Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 80Quattro esirattalaagri kohta küsimus (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 2002)
andres91
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 07.04.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: b4

postitati 21.10.13 09:43 Tsiteeri
80Quattro esirattalaagri kohta küsimus



Tere


Tegu siis 2,8 mootoriga masinaga. Nimelt laagrit vahetades polnud vana rattalaager fikseeritud ühegi splindiga, kas see ongi 80'netel nii? Polnud splindisoont ega midagi. Uuel laagril oli lausa 2 splinti kaasas(SKF) Teine kahtlane asi oli see, et vana laager polnud pressitud päris vastu ranti, vaid umbes pool cm oli jäänud vahet. Kas jällegi on see nii ette nähtud või eelmine vahetaja tegi praaki? oma teada käib laager ikka vastu ranti ja siis splint ka ette, et ta oma kohal oleks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rain573
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake

postitati 21.10.13 09:46 Tsiteeri


Splinti ei olegi ja peaks olema vastu ranti pressitud. Stopperid on kaasas sellepärast, et see laager sobib mõnele teisele autole veel millel on ette nähtud stopper rõngad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
quattrodiisel
huviline



Registreerunud 04.07.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B7 TDI Quattro

postitati 21.10.13 10:01 Tsiteeri


Sinna splinte ei käi jah, aga uus laager kindlasti liimiga sisse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 21.10.13 10:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: quattrodiisel
Sinna splinte ei käi jah, aga uus laager kindlasti liimiga sisse.

Mis eesmärgil?
Kas sellepärast, et järgmine kord oleks raskem?


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Fugitive
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi

postitati 21.10.13 10:20 Tsiteeri


Liimiga jah ja kõige odavam laager, et 15000km pärast isegi 20t tungraud ei saaks väljapressimisega hakkama. Been there - done that. Pinnad puhtaks, natuke määret ja sisse pressida, nii nagu need asjad käivad, ei mitte mingisugust liimi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
andres91
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 07.04.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: b4

postitati 21.10.13 10:39 Tsiteeri


liimi jutt on ka minu jaoks natuke kahtlane, on kellelgi olnud kogemusi, kus laager jookseb ise välja? umbes sama nagu ühes teemas oli inimesel mure, et plokinaanel enam küünal sees ei püsi, keere maas. üks lõuapoolik soovitas pikema küünla panna ja alt mutriga kinni.

Aga nüüd teemasse, pressisin nii põhja,kui läks aga päris vastu ranti ta ikka ei läinud. kuigi pinnad on ilusti puhtad. Ju siis peabki nii olema. Teisel poolel on ka paras vibra sees ja tuleb see ka välja vahetada. eks siis ole näha, kas seal ka asjad samamoodi. Case closed.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 23.7% - SQL: 76.3%]