DFR
huviline
Registreerunud 15.02.13
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a6 c6
|
postitati 05.12.13 18:28
|
|
|
Audi S6 2002a autom manuaaliks...
Kas kellegil on kogemust antud auto automaadist manuaaliks ehitamisel? Kuna käigukast õhtal siis käis läbi mõte manuaaliks ehitada kui asi teostatav.
|
|
|
madu
huviline
Registreerunud 31.07.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D4
|
postitati 05.12.13 19:01
|
|
|
Antud isendeid liigub avariilistena piisavalt palju. Kannatab uus kast otsida... tuleb odavam kui manuaaliks teha.
|
|
|
DFR
huviline
Registreerunud 15.02.13
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a6 c6
|
postitati 05.12.13 19:09
|
|
|
Kindlasti odavam aga uuringi maad kuna 20000km tagasi sai kastile remont tehtud tookord oli turbiini ja võlli jama ja seekord täpselt sama teema
|
|
|
madu
huviline
Registreerunud 31.07.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D4
|
postitati 05.12.13 19:31
|
|
|
Remondikoht oli naabrimehe garaaz? Äkki kannataks esimese asjana remontija poole pöörduda, et selgust saada?
|
|
|
DFR
huviline
Registreerunud 15.02.13
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a6 c6
|
postitati 05.12.13 19:47
|
|
|
Remonti tegi tartus tuntud käigukastide tegija( ei hakka nime mainima kuna viga pidi auto kasutajas olema)
|
|
|
madu
huviline
Registreerunud 31.07.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D4
|
postitati 05.12.13 19:50
|
|
|
Mhm, ok, siis tean vist isegi seda saagat
|
|
|
DFR
huviline
Registreerunud 15.02.13
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a6 c6
|
postitati 05.12.13 20:14
|
|
|
|
|
|
melnits
huviline
Registreerunud 19.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Quattro 3.0 (162 kw) sedaan 2002.a
|
postitati 05.12.13 20:20
|
|
|
Mismoodi kasutad seda autot, et kast vastu ei pea? Oleks ka hea teada, et mis vigu vältida!
|
|
|
DFR
huviline
Registreerunud 15.02.13
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a6 c6
|
postitati 05.12.13 20:32
|
|
|
PM ei tohi selle autoga gaasi anda järsku jne... kuna jõud on nii suur taga ja midagi peab ju järgi andma (remontija sõnad).
|
|
|
madu
huviline
Registreerunud 31.07.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D4
|
postitati 05.12.13 21:15
|
|
|
Ega tehasest lasti V8 isendid välja vaid parklas hoidmiseks. Võtab seistes ka 12l sajale. Aga naljakas jah, et uuena võib sõita aga remonditud kujul
ei tohi. Aga remondimees võiks oma õpetussõnad ja kommentaari ise lisada
|
|
|
DFR
huviline
Registreerunud 15.02.13
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a6 c6
|
postitati 05.12.13 21:20
|
|
|
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 05.12.13 21:31
|
|
|
Ma näeks probleemi ainult mootori aju softis, el pooles ning käigukasti küljes olevates andurites (või nende paigutuses).
Manuaal C5 01E isendilt kõik vajaminev pudi ümber laduda, 2.7Bit, pre-facelift S6, 2.5Hitler jne, valikut peaks olema. Manuaal S6 järgi saad otsida
millised tükid teiste mudelite peal käigus olid ja mis erinevused on, sh elektri juhtmestikus tomati ja manuaali vahel. Hooratas kinnitus 40v mootoril
vist 8 poldiga, seega suhteliselt tavaline võrreldes vanema V8 10 poldise jubinaga.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
Rain573
klubiliige
Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake
|
postitati 05.12.13 21:37
|
|
|
Soft on ju põhimõtteliselt ümber coderimis küsimus. S6 si ju tehasest manuaale ka välja tulnud Mul sõidab see mootor hetkel manuaalkasti otsas automaat kasti softiga
|
|
|
DFR
huviline
Registreerunud 15.02.13
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a6 c6
|
postitati 05.12.13 21:59
|
|
|
Peab siis mõtlema kas kast kadrinasse remonti v siis manuaal peale.Peab leidma meistri kes manuaali peale viskaks
|
|
|
RomanP
huviline
Registreerunud 27.07.15
Asukoht: RAKVERE
Kasutaja on eemal
Auto: S6 C5
|
postitati 28.07.15 18:33
|
|
|
Kas oled ka kaugemale oma manuaaliks tegemisega jõudnud?? Endalgi huvi suur, otsin kellegi kontakti, kes sellisel autol seda varem teinud omal
käel..Või siis vähemalt oskaks öelda, milllised tükid sinna külge sobivad
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 29.07.15 16:29
|
|
|
Lihtsam kohe manuaaliga S6 osta.
|
|
|
rix30
huviline
Registreerunud 19.04.09
Asukoht: Lielahti.
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S3 1,8T 8L
|
postitati 27.09.15 18:14
|
|
|
No vaata man kastiga isendi hinda ja kuhu siis vana katkine panna kui kohe manuka ostab, mina kepitaks kindlasti ära. Kindlasti muutub asi käredamaks
ja kui saab veel kasti nt disla, eriti hea ju. Korra kulub rohkem aga pärast sõidad ja naerad- kui automaadi mehed maksavad järjepidevate õlivahetuste
ja remontide eest. Austus kui teed ära
Adolf Hitler!
|
|
|
|
RomanP
huviline
Registreerunud 27.07.15
Asukoht: RAKVERE
Kasutaja on eemal
Auto: S6 C5
|
postitati 14.10.15 12:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rix30
No vaata man kastiga isendi hinda ja kuhu siis vana katkine panna kui kohe manuka ostab, mina kepitaks kindlasti ära. Kindlasti muutub asi käredamaks
ja kui saab veel kasti nt disla, eriti hea ju. Korra kulub rohkem aga pärast sõidad ja naerad- kui automaadi mehed maksavad järjepidevate õlivahetuste
ja remontide eest. Austus kui teed ära |
01e kast pidi sinna nagu valatult sobima jah, isegi differ võib vana jääda, veovõllid ka diisli omad. Kuigi soovitatakse 01E sisu üle käia, enne kui
S6e otsa riputada, pidi kole kähku järgi andma, kui vähegi kulunud. Manuaali ja automaadi vahetuse jaoks ebays müüa spetsjomm juhtmekimp,
75doltsi+post
Tuleb mingi doonor leida ning ette võtta, ehk sügavamale talve poole teeb ära
Aga neid "lihtsam kohe manuaal osta" jne vendasi on maa ja ilm täis. Nii kui vähegi suurem töö mõttes kellegil, on kohe taskust selline jutumees
võtta
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 14.10.15 22:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: RomanP
Kuigi soovitatakse 01E sisu üle käia, enne kui S6e otsa riputada, pidi kole kähku järgi andma, kui vähegi kulunud. |
Selle olematu vabalthingava väändega ei juhtu selle kastiga küll midagi. Kannatab see 1000nm rahulikult ning V8-l pole pooltki sellest.
Tsitaat: | Aga neid "lihtsam kohe manuaal osta" jne vendasi on maa ja ilm täis. Nii kui vähegi suurem töö mõttes kellegil, on kohe
taskust selline jutumees võtta |
Tee vähemalt üks ära, siis saad aru, miks seda öeldakse.
OLULISELT lihtsam ja odavam on manuaal osta ja praegune müüa. Üldiselt, kui mingisugune asi on tehasest juba olemas, siis on tavaliselt täisidiootsus
seda ise ehitama hakata.
Ma saan aru, kui tegemist oleks C5 RS6-ga, mida tehasest ei pakutud manuaaliga - siis on asjal jumelt.
Aga C5 S6-t saab mõlema kastiga osta ning peab ikka väga tige oma raha ja aja peale olema, et seda hakata manuaalitama.
|
|
|
|
RomanP
huviline
Registreerunud 27.07.15
Asukoht: RAKVERE
Kasutaja on eemal
Auto: S6 C5
|
postitati 20.10.15 19:25
|
|
|
Minu meelest selle kasti laagrid ja sünkrod nõrgad isegi selle 2.5tdi otsas
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 20.10.15 20:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: RomanP
Minu meelest selle kasti laagrid ja sünkrod nõrgad isegi selle 2.5tdi otsas | Mitte sünkrod pole nõrgad vaid Tihend on saast.
Ühesõnaga mis kogemusel selline väide põhineb?
Et oleks raskem!
|
|
|
|
Rst
huviline
Registreerunud 06.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: hall metallik diisel Q
|
postitati 21.10.15 06:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: RomanP
Minu meelest selle kasti laagrid ja sünkrod nõrgad isegi selle 2.5tdi otsas |
Mis põhjusel sa seda arvad?
Minul on kasutusel olnud S4 2.2T peal 2.5tdi v6 01E käigukast viimased 5 aastat.
Praegu sellise jõuga nagu all oleval pildil ning väsimuse märke ei ole.
01E kast on väga tugev ning mingi vabalthingav v8 seda KOHE kindlasti ära ei lõhu. Kastiga tekib probleeme alles pärast 1000hp.
ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9sec@210km/h, 1km 268km/h, 1miil 295km/h
|
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 21.10.18 20:00
|
|
|
Pole küll päris s6-ga seotud aga põhimõtteliselt sama autoga ehk siis a6 4,2 220kw. Olen üritanud leida mis ülekandega sellel kast ja differ on aga
pole veel vastust leidnud. On ta ka 3,89 ülekandega nagu c4 puhul automaadid? Plaan on manuaal kast alla panna aga teeks nii, et jätaks diffri
puutumata. Kasti mõte on a4 b6 pealt 3,89 ülekandega tdiq kast.
|
|
|