Lehekülgi: 1 2 |
R.I.P.
huviline
Registreerunud 09.10.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.11.13 18:00
|
|
|
Audi A6 C6 3.0 TDI kompuutri kütusekulu erinevus?
Tere,
Olen siis värske Audi C6 omanik. Ning sõitnud hetkel alles paarsada kilomeetrit. Kui juba selle jooksul jõudis mul tekkida üks mõte, mille kohta
tahaksin natuke teada.
Nimelt siis kütusekulu...Sellest on lõputult räägitud, kuid küsiksin siiski mõned küsimused.
Keskelt läbi peaks vist 3.0 mootoril (165 kW) olema diilikulu pisut alla 10 liitri sajale. Normaalse ja keskmise sõiduga.
Mul näitab kompuuter maanteel keskmiselt 7, allamäge 4 ja ülesmäge 10. Kas see on normaalne?
Kiirendades (poole gaasiga), lööb ette kütusekulu 40 liitrit ja hoiab seda küllaltki konstantsena, kuni gaasi järele andmiseni. Kui kiirendan
püsikiirusehoidjaga, siinkohal ei oma tähtusts kas siis lihtsalt kiirust tõstes, või siis mällu salvestatud kiirust saavutades, lööb kütusekulu
küllalt täpselt 25 liitrini.
Lühikeste otsade keskmine tuli 11,4 ja maantee sõit tuli keskmine 9,2
Kas sellinne asi on normaalne ja tavaline?
Kas võib olla mingi tehniline nüanss, mis hakkab oluliselt mõjutama kütusekulu? Paljuräägitud tahmafilter? Pihustid? Sisselaskekollektor? Midagi
muud?
Tänan ette asjakohaste arvamuste/ettepanekute ja kõige muu eest
Risto
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 08.11.13 18:10
|
|
|
Hetkenäitu mõttetu vaadata.
Maantee 9.2 on kõrge, aga oleneb, kuidas sõidetakse. Kui 150-nega lased siis on okei.
Linn 11.4 keskmine on väga ok, isegi madal, tegelikult võtavad reeglina rohkem.
|
|
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
postitati 08.11.13 19:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Hetkenäitu mõttetu vaadata.
Maantee 9.2 on kõrge, aga oleneb, kuidas sõidetakse. Kui 150-nega lased siis on okei.
Linn 11.4 keskmine on väga ok, isegi madal, tegelikult võtavad reeglina rohkem. |
Minu oma ei võta maanteel ka 150ga sõites 9.2. See võib muidugi olla ka tänu sinu chipile
Reaalselt näitab c6 ju 3 erinevat näitu. Ise ei vaata üldse ja ei jälgi ka. Kui veerand paaki järel, löön paagi täis ja sõidan naeratusega edasi...
Loomulikult ei saa seda kompuutri näitu päris tõe pähe võtta ja otseselt maanteel pikemat maad sõita pole proovind ja mõõta tankla püstoliga...
Vähemalt mitte 150 km/h
Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
|
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.11.13 20:28
|
|
|
See, et hetkekulu nii kõrgele lööb on normaalne. Milline see maanteesõit oli, kui selle keskmise said?
Mul 171kW oli pikema aja keskmine ca 9 sajale(linn+mnt pooleks). Lühikesed otsad linnas 11-12. Maanteel pikemad otsad keskmine 7-8 vahel ja parim 6.4
See siis kompuutrikulu
3.0 155kW oli keskmine enamvähem samasse auku. Linz, Austria - Tallinn, Eesti, keskmine tuli 7.6.
|
|
|
R.I.P.
huviline
Registreerunud 09.10.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.11.13 05:56
|
|
|
Siis mulle hakkab tunduma, et mul ikkagi on midagi mäda. See 9.5 maanteel keskmine tuli nii, et sõitsin 20 kilomeetrit mööda Tallinna. Andsin natuke
peal. Siis oli kulu 11.4 ja kui sõitsin 150 kilomeetrit püsikiirusehoidjaga. 90 km/h. Sain kokkuvõtteks 9.5. Eile proovisin veel lühikesi otsi. Sain
keskmiseks nii 11.9 kui ka 13.2. Meed on normaalsed nagu ma aru saan?
Kas bensukulu oleks võimalik selle chipiga alla saada millest, sa (real-illusion) räägid?
Kas peaksin midagi laskma üle kontrollida? Tahmafiltri?
Veel lisaksin et minu kompuuter näitab kahte erinevat näitu.
Tänud vastuste eest.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 09.11.13 07:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: R.I.P.
Siis mulle hakkab tunduma, et mul ikkagi on midagi mäda. See 9.5 maanteel keskmine tuli nii, et sõitsin 20 kilomeetrit mööda Tallinna. Andsin natuke
peal. Siis oli kulu 11.4 ja kui sõitsin 150 kilomeetrit püsikiirusehoidjaga. 90 km/h. Sain kokkuvõtteks 9.5. Eile proovisin veel lühikesi otsi. Sain
keskmiseks nii 11.9 kui ka 13.2. Meed on normaalsed nagu ma aru saan?
Kas bensukulu oleks võimalik selle chipiga alla saada millest, sa (real-illusion) räägid?
Kas peaksin midagi laskma üle kontrollida? Tahmafiltri?
Veel lisaksin et minu kompuuter näitab kahte erinevat näitu.
Tänud vastuste eest. |
Sõida autoga ja ära tegele sõidu aeg kõrvaliste asjadega. Nii lühikese
maaga ei saa mingit keskmist ega reaalset kütusekulu arvutada. Pane paak täis sõida tühjaks ja arvuta uue täispaagiga keskmine kütusekulu. Kompuuter
pane ka nulli vaata kas arvutas sama välja mis sina arvutad.
|
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
postitati 09.11.13 08:03
|
|
|
Jap paak täis, paak tühjaks esimesena. Teiseks kui auto käib kohapeal, läheb kompuutri näit ka jumala mööda. Mul on vahe peal pärast paari minutit
naise ootamist kompuutri näit 12l/100. Sõidan teise linna 12km ja tagasi. Selleks ajaks enamasti langenud all 8... Pole ka teab mis rahulik sõitja...
Loomulikult, kui rahast kahju pole, võid ka kohe diagnostika teha lasta... Ise seda kompuutri näitu eriti ei usu ja minul pole vahet, mis ta seal
näitab...
Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
|
|
|
|
igozavr
huviline
Registreerunud 17.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A7
|
postitati 09.11.13 09:02
|
|
|
Mul kompuutri näit oli sama nagu reaalne ainult a6 c5l. Mõlemad c6 aga valetavad 1-1.5l.
|
|
|
Caesar
huviline
Registreerunud 29.10.13
Kasutaja on eemal
Auto: Audi RS6 4.0 TFSI
|
postitati 28.11.13 07:59
|
|
|
Linnas on kütusekulu 10-11 l/100km kohta. See on väga rahulikult sõites.
Maanteel, Tartu-Tallinn, tuli keskmiseks 5,8 liitrit/100 km kohta.
Tegelikkuses võib maanteele 0,5 liitrit ja linnas <1 liitrit juurde lisada.
Mootor siis veidikene võimsam kui 176 kw.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 28.11.13 10:40
|
|
|
Siin jutt 165/171kw mootorist, see on common rail eelmine põlvkond ning seda on mõttetu võrrelda 176kw ja siis uute C7 mootoritega.
176kw on märgatavalt parema kuluga.
C7 mootor on veel parema kuluga.
Pritserõhud:
3.3 165kw - 1300 bar
3.0 165/171kw - 1600 bar
3.0 155/176kw - 1800 bar
3.0 213/184/150kw - 2000 bar
|
|
|
|
jantz73
huviline
Registreerunud 04.01.09
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: Q 7; A6 C7 Q
|
postitati 28.11.13 11:11
|
|
|
Kütuse kulu sõltub kõigist nüanssidest mille esimeses postituses välja tõid. Lisaks sellele sõltub kindlasti kiirendamisest, et kas kiirendad
normaalselt või siis pedaal täiega põhja. Kompuutrit ei tasu kindlasti uskuda, reaalse kulu saad paagitäie kütuse läbipõletamisel. Kompuuter vist ei
arvesta ka tühikäigul kohapeal seismist läbisõidu kulu hulka. Võid kindel olle, et kõik mis paaki kallad see sealt ka läbi mootori ära kulub(on
eraneid, et muul viisil aga neid on aruharva). Kui sõidud kujunevad pooleks, et pool linnas ja teine pool maanteel siis on normaalne kui keskminekulu
jääb alla 10l/100km. kohta. Kui rohkem siis hakka vigu otsima. Oleme igal pool kuulnud, et hullult öko on see 3.0 mootor aga keskmine kulu tuleb ikka
sinna 10 kanti, talvel on normaalne kui see on ka üle 10l. Tegemist on ju siiski suure autoga ja selle liigutamiseks peab kütust ka kuluma!
Mõnusat veeremist ja naudi head autot ning hoia teda.
|
|
|
Hudson
huviline
Registreerunud 20.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe´92 2.8 aut
|
postitati 29.12.13 06:50
|
|
|
Vahetage õhufilter ära ja kulu langeb märgatavalt.
3.0TDI Q 171 kw (aut) allroad ja elile 250 km ots maantee 5.9 l/100 (4 inimest ja pagas, vedrustus "dynamic")
Linnakulu pärast õhufiltri vahetust 10.2-11.4 l/100km.
Mootoris Mobile 5W30
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.12.13 10:11
|
|
|
Mina ei vaata kompu näitu juba ammu, vähemalt täie tõsidusega mitte. C6 165 kw olen arvestanud ühe paagitäie kilometraa˛iks 700-800 km. Paaki läheb ca
65 liitrit. Kui ainult mööda trassi sõita, siis olen ka üle 1000 km sõitnud, kui aga ainult linnas sõita siis 650-700 km. Linnasõit hõlmab ka kanalis
sõitu.
600 km 65 liitriga teeb kütusekuluks 10,8.
700 km 65 liitriga teeb kütusekuluks 9,2.
800 km 65 liitriga teeb kütusekuluks 8,1.
900 km 65 liitriga teeb kütusekuluks 7,2.
1000 km 65 liitriga teeb kütusekuluks 6,5.
1100 km 65 liitriga teeb kütusekuluks 5,9.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.12.13 10:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Hudson
Vahetage õhufilter ära ja kulu langeb märgatavalt.
3.0TDI Q 171 kw (aut) allroad ja elile 250 km ots maantee 5.9 l/100 (4 inimest ja pagas, vedrustus "dynamic")
Linnakulu pärast õhufiltri vahetust 10.2-11.4 l/100km.
Mootoris Mobile 5W30 | Esiteks tuleks Eestis vahetada õhufiltrit iga õlivahetus ja teiseks oleneb trassikulu nii ilmast (tuul, vihm
jne), kui ka kiirusest.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
Hudson
huviline
Registreerunud 20.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe´92 2.8 aut
|
postitati 29.12.13 12:10
|
|
|
Mul trassil kiirus 90-100 paagiga (80L) 1300 km
|
|
|
end3l
klubiliige
Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm
|
postitati 29.12.13 13:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku C6 165 kw olen arvestanud ühe paagitäie kilometraa˛iks 700-800 km. Paaki läheb ca 65
liitrit. |
Ärge seda Maku lauset pähe tuupige puhta kullana - minu sedaan-C6 paak mahutab 80 liitrit diislit.
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.12.13 13:37
|
|
|
80l paak kindlasti jah. Nii universaalil kui sedaanil.
|
|
|
waic
huviline
Registreerunud 16.05.05
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad 3.0 + A5 sportback 3.0
|
postitati 29.12.13 13:57
|
|
|
Kui 3.0tdi C6 omasin, paaril korral proovisin Tln-Virtsu trassil seda kompuutrit jälgida, keskmiseks tuli 7.3L ja seda siis kiirusega 100km/h
enamjaolt. Hetkel 4.0 mootoriga on kompuutrit uskudes kulu sisuliselt sama, seega 10L maanteekulu on ehk veidi liiast...
Ning jah, ka mul oli A6 paak 80L ja nüüd A8 puhul kahtlustan,et lausa 90L.
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.12.13 18:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: end3l
Ärge seda Maku lauset pähe tuupige puhta kullana - minu sedaan-C6 paak mahutab 80 liitrit diislit. |
Kõige rohkem olen mina saanud sinna sisse 71 l, tavaliselt 64-65 liitrit. Ju siis miskit viltu.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.12.13 18:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: waic
Kui 3.0tdi C6 omasin, paaril korral proovisin Tln-Virtsu trassil seda kompuutrit jälgida, keskmiseks tuli 7.3L ja seda siis kiirusega 100km/h
enamjaolt. Hetkel 4.0 mootoriga on kompuutrit uskudes kulu sisuliselt sama, seega 10L maanteekulu on ehk veidi liiast...
Ning jah, ka mul oli A6 paak 80L ja nüüd A8 puhul kahtlustan,et lausa 90L. |
A8 paak jah 90l
|
|
|
vedru
huviline
Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal
Auto: Auditu
|
postitati 29.12.13 18:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
Tsitaat: | Algselt postitas: end3l
Ärge seda Maku lauset pähe tuupige puhta kullana - minu sedaan-C6 paak mahutab 80 liitrit diislit. |
Kõige rohkem olen mina saanud sinna sisse 71 l, tavaliselt 64-65 liitrit. Ju siis miskit viltu. |
Mul olid 2004a. autoga samad numbrid, FL läks esimese tankimisega kohe sisse 77l ja tuli oli hakanud just põlema.
|
|
|
|
A4TQ
klubiliige
Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: SQ7, 911
|
postitati 29.12.13 18:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
Kõige rohkem olen mina saanud sinna sisse 71 l, tavaliselt 64-65 liitrit. Ju siis miskit viltu. |
Marko Sul on tankimise ajal auto viltu. C6 paak on ikke 80l
|
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.12.13 07:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: vedru
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
Tsitaat: | Algselt postitas: end3l
Ärge seda Maku lauset pähe tuupige puhta kullana - minu sedaan-C6 paak mahutab 80 liitrit diislit. |
Kõige rohkem olen mina saanud sinna sisse 71 l, tavaliselt 64-65 liitrit. Ju siis miskit viltu. |
Mul olid 2004a. autoga samad numbrid, FL läks esimese tankimisega kohe sisse 77l ja tuli oli hakanud just põlema. |
Mul läks 2005a sedaanile 70+ põleva tulega ehk võib eeldada, et 80 ja 2007a universaaliga sama lugu.
|
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
postitati 30.12.13 07:49
|
|
|
Ei ole ju reaalselt mingit vahet, kas paak on 60, 70 või 80 liitrit. Kes teda ikka päris tühjaks sõidab koguaeg. Endal tavaliselt, kui 20-30 liitrit
jäänud, lükkan uuesti täis... Sama oleks vaadata koguaeg kompuutri hetke kulutust. See lihtsalt ei tee targemaks. Paak täis ja tühjaks sõita, uuesti
täis ja siis võib arvestada, palju see kulutus tuli. Ise polegi kordagi arvestanud, sest ei oma väga tähtsust. Kuigi huvi pärast võiks kunagi ära
arvestada...
Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
|
|
|
|
kolmeneTdi
huviline
Registreerunud 17.11.14
Asukoht: Harjumaa, Kose
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.01.15 13:58
|
|
|
Et see on siis normaalne, et kompu jääb näitama seda hetkekulu näitu millega hoovi sisse kulgen (100m), esimese, teise käiguga + ringi pööramine..
jätan auto kohapeale seisma -näitab ikka seda kulu millega sõitsin hoovi, umbes 17,.. liitrit vahest ka 30 oleneb manööverdamisest.. ja siis lükkabki
jälle keskmise kulu lakke. Nii et parem mitte jälgida seda kütusekulu kompuutrilt..
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |