Lehekülgi: 1 2 3 |
Erksolen
huviline
Registreerunud 19.09.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1.8TQ
|
postitati 07.12.13 11:46
|
|
|
A4 1.8TQ edasiarendamine
Plaanin natukene järgi aidata 1.8 turbomootorit, hetkel olen pikkalt arupidanud ja otsustasin, et nüüd liigume edasi.
Turboks tuleb GT28Rs aka Disco Potato ja peale läheb Boschi 044 pump ja suurem Cooler 3" sisselaske torustikkuga.
Cooler on olemas ja hetkel silmapiiril ka üks 044 pump.
Nimelt minu mureks on see, kuna igapäevaselt ei puutu antud teemaga kokku, siis ehk keegi saaks mind aitada kas siis toodete nimetustega/ koodidega,
mida ma veel vajaksin. Vahetusse lähevad ka kolvid/ kepsud, sidur, hoorattas väljalase tuleb 3".
Nimelt kõik ettevõtted on nõus siia neid vidinaid paigaldama aga ma vajan natukene aega raha kogumiseks ja lihtsam ja odavam on osta ise juppe vähe
haaval kokku.
Seega ma tahaksingi täpsemalt teada, mida ja kui palju ja mis mõõtude ja andmetega ma ostma peaksin.
PS! olen ka vähekene kodutööd teinud ja umbkaudselt tean, mida ja kuidas aga sooviksin nüüd täpselt teada.
Saaksin ka omale enamvähem hinna selgeks teha. Kokku lasen suure tõenäosusega panna Jõujaamal.
Olen ka hoidnud silma peal nii Mr.E kui Ässa teemal ning osa infot on kogunenud ka sealt.
Loodan, et mõistate ja annate vajalikku tagasisidet!
|
|
|
Mr.E
huviline
Registreerunud 05.11.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: B5 Avant 1.8Tq, 83a. B2 Quattro
|
|
Erksolen
huviline
Registreerunud 19.09.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1.8TQ
|
postitati 07.12.13 12:23
|
|
|
Pidurid tahaks ka jah ära vahetada Aitähh lingi eest
|
|
|
Erksolen
huviline
Registreerunud 19.09.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1.8TQ
|
postitati 07.12.13 16:17
|
|
|
Tekkis küsimus kas pihusti peaks olema 580cc? Või toidab 440cc ka ära?
|
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 07.12.13 16:26
|
|
|
Seal õpetuses ju oli praktiliselt öeldud, milliseid pihusteid tasuks valida?! Peal on stockis vist mingid 2xx, seega 440 kannatab mingite
jõunumbriteni sinna 300-350 hp kanti kindlasti ära.
S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
|
|
|
|
Mr.E
huviline
Registreerunud 05.11.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: B5 Avant 1.8Tq, 83a. B2 Quattro
|
postitati 07.12.13 16:41
|
|
|
Ma arvan kah, et selle Disco Potato juures piisab ka Green Giantitest e. 440cc. See 440cc peaks olema@ 3 bar juures, aga AEB peaks olema 4 bar
regulaator ehk sul peaks nad natuke rohkem isegi läbi laskma.
Hea ruudus = parim |
B5 Avant 1.8Tq - OMC2017 - 282km/h | 11.0@217km/h
|
|
|
|
Erksolen
huviline
Registreerunud 19.09.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1.8TQ
|
postitati 07.12.13 17:02
|
|
|
Pigem oli küsimus esitatud kuna ei ole kindel kas tasub panna pihusti viimase piiri peal tööle.
keegi tark võiks kindla vastuse anda,
|
|
|
Mr.E
huviline
Registreerunud 05.11.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: B5 Avant 1.8Tq, 83a. B2 Quattro
|
postitati 07.12.13 17:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Erksolen
Pigem oli küsimus esitatud kuna ei ole kindel kas tasub panna pihusti viimase piiri peal tööle.
keegi tark võiks kindla vastuse anda, |
Nad ei tööta sul viimasl piiril selle kompotiga.
Hea ruudus = parim |
B5 Avant 1.8Tq - OMC2017 - 282km/h | 11.0@217km/h
|
|
|
|
Erksolen
huviline
Registreerunud 19.09.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1.8TQ
|
postitati 07.12.13 17:18
|
|
|
Ühesõnaga vastus käes 440cc on piisav .
Aitähh
|
|
|
Erksolen
huviline
Registreerunud 19.09.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1.8TQ
|
postitati 08.12.13 17:17
|
|
|
Oskab keegi kolbe soovitada, omal hetkel palgapäev lähenemas ja hetkeseisuga sain Wiseco pakkumise 620 €. Kas on kellegil kogemusi nendega või suudab
keegi paremat hinda pakkuda?
Samuti võiks keegi targem öelda, et kas tasuks panna nõksa suuremad näiteks 83mm (laseks augud suuremaks teha, siis peaks ju auto veel paremini
liikuma või mis? Surveaste peaks tulema 8.5.1 kui õigesti mäletan.
|
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 08.12.13 18:08
|
|
|
Kolb ju öeldi, et peab vastu 700hp. Milleks neid üldse näppida? Osta 620€ eest parem korralik Intercooler vms.
S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
|
|
|
|
Erksolen
huviline
Registreerunud 19.09.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1.8TQ
|
postitati 08.12.13 18:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Siim89
Kolb ju öeldi, et peab vastu 700hp. Milleks neid üldse näppida? Osta 620€ eest parem korralik Intercooler vms. |
Miks mängida kilplast?
Keps vaja nagunii vahetada. Cooler on olemas.
|
|
|
Mr.E
huviline
Registreerunud 05.11.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: B5 Avant 1.8Tq, 83a. B2 Quattro
|
postitati 08.12.13 19:07
|
|
|
Hiina kepsud ja orig. kolvid. Kannatab selle GT28RS ilusti ära ja jääb ka varu.
Hea ruudus = parim |
B5 Avant 1.8Tq - OMC2017 - 282km/h | 11.0@217km/h
|
|
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 08.12.13 19:13
|
|
|
Dragi pilli teed temast või milleks need kolvid vahetada, kui vaja pole?
Üle 600 hp on tavasõiduks nagunii võrdlemisi overkill.
Kui cooler olemas, siis võiks ka kõvema käigukasti otsida/ehitada selle teoorias järelejääva 620€ eest. Stock väga palju ei kesta väidetavalt.
S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
|
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 08.12.13 19:55
|
|
|
See turbo jääb kunagi lahjaks kindlasti omanikule Las siis teeb juba
varuga. Ennemgi väikseid tuuninguid nähtud siin.
|
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 08.12.13 20:04
|
|
|
Vägisi kisub selle 2.5tdi teema poole, kus "kõik ära tehakse". Sõltumata sellest, kas üldse mingit vajadust on. Kuula inimesi ja ära leiuta
jalgratast. 600+hj 1.8L mootor pole enam nagunii tänavale sõidukõlbulik.
12.301@181km/h
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 08.12.13 20:04
|
|
|
Kepse pole mõtet vahetada, kui GT28RS peale läheb. Ei juhtu sellega mitte midagi.
Olen teinud Golfi AGU mootoriga sellise turboga ning 1.7 bari ja mootori kestmise koha pealt pole ühtegi halba sõna öelda.
Seal ei ole mootoriga suurt midagi vaja teha selle turboga, see on maha visatud raha.
|
|
|
|
Erksolen
huviline
Registreerunud 19.09.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1.8TQ
|
postitati 09.12.13 04:56
|
|
|
Kuna auto ehitan ma endale ja mina neid 280tkm sõitnud kolbe/kepse ei usalda siis vahetan nad nii kui nii.
Edit: Sama soovitad ka kasutaja äss.
Ps. Mitte, et ma jonnakas oleks, aga ma tahan, et asi kestaks.
|
|
|
spool
huviline
Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.12.13 07:36
|
|
|
Korduvalt öeldud siin teemas, et originaalid kestavad ju.
Mis selle kolvi ja kepsuga siis 280 000km möödudes juhtub?
|
|
|
Erksolen
huviline
Registreerunud 19.09.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1.8TQ
|
postitati 09.12.13 09:24
|
|
|
Jah, kestavad. Kestavad kuni mõni keps murdub\ kõveraks läheb.
Palun ma ei soovi vaielda, mina vahetan nad ära!!!!
parem ootaks soovitusi mis firma tooteid sobiks\ ei tohiks kasutada.
|
|
|
Maaryo
huviline
Registreerunud 15.11.09
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 1.8 TQ 20v, b8 tq
|
postitati 09.12.13 09:55
|
|
|
Noh minul oleks esialgne plaan just selline, et asi ehitada samade juppidega mis mootoris hetkel sees.
Saaks niiöelda asja katsetada ja ise targemaks. Hiljem mõtleks uute juppide peale. Sest võib juhtuda, et esimene vasikas võib aiataha minna.
See kõigest minu arvamus ja kui pappi jagub, siis miks mitte
|
|
|
Erksolen
huviline
Registreerunud 19.09.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1.8TQ
|
postitati 09.12.13 10:13
|
|
|
Paljud on ka väitnud, et stock keps pidi väände suurenemise tõttu järgi andma.
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 09.12.13 10:38
|
|
|
Miks sa küsid inimestelt nõu, kui sa neid ei taha kuulda ja ajad oma juttu mida lugenud ja kuulnud. Öeldakse et originaalid on piisvad järelikult nad
on, mõttetu raha ja jalgratta leiutamine. Pigem investeeri see raha plokikaane portimisse ja kollektorite peale, mis reaalselt ka jõudu annavad.
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 09.12.13 10:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Erksolen
Jah, kestavad. Kestavad kuni mõni keps murdub\ kõveraks läheb. |
Miks see sinu arvates juhtuma peaks? Sealt ei tule mingit erilist jõudu ju.
Kui selle turboga läheb keps kõveraks või murdub on see 99% tõenäosusega ebakorrektse seadistuse tõttu.
Tsitaat: | Algselt postitas: Erksolen
Paljud on ka väitnud, et stock keps pidi väände suurenemise tõttu järgi andma. |
Mingist hetkest annab, kuid kindlasti mitte GT28RS turboga.
Kui sinna HX35 või GT30R peale läheks, siis oleks teine lugu, aga GT28RS on K04-st ainult natuke suurem.
Tsitaat: | Algselt postitas: KeveN
Miks sa küsid inimestelt nõu, kui sa neid ei taha kuulda ja ajad oma juttu mida lugenud ja kuulnud. Öeldakse et originaalid on piisvad järelikult nad
on, mõttetu raha ja jalgratta leiutamine. Pigem investeeri see raha plokikaane portimisse ja kollektorite peale, mis reaalselt ka jõudu annavad.
|
+1.
Mina paneks säästetud raha metanoolipritse komplekti, saab oluliselt jõudu ja detonatsioonikindlust juurde.
|
|
|
|
Erksolen
huviline
Registreerunud 19.09.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1.8TQ
|
postitati 09.12.13 11:54
|
|
|
Uue kolviga saaks ka surveastme natuke madalamaks ja kas see mitte ei luba suuremat rõhku ja ei vähenda detonatsiooni ohtu?
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |