Lehekülgi: 1 2 |
Crp
huviline
Registreerunud 22.04.10
Asukoht: Järvamaa Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi C4 2.5TDI Quattro + Audi 90 Type85 + Hunnik teisi kolusi
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 01.11.13 17:23
|
|
|
Muutuva geomeetriaga turbo on juba hea mõte. See madalalt jõu puudumine on vahest päris tüütu. Välismaa foorumites on pärispalju juttu mis ja kuidas.
Endal originaal turboga 1,5 bari ja liigub ka juba vägahästi. Alustuseks kõik korda teha ja reguleerida. Enamus 2,5 ei liigu nii nagu nad peaksid. Uut
otsides sai mõnda proovida ja no ei olnud ühelgi seda erksust mis olema peaks. Pole pointi ju sellisele chipi peale panna ja loota mingit paranemist.
|
|
|
Sparkle
huviline
Registreerunud 27.12.07
Asukoht: põlva
Kasutaja on eemal
Auto: 80 typ85(Q), S6 C4 AAN, A3 8V Tdi Q
|
postitati 01.11.13 17:52
|
|
|
Endal ka pikemat aega juba peas keerelnud geomeetriga turbo paigaldamine aga ei oska veel vaadata millegi poole. Teine probleem on selle juhtimine.
Välismaa foorumites olen lugenud variantidest, kus kasutatakse sisselaske ülerõhku geomeetria juhimiseks aga kas see jälle nii täpselt tööle saab.
Kuskilt olen kuulnud või lugenud, et EGR graafikuga peaks ka saama asja tööle. Töötab EGR klappki vaakumiga, nagu VNT turbo "acuaatorid", kuid kas
selle graafiku muutmist on võimalik teostada AEL mootori juhtajus, kahtlen.
Chipid mida pakutakse panevad minuteada kõik auto jubedalt tossama, igapäeva autol aga tossamine käib jubedalt pinda. See on ka põhjus miks ma äsja
paigaldatud chipi välja kookisin ja originaal ajuga edasi sõidan. Jõu vähenemine oli küll meeletu(võrreles sellega, et jõu kasvamisest nagu nii
täpselt aru ei saanudki) aga vähemalt ei tahma. Ja tahmamise all mõtlen sõna otseses mõttes seda, 10min käimist külmalt ja maas suur must
laik...arusaamatu.
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 02.11.13 08:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Muutuva geomeetriaga turbo paigaldamine on juba hea mõte.
Endal originaal turboga 1,5 bari ja liigub ka juba vägahästi. Alustuseks kõik korda teha ja reguleerida. Enamus 2,5 ei liigu nii nagu nad peaksid. Uut
otsides sai mõnda proovida ja no ei olnud ühelgi seda erksust mis olema peaks. |
Mina lahterdaks enda audi rida 5 diisli taastatud autode alla aga liigub juba piisavalt hästi, originaal juppide ja ilma tahmata. Võin anda kõigile
rooli istumist proovida kellel ustav taust näkku kirjutatud audiclubis.
Kui võrrelda plokikaani R4=81KW ja R5-103KW siis rida viis kaane sisse välja klapi õhu tunnelid klappideni on jämedamad mitmeid mm. juba valuvormis.
Sellise läbimõõt läbi voolavuseni jõuab R4 kaan alles ~8 % pordiga (pole mõõtnud) aga erinevused on väga suured silmaga kõrvutades. Võite küsida
Silver-ilt Pärnu kiire A4 disla mehelt.
Tsitaat: | Algselt postitas: Sparkle
Välismaa foorumites olen lugenud variantidest, kus kasutatakse sisselaske ülerõhku geomeetria juhimiseks aga kas see jälle nii täpselt tööle saab.
Töötab EGR klapp vaakumiga, nagu VNT turbo "acuaatorid", kuid kas selle graafiku muutmist on võimalik teostada AEL mootori juhtajus, kahtlen. |
AEL motol on enne turbo alu otsa tiivikut muutuv vaakum ja alu koja välis raadiuse küljel on muutuv surve olema.
??? miks hakata asendama täpis olemas olevaid survete muutumisi mootori töös.
Mingisuguste umbmääraste elektron programeerimis lahendustega ja siis saate tulemuseks mingis alas ei reageeri . või puudub teravus.
Näiteks turbo juhtimine ilma elektroonikata. Vana KKK-26 ->http://www.youtube.com/watch?v=fsA3oY2ip9M
http://www.youtube.com/watch?v=T9X8ZS_Hrpo
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 02.11.13 08:35
|
|
|
Forsin, teemaalgatajal vist 85kW R5. Aga jah, suht haruldane on tahmavaba + hästi liikuv R5 TDI.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
Crp
huviline
Registreerunud 22.04.10
Asukoht: Järvamaa Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi C4 2.5TDI Quattro + Audi 90 Type85 + Hunnik teisi kolusi
|
postitati 02.11.13 13:29
|
|
|
Huvitavat juttu küllaga, kuid ootaka veel. Tahmavaba on ja haruldane, enamus ikka anavad hea londi järgi, ka mul küttepealekeeramisest ilmselt.
Mootoril saanud korraiku remondi.
Müüa erinevaid audide varuosi, võite pakkuda enda avariilist ja rikkega autot. Järvamaal sõiduautode salongi tekstiilipesu ja rehvivahetus - 58367192
|
|
|
|
spool
huviline
Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.11.13 16:50
|
|
|
Mis seal ikka, EGR kinni, 3" toru alla, muutuva geomeetriaga turbo mida võib juhtida ilmselt turbo enda rõhuga, kui tegija leidub siis vabalt ka
elektrooniliselt.Lisaks Transporteri või automaatkastiga isendi pump 11mm plunseriga, Bosio või DSS pihustiotsad, korralik cooler, ja aju remap.
Peaks ju piisav olema 300hj 600nm tootmiseks.
Ei ole küll enda auto performance list aga kuna endalegi on huvi pakkunud siis tdiclub-ist on väga palju teemakohast lugemist. Ülalnimetatud teed on
läinud paljud põhjanaabrid.
Ise sõidan tagasihoidlikult jyrisoo chipiga, nägu endiselt naerul.
|
|
|
Sparkle
huviline
Registreerunud 27.12.07
Asukoht: põlva
Kasutaja on eemal
Auto: 80 typ85(Q), S6 C4 AAN, A3 8V Tdi Q
|
postitati 02.11.13 18:40
|
|
|
Kas AEL-i turbo juhtimisel saab ka "manual boost controlleri" vahele panna. Aru ma ei saa kuda seda WG-d juhitakse. Lihtsamatel turbodel juhib seda
ülerõhk ja kui ülerõhk on üle vedru pingsusest toimub klappi avamine, kuda see kahepoolse WG-ga töötab?
Mis juhtub kui juba chipitud ajule panna suurema tootlikusega turbo? Jääb ehk tossamine vähemaks, toss on ju üleliigne küttus mis ei kulutata õhu
puudumisel ära.
Jõudu on tore juurde saada aga raud ei taha vastu pidada...hooratas, sidur, ja olen kuulnud ka purunevatest raamipoltidest, aga neid pidi saama
asendada PD TDI poltidega, mis on tugevamad.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 02.11.13 20:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Sparkle
Kas AEL-i turbo juhtimisel saab ka "manual boost controlleri" vahele panna. Aru ma ei saa kuda seda WG-d juhitakse. Lihtsamatel turbodel juhib seda
ülerõhk ja kui ülerõhk on üle vedru pingsusest toimub klappi avamine, kuda see kahepoolse WG-ga töötab?
Mis juhtub kui juba chipitud ajule panna suurema tootlikusega turbo? Jääb ehk tossamine vähemaks, toss on ju üleliigne küttus mis ei kulutata õhu
puudumisel ära.
Jõudu on tore juurde saada aga raud ei taha vastu pidada...hooratas, sidur, ja olen kuulnud ka purunevatest raamipoltidest, aga neid pidi saama
asendada PD TDI poltidega, mis on tugevamad. |
Klapp on kahe kambriga mille mõlemasse otsa lastakse rõhk peale üks ots on läbi n75 viidud ja selt lastakse rõhku maha ja WG kalapp avaneb rohkem. Se
turbo mis peal toodab väga edukalt lihtsalt madalalt ei tule rõhk üless. Endal lisaks chipile natuke suuremad pihustiotsad ja siis turbo rõhuga
sättisin silmajäri musta parajaks. Kasutasin takistit millega petan
rõhuanduri näitu. Hea oleks sinna potekas panna, et täpselt paika reguleerida. Õigem oleks muidugi vastav soft teha kuid kahjuks pole viitsinud endale
selgeks teha kuidas softi ise teha ja osta ei raatsi koguaeg.
|
|
|
timberman
klubiliige
Registreerunud 23.06.07
Asukoht: Tolmupealinn Kunda
Kasutaja on eemal
Auto: MC x 2, AEL
|
postitati 02.11.13 20:36
|
|
|
Huvitav, kui kiiresti kõige tavalisem chip selle kahemassilise hooratta ära tapab? Enda autol siis suri hooratas stock seades 370 000km peal ära.
Muidugi ma ei tea, mitmes see seal sees juba võis olla. Kusjuures päris hea on tihke kahemassilise hoorattaga sõita, enne arvasin, et tagadifri pukk
omadega läbi, aga tegelikult tegi käiguvahetusel pauku hoopis hooratas, mis laksult iga kord põhja käis. Samas, stock kütusekogusega AEL on ikka
tõsine pensionäri auto
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 02.11.13 20:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: spool
Mis seal ikka, EGR kinni, 3" toru alla, muutuva geomeetriaga turbo mida võib juhtida ilmselt turbo enda rõhuga, kui tegija leidub siis vabalt ka
elektrooniliselt.Lisaks Transporteri või automaatkastiga isendi pump 11mm plunseriga, Bosio või DSS pihustiotsad, korralik cooler, ja aju remap.
Peaks ju piisav olema 300hj 600nm tootmiseks.
Ei ole küll enda auto performance list aga kuna endalegi on huvi pakkunud siis tdiclub-ist on väga palju teemakohast lugemist. Ülalnimetatud teed on
läinud paljud põhjanaabrid.
Ise sõidan tagasihoidlikult jyrisoo chipiga, nägu endiselt naerul. |
Oskad öelda, et kas automaatkastiga AAT pumba plunser on suurem kui manuaalkastiga AEL oma kuigi pumba koodid on täpselt samad. Loogiliselt peaks ju
pump täpselt sama olema kui kood sama on. Mure selles, et mul AEL pump ei anna niipalju kütet peale kui seda AAT oma tegi. Või on AEL pump lihtsalt
kulunud ja ei tooda enam niipalju kui peaks?
|
|
|
spool
huviline
Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.11.13 21:01
|
|
|
Millest sa seda järeldad, et küttest puudu jääb üldse?
Kõikidel automaat kastiga AAT/AEL mootoritel peaks olema 11mm plunseriga pump.
tdiclubis on välja käidud, et pumba koodi järgi saab plunseri suuruse määrata.
xxx x0x xxx = 10mm
xxx x1x xxx = 11mm
Väike küsimus N75 osas - kui ajus on max. rõhk seatud 0.9 bar, kas N75 laseb wastegatel avaneda alles siis kui 0.9 bari käes või algab avanemine juba
varem?
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 03.11.13 15:49
|
|
|
Mul mõlemad pumbad 415 ehk siis 11mm selle väite põhjal. Lihtsalt ei saa AEL i niihästi liikuma kui seda AAT automaatkastiga tegi. Saad selle lingi
siia panna kus täpselt sllest pumba koodist juttu on?
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
|
Sparkle
huviline
Registreerunud 27.12.07
Asukoht: põlva
Kasutaja on eemal
Auto: 80 typ85(Q), S6 C4 AAN, A3 8V Tdi Q
|
postitati 03.11.13 16:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Mul mõlemad pumbad 415 ehk siis 11mm selle väite põhjal. Lihtsalt ei saa AEL i niihästi liikuma kui seda AAT automaatkastiga tegi. Saad selle lingi
siia panna kus täpselt sllest pumba koodist juttu on? |
AAT-l on k-16, mis on vist tiba tootlikum, netist olen uurinud aga ei ole täpselt aru saanud mis vahe on k14 ja k-16 .
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 03.11.13 17:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Sparkle
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Mul mõlemad pumbad 415 ehk siis 11mm selle väite põhjal. Lihtsalt ei saa AEL i niihästi liikuma kui seda AAT automaatkastiga tegi. Saad selle lingi
siia panna kus täpselt sllest pumba koodist juttu on? |
AAT-l on k-16, mis on vist tiba tootlikum, netist olen uurinud aga ei ole täpselt aru saanud mis vahe on k14 ja k-16 . |
Tahmajärgi vaadates jääb just kütuset puudu mitte turbost. Mul hooratas ikka vahetamatta see vaja ära teha siis edasi uurima.
|
|
|
spool
huviline
Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.11.13 14:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Tsitaat: | Algselt postitas: Sparkle
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Mul mõlemad pumbad 415 ehk siis 11mm selle väite põhjal. Lihtsalt ei saa AEL i niihästi liikuma kui seda AAT automaatkastiga tegi. Saad selle lingi
siia panna kus täpselt sllest pumba koodist juttu on? |
AAT-l on k-16, mis on vist tiba tootlikum, netist olen uurinud aga ei ole täpselt aru saanud mis vahe on k14 ja k-16 . |
Tahmajärgi vaadates jääb just kütuset puudu mitte turbost. Mul hooratas ikka vahetamatta see vaja ära teha siis edasi uurima. |
Ehk siis auto ei tahma üldse? Mingil määral võiks selline vanem diisel ikkagi tahma visata tagant. Kas sul puhtalt manual boost controlleriga rõhk
tõstetud 1,5 peale ilma mujalt kaasa aitamata?
Sai enda autole pandud AEL-i pihustiotsad ja muutus on päris suur. Praeguse seisuga on auto dünaamika väga meele järgi - 2000 pöörde juures on juba
0,5 bari rõhku, 2500 juures juba 1,5bari ja tõmbab väga ühtlaselt ja jõuliselt edasi. Mõnus
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 05.11.13 16:46
|
|
|
Vot point ongi selles, et on ainult chip hetkel ja rõhk sel kusil 1,1-1,2 hoiab. Kõtusekogus on nii põhjas kui saab natuke veel siis hakab mootor juba
puterdama tühikäigul. Ja täisgaasil kiirendades musta praktiliselt ei ole. Kiirendus iseenesest pole halb aga tahaks paremaks saada. Hetkel ei näe
pointi rõhku tõsta kuna tahma pole millearvelt seda teha. Vanal autol oli isegi 1,5 bariga korralik lont taga. Õues on muidugi suht jahe ja niiske ka
se võtab ka tahma vähemaks aga ikkagi asi ei tundu päris õige.
|
|
|
spool
huviline
Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.11.13 21:27
|
|
|
Kas EGR on kinni või lahti? Kui kütet juurde tahad siis pane vähe suuremad pihustiotsad.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 06.11.13 00:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Sparkle
Endal ka pikemat aega juba peas keerelnud geomeetriga turbo paigaldamine aga ei oska veel vaadata millegi poole. Teine probleem on selle juhtimine.
Välismaa foorumites olen lugenud variantidest, kus kasutatakse sisselaske ülerõhku geomeetria juhimiseks aga kas see jälle nii täpselt tööle saab.
Kuskilt olen kuulnud või lugenud, et EGR graafikuga peaks ka saama asja tööle. Töötab EGR klappki vaakumiga, nagu VNT turbo "acuaatorid", kuid kas
selle graafiku muutmist on võimalik teostada AEL mootori juhtajus, kahtlen. |
Muidugi on.
Tsitaat: | Chipid mida pakutakse panevad minuteada kõik auto jubedalt tossama, igapäeva autol aga tossamine käib jubedalt pinda. See on ka
põhjus miks ma äsja paigaldatud chipi välja kookisin ja originaal ajuga edasi sõidan. Jõu vähenemine oli küll meeletu(võrreles sellega, et jõu
kasvamisest nagu nii täpselt aru ei saanudki) aga vähemalt ei tahma. Ja tahmamise all mõtlen sõna otseses mõttes seda, 10min käimist külmalt ja maas
suur must laik...arusaamatu. |
Aga võta siis normaalsest kohast, mitte ära looda 75 euri vms eest normaalset toodet saada.
Kõik, mis ma seni teinud olen tahmavad täpselt nii palju, kui omanikule sobib ning saab ka teha normaalse seadistuse nii, et tahmaks ainult siis, kui
gaas põhjas on - normaalses re˛iimis tahmavaba.
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Muutuva geomeetriaga turbo on juba hea mõte. See madalalt jõu puudumine on vahest päris tüütu. Välismaa foorumites on pärispalju juttu mis ja kuidas.
Endal originaal turboga 1,5 bari ja liigub ka juba vägahästi. |
1.5 bari originaal turboga lööb ta ainult hästi korraks 2500 rpm-i juures. See on täiesti mõttetu ka, hakkab ainult turbole. Kõrgema pöörde juures üle
1.3-e nad nagunii ükski ei hoia.
2.5 TDI V6 turbo on oluliselt tootlikum, suudab 1.5 bari piirajasse toota 24 klapiga mootoril.
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Vot point ongi selles, et on ainult chip hetkel ja rõhk sel kusil 1,1-1,2 hoiab. Kõtusekogus on nii põhjas kui saab natuke veel siis hakab mootor juba
puterdama tühikäigul. Ja täisgaasil kiirendades musta praktiliselt ei ole. Kiirendus iseenesest pole halb aga tahaks paremaks saada. Hetkel ei näe
pointi rõhku tõsta kuna tahma pole millearvelt seda teha. Vanal autol oli isegi 1,5 bariga korralik lont taga. Õues on muidugi suht jahe ja niiske ka
se võtab ka tahma vähemaks aga ikkagi asi ei tundu päris õige. |
Sitt chip järelikult. Sellel mootoril ei jää asi originaal turboga kindlasti pihustite taha. 1.1-1.2 hoiab selle pärast, et turbo piirajat pole chipi
tegija üles leidnud.
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 06.11.13 17:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Sitt chip järelikult. Sellel mootoril ei jää asi originaal turboga kindlasti pihustite taha. 1.1-1.2 hoiab selle pärast, et turbo piirajat pole chipi
tegija üles leidnud. |
Mis tähendab turbo piiraja? Rõhuga on ju ok chip ongi sellise rõhuga mootoriaju nõuab ka selist rõhku ju.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 06.11.13 17:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: spool
Kas EGR on kinni või lahti? Kui kütet juurde tahad siis pane vähe suuremad pihustiotsad. |
EGR kinni ikka. Pihustiotsad ongi natuke suuremad kui AEL omad olid. VW T4 111kw omad on peal. Kohati väidetakse, et need samad mis AEL oma aga
reaalselt pihusteid vahetades kütusekogus suureneb ilma midagi muutmatta.
|
|
|
Reimo_S
huviline
Registreerunud 15.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Cabrio 1,9TDI
|
postitati 06.11.13 18:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
1.5 bari originaal turboga lööb ta ainult hästi korraks 2500 rpm-i juures. See on täiesti mõttetu ka, hakkab ainult turbole. Kõrgema pöörde juures üle
1.3-e nad nagunii ükski ei hoia.
|
1,2bar on sitt chipp ja üle 1,3 bar niikuinii ei jõua puhuda ja hakkab turbole Räägid endale vastu ju
Mina igaljuhul eelistaks väiksemat rõhku, pole mõtet sellest vanakesest seda viimast pigistada. Originaal ju vaid 0,8bar, +50% on juba päris suur
kasv.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 06.11.13 18:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Reimo_S
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
1.5 bari originaal turboga lööb ta ainult hästi korraks 2500 rpm-i juures. See on täiesti mõttetu ka, hakkab ainult turbole. Kõrgema pöörde juures üle
1.3-e nad nagunii ükski ei hoia.
|
1,2bar on sitt chipp ja üle 1,3 bar niikuinii ei jõua puhuda ja hakkab turbole Räägid endale vastu ju
Mina igaljuhul eelistaks väiksemat rõhku, pole mõtet sellest vanakesest seda viimast pigistada. Originaal ju vaid 0,8bar, +50% on juba päris suur
kasv. |
See nii tugevast rauast turbo, et kui õli vahetada iga 10 tuhat siis ta vist ei kulugi. Sõitsin vana autoga 120 tuhat ja turbol pole mingit lõtku.
Kukku läbisõit pea 400000km. Minuarus just sellest mootorist ongi mõtet jõudu taga ajada kuna varu on nii suur sel lihtsalt.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 09.11.13 15:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Sitt chip järelikult. Sellel mootoril ei jää asi originaal turboga kindlasti pihustite taha. 1.1-1.2 hoiab selle pärast, et turbo piirajat pole chipi
tegija üles leidnud. |
Mis tähendab turbo piiraja? Rõhuga on ju ok chip ongi sellise rõhuga mootoriaju nõuab ka selist rõhku ju. |
1.1 bari juures on SVBL, mida üles ei ole leitud. 1.2 lööb korraks overboosti tõttu. Reaalselt hoiab sul 1.1. Saaks hoida 1.3 ning kütust juurde
keerata ajust. Sul lausa mulje jäänud, et pihustid väiksed.
Reaalselt on asi nii, et AEL-l on pihustid suuremad, kui turbo rõhku jõuab peale toota ning isegi 1.3-e bariga saab 3000 rpm-i pealt sellise
suitsukardina taha, et vähe ei ole. Isegi K24-7000ga võidab suuremate pihustitega vaid väga marginaalselt. Aga selleks peab teadma, mida mootoriajus
teed, mitte 2-3 mapi peal % nuppu toksima, nagu 99% liikvel olevates softides tehtud on.
Tsitaat: | Algselt postitas: Reimo_S
1,2bar on sitt chipp ja üle 1,3 bar niikuinii ei jõua puhuda ja hakkab turbole Räägid endale vastu ju
Mina igaljuhul eelistaks väiksemat rõhku, pole mõtet sellest vanakesest seda viimast pigistada. Originaal ju vaid 0,8bar, +50% on juba päris suur
kasv. |
Seal on 1.1 bari. 1.2 ajutise overboosti tulemusena. Reaalselt saab sealt 1.3 ilusti hoidma (korraks lööb 1.4) ning kui normaalselt
kütet ja süüdet keerata, siis asi liigub ka.
Turboga ei juhtu siinkohal absoluutselt mitte kui midagi. Ma arvan, et auto mädaneb enne ümbert ära, kui see turbo normaalse hoolduse juures laiali
läheb.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |