luckymen
huviline
Registreerunud 16.10.13
Asukoht: turba,harjumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.10.13 20:13
|
|
|
audi a4 avant,abs tuli põleb ja hüüumärk vilgub!
abs tuli põleb,hüüumärk vilgub ,algul kui süüte sisse keeran teeb algus kolm piiksu?
|
|
|
J.Aru
huviline
Registreerunud 28.07.12
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.10.13 20:16
|
|
|
Abs-il mingi viga sees. Tuleb lugeda mis veakoode aju annab.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 17.10.13 04:36
|
|
|
Arvatavasti ABS andur, juhe sappa ja saab teada, milline neist.
Teemaalgataja vöiks ka pajatada, kas viga tekkis üleöö vöi peale mingit tegevust.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
dellu
huviline
Registreerunud 10.11.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.10.13 06:21
|
|
|
Pigem ABS aju ise. anduri peale jääb siiski ainult ABS ja veojõukontrolli tuluke põlema. Suur hüüumärk displayl viitab ikka sellele, et ABS moodul ise
on surnud. Pakun et tegu B5-ga? See peaks neil suht tüüpviga olema. Enga A6 C5ga jagelesin sama asjaga. Sai doonorilt vähe teise koodiga pump, siis
hakkas mootori aju vinguma, et temal pole ühendust ABSiga. Siis vahetasin mootoriaju ka ära. Siis oli häda, et ABS andur ei tööta. Vahetasin selle,
ikka viga sees. Siis edasi uurides tuli veel välja, et parem esimene ABS võib olla kolmel eri viisil pistikus
1) 1 ja 2 pin
2) 1 ja 3 pin
3) 2 ja 3 pin
Enamus elektriskeeme ei teadnud sellest midagi. Lõpuks doonorite pistikuid ja veel skeeme otsides sai ikkagi välja uuritud see teema.
Muidugi kaitsmed tasub ka üle vaadata. Ühel "elektriautol" tõmbasin säästmiseks kõik mittevajalikud kaitsmed välja ja siis säras ka see sama
hüüumärk näos terve tee Eestisse.
Aga jah ilma igasusuguse leiutamiseta oleks kõige mõistlikum kõigepealt juhe sappa panna ja vaadata mida auto üldse räägib. Siis tead kas hakkad uut
ABS aju otsima (enamasti küll müüakse koos pumbaga). Tallinnas saan mina aidata, kontakti leiad signatuurist.
Soodsad puksiirveod Eesti ja miks mitte ka Euroopa piires.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, VAG immodega seotud probleemide lahendamine, spidode vahetamine ja sellega seotud odonäitude
korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - tel 55 15 335
|
|
|
|
paukpadrun
huviline
Registreerunud 20.04.07
Kasutaja on eemal
Auto: A4 b6, Cabrio
|
postitati 17.10.13 06:59
|
|
|
Minu auto teeb hetkel samamoodi nagu teema algatajal ja minul 100% andur katki, sest ei saanud kätte seda pesast ja polnud väga aega enam tegeleda ja
sellel nv-l saab ehk asja korda lõpuks
|
|
|
luckymen
huviline
Registreerunud 16.10.13
Asukoht: turba,harjumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.10.13 09:36
|
|
|
audi a4 avant,abs tuli põleb ja hüüumärk vilgub!
vahetasin ennem seda salongi kaitsme ära ja läksin söitma,peale 8 km sõitu ja korraks seisma jäädes,ja uuesti autot tööle pannes hakkasid tuled
pölema!
|
|
|
luckymen
huviline
Registreerunud 16.10.13
Asukoht: turba,harjumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.10.13 10:06
|
|
|
audi a4
Veakoodiks andis 65535,seal see isik ytles et on blokk läbi!
Kas saab muid asju veel kontrollida ?
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
Macellarius
huviline
Registreerunud 20.02.14
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.02.14 08:42
|
|
|
Endal on Audi a6 95a oma ja ka ABS tuli ja piduri tuli hakkavad vilkuma, kui olen sõitnud mingi 1-2 km üle 70 km/h tunnis, enne seda põlema ei hakka.
Kuid enne tulede põlema löömist ei ole vahepeal pidureid, pidur kivikõva, vajutad hästi kõvasti peale, siis ragiseb ja pedaal alla ei lähe, pidurdad
minimaalselt siis. Vahepeal, kui 120 km/h või rohkem sõidad, siis on sama asi. Kui ABS tuled põlema löövad, siis kaob ABS ka ära, Hollandis sai 100
km/h pidurid kõvasti vajutatud ja lõi rattad blokki. Olen lasknud arvuti taha panna ja arvuti ütleb, et andurid korras ja mingit lisa viga ei tuvasta.
Lisaks see jama tuli siis, kui panin talve kummid alla. Enne seda ei olnud. Osad rääkisid, et äkki need nuudid on mustad, kust see ABS andur loeb, sai
ka need puhastatud ja ei midagi.
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.02.14 10:06
|
|
|
Kõik veljed ja rehvid on identsed?
|
|
|
|
Macellarius
huviline
Registreerunud 20.02.14
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.02.14 13:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tl470487
Kõik veljed ja rehvid on identsed? |
Veljed on, aga esimesed kummid on kõrgemad, kui tagumised. Enne seda olid suvekad alguses samas mõõdus, kuid üks kumm läks katki ja siis panin
esimesed kõrgemad (sama kõrguste vahe, mis praegugi) ja siis ei põlenud ABS tuli.
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.02.14 16:18
|
|
|
Kasuta identse raadiusega rattaid.
Auto nagu naine, kellele vale kumm ei sobi ja seetõttu läheb endast välja .
|
|
|
|
Aivu1986
huviline
Registreerunud 02.12.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.02.14 18:03
|
|
|
Ma küll veakoodi tähendust peast ei tea aga kui abs aju läbi siis vöimalus on,et saad ka üle joota aju..enda omal alles oli sama teema lasin üle joota
elektroonika firmas ( incap kuressaares) ja nüüd töötab raha käisn välja 35 euri (aga hind söltuba ka parandustöö ulatusest- et vöib kallimaks minna).
Nb-ise ei soovitaks surkida seda jootekolviga
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 09.02.17 17:08
|
|
|
Ei hakka uut teemat tegema, jätkan siin:
Sõber ostis mootoririkkega B5 A4-ja, sai mootor ära lapitud ja nüüd ABS tuluke ja hüüumärk vilguvad.
Arvuti ütleb 65535 Internal Control Module Memory Error.
Pole varem ABS ajust sellist veakoodi saanud, vigased ajud on tavaliselt mingit "inlet valve" veakoodi andnud.
Sai võetud tuttavalt sama koodiga plokk prooviks ja veakood jääb samaks, seega tundub, nagu viga on milleski muus kui ABS ajus endas. Kas peaks
hakkama plusse ja masse kontrollima või midagi muud?
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.02.17 17:16
|
|
|
Mis on mooduli kood? Vast kontrollida, et VIN-le / mootoriga sobitub.
|
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 09.02.17 17:25
|
|
|
Koodi lõpp oli 111T, algus peaks sama olema kõigil. Auto on 2.5TDI manuaal esivedu 1999 aasta.
Meenus veel see, et VAG Part nr aken jääb arvutiga vaadates tühjaks ja kodeeringuks näitab 00000, seda mõlema aju puhul.
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 10.02.17 11:39
|
|
|
Sai ise natuke võssa pandud selle autoga, seal on eraldi aju tagaistme all. Mingi aju on arvatavasti ka hüdraulikaploki küljes, vähemalt välja ta
selline näeb. Aga seal on ainult 15 klemmi ja need on ümmargused. Tavaliselt on seal lapikud klemmid ja neid on oluliselt rohkem, sellisel juhul ei
tohiks eraldi aju olla enam.
Meie siis vahetasime ainult hüdraulikplokki koos "ajuga" nagu tavaliselt ja midagi ei muutunud, ikka sama veakood. Lõpuks siis tõmbasime üldse
pistiku tagant ära hüdraulikaplokilt ja arvuti suhtles edasi endiselt, siis hakkas koitma vaikselt
|
|
|
qqopp
huviline
Registreerunud 14.01.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 b4 2.0 66kw, audi a4 quattro 1.8t 110kw
|
postitati 05.02.18 07:50
|
|
|
Tere. Ei hakka ka uut teemat tegema. Mul on probleem, et ABS ei tööta üldse ja märgudule led on ära joodetud kellade küljest ja naljakas on see, et
ABS nr.7 kaitsme tõmbasin välja ja makk jäi ka vait. Auto on arvuti taga käinud ka mitmeid kordi ja ABS...is viga ei leia. Autoks on b5 avant 1997a.
1.8t Q
Mida teha edasi ?
|
|
|