Jüri122
huviline
Registreerunud 18.12.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.12.13 15:01
|
|
|
Audi,A6,c6,2004 2.0 vs 3.0?
Plaanis soetada Audi a6,c6 2004-2005a diisel.Olen kahevahel milline oleks mõistlik mootorivalik kas 2,0 või 3,0.Kas valida manuaal või pigem
automaatkast.Kuidas automaatkast vastu peab.
|
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
postitati 10.12.13 17:15
|
|
|
Selle kohta foorumis sada teemat. 3.0 kohta veel omaette teema plussid ja miinused. Selle kohta juba juttu rohke, kui ühegi teise mootori...
Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
|
|
|
|
DFR
huviline
Registreerunud 15.02.13
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a6 c6
|
postitati 10.12.13 19:49
|
|
|
Oleneb kas tahad quattrot v mitte ja eks iga asi peab nii vastu kuidas ise hoiad ja kuidas ennem seda masinat hooldatud on.
|
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
postitati 10.12.13 20:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: DFR
Oleneb kas tahad quattrot v mitte ja eks iga asi peab nii vastu kuidas ise hoiad ja kuidas ennem seda masinat hooldatud on. |
Paraku nii on. Ühtlasi tuleb mõelda, et kes autoga sõidab. Kas ise, või naine ka. Kuidas jagub raha auto ülal pidamiseks. Teadu pärast c6 jõuab suht
vabalt osta. Jupid aga suht kallid. Mis lisasi ja asju tahta jne. Üldiselt tiptronic on väga hea käigukast. Minul oli hõbenoole poiste järgi üks
suuremaid värinaid. Piisas siiski vaid õli vahetusest. Endal oli küll tunne, et turbiin läheb tükkideks kohe. Ise enesest jupid väga vastupidavad
c6-l. Proovi mõlemaid mootoreid ja vaata, mida vajad. Noored tahavad ikka võimsamat, kui vanemad inimesed. Ühtlasi quattro on alati hea lisa. Ise
valiks kolmese iga kell. Vaata auto24-st ja käi proovisõite tegemas. 
Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 11.12.13 05:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jüri122
Plaanis soetada Audi a6,c6 2004-2005a diisel.Olen kahevahel milline oleks mõistlik mootorivalik kas 2,0 või 3,0.Kas valida manuaal või pigem
automaatkast.Kuidas automaatkast vastu peab. |
Nagu ma aru saan, piilud odava otsa C6 autot. Arvatavasti on igati korralikku ja raha mittenõudvat palju tahta. Seega igal juhul tuleks omale rahavaru
jätta, et võimalikke vigu parandada. Kahene on ka viimasel ajal ebameeldivalt üllatanud, kui erinevaid teemasid lugeda, samuti esivedu pole just
parim. Kulunud kolmesel jälle omad hädad... Tean inimesi, kes on väga pettunud selles autos, kuna enam vähem auto kordategemine maksaks peaaegu 5000
eur. Seega...ära parem osta odavat A6 -te. Osta midagi muud.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Ramm
huviline
Registreerunud 15.03.07
Asukoht: saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: Range Rover Sport 5.0L 372kW
|
postitati 11.12.13 06:38
|
|
|
Osta A8 D3 3.0TD ning see kestab tunduvalt paremini kui A6 C6!
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.12.13 06:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ramm
Osta A8 D3 3.0TD ning see kestab tunduvalt paremini kui A6 C6! |
Mis asi seal paremini kestab?
//edit: Antud auto puhul oleneb palju Sa oled nõus maksma, kui ostad 7-8k C6 nagu siin juba müügis on, siis vaata pigem A4 poole, saad korralikuma
sama raha eest.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 11.12.13 10:16
|
|
|
Ega jah, palju sõitnud D3 on veel hullem, kuna kolmese aut.kasti, DPF-i, sisselasete, pihustite probleemid samad, lisaks kergelt purunev naviekraani
"tõstuk". Õhkvedrustus on nii ja naa.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.12.13 12:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Ega jah, palju sõitnud D3 on veel hullem, kuna kolmese aut.kasti, DPF-i, sisselasete, pihustite probleemid samad, lisaks kergelt purunev naviekraani
"tõstuk". Õhkvedrustus on nii ja naa. |
Seda minaga, et mootor on see põhiline probleem, et selles osas vahet pole. Õhk üldiselt ei tülita ja see kulu on mõlemal suht sama kui läheb.
|
|
|
Jüri122
huviline
Registreerunud 18.12.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.12.13 15:32
|
|
|
Põhimõtteliselt jõudsin selgusele mida soovin.Valin 3,0td quattro,automaatkast.Tänud,kes aitasid
|
|
|
|