.05.10
Asukoht: Kuningriik Põlvamaal; Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4 1.8T, Audi A4 b5 2.8 Wv Passat 1.9 85kw
|
postitati 16.12.13 06:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: hirmusmees
Salongi valgustus töötab nupust lülitades, ukse avamise peale tuli laes põlema ei hakka. |
Siis ongi kas külmjootmed või ei tule vaakumpumpa toide peale. Endal oli sama jama ja jootsin üle ja juba 2 aastat töötab ilusti ilma probleemiteta.
Vahel peavad kuldsed käed olema ka mustad.
|
|
|
|
hirmusmees
huviline
Registreerunud 26.04.05
Asukoht: Haanja, Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 2.0 85kw 91a,
|
postitati 16.12.13 15:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tune_make
Tsitaat: | Algselt postitas: hirmusmees
Salongi valgustus töötab nupust lülitades, ukse avamise peale tuli laes põlema ei hakka. |
Siis ongi kas külmjootmed või ei tule vaakumpumpa toide peale. Endal oli sama jama ja jootsin üle ja juba 2 aastat töötab ilusti ilma probleemiteta.
|
Siit siis järgmine loll küsimus et kus see pump asub ja kuna ise ei ole teab mis elektroonika jootja siis äkki saad abi anda selle asja lahendamisel
muidugi kui meeleheas kokkuleppele saame.
|
|
|
hirmusmees
huviline
Registreerunud 26.04.05
Asukoht: Haanja, Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 2.0 85kw 91a,
|
postitati 16.12.13 15:56
|
|
|
Uus asi mis avastasin ,et seierid töötavad spidomeetri plokis kuid km. lugeja ei toimi. Kas vaja kogu plokk vahetada jne?
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 16.12.13 17:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: hirmusmees
Siit siis järgmine loll küsimus et kus see pump asub ja kuna ise ei ole teab mis elektroonika jootja siis äkki saad abi anda selle asja lahendamisel
muidugi kui meeleheas kokkuleppele saame. |
Kesklukustuse vaakumpump peaks asuma taga parempoolse tiiva sees tagatule ja kütuseluugi juures. Välja näeb SELLINE ja peaks olema sellise vahtkummi sees
nagu paremal.
Tsitaat: | Algselt postitas: hirmusmees
uus asi mis avastasin et seierid töötavad spidomeetri plokis kuid km lugeja ei toimi. Kas vaja kogu plokk vahetada jne? |
Kui ma nüüd ei eksi, siis see viga pidavat tekkima siis, kui spidomeetri näitu on keritud... Ja viga seisneb selles, et mingi hammasratas kulub ära
või läheb katki vms. Tõenäoliselt saab selle eraldi välja vahetada.
Ühtlasi soovitan siin foorumis lauset alustada suure tähega ja kasutada kõiksugu kirjavahemärke, seal kus tarvis, sest muidu ollakse sul õigepea kõri
kallal.
|
|
|
|
hirmusmees
huviline
Registreerunud 26.04.05
Asukoht: Haanja, Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 2.0 85kw 91a,
|
postitati 16.12.13 17:34
|
|
|
Tänan soovituste eest . Parandasin postitust nii kuis oskasin aga kuna ma ei ole Eesti keele filoloog siis võib seal veel õigekirja vigu sees
olla.Muuseas ehk annaks teha foorumisse eraldi osa mulkidele, setudele , vörokestele jne. Sest meitel on teist sorti keelenõuded kui sääl kaugel
päälinnan. Samas kui meie keelt ei aksepteerita siis võiks olla alus ju rassismi süüdistustele. Kõik me ei ole ju ülikoolis õppinud filoloogiks ja
kõik me ei ole pärit Põhja-Eestist.
|
|
|
tune_make
huviline
Registreerunud 24.05.10
Asukoht: Kuningriik Põlvamaal; Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4 1.8T, Audi A4 b5 2.8 Wv Passat 1.9 85kw
|
postitati 17.12.13 05:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: hirmusmees
Uus asi mis avastasin ,et seierid töötavad spidomeetri plokis kuid km. lugeja ei toimi. Kas vaja kogu plokk vahetada jne? |
Sama viga jälle siin ka, et külmjoode. Ma otsisin ka seda viga kuid. Mul ta vahel töötas vahel mitte,
lõppuks ei töötanud üldse. Kui pädevat meest ei leia, siis võin kunagi ette võtta need kui vaja. mul kuskil isegi vist pildid olemas sellest
kellaplokist mis jalad vaja joota, aga lihtsam võta suurendusklaas ja vaata hea valgusega jalad üle. (Kellaplokk tuleb juppideks lammutada, et asjale
ligi saad.) Halvimal juhul on tõesti see pisike hammasratas puruks.
Vahel peavad kuldsed käed olema ka mustad.
|
|
|
|
hirmusmees
huviline
Registreerunud 26.04.05
Asukoht: Haanja, Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 2.0 85kw 91a,
|
postitati 21.12.13 17:14
|
|
|
Tere taas
Kõik jamad juhtuvad ikka siis kui neid kõige vähem vaja on.
Nimelt tulin töölt varem koju et õigeks ajaks lapse kooli jõulupeole jõuda. Jõudsin tunnikese varem koju mõtlesin, et käin linnas poes tiiru kuna vaba
aega on veel. Võtsin Audi ja sõitsin linna, linnas läks vee temp kuidagi kõrgele ja poe parklas parkides ilmus kapoti alt meeletu auru pilv. tehes
kapotti lahti oli tore väike viga näha jahutusvedeliku lõdvik katki. OK ostsin liitri tosooli ja kihutasin ühe remonditöökoja ette. Peremees leidis
paraja nurgaga lõdviku mille ma siis pikkuses õigeks lõikasin ja asi korras. Maksma läks tosool kokku 8 euri ja lõdvik 1 eur ja ports närve.
Pilt siis lõdvikust mis oli katki, pildil juba uus voolik.
Ja sai eile ostetud ka teine spidomeetri plokk 12 euriga aga täna vahetades selgus, et muidu kõik ok aga üks pistik teistsugune. Kas keegi oskab
ütelda et millest see erinevus?
Pilt siis:
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 21.12.13 17:39
|
|
|
Vaheta need osad ümber, kus erinevad pistikud küljes. Käivad 4-5 kruviga ära sealt trükiplaadi küljest. Ehk siis kruvid selle osa lahti, tõmbad
küljest ära ja pistad oma vana ploki küljest teise asemele. Vana ploki koos musta taguse ehk suurema pistikuga võid pärast mulle kümneka eest ära müüa
Ise tahtsin seda plokki just selle musta tagumise osa pärast ära osta, aga
jõudsid minust ette.
Vahe neil kahel on vaid kontrollsüsteemis. Väiksema pistikuga on minicheck ja suuremaga autocheck. Viimast järelpaigaldatuna 100% toimima panna
suudavad vaid vähesed.
|
|
|
|
hirmusmees
huviline
Registreerunud 26.04.05
Asukoht: Haanja, Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 2.0 85kw 91a,
|
postitati 21.12.13 18:26
|
|
|
Loodan et toimib teen homme ära ja siis teeme selle äri ära
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 21.12.13 18:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: hirmusmees
Loodan et toimib teen homme ära ja siis teeme selle äri ära |
See toimib kindlalt Kui vahetatud ja proovitud siis võid mulle U2U
kirjutada.
|
|
|
|
hirmusmees
huviline
Registreerunud 26.04.05
Asukoht: Haanja, Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 2.0 85kw 91a,
|
postitati 22.12.13 15:02
|
|
|
Tere taas
Täna sai siis tehtud see kellade ploki vahetus ära ja ennnäe imet auto hakkaski kilomeetreid lugema. Igatahes tänud kasutajatele revor ja Weiks kes
andsid väärt nõu.
Nüüd siis veel paar muret kas ma saan õigesti aru, et siis termostaat tuksis kui 200 km otsa peale ka temperatuuri näidik üle 60-70 ei näita. Ja
kuidas seda vahetada kus asub ning kust lõdvikust kõige mõistlikum mahald enne välja lasta et väga palju kaotsi ei läheks kuna alles reedel sai uus
tasool sisse.
Probleem 2: kui keeruline oleks leida ja vahetada ära katuseakna tihend ? Mul katuseakna tagant keskelt on tihend kuidag ära surnud valesse asendisse
ja tuulemüra tuleb sisse ning külmade ilmadega oli kenasi näha, et tükk maad sooja läheb sealt välja.
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 22.12.13 15:43
|
|
|
Termostaadi vahetuse õpetus siin foorumis olemas - Õpetus
Mahlad lase välja radika alumisest lõdvikust ja termostaadi juurest võib ka veel pärast tulla. Ise vahetasin termostaadi siis kui terve auto oli
tühjaks lastud salongiradika ja jahutusradika vahetuseks.
|
|
|
|
hirmusmees
huviline
Registreerunud 26.04.05
Asukoht: Haanja, Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 2.0 85kw 91a,
|
postitati 22.12.13 20:36
|
|
|
Tänud Weiks et andsid õige suuna kätte termostaadiga.
Aga palun andke nõu ka et mis ma peale hakkama peaks selle katuseluugi tihendiga.(kui keegi vaid teaks kui väga ma vihkan neid katuse luuke neist
alati ainult jama ja ei mingit tolku)
Mis te arvate kui äkki robustselt silikoonitaks kinni väljastpoolt vannitoe läbipaistva silikooniga?
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 22.12.13 21:38
|
|
|
Kui antsla viitsid tulla saaksin katuseluugi tihendi loovutada sulle, mul neid peaks jaguma.
|
|
|
|
kuks456
huviline
Registreerunud 31.08.12
Asukoht: Harjumaa,Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Tdi
|
postitati 22.12.13 21:39
|
|
|
Tsitaat: | Mis te arvate kui äkki robustselt silikoonitaks kinni väljastpoolt vannitoe läbipaistva silikooniga? |
Silikoon oleks vist kõige lihtsam, mul b4-jal oli sama jama, vesi tuli sisse,aga viga oli hoopis selles,et kui nupust lasin luugi kinni siis tegelt
jäi ta mõni mm alla poole kui oleks pidanud, keerasin käsitsi kuuskandiga lugi ülespoole, ja enam vett sisse ei tulnud.
No smoke , no fun! TDI
Pole olemas purustamatut kivi,on olemas nõrgad mehed.
|
|
|
|
hirmusmees
huviline
Registreerunud 26.04.05
Asukoht: Haanja, Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 2.0 85kw 91a,
|
postitati 23.12.13 17:39
|
|
|
Täna sai WAHLER-i termostaat ära toodud poes aga kuna peab vedelikke pälju välja laskma ja ka roolivõimu pumba lahti võtma siis et hakka lõrtsis
kortermaja ees ja raudselt mitte kõike vajalikke võtmeid omades tegema ning reedel viin auto Puigale väärt mehaaniku juurde.
|
|
|
hirmusmees
huviline
Registreerunud 26.04.05
Asukoht: Haanja, Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 2.0 85kw 91a,
|
postitati 27.12.13 18:57
|
|
|
Tere taas
Täna sai siis termostaat vahetatud (kus juures tundub et see oli veel auto saksamaa elu aegne termostaat kuna olid isegi audi rõngad sisse löödud
talle) ja kuradi soe oli tagasitee remondi kohast Samas sai vaadatud et ka
juhipoolne mootoripadi ning amordilaagrid vajavad vahetust varsti
Vaakumpump on võetud lahti ja toas soojas kuivamas (ikka hirmus niiskes kohas on see aparaat tava oludes) aga mis edasi ma ei tea kuna ei tea neist
külmjoodetest jne. mitte msikit, Kui keegi viitsib siis võib lähemalt kirjutada sellest.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |