Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Otsin kontakti Audi Allroadi C5 (al. 2003 a., 2,5 TDI, autom.)omanikega, et aru saada enda autot vaevavast "anomaaliast&qu... (Vastuseid: 20 | Vaatamisi: 3420)
JanariA4
huviline



Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia RS III

postitati 03.12.13 12:53 Tsiteeri
Otsin kontakti Audi Allroadi C5 (al. 2003 a., 2,5 TDI, autom.)omanikega, et aru saada enda autot vaevavast "anomaaliast".



Tere,


otsin kontakti Allroadi (C5, 2,5TDI, autom) omanikega. Aasta võiks olla min. 2003 ja parim variant, kui oleks juba näietks BAU mootor.
Nimelt mind vaevab probleem käigukastiga ja tema "töökultuuriga". Vaataks üle, kas teistel samad hädad ja kas veereski sellisena tootmisliinilt maha.
Vastutasuks saan jagada enda kogemusi *Allroadi omamisega.

Selline win-win pakkumine.:P


Tel: 56 900 755 või PS!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
OnuJack
huviline



Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a

postitati 03.12.13 13:39 Tsiteeri


Ehk võtad vaevaks ja kirjeldad ka väheke, milles see anomaalia seisneb. Otsingut oled kasutanud?

Tsitaat:
Algselt postitas: JanariA4
Tere,


otsin kontakti Allroadi (C5, 2,5TDI, autom) omanikega. Aasta võiks olla min. 2003 ja parim variant, kui oleks juba näietks BAU mootor.
Nimelt mind vaevab probleem käigukastiga ja tema "töökultuuriga". Vaataks üle, kas teistel samad hädad ja kas veereski sellisena tootmisliinilt maha.
Vastutasuks saan jagada enda kogemusi *Allroadi omamisega.

Selline win-win pakkumine.:P


Tel: 56 900 755 või PS!



A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together... ;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
JanariA4
huviline



Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia RS III

postitati 03.12.13 14:38 Tsiteeri


Otsingut olen kasutanud ja sellist "anomaaliat" ei ole veel keegi lahanud. Polegi välistatud, et olen esimene üldse.
Anomaaliat on kirjapildis raske kirjeldada, aga eks ma püüan. Olgu siinkohal ära öeldud, et käinud temaga kõik audiclub´ile tuntud tegelased läbi ja lahenduseni pole jõudnud.
Käigukast kisub 2...3 käigu peal pöörde väga üles ja vahetab käigu ca.3000rpm´i peal. Justkui ei saaks aru, et aeg juba ammu käiku vahetada. Soojalt see viga esineb eriti, külmalt kohe alguses vahetab enam vähem 2100 rpm´i peal ära. See on eriti häiriv just rahulikuma sõidustiili juures, kuna 50- nega sõites on endiselt 2 käik sees (peaks ja võiks olla juba neljas)ja vana diisel ei tee just meeldivat häält sellisel puhul. :D
Nüüd olen täheldanud, et jääb mõtlema ka 3..4 käigule vahetades. Seega progresseeruv viga. Manualis ise käiku vahetades on kõik ok. Väike läbilibisemine 2..3, aga see pidi normaalne nähe olema.

Kahtlustan ise elektroonikat. Spetsialistid on arvanud, et kõik on justkui ok ja Allroad ongi "pikema" käiguga ja aeglasema diffriga (ärge maha lööge, kuid spetsiifikas ei ole tugev). Mind aga paneb kukalt kratsima, et kas tõesti Audi lasi sellise "jauraja", millega linnas täiesti piin sõita, liinilt maha rahvale kasutada.

Kohad, kus käidud: Flameko, Hõbenool, MT-Autohooldus, Aasta Auto.
NB! Õli on vahetatud, kui kedagi huvitab.

Kast ei paugu. Raskema jalaga vahetab käiku sujuvalt ja probleemivabalt ei libise üheski käigus läbi. Nii sõites polekski probleemi, aga no hallloo :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
aivor
huviline



Registreerunud 03.04.13
Kasutaja on eemal

Auto: a6 c5 2,5tdi quattro

postitati 03.12.13 15:53 Tsiteeri


Õhulugeja? Proovi kellegi teise oma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
antsu
klubiliige



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 03.12.13 17:00 Tsiteeri


Tiptronicu kallal pole keegi käinud? Seal saab ka üht-teist veidi "parendada".
Lisainfot siit: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=31112&page=1

Siit klubist võid näiteks Rainiga ühendust võtta. Tal BAU ja tiptronic 2004 aastast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Raika42
klubiliige



Registreerunud 16.11.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c4 2,5tdiQ; S6 c5 4,2Q; A4 b5 2,8Q

postitati 03.12.13 17:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: JanariA4
Mind aga paneb kukalt kratsima, et kas tõesti Audi lasi sellise "jauraja", millega linnas täiesti piin sõita, liinilt maha rahvale kasutada.


Ega seda mootorit ilmaasjata Hitleri kättemaksuks ei kutsuta :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 03.12.13 17:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Raika42
Tsitaat:
Algselt postitas: JanariA4
Mind aga paneb kukalt kratsima, et kas tõesti Audi lasi sellise "jauraja", millega linnas täiesti piin sõita, liinilt maha rahvale kasutada.


Ega seda mootorit ilmaasjata Hitleri kättemaksuks ei kutsuta :D

Kutsutakse siiski vastupidavuse, mitte sõidomaduste pärast, sõita on sellega ju täitsa hea:P


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
OnuJack
huviline



Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a

postitati 03.12.13 17:51 Tsiteeri


Hitleri kättemaks saab sellest mootorist siis, kui tehakse kehvasti hooldust :) Igasugune longlife vahetusvälp tapab ära selle mootori - diislile ei soovitaks ealeski üle 10k km vahetusvälbaks. Olgu tegemist kasvõi 2013 aasta autoga.

Tsitaat:
Algselt postitas: Raika42
Ega seda mootorit ilmaasjata Hitleri kättemaksuks ei kutsuta :D



A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together... ;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
JanariA4
huviline



Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia RS III

postitati 03.12.13 18:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: aivor
Õhulugeja? Proovi kellegi teise oma.


Selle viga igatahes ei näita, aga proovida võib.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
JanariA4
huviline



Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia RS III

postitati 03.12.13 18:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: antsu
Tiptronicu kallal pole keegi käinud? Seal saab ka üht-teist veidi "parendada".
Lisainfot siit: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=31112&page=1

Siit klubist võid näiteks Rainiga ühendust võtta. Tal BAU ja tiptronic 2004 aastast.


Seda teemat olen lugenud ja paraku ei leia ma siit midagi (või ma ei oska?) endale sobivat. Kõik jutud on C5 kere peal S6 või 4,2 mootorist, millel vahetab liiga vara käiku ja on uimane pesnionär. Minul teema vastupidi.:P Soovin saada penskari autot, mis oleks selle diisliga sobivaim kooslus. Pidevalt punases "revvida" saab sport reziimil, kui vaja ja selle probleeme pole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
antsu
klubiliige



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 03.12.13 18:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: JanariA4
Tsitaat:
Algselt postitas: antsu
Tiptronicu kallal pole keegi käinud? Seal saab ka üht-teist veidi "parendada".
Lisainfot siit: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=31112&page=1

Siit klubist võid näiteks Rainiga ühendust võtta. Tal BAU ja tiptronic 2004 aastast.


Seda teemat olen lugenud ja paraku ei leia ma siit midagi (või ma ei oska?) endale sobivat. Kõik jutud on C5 kere peal S6 või 4,2 mootorist, millel vahetab liiga vara käiku ja on uimane pesnionär. Minul teema vastupidi.:P Soovin saada penskari autot, mis oleks selle diisliga sobivaim kooslus. Pidevalt punases "revvida" saab sport reziimil, kui vaja ja selle probleeme pole.
'

Jep, see oli esimene teema mille mu ajusopp ette andis. Lihtsalt idee mõttes, et äkki on keegi on kasti kallal käinud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
JanariA4
huviline



Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia RS III

postitati 04.12.13 20:36 Tsiteeri


Kuna sõidan Allroadiga suhteliselt harva, siis tegin tänase päeva endal nö. testi päevaks ja liikusin terve päeva Allroadiga.

Tähelepanekud:

* külmalt vahetab täiesti probleemivabalt, ilusti suhteliselt madalalt pöördelt ca. 2000rpm´i juures, nagu ikka.
* kui mootori temp jõuab ca. 70C peale siis peale seda "unustab" käigukast kõik loogika ja hakkab see 2..3 käigu peale venitamine pihta.
* 2..3 käigu peale vahetab ise alles ca.3000 rpm´i pealt ja sealt edasi on ülejäänud käigud siiski õnneks probleemivabad, vahetades neid 2000 rpm´i mailt.
* linnas mäest alla liikudes liiklusvooluga, siis vahetab nagu paremini, aga seda vaid mäest alla liikudes, kui hoogu kogub kiiremini/lihtsamalt


Küsimused:
1. Kas automaatkast saab mingi süsteemi käitumise ilmingu läbi mingi temp.anduri, mis võib mõjutada kasti selliselt käituma?
2. Kas pakutud peetis õhulugeja võib sellist viga põhjustada? On kellelgi selle anduri mitte töötamisel anomaaliaid käigukastiga esinenud?
3. Some more ideas enyone?:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
JanariA4
huviline



Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia RS III

postitati 10.12.13 18:11 Tsiteeri


Rohkem küsin ja proovin ise vastata saade tundub tulevat nüüd.:P
Aga see ju igati tore, et klubilistel väga probleeme tiptronic kastiga pole.
Täna uurisin väga palju välismaiseid foorumeid ja proovisin leida midagigi, mis mind sellest juba 2 aastat vaevanud probleemist edasi viiks. Igatahes faktile, et see ei ole normaalne ja Audi insener pole seda loomulikuks käitumiseks plaaninud, sain ma kinnitust ja on teisigi sarnase hädaga maadlevaid inimesi suurel maamunal. Minu kahjuks räägib tõik, et foorumites antud nõu eest küll tänatakse, aga keegi kurat ei anna tagasisidet, kas saadud nõu ka aitas.
Nagu teema alguses räägitud, siis olen asja lasknud uurida kõikvõimalikest kohtades ja seni paraku tulemusteta.

*Mõni siit foorumist on juba ammu maininud MAF (õhukulu mõõtja) võimalikku häiret, kuid siiani pole keegi seda viga arvutiga diagnoosinud ega ka täheldanud. Täna olen targem ja tuleb välja, et seda diagnost niisama lihtsalt ei pruugigi tuvastada. Seega, kuna varuosa just meeletut raha ei maksa, sai see täna ära tellitud ja reedeks peaks see minu valduses olema. Läheb vahetusse ja vaatame siis, mis toimuma hakkab.

* Teiseks probleemiks on väidetud ECU ja TCU vahelise suhtlemise probleeme ja viga võib olla juhtmestikus, mis tuleb kindlasti üle vaadata. See, et TCU oleks vett saanud, ma ei usu, kuid ka see tuleb visuaalselt vaadates välistada.

Loodan, et saan välistada solenoidide "kleepumise" ja muud mehhaanilised vead kastis sees, kuna siiani pole veel keegi pädevatest midagi sellist leidnud ja mehhaanilise poole pealt peaks kõik toimima.

Kas MAF anduri viga võib väljenduda ka kuskil mujal? Suurenenud kütusekulu? Lihtsalt märkasin, et küttekulu väga alla 11,8 l/100km ei saa. Muidu sai ikka kuni 10l hakkama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
koosu
huviline



Registreerunud 16.01.13
Kasutaja on eemal


postitati 10.12.13 18:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: JanariA4 Kas MAF anduri viga võib väljenduda ka kuskil mujal? Suurenenud kütusekulu? Lihtsalt märkasin, et küttekulu väga alla 11,8 l/100km ei saa. Muidu sai ikka kuni 10l hakkama.


Jah.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
antsu
klubiliige



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 11.12.13 19:35 Tsiteeri


Üks mõte veel mis enda Allroadi ajast meelde tuli. Minul lendas ABS plokk lihtsalt ja lahmaki, enne seda olid probleemid absi liigse rakendumisega ja mingi kilinaga esimesest rattast (juhi poolsest) ning tolle poolse ratta liigsel veojõukontrolli rakendumisel. Tegin möödasõitu maanteel 90 pealt 4nda käiguga ja kukkus rapsima puhta asfaldi peal (välistemperatuuri oli ca 20 kraadi) täiesti tühja koha pealt. Ma saan aru, et oleks olnud 600-700 heppa pill millega möödasõitu teha aga 120kw dislat manual kastiga ei tohiks sellise pöörde pealt rattaid veel ringi võtta. Ei läinudki kaua aega kuni lõpuks andis ABSi plokk saba ja pidin uue soetama. Kastiga võib sama häda olla sul, et ta saab vale infot sul või plokiga on mingi d˛ombe.

Ära võta puhta kullana seda, lihtsalt üks idee. Automaadi puhul on väga oluline see ABSi õigesti toimimine.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
JanariA4
huviline



Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia RS III

postitati 12.12.13 10:09 Tsiteeri


Antsu- jutt jumala õige ja natuke tegelikult kripeldab sees üks paradoks.

Terve eelmise aasta talveperioodi ja tüki selle aasta kevadetki võttis enda alla massiivne pidurisüsteemi anomaalia. Küll pidurdas ebaühtlaselt, jättis kuskilt piduri peale ja looulikult andis ka alrmtulesid jne.. See viga sai "lahendatud" sellega, et sisuliselt vahetatid pidurisüsteemis kõik välja, kuna reaalset viga keegi ei suutnud tuvastada. Peasilindrist võimendini ja takkapihta ABS´i plokk, voolikud, kettad, klotsid. Peale ploki vahetust läksid tegelikult veel korra hoiatustuled põlema (muid anomaaliad ei olnud enam, pidurdas hästi ja peale ei jätnud) ja siis peale kõige suuremat vandumist ühtäkki tuled enam põlema ei läinud ja pole läinud siiani. Diagnost enam viga ka ei näita ja lugesin selle asja "self-healinguks":D

Samuti lootsin, et käigukasti viga on sellega seotud, kuid paraku see nii ei tundu olema. Veakoode pole ja auto pidurisüsteem toimib laitmatult tänaseks. Kastiprobleem aga alles siiani.

On üks võimalus, et mingi "kala" on ikkagi ABS-EPS poolel olemas ja kuskilt tuleb vale info ja tekitab häireid, aga kuna diagnostika midagi ei näita siis ei julge edasi ka enam asju vahetada, kuna pidurisüsteemi osad on väga raju hinnaga ja alternatiivid sisuliselt puuduvad. Seepärast olen hetkel jätnud pidurisüsteemi rahule ja ostin viga mujalt.

Fakt on see, et see on paganama keeruline auto, oma aja kohta :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
antsu
klubiliige



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 12.12.13 15:43 Tsiteeri


Käimakast või turbiin ei ole ära kuidagi? Samas siis vahetaks pauguga käike ja libiseks.
Õli sai ikka õige sisse ?
Filter ka vahetatud?
Kas kasti õlil on ka mingi temp andur olemas huvitav? Muidu võiks seda mõelda, et külma õliga kast toimib okeilt ja kui soojaks läheb õli kastis (kuigi aju arvab, et on külm) hakkab käituma imelikult (viskoossused ju õlil erinevad soojalt ja külmalt)?

Ma nii detailselt ei tea kuidas seal tiptronicul elu on ja kas kastil on ajus mingi vahe kas õli on külm või soe. Puru polnud õli sees kui õli vahetati?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Fugitive
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi

postitati 12.12.13 15:58 Tsiteeri


Kastiõli temperatuuri võib vabalt vag-comiga jälgida, selge on ka see, et õli omadused sõltuvad temperatuurist. Minu teada on JanariA4 käinud hõbenool'es õli vahetamas, niiet võib järeldada, et õli on õige ja kogus ka.

Kui eestis mitte keegi seda korda teha ei suuda, siis ma valaks paaki kütust täis ja sõidaks www.recro.lv 'sse. Vajadusel võtavad kasti maha, panevad stendi ja ütlevad mis viga on. Nende teadmised ja varustus on sama hea kui su kasti tootja tehases.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
JanariA4
huviline



Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia RS III

postitati 13.12.13 13:20 Tsiteeri


Uudiseid!
Sai siis täna MT Autohoolduses Tartsi juures käidud ja saime veale jälile.
Eelmine omanik oli kuskil vist "tjuuningus" käinud ja kasti setingutes koodi muutnud. Peale õige koodi sisestust tundub kõik korras olevat. Elame näeme.
Eks ta ole keeruline situatsioon, kuna süsteem on vägagi keeruline ja õige lahenduseni jõudmiseks kulub teinekord lugematu aeg ja kuhjaga närvirakke, kuigi viga nina all olemas ja piisab vaid lihtsate muudatuste tegemisest.
Aga nii see eluke on.

Tarts: http://ufo.planet.ee/foorum/hail.gif


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
antsu
klubiliige



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 13.12.13 13:28 Tsiteeri


Ehhe.. i was right!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
JanariA4
huviline



Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia RS III

postitati 13.12.13 13:33 Tsiteeri


Jah, sul oli õigus! :P

Aga mina tänan kõiki aitajaid ja kaasamõtlejaid.
K*rat, maru hea tunne on nüüd Allroadiga ringi uhada. Andke lund nüüd palun! :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 44.2% - SQL: 55.8%]