Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 1,9 tdi AVG klapikambrikaane tihendi vahetus (Vastuseid: 2 | Vaatamisi: 1929)
OOOO
huviline



Registreerunud 15.09.07
Kasutaja on eemal


postitati 03.12.13 07:52 Tsiteeri
1,9 tdi AVG klapikambrikaane tihendi vahetus



Tervist,

pean vahetama 1,9 tdi AVG mootoril klapikambrikaane tihendid, sest sealt pressib õli läbi.

Kas keegi saab öelda kui suure momendiga on vaja pärast muttrid pingutada ja millises järjekorras?

edit: pealkiri täpsustatud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mtaudi
huviline



Registreerunud 26.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Golf Variant '17

postitati 03.12.13 08:44 Tsiteeri


Pealkiri on eksitav - mitte kaane- vaid tihendi vahetuse kohta küsid ju.

Pole küll otseselt 1.9TDI mootori juhis, kuid R4 mootoritel kõigil põhimõte sama:

[edit] - pingutusmoment on 10Nm


http://i.fixya.net/fixya20/uploads/Images/tdisline_167.JPG


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
arro
klubiliige

Avatar


Registreerunud 10.11.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C3 quattro, C4 quattro

postitati 03.12.13 10:46 Tsiteeri


Päris sama ikka ei ole nagu R4 bensukal, diislil käib KKK kinni kolme muttriga pealt, ja pingutus nagu ikka M6 poldile/muttrile kohane 10Nm. Järjekorra suhtes ei oskagi kommenteerida midagi, mina pingutasin lihtsalt järjest neid.


Your time is limited, so don´t waste it by living someone else´s life. TIG keevitus teenus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 18.0% - SQL: 82.0%]