Lehekülgi: 1 2 3 |
Lepa
huviline
Registreerunud 07.01.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6
|
postitati 22.10.13 11:43
|
|
|
Audi A6 3.0TDi Q 2005 & Audi A3 1.6 2005 - MÜÜDUD
Tere siinsetele! Mõtlesin, et räägiks veidi lähemalt oma pere pillidest, jääks märk maha ning hea ka omal tulevikus näpuga järge ajada. Ja muidugi
mitu pead on ikka mitu pead, hea ka nõu küsida
Põhjalikum tutvus Audiga sai alguse elukaaslase '97 A3'st, millele sai ise tehtud korralik heliisolatsioon, facelift ning lõpuks ka uus värv selga
aetud. Väga hea ning töökindel pill, mis tänaseni Tallinna tänavatel vurab, nüüd mõnda aega küll juba uue omaniku valduses. Otsest müügimõtet
tegelikult polnudki, aga kuna naise ema otsustas oma uuena ostetud, väga vähe sõitnud ja garantiilise mootoriga, 8P kerega A3 Sportpacki müüki panna,
ostsime selle ise ära.
Mõni aeg hiljem otsustasin ka oma 2006 Subaru Outbacki turgu lükata. Oli küll hea auto, aga edasi ei läinud ja kütusekulu oli ka põhjendamatult kõrge.
Nelikveo maitse oli suus, Audide iseloom meeldis - A6 Quattro oli seega loogiline valik. Ideaalis oleksin tegelikult Allroadi tahtnud, aga need ei
mahtunud eelarvesse. Tavavedrustust ka ei tahtnud, läksin hoopis S-line teed ja ei kahetse absoluutselt.
Valituks osutus 2005 aasta A6, 3.0TDi Quattro S-Line. Kellal oli ostes 229 000KM, Eestis sõitnud alates 45K KM, hooldused kõik Revalis. Lisaks
ajaloole ja heale seisukorrale, aitas valiku tegemisele kaasa ka lisavarustuse nimekiri: Bose sound, katuseluuk, navi, parkimisandurid ees ja taga,
LED tagatuled, LED valgustuspakett, kardinad jne. Muidugi ka S-Line tume lagi ja sport sisu. Näha oli, et hoitud on autot hästi, katsun selles vaimus
ka jätkata.
Suuremat tuunimist pole plaanis kummagi Audiga, samas päris originaaliks pole mul ükski auto jäänud. Üritan hoida OEM ja clean style joont.
A3 sai esimese asjana tagumise katusespoila ning 18" RS6 replica veljed, algus on ka tehtud soundi poolega. Madaldus sai ka juba välja valitud, aga
tarneprobleemide tõttu jäi sel suvel asi katki. Tõenäoliselt vaatan alla S-line vedrud (kui kellegil on infot, kas 1.6 alla sobivad näiteks ka 2.0tdi
omad, oleksin tänulik). Sisu on ka suhteliselt plank, nahkrool ja käetugi lisanduvad kindlasti esmajärjekorras.
A6 osas ei teagi mis teha... Kuidagi võiks ju eristuda Kõige lihtsam
oleks mõni teine velg alla vaadata, aga pole nagu ükski päris see... Eks varsti läheb talveratas alla ja aega kevadeni mõelda. Kui sound on Bose
süsteemiga juba nüüd suht ok, siis ilmselt varsti lisan ka ühe garaazis vedeleva focali woofri. Kohe peale ostu sai tellitud ka Dension Gateway
500, mis oskab USB pulgalt laulda. No kohe kuidagi ei taha tänapäeval enam tavaplaati keerutada, olgugi, et boksi mahub neid kuus.
Hetkel pean lõpetama, aga lisan siia veel ühe suvise pildi, kui kuidagi juhtus nii, et sai ämmal külas käidud kahe autoga:
|
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
|
Lepa
huviline
Registreerunud 07.01.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6
|
postitati 23.10.13 08:19
|
|
|
Gateway ostsin UK ebayst kasutatuna ja läks koos transaga maksma umbestäpselt 200EUR. Uus maksab tootja kodulehel 429EUR, postikulu ei lisandu. Paigaldasin ise, midagi keerulist seal pole - youtube's on põhjalik õpetus
kenasti olemas.
Alternatiiv oleks olnud Audi enda AMI, aga sel ajal ühtegi head pakkumist ei leidnud. Suurusjärk mõlemal enamvähem sama, nii kasutatuna kui uuena.
Miinusena oleks AMI korral pidanud loobuma CD boksist.
Ilmade jahenedes liiguvad mõtted üha rohkem eelsoojenduse poole. Ühtegi jahutusvõrku käivat kolmesele kahjuks ei pakuta, aga kellelgi ehk reaalseid
kogemusi karteri vastu käiva õlisoojendajaga? Nii palju kui netis kolanud olen, leidub erinevaid arvamusi. Selge see, et veevärki käiv spiraal on
oluliselt efektiivsem, aga kuna seda valikus pole...
Ühtlasi paneks ilmselt ka DEFA WarmUp kiti ehk salongi puhuri.
Paar muret on veel A6'ga, millega pole jõudnud tegeleda. Tagumine kojamehe vars on katki, juhiistme turvavöö annab valehäiret, gaasipedaali andur
näitab viga ning parkimisandurid ei toimeta. Vahepeal olid justkui korras, aga nüüd juba pikemat aega ei miskit... Kas kompuuter näitab ära, milline
andur jamab? Ja mis selle gaasipedaali anduriga häda võiks olla? Esinduse ust kulutaks viimase võimalusena, kellelgi ehk samade asjadega varasemast
kokkupuudet.
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.10.13 08:21
|
|
|
Kenad autod. Bass peab ikka väga meeldima kui Bosele lisaks subwoofri paned.
Defat julgen soovitada küll. Endal peres kahel masinal see peal ja läheb soojaks ilusti. Soovitan võtta siis koos akulaadijaga, pole sellega ka muret.
|
|
|
Lepa
huviline
Registreerunud 07.01.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6
|
postitati 23.10.13 08:39
|
|
|
Soundi süsteemid on mul seni olnud rohkem SQ suunitlusega, erilist pauku taga ei aja. Kuigi ka nüüd on heli tehase asja kohta väga okei, siis just
madal ots ei mängi päris lõpuni ära, aitaks pisut kaasa ühe väikest kinnist kasti tahtva Focal Polyglass 11V1, 11" woofriga. Väike Pioneeri digivõim
on ka garaazis olemas, kumbagi pole lähiajal kusagile mujale panna, mis nad ikka seisavad. Woofri panen speakon ühendusega, hea lihtne kast välja
visata, kui suuremaid asju pagassis sõidutada vaja.
Kuna tagavararatast niiehknaa pole, käis hetkelise meeltesegaduse ajal läbi ka mõte ehitada woofer põrandasse, aga tõenäoliselt teen ikka tavalise, ca
25L kasti. Võõras pole ka fiibrist midagi ehitada, aga nii keeruliseks seekord vast ei aja.
Tsitaat: | Defat julgen soovitada küll. Endal peres kahel masinal see peal ja läheb soojaks ilusti. Soovitan võtta siis koos akulaadijaga,
pole sellega ka muret. |
Koos laadijaga ikka jah. Aga kas Sinu masinatel ka just välised, karteri külge käivad soojendajad?
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.10.13 08:47
|
|
|
Sain aru, et lihtsal mürtsu juurde vaja, aga sellega olen nõus, et madalad helid pole Audi süsteemidel kõige kvaliteetsemalt lahendatud. Seni parim
selles osas oli Lexuses kasutatud Mark Levinson, mis mängis väga häid madalaid helisid.
Ikka jah Defa komplektid. Kodus olles on juhe koguaeg järgi ja taimeriga panen paika aja. Külma autot pole pidanud nende puhul ammu tundma. Need siis
vanemate autodel.
Kuna ise elan linnas, siis kasutan Webastot, see aga töötab kütuse ja aku pealt. Pistiku võimaluse olemasolul on Defa selles osas kindlasti parem.
|
|
|
rantto
huviline
Registreerunud 04.01.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Kiired jalad
|
postitati 23.10.13 09:10
|
|
|
Mõnus kooslus! Paistab, et garaazis on veel midagi põnevat
|
|
|
Lepa
huviline
Registreerunud 07.01.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6
|
postitati 23.10.13 11:30
|
|
|
Garaazis on üks Rootsi pensionär
|
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
postitati 23.10.13 12:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Lepa
Garaazis on üks Rootsi pensionär |
Täpsustuseks saab 96 ?
Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
|
|
|
|
Lepa
huviline
Registreerunud 07.01.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6
|
postitati 23.10.13 13:54
|
|
|
Täpselt nii Küüliku teema leiab huvi korral SIIT
|
|
|
Lepa
huviline
Registreerunud 07.01.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6
|
postitati 25.10.13 09:20
|
|
|
Mõtlesin, et teeks enne talve katuseluugile ka väikese määrimise.
Audi soovitab tihenditele G 052 141 A2 ja liigenditele G 055 751 A2 määrdeid
Kas ehk jaekaubanduses võiks ka midagi vastavat olla?
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
Lepa
huviline
Registreerunud 07.01.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6
|
postitati 18.11.13 15:56
|
|
|
Täna siis jälle selline päev, kus üks silm nutab, teine naerab.
Naerab, sest käisin Pärnu Revalis A6'l järel, oli teine paar nädalat värvitöödes. Uue kuue said küljekarbid, tagumised tiivad, tagumine luuk ning
parempoolsed uksed.
Ca 15-20km sain rõõmsalt sõita, kui DPF tule põlema lõi. No tore. Ütles, et check owners manual. See mul aga saksa keelne. Koju jõudes lugesin siit
samast foorumist ja tundub, et mingit pikemas perspektiivis tõhusat fiksi polegi? Või siiski...? Niipalju sain ka aru, et umbes DPF on sümptom,
tegelik põhjus aga kusagil mujal. Või on siiski võimalik, et pigem lühikesed linnasõidud ja vähe maanteel küpsetamist = täis tahmanud filter? Natuke
puusalt muidugi tulistan, pole ju enne kokku puutunud.
Kas auto enda poolset puhtaks põletamist saab kuidagi ise ka esile kutsuda või on see protseduur teadjamatele? Kui viimane, siis kelle poole võiks
Tallinnas pöörduda, et seda teemat kusagilt otsast lahkama hakata?
|
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
postitati 18.11.13 16:23
|
|
|
Maanteel sõites ca 3000 pöördega peaks ise esile kutsuma. Kui ei, siis kaabliga. Lahendusi ikka on. Progretakse ajust välja...
Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
|
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.11.13 16:57
|
|
|
Proovi jah esialgu kaabliga põletada. Ise pidin seda 2x korda talve jooksul tegema, kuna lühikesed otsad. Pärast talve polnud midagi, sai ka piisavalt
maanteed näidatud muidugi.
|
|
|
Urmet24
huviline
Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: a4 avant b8
|
postitati 18.11.13 17:25
|
|
|
Egr i mured hakkavad ka dpd i peale.
sõida kõrgete pööretega kuskil 2500 pööret mingi 30 km
ehk põletab puhtaks veel.
Kaabliga põletama pannes on oht auto maha põletada.
Kui see ei aita, siis on vastavad vahendeid olemas millega seda läbi pesta.
|
|
|
|
Lepa
huviline
Registreerunud 07.01.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6
|
postitati 18.11.13 17:33
|
|
|
Tänud, proovin siis kõigepealt kõrge pöördega maanteed, kui ei aita, proovib kaabliga. Kelle poole kaabliga tegemiseks pöörduda võiks?
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.11.13 07:39
|
|
|
Kaabliga põletad auto maha siis kui on filter juba liiga umbes, aga sellisel juhul minu arust auto ei lubagi põletamist alustada.
Kus kandis asud, see aitab kindlasti mõne kaabliomaniku leida?
|
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
postitati 19.11.13 08:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KuldarA
Kaabliga põletad auto maha siis kui on filter juba liiga umbes, aga sellisel juhul minu arust auto ei lubagi põletamist alustada.
Kus kandis asud, see aitab kindlasti mõne kaabliomaniku leida? |
Ikka pealinnas. Rohkem õelda ei oska
Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
|
|
|
|
Lepa
huviline
Registreerunud 07.01.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6
|
postitati 19.11.13 13:18
|
|
|
Tallinnas jah.
Täna maanteel loomkatseteni ei jõudnud, aga ehk homme.
Kaua ta mul selle DPF veaga huvitav sõita laseb, enne kui südaööl kõrvitsaks muutub? Ehk et kui pakiliselt selle asjaga nüüd tegelema peaks?
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.11.13 13:42
|
|
|
Kui tuli põleb, siis peaks juba tegelema. Ma arvan, et ta Sul enam ise ära ei kustu. Mul esimene kord kustus juba linnas kaabliga sõbra juurde sõites
ära, aga profülaktikaks tegime selle ikka ära, aga kui ta Sul pärast maanteesõitu veel alles on, siis aitab ilmselt kaabel, kui üldse.
|
|
|
Lepa
huviline
Registreerunud 07.01.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6
|
postitati 20.11.13 09:38
|
|
|
Peale väikest konsultatsiooni prj'ga on asi otsustatud - ei hakka ajutiste lahendustega jändama, lasen ühe soojaga kõik ära teha. Ehk siis DPF, EGR
ja sisselaske klapid minema + chip
|
|
|
püstolett
huviline
Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5
|
postitati 20.11.13 09:43
|
|
|
Pärast võid siis täpsemalt ka valgustada, mis tehti
|
|
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
postitati 20.11.13 10:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: püstolett
Pärast võid siis täpsemalt ka valgustada, mis tehti |
Progretakse aju ümber ja võetakse klapid füüsiliselt välja.
Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |