Sqip
huviline
Registreerunud 14.07.13
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C7 3.0TDi 200kw
|
postitati 10.12.13 19:11
|
|
|
Audi A6 C6 Külmalt käivitamine
Tere
Otsisin foorumist aga ei leidnud selliste sümptomitega teemat.
Sorry kui teema olemas ja kahesilma vahele jäi.
Mureks siis see
Auto (Audi A6 C6 4F5 2,7 Quattro 2006)
Külmalt (temperatuur 0 ja alla selle) ketrab starter väga pikalt ja mitu korda ennem kui suudab mootorit ringi natuke ajada ja kui käima läheb siis
sureb kohe välja ja nii paar korda järjest sureb maha. Käimaminnes puterdab mootor mõned sekundid ja siis töötab ühtlaselt.
Eelmine kuu vahetatud küttefilter, õlifilter ja õli.
Aku on peal selline
[img]http://live.hot.ee/gallery/slideshow?id=429011&img_id=2563752[/img]
On olnud kellegil sellist jama?
Kõik lahendused ja varjandid oodatud!
|
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
postitati 10.12.13 19:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Sqip
Tere
Otsisin foorumist aga ei leidnud selliste sümptomitega teemat.
Sorry kui teema olemas ja kahesilma vahele jäi.
Mureks siis see
Auto (Audi A6 C6 4F5 2,7 Quattro 2006)
Külmalt (temperatuur 0 ja alla selle) ketrab starter väga pikalt ja mitu korda ennem kui suudab mootorit ringi natuke ajada ja kui käima läheb siis
sureb kohe välja ja nii paar korda järjest sureb maha. Käimaminnes puterdab mootor mõned sekundid ja siis töötab ühtlaselt.
Eelmine kuu vahetatud küttefilter, õlifilter ja õli.
Aku on peal selline
[img]http://live.hot.ee/gallery/slideshow?id=429011&img_id=2563752[/img]
On olnud kellegil sellist jama?
Kõik lahendused ja varjandid oodatud! |
Päris võimas aku. Soovitan diagnosti teha. Usun, et ka mingi veateade
sees, sealt saaks ka vb aimu, juhul kui endal kaabel olemas. Käivitades kütus jookseb ilusti peale? Endal kunagi kui jamas, oli vana kütus paagis
jäässe läinud ja kütusevoolikus poolenisti õhk...
Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
|
|
|
|
Sqip
huviline
Registreerunud 14.07.13
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C7 3.0TDi 200kw
|
postitati 10.12.13 19:31
|
|
|
külmalt käivitamine
kuu alguses sai mingi bluetooth vidinaga vaadatud siis oli siuke asi
Pending: P2008 - Intake Manifold Runner Control Circuit/Open
PIDs supported [01 - 20] 420000583B8001
Freeze DTC 4202002008
Calculated engine load value (EngineLoad) 4204007A
Engine coolant temperature (EGT) 4205006E
Intake manifold absolute pressure (MAP) 420B0063
Engine RPM (RPM) 420C000C20
kustutati ära tuli see p2008 -..... tagasi ja uuesti kustutades pole siiani tagasi tulnud,eile sai veel kondrollitud!
|
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
postitati 10.12.13 19:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Sqip
kuu alguses sai mingi bluetooth vidinaga vaadatud siis oli siuke asi
Pending: P2008 - Intake Manifold Runner Control Circuit/Open
PIDs supported [01 - 20] 420000583B8001
Freeze DTC 4202002008
Calculated engine load value (EngineLoad) 4204007A
Engine coolant temperature (EGT) 4205006E
Intake manifold absolute pressure (MAP) 420B0063
Engine RPM (RPM) 420C000C20
kustutati ära tuli see p2008 -..... tagasi ja uuesti kustutades pole siiani tagasi tulnud,eile sai veel kondrollitud! |
Järgi siin foorumis õigekirja.
Need veakoodid ei ütle midagi, kuna neid erinevaid vidinaid väga palju. Soovitan osta vag kaabli. Foorumis ostes 50.- kui hind pole muutunud. Sellega
saab kõik asjad tehtud.
P2008 on sisselaske kollektor. Sellest väga palju juttu foorumis. Sees mõtetud klapid ja kui väga joppab, piisab tagumise hoova vahetusest. Ca 15€ ja
tunnike tööd, ühtlasi mõtekas ka kollektor ära puhastada. Kui ei, siis uus kollektor 400+ euri ja neid tuleks osta kaks. Ise võtsin hoovad seest välja
ja Prj progres ilusti kõik ära.
Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
|
|
|
|
Sqip
huviline
Registreerunud 14.07.13
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C7 3.0TDi 200kw
|
postitati 13.12.13 21:53
|
|
|
..
..
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 14.12.13 00:01
|
|
|
Samas, ma ei usu, et see kollektor käivitamist nii palju mõjutab.
See on neil tüüpviga muidugi ja nagunii on vaja korda teha või välja progeda. Kustutamine on ajutine lahendus.
Mis puutub käima minemisse, siis on kaks varianti.
Üks on see, et tõmbab kuskilt õhu vahele.
Teine, et pihustid on suhteliselt läbi või on valed peal või kodeerimata - ega hiljuti vahetatud ei ole?
Kui oleks starteri viga, siis poleks nii, et alguses läheb käima ja siis sureb kohe välja.
|
|
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
postitati 14.12.13 07:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Samas, ma ei usu, et see kollektor käivitamist nii palju mõjutab.
See on neil tüüpviga muidugi ja nagunii on vaja korda teha või välja progeda. Kustutamine on ajutine lahendus.
Mis puutub käima minemisse, siis on kaks varianti.
Üks on see, et tõmbab kuskilt õhu vahele.
Teine, et pihustid on suhteliselt läbi või on valed peal või kodeerimata - ega hiljuti vahetatud ei ole?
Kui oleks starteri viga, siis poleks nii, et alguses läheb käima ja siis sureb kohe välja. |
Kui mul kollektor tuksis oli, käivitus sama moodi, nagu hetkel. Otseselt see klappide asend tähtis pole...
Käimaminemise koha pealt peaks diagnosti tegema, ennast huvitaks just need:
Calculated engine load value (EngineLoad) 4204007A
Intake manifold absolute pressure (MAP) 420B0063
Engine RPM (RPM) 420C000C20
Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
|
|
|
|