Sai antud masinat 4 päeva tagasi kaemas käidud. Esmamulje nii 3+.
Vigadest, mis silma jäi: juhiuks vajunud, parema tagumise tiiva juures mõlk, rehvid nagu pealuud all, mootoripõhjakatet polnud, kiima töötades läks
kõrgsurvetoru härma( viitab süsteemi ummistuse poole). Ülevaatus just tehtud, kuid armatuuris Airbagi tuli põleb, kaabliga vaadates juhiistme
turvapadja ühendus puudulik (müüja ei tahtnudki eriti mul veakoodide skaneerimist üldse teha) pobises kõrval, et diagnostikat saab 10evro eest teha.
Mootor iseenesest käis normaalselt süüde oli tiba varajaseks reguleeritud, pihustid arvutuslikud olid vahemikus+0,5 kuni-0,5mg/str, kerge tahmalont
oli taga kui kiirendada. Sõites mootoril jaksu tundus veidi vähevõitu võrreldav nii 66kw-sega, EGR klapp toimetas. Rihmade viimase vahetuse kohta ei
osanud midagi öelda, niipalju kui et välp on 90000km., mis hetkest seda lugema peab krt seda teab.
Salongist: kelladeploki LCD näitas virmalisi vaevu loetav, voltmeetrinäit töötamisel 16V seistes 8v, el mootor tõenäoliselt tuksis. Roolisamba
vahepuks krigises keeramisel. Hodomeetri näit kindlasti keritud, kummist rool ülevalt kandiliseks kulunud, salongi sisu samuti nii 3+ seisukorras.
Vigadest veel parem tagumine parkimis andur ei töötanud. Hinda grammigi ei tinginud, väidetavalt sõbra masinat müüb, iga vea kommentaari kohta oli
vastus sõber talle si**a ei müüks.
Müüja võiks ise ikka veidikenegi selgeks teha mida ta müüb mitte igale küsimusele mingit mullikest ajada, kõik me saame aru, et masinal on juba
piisavalt vanust ja teatavad vead on loomulikud.
Müüja ise oli väga ennast täis tüüpiline Annelinna sibul, et davai papp siia ja lähme laiali.
|