105kw TDI mootor
Olen mõelnud järgmiseks autoks soetada B8 Audi A4. Vaatan, et valdav osa Eestis müüdavatest diislitest on 105KW mootoriga (olen vaadanud 2009-2010
masinaid) ja paljud multitronic kastiga. Ei leia foorumist kuigi palju infot selle mootori kohta. Nii palju tean, et tegemist vist commonrail
süsteemiga aga ei oska kuidagi seisukohta võtta kuidas ta on võrreldes VE või PD diislitega. Läbisõidud juba paljudel masinatel üle 200 000km, seega
peaks vigu olema koorunud küll. Kõigi kasutajate tagasiside on teretulnud, just töökindluse poole pealt.
Spritmonitor.de-st vaatan, et kõigi selle auto kasutajate keskmine kütusekulu on üle 6,6l/100km kohta. Pole just kuigi kaunis number 2l diisli kohta.
Kuidas Eesti kasutajatega lood on?
Vaatan eelkõige manuaalkastiga masinaid kuna multitronic on teadagi mis ta on, ei ole just töökindluse etalon. Manuaalil eeldatavasti ikka "vana
hea" siduri ja hooratta teema, et tahab umbes 200 000km tagant vahetust? Kas tiptronic kaste pandi ainult 3.0TDI ja quattroga autodele? 3.0TDI-d ei
ole hetkel vaadanud kuna ülalpidamise pool eeldatavasti võrdeliselt kallim võrreldes 2.0TDI-ga.
Kuulaks arvamust ka B8 platvormi kohta laiemalt, mis on hea ja vead.
|