Lehekülgi: 1 2 |
Marek-Lillo
huviline
Registreerunud 25.07.12
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.5
|
postitati 02.11.13 13:30
|
|
|
Audi a6 c4 kliima
Selline mure, et kui reguleerida kliimal temperatuuri panna see lowy peale siis klapp avaneb mis on kapoti all (ahju küljes) ja kui panna maxi peale
siis sulgub ilusti, aga kui panna vahepealne temperatuur siis ei toimu enam miskit klapp püsib samakohapeal...
Kui on temp lowy peal ja panna temp näiteks 18 kraadile siis klapp sulgub juba täielikult ühesõnaga vahepealseid asendeid ei tunnista.
(Kliimapump on muidu ka õhtal, aga välis õhku peaks ta ikkagist sellegipoolest sisse puhuma või mis?)
Kas see õhuvõtu klapp peab ültsegi vahepealsesse asendisse minema kui näiteks panna temp 20ne kraadi peal vms, et mis moodi see toimib?
Puhastasin selle mootori ära mis seal kapotiall on , et see toimib ilusti, lasin korra ka sinna 12v peale...
Õhusuunajad toimivad ilusti, et ainus probleem on temperatuuri reguleerimine...
Kliimadest on palju juttu foorumitest aga sellele probleemile ma pole sealt lahendust veel leidnud, et ehk keegi oskab öelda mis kamm olla võib ???
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 02.11.13 13:32
|
|
|
Temperatuuriandurite kala võib ka olla.
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
Marek-Lillo
huviline
Registreerunud 25.07.12
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.5
|
postitati 02.11.13 13:52
|
|
|
Just käisin sõitmas et kui mootor oli soe vaatasin mis nüüd siis teeb, kui panin lowy peale tuli jahedat õhku mis väljas on, kohe kui panin 18
kraadipeale hakkas tulema kuuma õhku ehk klapp avanes täielikult juba...
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 02.11.13 13:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Marek-Lillo
Just käisin sõitmas et kui mootor oli soe vaatasin mis nüüd siis teeb, kui panin lowy peale tuli jahedat õhku mis väljas on, kohe kui panin 18
kraadipeale hakkas tulema kuuma õhku ehk klapp avanes täielikult juba... |
Seega ongi IMO temp. anduri kala, Lo peal temp anduri näitu ei arvestata, puhutakse max külma ehk klapp lahti, aga kui annad ette 18C, siis hakkab
juba mõõtma ja anduri arust on väga külm (näiteks andur lühises vms) ja hakkab max võimsusel kütma, et saavutada 18C.
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
Marek-Lillo
huviline
Registreerunud 25.07.12
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.5
|
postitati 02.11.13 13:55
|
|
|
Aga kus see andur asub ?
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 02.11.13 14:16
|
|
|
Andureid vist on isegi mitu? Üks laes ja üks armatuuris. Võin ka eksida. Kontrolli kliimaplokist ära ka veakoodid ja vaata erinevate temp. andurite
näitusid.
|
|
|
|
Marek-Lillo
huviline
Registreerunud 25.07.12
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.5
|
postitati 02.11.13 14:40
|
|
|
Ennem mul pole kliimaga autot olnud, et ei jaga ise seda värki, siin sai vaadatud neid veakoode ja neid viskas seal pärispalju ette...
Hmm, kuidas ma temperatuuri andureid kontrollida saan ?
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 02.11.13 14:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Marek-Lillo
Ennem mul pole kliimaga autot olnud, et ei jaga ise seda värki, siin sai vaadatud neid veakoode ja neid viskas seal pärispalju ette...
Hmm, kuidas ma temperatuuri andureid kontrollida saan ? |
Kui kanal 1 näitab veakoode, siis 2 ja 3 peaks kuvama sisemisi temperatuure järgnevalt:
2 Digital value of Interior Temperature Sensor, in Headliner (G 86)
3 Digital value of Interior Temperature Sensor, in Instrument Panel (G 56)
|
|
|
|
Marek-Lillo
huviline
Registreerunud 25.07.12
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.5
|
postitati 02.11.13 15:04
|
|
|
Oot ma ei taipa mismõttes kanal üks ja kanal kaks ja kolm ?
Vaatasin veakoodid üle, viskas sellised numbrid , kui need õiged asjad on
23.5 1.5
01.4 12.0
16.6 3.7
23.0 15.1
01.3 1.8
16.1
01.7
00.1
38.0
00.9
13.6
06.2
5.0
20.4
0.09
1.3
-4
1.1
1.7
02.6
0.33
15.9
11.6
17.0
20.6
11.8
13.0
10.6
02.3
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 02.11.13 15:09
|
|
|
Kõigepealt vajutad korraga siseringluse ja nool ülesse nuppu. Siis ilmub ekraanile 01c, oled sisenenud nö. koodimenüüsse. Nüüd saad temp. nuppudega
liikuda 1-st 61-ni. Kui võtad 01c ja vajutad siseringluse nuppu, ilmuvad veakoodid, kui neid pole siis 0.00. Temp. pluss noolega edasi liikudes ilmub
02c, vajutad siseringluse nuppu ja Sulle kuvatakse Digital value of Interior Temperature Sensor, in Headliner (G 86) jne.
E: Siit leiad, mis kood midagi näitab.
|
|
|
|
Marek-Lillo
huviline
Registreerunud 25.07.12
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.5
|
postitati 02.11.13 15:11
|
|
|
Nimodi ma tegingi 1st kuni lõpuni välja ja viskas need koodid mis ma eelnevalt kirjutasin üless.
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 02.11.13 15:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Marek-Lillo
Nimodi ma tegingi 1st kuni lõpuni välja ja viskas need koodid mis ma eelnevalt kirjutasin üless. |
Kirjuta ainult 01c, 02c ja 03c näidud. Praegu ei saa hästi aru.
|
|
|
|
Marek-Lillo
huviline
Registreerunud 25.07.12
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.5
|
postitati 02.11.13 15:25
|
|
|
01c - 15.5 : 08.3 : 11.6 : 08.7 : 29.4
02c - 16.8
03c - 20.6
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 02.11.13 15:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Marek-Lillo
01c - 15.5 : 08.3 : 11.6 : 08.7 : 29.4
02c - 16.8
03c - 20.6 |
Veakoodid:
15.5 Air Flow Flap, static block
08.3 Temperature Regulator Flap Motor Potentiometer, sporadic open
08.7 Temperature Regulator Flap, sporadic block
11.6 Central Flap Motor Potentiometer, malfunction
29.4 Belt slip detection "hard", sporadic
Nüüd need 16.8 ja 20.6 peakski minu teada olema erinevate andurite sisetemperatuur.
Millisest klapist sa teema alguses rääkisid? Kas kollasest või sellest mis ahju küljes valge hoovastikuga?
|
|
|
|
Marek-Lillo
huviline
Registreerunud 25.07.12
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.5
|
postitati 02.11.13 15:43
|
|
|
Sellest mis on ahju küljes valge hoovastikuga, seal see mootor ka kohe küljes mis seda klappi reguleerib...
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 02.11.13 15:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Marek-Lillo
Sellest mis on ahju küljes valge hoovastikuga, seal see mootor ka kohe küljes mis seda klappi reguleerib... |
Mina arvan, et see sinu sooja kala ongi sellest tingitud, et see klapp ei liigu korralikult ja on jäänud kinni sooja puhumise asendisse. Ka 8.6 ja
8.7 veakoodid näitavad, et see klapp jukerdab. See klapp peab ka vahepealseid asendeid tunnistama.
|
|
|
|
Marek-Lillo
huviline
Registreerunud 25.07.12
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.5
|
postitati 02.11.13 15:48
|
|
|
Liigub küll käega liikus maru kergelt ka kui proovisin... Kui ma lükkan kliimaplokist tembi lowy peale siis lükkab mootor ilusti klapi lahti ja kui
panen HIGH peale siis läheb klapp kinni, et silmaga näha ... Aga kui ma panen temperatuuri kuskil poole peale ehk 24ljale siis ei liigu see, et ain
liigub kas low või maxi peale pannes.
Vahepealseid asendeid ei tunnista miskipärast...
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 02.11.13 15:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Marek-Lillo
Liigub küll käega liikus maru kergelt ka kui proovisin... Kui ma lükkan kliimaplokist tembi lowy peale siis lükkab mootor ilusti klapi lahti ja kui
panen HIGH peale siis läheb klapp kinni, et silmaga näha ... Aga kui ma panen temperatuuri kuskil poole peale ehk 24ljale siis ei liigu see, et ain
liigub kas low või maxi peale pannes. |
Klapp liigub, aga tavaliselt mootori harjad kuluvad/tahmuvad ära ja mootor mingist asendist ei liigu. Preagu teeb asja natuke huvitaks see, et low
peal suudab avada. Kui süüde sees vaikselt tempi juurde krutid, ei ole kuulda, et üritaks klappi liigutada?
|
|
|
|
Marek-Lillo
huviline
Registreerunud 25.07.12
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.5
|
postitati 02.11.13 15:55
|
|
|
Ma kakkusin mootori laiali puhastasin ära , siis lükkasin 12v ka korra taha ja mootor töötas ilusti....
Kui reguleerisin tempi siis kontrollisin kontrolllambiga kas vool tuelb peale, siis vool tuli mootorisse katkendlikult nagu et õrnalt kruttis siis
jalle miite, ühesõnaga nagu peksis segast, aga nüüüd kui hakkasin kokku laduma siis proovisin vaheasendeid siis phm ei teind mingit häält nagu, et
ongi kas low või maxi peale liigub, et juba kui panna lowist 18kraadile siis lükkab klapi täitsa lahti et hakkab sooja puhuma...
Üleval pool mainiti ka mingit IMO andurit, et kas selles siis viga ei või olla , või siis kliimaplokis endas ?
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 02.11.13 15:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Marek-Lillo
Ma kakkusin mootori laiali puhastasin ära , siis lükkasin 12v ka korra taha ja mootor töötas ilusti....
Kui reguleerisin tempi siis kontrollisin kontrolllambiga kas vool tuelb peale, siis vool tuli mootorisse katkendlikult nagu et õrnalt kruttis siis
jalle miite, ühesõnaga nagu peksis segast, aga nüüüd kui hakkasin kokku laduma siis proovisin vaheasendeid siis phm ei teind mingit häält nagu, et
ongi kas low või maxi peale liigub, et juba kui panna lowist 18kraadile siis lükkab klapi täitsa lahti et hakkab sooja puhuma |
See katkendlik pinge tuleb sellest, et kliimaplokis 8.6, 8.7 veakoodid sees. Kustuta kõik veakoodid arvutiga ära ja vaata, mis siis toimub.
See anduri kala peaks ju teoreetiliselt kliimaplokist vaadates välja tulema, et kui kuvatav väärtus väga mööda on. Antud juhul aga tundus normaalne.
|
|
|
|
Marek-Lillo
huviline
Registreerunud 25.07.12
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.5
|
postitati 02.11.13 16:03
|
|
|
kuidas saab veakoode ära kustutada ?
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 02.11.13 16:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Marek-Lillo
kuidas saab veakoode ära kustutada ? |
Arvutiga, kuid miski pärast arvan, et kui ööseks aku juhe maha võtta, ka koodid kustuvad.
|
|
|
|
Marek-Lillo
huviline
Registreerunud 25.07.12
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.5
|
postitati 02.11.13 16:30
|
|
|
Peab uurima seda asja siin...
Aga lugesin mingi külmjoodetest, et kui need ka kliimaplokis omadega nässsus siis ka ei funka need nupud hästi jne, et ehk selles probleem ?
|
|
|
Marek-Lillo
huviline
Registreerunud 25.07.12
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.5
|
postitati 02.11.13 17:35
|
|
|
Ootan veel igasuguseid lahendusi sellele probleemile!
|
|
|
Marek-Lillo
huviline
Registreerunud 25.07.12
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.5
|
postitati 10.11.13 09:19
|
|
|
Kas tõesti keegi ei oska rohkem lahendusi välja tuua ?
See veakoodide ära kustutamine ei olevat pidand aitama aga mis teie sellet arvate?
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |