Jajaanus
huviline
Registreerunud 16.08.13
Asukoht: Pärnu/Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2.5tdi Quattro 2000a.
|
postitati 23.11.13 12:23
|
|
|
Käivitus probleem soojalt
Mure siis selline et kui auto jätta sooja mootoriga seisma siis mõne aja möödudes ei taha enam käima minna ja vajab pikemat käimist, Mida kauem seisab
seda pikemat käiamist vajab. Kui mootor maha päris jahtub läheb kohe esimest pöördest käima. Ja kui korraks seisma jätta siis käivitub sammuti kohe.
Autoks on 2.5tdi 132kw quattro. On keegi kogenud sama probleemi. Kõrgsurve pump on tulnud ka just mõned kuud tagasi remondist.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 23.11.13 12:29
|
|
|
Tüüpiline küsimus: Mida arvuti näitab? Nuka ja vändaandurid võivad sellist jama teha. Aga jah, arvuti, arvuti, arvuti...
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
heihei
huviline
Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal
Auto: b6, 96kw bens.
|
postitati 23.11.13 12:42
|
|
|
Mul oli täpselt sama asi küll b4 66kw- se bensukaga. Jagaja kaanes oli pragu, kuna mootoriploki tihend läbi oli, tekkis jahutussärki surve ja teatud
lõdvikust nirises jahutusvedelik jagaja kaanele. Selle ka külmalt läkski käima, sest arvata vedelik kuivas ära. Mul see pragu õnneks avastati tihendi
vahetuse ajal. Ei tea kuis see c4- jal lahendatud on. Aga imelik, et sümptom sama.
|
|
|
jyrisoo
huviline
Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 1,9TDI
|
postitati 23.11.13 13:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jajaanus
Mure siis selline et kui auto jätta sooja mootoriga seisma siis mõne aja möödudes ei taha enam käima minna ja vajab pikemat käimist, Mida kauem seisab
seda pikemat käiamist vajab. Kui mootor maha päris jahtub läheb kohe esimest pöördest käima. Ja kui korraks seisma jätta siis käivitub sammuti kohe.
Autoks on 2.5tdi 132kw quattro. On keegi kogenud sama probleemi. Kõrgsurve pump on tulnud ka just mõned kuud tagasi remondist. |
Viga VÕIB olla ka käivituskaardis. Neil alla 250rpm sooja mootoriga pump kütet pihustitesse ei anna. Veast saab lahti, kui parandada tarkvaras
käivituskaart või taastada/asendada starter. Suht levind probleem.
Vigane kaart:
Korras kaart:
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 23.11.13 14:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: heihei
Mul oli täpselt sama asi küll b4 66kw- se bensukaga. Jagaja kaanes oli pragu, kuna mootoriploki tihend läbi oli, tekkis jahutussärki surve ja teatud
lõdvikust nirises jahutusvedelik jagaja kaanele. Selle ka külmalt läkski käima, sest arvata vedelik kuivas ära. Mul see pragu õnneks avastati tihendi
vahetuse ajal. Ei tea kuis see c4- jal lahendatud on. Aga imelik, et sümptom sama. |
Palju sellest jutust nüüd c5 kohta käib?
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
Jajaanus
huviline
Registreerunud 16.08.13
Asukoht: Pärnu/Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2.5tdi Quattro 2000a.
|
postitati 23.11.13 15:43
|
|
|
Mul tegu siiski automaat kastiga, eks proovin siis leida arvuti mis seda viga leida aitaks. Oskab keegi ehk soovitada sellesit kohta Helsinkis?
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 23.11.13 15:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jajaanus
Mul tegu siiski automaat kastiga, eks proovin siis leida arvuti mis seda viga leida aitaks. Oskab keegi ehk soovitada sellesit kohta Helsinkis?
|
Sa võiksid siiski panna esialgsesse postitusse ka auto täpsemad andmed, ei ole kirjas, mis aasta, mis mudel jne.
BTW, eesti keeles on siiski Soome pealinn Helsingi mitte Helsinki.
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|