Lehekülgi: 1 2 3 4 |
reyxb6
huviline
Registreerunud 26.08.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a4 b6 quattro
|
postitati 26.11.13 15:06
|
|
|
Webasto
Autole paigaldatud tehase poolt webasto aga kuidas see sisse lülitada?
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.11.13 06:41
|
|
|
Mis autoga tegu?
|
|
|
reyxb6
huviline
Registreerunud 26.08.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a4 b6 quattro
|
postitati 28.11.13 17:55
|
|
|
Audi a4 b6 2,5tdi quattro 132kw manuaal
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 28.11.13 18:20
|
|
|
Telestart puldilt või FIS ekraani menüüst.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
navigator
huviline
Registreerunud 21.08.05
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Allroad 2008 3,0TD Quattro, GAZ V8 bagi
|
postitati 29.11.13 08:23
|
|
|
webasto
Ei hakanud uut teemat tegema, aga leidsin oma auto menüüs kolades sellise koha nagu supplement heater aga arvuti mis ei näita, et oleks webasto peal.
Mille jaoks see supplement on ja mida sellega teha saan, samas olen märganud, et hommikuti, sõidan umbes 500 m ja juba puhub vaikselt sooja ja klapid
lähevad lahti aga samas seier pole veel liikunud. Oskab keegi selgitada?
|
|
|
Urmet24
huviline
Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: a4 avant b8
|
postitati 29.11.13 08:27
|
|
|
Seal peaks olema lisa elektriline radiaator ka.
Seda nimetab samamoodi
|
|
|
|
MEEMEES
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2
|
postitati 29.11.13 08:52
|
|
|
Samas, kui see välja lülitada, siis langeb kohe hetkeline kütusekulu 200g.Kas tõesti võtab see elektriline radikas nii palju elektrit või töötab see
kütuse pealt?
|
|
|
ICE
klubiliige ac aasta auto 2006 võitja
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool
|
postitati 29.11.13 08:53
|
|
|
Elektriradikas töötab ikka elektriga
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 29.11.13 09:02
|
|
|
Elektriline lisasoojendi on jah paljudel C6, B6 jne. mudelitel. Osadel töötab ainult siis, kui econ nupp on pime. C6-l saab MMI kaudu juhtida.
Webastoga on teine teema, need lähevad ka edukalt lukku, kui pidevalt kollase kütusetulega ringi sõita. Lukust lahti saab ainult kaablit ja teadmisi
omades.
Muidugi võib ka muu viga olla loomulikult.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
karolin25
huviline
Registreerunud 15.11.02
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 Quattro; Audi A6 Quattro 2,5 Tdi 132 kW
|
postitati 29.11.13 11:31
|
|
|
Kasutaksin ka teemat
Webastot puldist tööle pannes hakkab alarm tööle. Miks ja mis valesti võib olla?
Autoks siis A6 C5 2,5Tdi 2003a.
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.11.13 13:45
|
|
|
Ilmselt alarmil on pingelanguse damper-alarm ehk alarm aktiviseeritakse selle peale, kui auto pardapinge webasto käivitamisega langeb. See funktsioon
on kasutusel, et tekitada alarm aku lahti ühendamisel, teavitada akupinge langusest kriitilisele piirile jne. Reeglina saab selle alarmi kodeerimisega
välja lülitada.
Teine võimalus on see, et mõni muu alarmi andur reageerib näiteks vibratsioonile või millegi liikumisele. Saab lasta ümber teha näiteks nii, et
webasto aktiviseerimisel lülituvad osad andurid välja.
Lisan veel juurde, et see jutt on muidugi kehtiv ainult siis, kui webasto aktiviseerimisel on auto alarmi all. Muul juhul on viga elektrisüsteemis.
Tsitaat: | Algselt postitas: karolin25
Kasutaksin ka teemat
Webastot puldist tööle pannes hakkab alarm tööle. Miks ja mis valesti võib olla?
Autoks siis A6 C5 2,5Tdi 2003a. |
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.01.14 06:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: navigator
Ei hakanud uut teemat tegema, aga leidsin oma auto menüüs kolades sellise koha nagu supplement heater aga arvuti mis ei näita, et oleks webasto peal.
Mille jaoks see supplement on ja mida sellega teha saan, samas olen märganud, et hommikuti, sõidan umbes 500 m ja juba puhub vaikselt sooja ja klapid
lähevad lahti aga samas seier pole veel liikunud. Oskab keegi selgitada? | Ka minu C6-l on kliima setup menüü all selline asi olemas.
Olen määranud selle vaikimis auto-re˛iimi ja auto hakkab tõesti suhteliselt kiiresti sooja õhku puhuma.
Siin on ka seda teemat lahatud.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
HangOver
huviline
Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2
|
postitati 31.01.14 15:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Elektriline lisasoojendi on jah paljudel C6, B6 jne. mudelitel. Osadel töötab ainult siis, kui econ nupp on pime. C6-l saab MMI kaudu juhtida.
Webastoga on teine teema, need lähevad ka edukalt lukku, kui pidevalt kollase kütusetulega ringi sõita. Lukust lahti saab ainult kaablit ja teadmisi
omades.
Muidugi võib ka muu viga olla loomulikult. |
Kas sa pead silmas lukku minemise all seda, et ei käivitu ei taimeri kaudu ega puldist või ainult puldist ei käivitu? Omal just viimane probleem, et
puldist ei käivitu. Taimeri kaudu töötab ilusti.
Kui on vajadus, leia lahendus!
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 31.01.14 16:32
|
|
|
Siis ei ole lukus. Niipalju, kui ma nendega kokku puutunud, siis see lukku minek rohkem siiski " rahvaautode" teema. Siiani pole ühtegi lukus c6-te
veel näinud.
Hobi korras ei jõua lihtsalt kõike omale põhjalikult selgeks teha. Vahest peaks pulti vebastoga tutvustama...
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
HangOver
huviline
Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2
|
postitati 31.01.14 17:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Siis ei ole lukus. Niipalju, kui ma nendega kokku puutunud, siis see lukku minek rohkem siiski " rahvaautode" teema. Siiani pole ühtegi lukus c6-te
veel näinud.
Hobi korras ei jõua lihtsalt kõike omale põhjalikult selgeks teha. Vahest peaks pulti vebastoga tutvustama... |
Tundub, et siis tal mälukas kui lambist ära unustab. Mismoodi see tutvustamine käib ...vcds kaudu?
Kui on vajadus, leia lahendus!
|
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.01.14 17:08
|
|
|
Mis on selle luku all silmas peetud? Kas seda avariireziimi, mida kaitsmete eemaldamise ja Webasto diag-ga maha võetakse?
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
|
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 01.02.14 05:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: HangOver
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Siis ei ole lukus. Niipalju, kui ma nendega kokku puutunud, siis see lukku minek rohkem siiski " rahvaautode" teema. Siiani pole ühtegi lukus c6-te
veel näinud.
Hobi korras ei jõua lihtsalt kõike omale põhjalikult selgeks teha. Vahest peaks pulti vebastoga tutvustama... |
Tundub, et siis tal mälukas kui lambist ära unustab. Mismoodi see tutvustamine käib ...vcds kaudu? |
Remote Control adaptation for WEBASTO.
Connect VCDS to Address 18 (Auxiliary/Heating).
Select Adaptation
Choose Channel 004
In the upper left window you will see "Wait"
Stored value will be "1"
Enter value "2" and press "TEST"
In the upper left window you will see "adapt/learn"
Now you have 5 seconds to do it. Get away ~1-3m from your car and press "OFF" button for 5 secs on your aux.remote control.
In a while in the upper left window you will see "Learned".
You can adapt up to 4 remote controls.
Kui vaid kuskilt login koodi leiad, ilma vist ei lase ligi. Esindus aitab, ma arvan.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 01.02.14 05:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tl470487
Mis on selle luku all silmas peetud? Kas seda avariireziimi, mida kaitsmete eemaldamise ja Webasto diag-ga maha võetakse?
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
| |
Aux heat....Adapt.....ch42.....1...test.....save.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
HangOver
huviline
Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2
|
postitati 01.02.14 17:39
|
|
|
Nüüd proovitud adapteerida, aga ei saa omavahel ühendust. Võtsin puldi seest pataka välja ja panin tagasi ja hakkas tööle...ühe korra. See järel sai
nuppu vajutatud igatepidi ja siis lõpuks hakkas tööle ühe patareiga puldis ja seda päris mitu korda. Ja seejärel ei tööta taas. Ma arvan, et pult ikkagi lolliks läinud, tuksis vms. Imelik, et ise läks kapi peal seistes
lolliks.
Kui on vajadus, leia lahendus!
|
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.02.14 17:40
|
|
|
Patarei pinget mõõtsid?
|
|
|
|
HangOver
huviline
Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2
|
postitati 01.02.14 18:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tl470487
Patarei pinget mõõtsid? |
Tegelikult ei. Aga peaks vist tegema korra kuigi tuled heledad. Üldse imelik, et see pult töötas ka ühe patareiga ilusti
Nüüd mõõtsin 11,7 v mõlemad.
Veateade adapteerimsiel vist tuli Connection; RF Remote Control
004 - No Signal/Communication
Kui on vajadus, leia lahendus!
|
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.02.14 18:04
|
|
|
Nu patareil on omadus teatud asjaolude juures lühiajaliselt elektronid formuleerida ja liikuma saada. Temperatuur on üks neist.
PS: võimalik muidugi, et pult räsida saanud ja kontaktipinnad kus-iganes ära nihkunud.
|
|
|
|
HangOver
huviline
Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2
|
postitati 01.02.14 19:12
|
|
|
VW foorumist selline idee, et adapteerida autot ja pulti teistmoodi ilma vcds abita.
http://forums.vwvortex.com/showthread.php?5051817-Add-to-FAQ-On-the-aux-heater-subject
Midagi sellist vist peaks ka Audil toimima. Mul pult T90 ja ma küll hetkel ei kujuta ette mis sellega kaasneb kui see kaitse nr 35 Auxiliary heating
20A juhipoolsest kaitseplokist välja tirida ja kirjeldatud toimingud teha ja nagu aru saan siis süüde sees
Ja kas peale seda ka veel webasto manuaalseltki käivitub on ka kahtlane...
Kui on vajadus, leia lahendus!
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 02.02.14 05:27
|
|
|
Ma arvan ka, et puldis on ühenduse või külmjoote probleem. Mul on olnud juhus, kus võti soojas töötas, külmas aga mitte.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 4 |
|