Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi A4 Avant 2.0tsi Q 155kw - 2009 - MadVello (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 3696)
madvello
huviline



Registreerunud 27.08.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 20.11.13 12:06 Tsiteeri
Audi A4 Avant 2.0tsi Q 155kw - 2009 - MadVello



Tere,

mõtlesin, et panen ka autost teema siia üles, kuna vahel vaja just selle masina kohta midagi küsida ja siis alati tuleb kõike otsast alustada.
Et kohe alguses oleks kõik aus, siis naine sõidab selle masinaga igapäevaselt :P Mina olin valiku juures "abiks" ning soovitasin quattrot. Valikus oli veel ka A3 (naistele see väga meeldib), Golf GTI V.

Auto ise pärit saksast. Toodud Eestisse 2012 aasta lõpus. Naine ostis 09/2013. Läbisõit hetkel ca 131 000. Läbisõit autol õige ning info kohaselt ka avariivaba.

EDIT: muutsin varustuse kirjeldust paremaks

Varustust on piisavalt, alati võiks ju olla rohkemat, aga peamised asjad olemas.

* Navi MMI 3G + DVD + SD kaardi tugi;
* Webasto (tehase oma) - suudab ka jahutada;
* Xenon Plus + LED päevatuled;
* eemaldatav konks;
* istmesoojendused (ees);
* sportistmed (saab ikka väga hästi ennast paika panna), iste asend on suht madal aga sellega harjub väga ruttu;
* elektriline nimmetugi;
* S-Tronic 7käiguline kast;
* S-Line;
* sisu on poolnahk/pool riie;
* Veljed ostes olid 18'' S-line originaal. 245/40 R 18 rehvidega;
* Bluetooth tugi, mis toimetab väga hästi;
* Servotronic;
* tagumised parkimisandurid (helisignaaliga);
* automaatne täistulede seadistus (Automatic headlight-range adjustment dynamic (self-adjusting while driving)) - proovitud täitsa töötab (kuigi suhteliselt kartlik) ja sisuliselt pole roolis nüüd enam midagi teha :D
* tagumised tuled osalised LEDdega (Taillight assemblies with diodes (LED));

Vaadatud sai mitmeid masinaid ja naistel on selle autode valimisega omaette teema :D Lõpuks jäime siis selle audi juurde, kuna piisavalt suur, võimas (maanteel tihti sõitmist) ning naisele ka meeldis.

Murekohad:
* natukene vajaks esiratta koopa juures värvimist, kuna sealt värv maas (nüüd paigaldasin küll porisirmid, kuid värvi mure alles)
* varsti vaja teha nn esimene hooldus. Viimane kirjas 108tuh pealt ja lisaks 120tuh pealt vahetatud DSG kasti õli Revalis. Pakkumised olemas juba.

Mis tehtud selle lühikse aja jooksul:
* foorumi kasutaja abiga on uus Navi kaart (Tänud Priidule)
* uued talverehvid (16'' 205/60 Goodyeari naastudega)
* Revalis tehtud ostueelne kontroll näitas vigast veovõlli laagrit, siis sai see kohe ka vahetatud (revalis). Muid viga ei näidanud peale selle värvi teema.

Nagu vist kõik quattro omanikud, ootame lund. Pole kunagi varem audit omanud või sellega talvel (quattro) sõita saanud. Erinevad nelikvedusi läbiaegade on saanud proovida küll, kuid see audi on esimene millega saab pikemalt sõita. Eks siis ole näha, mis naine selle quattro valiku kohta siis ütleb. Kas tahab veel kunagi esiveolist A3/GTI või mitte :D

Maanteel on õnnestunud kütusekulu saada 100ga vurades 6.6l, linnas tuleb sinna 10 kanti ära ikkagi.

Kuna ise pilte ei ole teinud, siis kasutan auto 24 omasid.
http://www.upload.ee/image/3717000/kylg.jpg

http://www.upload.ee/image/3717006/eest2.jpg

Kevadeks on plaanis uued veljed vaadata 19'', aga sinna on veel aega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ever
huviline

Avatar


Registreerunud 03.08.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B8 S-Line 2.0 TDI

postitati 20.11.13 12:16 Tsiteeri


Väga kena masina oled leidnud! Kas mootori puhul on tegu 105kw või 125kw versiooniga? Nelikvedu teeb küll kadedaks ;)

EDIT: Arvasin automaatselt, et tegemist on diiselmootoriga. Kütusekulu tundub tõesti TFSI moodi rohkem :)

Tsitaat:
Algselt postitas: madvello
* uued talverehvid (16'' 205/60 Goodyeari naastudega)


Tekkis küsimus, et kas S-line sportpaketi puhul mitte 17" minimaalseks veljemõõduks pole?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Siim89
huviline

Avatar


Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;

postitati 20.11.13 12:21 Tsiteeri


Kena masin tõesti, aga ma pakun, et tegemist on siiski 2.0 TFSI mootoriga :) Kui valikus oli ka GTI Golf, mis samuti bensukas.


S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
madvello
huviline



Registreerunud 27.08.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 20.11.13 14:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Siim89
Kena masin tõesti, aga ma pakun, et tegemist on siiski 2.0 TFSI mootoriga :) Kui valikus oli ka GTI Golf, mis samuti bensukas.


Uuendasin ära oma esimese postituses. Bensukas on, ma ei tea kumb see õige tähis oleks kas TSI või TFSI.
Diislil ei näinud mõtet, kuna palju sõidetakse siiski linnas ja naisele ei sobi "lahjad" masinad :D Seepärast olidki valikus alates GTI mootoriga autod ehk siis 147kw+. V6 diisli jätsin meelega välja, kuna 2.0T bensiin on teise auto peal ennast väga hästi õigustanud, kui õlikulu väljaarvata (mis sõltub puhtalt sõidustiilist).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
madvello
huviline



Registreerunud 27.08.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 20.11.13 14:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Tekkis küsimus, et kas S-line sportpaketi puhul mitte 17" minimaalseks veljemõõduks pole?

Kartsin seda ka ise, kuid õnneks läks 16'' sinna väga kenasti alla. Vaatan, kas õnnestub äkki ka mõni pilt teha talve velgedega. 18'' kindlasti ilusam, kuid talvel on minu jaoks oluline praktiline pool ehk kõige väiksem velg ja rehv, mis autole alla mahub. Esindus pakkus 225/55 mõõdus 16'', aga sobib ka 205/60, mis tuli päris soodsalt kätte. Naastud häält teevad, aga noh quattro+lumi parandab kõik need "miinused". Amelik info, mis ma leidsin oligi 225/55 R60 kuni siis 255/30 R19.

Samas äkki kogenumad audi inimesed oskavad öelda, et mida suveks alla vaadata üldse? Hetkel suverehvid 245/40R18, samas ma ei oska seda laia rehvi väga hinnata, eriti siinsetel Eestimaa teedel. 235/35R19 19'' velgedega võiks olla mõistlik valik? Mina ei ole siiani veel isegi 205 rehviga suutnud startides saada esp tuld põlema, mis siis laiemast rehvist rääkida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
madvello
huviline



Registreerunud 27.08.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 03.12.13 15:00 Tsiteeri


Vahepeal väike uuendus:

Eile tehtud 132tuh pealt korraline õlivahetus + piduriõli ka sai vahetud. Suurem hooldus vaja ca 18tuh pärast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
madvello
huviline



Registreerunud 27.08.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 11.12.13 10:51 Tsiteeri


VIN järgi on autol vihmasensor, kuid see on niivõrd uimane, et sisuliselt kasutu ehk koguaeg peab nuppe näppima.

Kas keegi omab kogemust, mis tuleks teha või tuleb pöörduda revalisse?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 11.12.13 11:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: madvello
Diislil ei näinud mõtet, kuna palju sõidetakse siiski linnas ja naisele ei sobi "lahjad" masinad :D Seepärast olidki valikus alates GTI mootoriga autod ehk siis 147kw+. V6 diisli jätsin meelega välja, kuna 2.0T bensiin on teise auto peal ennast väga hästi õigustanud, kui õlikulu väljaarvata (mis sõltub puhtalt sõidustiilist).
Sorry, ma ei lugenud välja, milles Sinu 2.0 bensuka eelistus V6 diisli ees seisnes. Palun selgita. Olen ise sarnaste valikute ees ja võib olla olen midagi kaalutlemata jätnud.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
madvello
huviline



Registreerunud 27.08.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 11.12.13 15:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Tsitaat:
Algselt postitas: madvello
Diislil ei näinud mõtet, kuna palju sõidetakse siiski linnas ja naisele ei sobi "lahjad" masinad :D Seepärast olidki valikus alates GTI mootoriga autod ehk siis 147kw+. V6 diisli jätsin meelega välja, kuna 2.0T bensiin on teise auto peal ennast väga hästi õigustanud, kui õlikulu väljaarvata (mis sõltub puhtalt sõidustiilist).
Sorry, ma ei lugenud välja, milles Sinu 2.0 bensuka eelistus V6 diisli ees seisnes. Palun selgita. Olen ise sarnaste valikute ees ja võib olla olen midagi kaalutlemata jätnud.


V6 diisli jätsin välja tegelikult mitmel põhjusel:
* esiteks neid liigub oluliselt rohkem (müügis oli neid tolhetkel päris mitu), tahtsin midagi teistest erinevat
* kuna auto sõidab rohkem linnas, siis ei näinud diislil väga mõtet
* diislid üldiselt kõik suurema läbisõiduga
* V6 diisliga auto raskem - V6 diisel sobilikum A6 juba kui A4
* hooldused kallimad (suurem mootor)

Valisin kuna
* 2.0tfsi bensukaga pikalt sõitnud (küll esivedu), probleeme pole nendega olnud
* pole neid diisli "muresid", millega kõik varem või hiljem tegelevad
* naisele diislid väga ei meeldi (tema sõidab selle autoga igapäevaselt)
* kütusekulu vahe ei ole nii suur, et diislit eelistada. Praegune üldine keskmine sinna 10 kanti jäänud (parim 9), kus igapäevaselt ummikutes sõit. Maanteel saab 7-7,5ga hakka 100ga vurades. Keskmiselt 2l tuleb bensuka kahjuks see kütusekulu. Esiveoline masin (147kw) ca 8-8.5 (talvel ka 10), seega vahe suht olematu.
* kuna GTI'l sarnane mootor, siis saigi see valitud lõpuks
* paberil diisel kiirem, kuid ka bensukat saab ehitada oluliselt kiiremaks kui see vajadus peaks tekkima (arvestades seda, et 21kw/ ca150Nm on diislil juba eelist)

Need puhtalt isiklikud põhjused/arvamused. Praeguseni ei ole pidanud küll valikut kahetsema. Mootori hääle poolest oleks eelistanud 3.2, aga see suhteliselt laidetud variant.
Auto ost selline emotsionaalne teema alati, seega vali see, mis rohkem meeldib. V6 diisli omanikud kindlasti oma valikuga samuti väga rahul :D
Lisaks igaljuhul eelista Quattro mudelit.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 32.8% - SQL: 67.2%]