Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi 80 B4 ABK mootori mured (Vastuseid: 22 | Vaatamisi: 2825)
moora772
klubiliige

Avatar


Registreerunud 14.05.08
Asukoht: Paldiski / Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90Q 2.3 100kw 1990

postitati 03.12.13 20:21 Tsiteeri
Audi 80 B4 ABK mootori mured



Tegemist on Audi 80 B4 Avant 2.0 66kw originaalis, ABT mootor ja monopritse. See mootor sai välja vahetatud 2.0 85kw ABK mootori vastu koos juhtmestiku ja ajuga doonorauto pealt. Doonorauto toimis, käis ja sõitis. Juhtmestik sai vahetatud ning pistikud tagasi.
Sümptomid on sellised: Starterit andes korraks turtsatab käima ja kõik. Edasi võid starterit tühja lasta, midagi ei juhtu. Pump töötab ja kütus jõuab pihustiteni. Säde on ka olemas, küünlad maha keeratud ja kontrollitud - kuivad.
Doonorautol oli peal tehase immo, mis minu autol puudub, ma eeldan et asi võib olla selles?
Kui nüüd doonorautolt immoplokk võtta, kas sellest piisaks?

Ma kohe selle peale ei tulnud, et immo võiks probleemiks saada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ülks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD

postitati 03.12.13 20:22 Tsiteeri


Kui küte pihustiteni jõuab ja säde olemas, siis pihustid p's?


Mobiilse kümblustünni rent Tartus->
www.teemetünni.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 03.12.13 20:24 Tsiteeri


Noo kui auto korraks käima läheb ja siis välja sureb, siis ilmselgelt immo kala.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
moora772
klubiliige

Avatar


Registreerunud 14.05.08
Asukoht: Paldiski / Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90Q 2.3 100kw 1990

postitati 03.12.13 20:26 Tsiteeri


Doonor autol käis nagu kellavärk sama komplektiga.
Kas monopritse ja täispritse pumpade surved ja tootlikkused samad või erinevad ikka?
Kas see võib ka olla probleemiks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
moora772
klubiliige

Avatar


Registreerunud 14.05.08
Asukoht: Paldiski / Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90Q 2.3 100kw 1990

postitati 03.12.13 20:27 Tsiteeri


Immoplokk ka maha kruvida ja vahele visata, oleks nii OK?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 03.12.13 20:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: moora772
Immoplokk ka maha kruvida ja vahele visata, oleks nii OK?

Kuidas see immo tol doonoril ka deaktiveeriti? Mingi pulgake? B4 vist ei olnud päris nii nagu A6 C4 on immo rõngas jne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
moora772
klubiliige

Avatar


Registreerunud 14.05.08
Asukoht: Paldiski / Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90Q 2.3 100kw 1990

postitati 03.12.13 20:34 Tsiteeri


Tavaline võti oli, polnud võtmeringi küljes miskit erilist pulka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 03.12.13 20:44 Tsiteeri


Monole piisab 1,2 bari, Digifant alla 4 ei käi heasti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
moora772
klubiliige

Avatar


Registreerunud 14.05.08
Asukoht: Paldiski / Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90Q 2.3 100kw 1990

postitati 05.12.13 20:25 Tsiteeri


Viga oli jah immos, tänud kõigile, kes vastasid.
Immo doonorautolt peale ning samuti ka tema võti ning süütelukk.

Auto käib ja liigub.

Oskab keegi öelda, kuidas seda immorõngast sealt süüteluku otsast kätte saab ilma ära lõhkumata?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
cornoyo
huviline

Avatar


Registreerunud 09.02.07
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: 2×80 ABK

postitati 05.12.13 20:36 Tsiteeri


Kütusepumba kohta niipalju, et sai monopritsel kunagi 85kw-se pumpa kasutatud ja sellega motot õieti toimima ei saanudki. Rõhk liiga suur.


.:Rasta I Land:.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
moora772
klubiliige

Avatar


Registreerunud 14.05.08
Asukoht: Paldiski / Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90Q 2.3 100kw 1990

postitati 16.12.13 14:20 Tsiteeri


Hetkel on auto sõitnud suhteliselt kenasti. Külmalt ei tahtnud käima minna, kuid see probleem lahenes külmkäivitus pihusti juhtme parandusega pistikus.
Hetkel pumbas probleemi ei näe, maanteel sõidab ilusti ja ei tõmble.

Tekkis korra küsimus: Kas pihustid peavadki klõpsuma kogu aeg kuuldavalt, kui mootor käib?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rain573
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake

postitati 16.12.13 14:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: cornoyo
Kütusepumba kohta niipalju, et sai monopritsel kunagi 85kw-se pumpa kasutatud ja sellega motot õieti toimima ei saanudki. Rõhk liiga suur.


Huvitav, on pandud neid 3-4 barriseid pumpasi nii audide ja vw 1,2 barriste asemele ja kõik on ilusti käinud. Rõhuregulaator oli omadega läbi vast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
moora772
klubiliige

Avatar


Registreerunud 14.05.08
Asukoht: Paldiski / Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90Q 2.3 100kw 1990

postitati 09.01.14 08:54 Tsiteeri


Viimasest postitusest on natuke aega küll möödas. Hetkeseisuga on auto läbinud 1500 km edukalt ning probleeme pole suuri olnud, ainult süüte probleemid, kuid need hetkel lahendatud.

Üks asi jäi ikkagi arusaamatuks:
Mõõtsin ära kütusesurve pealiinil: 2.9 bar, autodata andmetel on see korras, kuid kasutaja QUATTRO ütleb, et Digifant alla 4 bari ei käi.
Millest ma pole õigesti aru saanud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 09.01.14 18:21 Tsiteeri


Võimalik, et aeti lihtsalt sassi näiteks KE-Jetronic süsteemiga, millel on kõrgem kütuserõhk. See 2.9 on isegi palju äkki, aga see peaks vist olenema sellest, kas mõõtmise ajal on vaakumvoolik küljes rõhuregulaatoril või mitte...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
moora772
klubiliige

Avatar


Registreerunud 14.05.08
Asukoht: Paldiski / Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90Q 2.3 100kw 1990

postitati 10.01.14 20:20 Tsiteeri


Üks kummaline anomaalia on hakkanud päevakorda:
Kui autoga maanteel kiirendada, ütleme 70 pealt 90 peale, siis gaasi mahalastes kiirendab korra, umbes sekundi paar jagu edasi ja siis laseb gaasi alles maha. Nädalavahetusel läheb juhe järgi, kuid küsiks ikka korra, kas kellegil on sellega kogemusi, et auto ise kiirendab korra?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Raadik88
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A3 2.0 TDI 125kw müüdud. Audi B4 85kw - müüdud.

postitati 11.01.14 00:27 Tsiteeri


Tere

Mul oli sarnane viga aga pigem madalatel pööretel. Viga oli kuskil vaakumvoolikutes. Kuna vahetasin kõik võimalikud voolikud/klambrid ja karteri tuulutuse siis ei oska õelda mis täpsemalt viga põhjustas. Arvuti vigu ei näidanud. Ehk aitab.

Kristo


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
moora772
klubiliige

Avatar


Registreerunud 14.05.08
Asukoht: Paldiski / Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90Q 2.3 100kw 1990

postitati 11.01.14 16:56 Tsiteeri


ECU - vigu ei näita, alguses oli oma 4 viga, aga need arvatavasti olid sellest ajast, kui mootor peale sai ja käivitama hakkasin
Hetkel puhas, miskit ei ole.
Võtsin maha karteri tuulutuse süsteemi ja pesen seda läbi, lahti võtmisel tundus asi kinni olevat.
Hetkel asjad veel peal ei ole, homme viskan peale ja vaatan asja edasi.
ECU annab ka live-feedi, uurin ka sealt andmeid.

Karterituulutuse seen lekib klapikambri kaane peal :S
Sellest on kindlasti anomaaliad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
moora772
klubiliige

Avatar


Registreerunud 14.05.08
Asukoht: Paldiski / Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90Q 2.3 100kw 1990

postitati 20.01.14 11:45 Tsiteeri


Auto tõmblemised ja ise kiirendamised lahenesid karterituulutuse üle käimisega ning samuti ka uued klambrid ühenduskohtadesse.
Hetkel suurte külmadega on veel üks viga juures, auto ei jää käima esimese korraga. Teise korraga jääb käima, kuid pöörded ajab natuke üles, 1.5k peale, mida ta varem teinud ei ole.
Temp andur korras, külmkäivituspihusti võib jukerdada, kuid hetkel ei saa seda maha võtta, sest puuduvad võtmed.
On kellegil veel ideid peale külmkäivitus pihusti?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
moora772
klubiliige

Avatar


Registreerunud 14.05.08
Asukoht: Paldiski / Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90Q 2.3 100kw 1990

postitati 10.03.14 07:30 Tsiteeri


Mõtlesin veel auto probleemidest kirjutada ehk on kellegile abiks.
Auto hakkas lambist välja surema ning kiirendus oli null. Kui auto käis, siis käis 3 silindriga ja puterdas, pöördeid ei võtnud. Selline viga tuli juurde kahel ajal: Kui mootor soe ja linna vahel ristmikutelt kiirendada; teine oli siis kui auto käis kohapeal ja tühikäigul umbes 5 minutit. Natuke ootamist ja uuesti käivitades oli OK.

Viga oli jagajas: See oli mingil põhjusel õline seest. Vahetasin selle välja ja hetkel tundub asi OK, käivitus laksust ning puterdamast ei ole täheldanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
moora772
klubiliige

Avatar


Registreerunud 14.05.08
Asukoht: Paldiski / Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90Q 2.3 100kw 1990

postitati 07.01.15 15:36 Tsiteeri


Tere. Olen jälle mure ees seoses ABK mootoriga, nimelt üritab auto liialt innukalt ise kiirendada madalatel pööretel.
Näiteks kui autoga 1. käiguga koha pealt minema minna ja ning 2. käik sisse panna, siis üritab auto ise kiirendada pööreteni 1500 ja siis laseb uuesti alla, ilma gaasipedaali puutumata, samuti esineb seda, et kui mootoriga pidurada, siis alla 1500 tükib kergelt hüppama. Kiirendab ilusti, aga kerge viive on madalalt, u 1500 üles kiirendades.
Süüde on stroboga paika pandud vastavalt siis juhendile, soe mootor, 6 kraadi 2200 pöörde juures ja temp andurilt pistik maas. Arvuti vigu ei tunnista, kõik toimib. Käivitub nii soojalt kui külmalt koheselt. Peal on näppimata õhulugeja ja korras, kontrollitud testriga. Kütusesurve korras, kellaga kontrollitud ning samuti küttekulu hea, 6 - 7 maanteel.

ECU: Siemens 5WP4 174, OEM 039906024D
Mootor: 2.0 85kw ABK, doonor oli 1995 a.

Milles võib asi veel olla?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
butan
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: (80Q 20V ex :( ) A4 1.9TDI

postitati 07.01.15 22:19 Tsiteeri


Julgen pakkuda, äkki jamab tühikäigu klapp, on seal ABK mootoril mingi tühikäigu lüliti segusiibri piirkonnas, kui on, siis äkki seal on mingi viga tekkinud. Anna andeks kui seal seda ei ole üldse, lihtsalt oli kogemus selle veaga aga teistsugusel mootoril :)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
moora772
klubiliige

Avatar


Registreerunud 14.05.08
Asukoht: Paldiski / Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90Q 2.3 100kw 1990

postitati 08.01.15 19:06 Tsiteeri


Vahetusse läheb tühikäigu mootor/klapp. Eks näis, kas midagi muudab.
Olen uurinud, et kommutaatori ebakorrektse töö tulemusena teeb sama nalja, oskab keegi kommenteerida?
Teine asi võib olla ka detonatsiooni anduris viga?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
butan
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: (80Q 20V ex :( ) A4 1.9TDI

postitati 09.01.15 06:13 Tsiteeri


Detonats. andureid vqid kontrollida nii, vaatad peale kui plastik on mqradega vqi uldse tukkid sealt ara, siis tuleb anduri ara vahetada, manualis niimodi kirjatatud :) ja pingutada neid tuleb teatud momentiga, mitte nii sama, moment oli vist 15nm aga peast ei maleta, on vaja kuskilt raamatust vaadata.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 43.3% - SQL: 56.7%]