Auto ei käivitu
Palun abi vea leidmisel.
Autoks on 2003a Audi A4 Avant S-line esivedu 1,9TDI 96kw Manuaal 6k
Viga algas eelmine reede 6. detsembril. Hommikul käivitus auto normaalselt nagu alati, tartu poole sõites kuskil 30 km otepäält lõpetas auto
töötamise, gaasi vajutamine ei mõjunud ja tuli sisse suur vibratsioon ning auto suri välja, peatusin tee ääres. Käima läks pärast umbes minutilist
ketramist. Edasine sõit kuni tartuni oli kõik korras, tankisin autosse veel tartus 10l kütust peale eelnevalt oli seieri järgi veerand paaki kütust.
Õhtul kui hakkasin tagasi sõitma töö juurest käivitus auto koheselt, kuid kui autosse istusin pärast seda kui auto oli natuke aega kohapeal käinud
suri auto peaaegu koheselt välja kui gaasi puutusin. käivitus võttis jälle üsna pika aja ja nii kestis see terve tartust otepääle sõites umbes 8
korda, vahepeal hakkas kõik jälle toimima pärast värinat nagu oleks saanud jälle kütet kätte. Otepääle jõudes vahetasin kütuse filtri mis oli
täielikult umbes, õhk läbi ei käinud. Viimati sai kütusefilter vahetatud selle aasta jaanuaris. Arvati et tandempumba viga, ostsin siis eile uue
tihendi ja tuttav vahetas ära tihendi ja pani hermeetikuga pumba kinni tagasi. Ei aidanud ka see midagi, auto ei käivitunud, panime autole arvuti
järgi mis näitas hetkeks kütusepumba relee viga kuid see kustus ning tagasi ei tulnud. Edasi proovisime kas tagumine pump lööb ette kütet võtsime eest
vooliku küljest ja keerasin mitu korda süüded, kütust voolikust ei tulnud. kontrollisime kas filtrisse tulevas voolikus kütust on, sealt suuga imedes
oli koheselt suu diislit täis, proovisime veel filtrit täis tõmmata voolikuga, võttis kaua aega aga kütust teise voolikusse ei tulnud. Lükkasime auto
välja ja rakendasime auto nööriga teisele autole järgi et ehk jõuab käima vedades kütuse ülesse imeda, pärast 4km tõmmates hakkas auto isegi gaasile
reageerima ning kui sidurit vajutasin siis tõmbas isegi pöörded ülesse ehk reageeris gaasile. Gaasi maha lastes suri auto koheselt välja, 2 korda
käivitus nööri otsas, rohkem mitte siis oli kõik.
Mida nüüd edasi teha ja vaadata, kuna minu mõistus on otsas ja autodest nüüd väga palju ei jaga.
Kas võib viga olla etteande pumbas ? Kuna süüte sisse keeramisel see enam häält ei teinud, reedel töötas see hääle järgi päris kindlasti.
Kus asub etteande pump täpsemalt ? Kuidas selle kätte saab? Otsevooluga peaks olema võimalus seda testida kas töötab või mitte.
Paluksin väga väga abi selle juhtumi lahendamiseks !
Ette Tänades Priit Kotkamäe
|