Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi 80 B3 1.6D 40kw - 1988 - Nurgatagune (Vastuseid: 36 | Vaatamisi: 7347)
Nurgatagune
huviline

Avatar


Registreerunud 12.09.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 15.10.13 17:06 Tsiteeri
Audi 80 B3 1.6D 40kw - 1988 - Nurgatagune



Kust algab mõistlikuse piir, milline auto on taastatav ja milline mitte. Paar päeva nüüd omaette ja paari sõbraga seda arutanud. Aga jah jopastus siis nii, et pmst tasuta sain endale jällegi ühe audi ja seekord siis sellise mootoriga mida olin nõus isegi võtma. Varem on ka üks 80 b3 olnud, 2.0 ja 83 vms kw ja no ikka väga mööda auto minuarvates. Siinkohal võibolla peakski ausalt ära mainima, et ma pole kunagi audidest suurem asi vaimustuses olnud, kuidagi meh, midaiganes värk minujaoks. Kuigi ütlesin ka, et kui saaks diislina, siis isegi võiks. Ringi olen aga saanud liikuda golfiga millel oli sisuliselt sama mootor ja tuli kohe meelde kui hea sellega tankimas oli käia, seda pidi ikka väga vähe tegema. Ja nüüd paar päeva seda audit ''proovides'' on jällegi kohati vunts 500 peal, sest see kütteseier ei kuku ju :D

Aga autost endast. Ront on, ikka no jube ront on, täielikult käest ära lastud kuusakoski kandidaat. Nujh, ostis ju ometi selle auto eelmine omanik kohtutäituri oksjonilt vaid 150.- euri eest. Alustades välimusest. Kuigi mõlke on isegi vähe nagu ja täitsa sirge isend on, siis roostet leidub igalpool, ukse servad on kõige hullemad, kõrvalistuja uks sh siis kõver ka pealekauba, ei kujuta ettegi mis sellega tehtud on. Ühesõnaga terve auto värv on luitunud ja kõik detailid tahavad tööd/väljavahetamist. Värv on muidu selline kole kole pinnakas tumesinine, värvima peaks hakkama, siis see kindlasti muutub.

Veermik on ütleme nii, et isegi mitte täitsa läbi. Tagumised amordid/vedrud on korras ja samuti puksid kannatavad veel kriitikat. Küll on aga tagumised pidurid, nii jalg kui ka käsipidur otsas. Vajab siis ühesõnaga kõiki detaile uusi tagumiste pidurite osas. Esimene osa aga on aga suurem osa otsas. Parempoolne amort on tühi ja ülemine padi, no seda enam ei ole. Lisaks on keevitatud amordi ülemine mutter millegipärast kinni? Puksid pole kõik otsas, aga suuremalt jaolt tuleks siiski välja vahetada, lisaks nii välimised kui sisemised rooliotsad. Esimeste piduritega oli nali selline, et vasak oli hea(ainuke pidur), aga vasak ei võtnud üldse. Esialgselt arvasin, et support kinni vms, tänane avastus oli aga vägagi meeliületav. Kui sai ülesse tõstetud ja ratast ringi aetud avastasin, et ratas küll käib ringi, aga ketas ratta taga mitte. Ketas siis keskelt ilusti lahti mädanenud. Mis seal siis ikka esimene väljaminek ja 28.- uued kettad. Hea teema selle juures muidugi see, et klostid on pmst tutikad?!?!

Ühtlasi siis kui ülesse sai tõstetud, ajasin 5 käiguga ratta ringi ning tegin koleda avastuse. Mitu päeva nüüd mõtlen, et misasi see nii jubedalt kahiseb, suisa sellist rämedat metalli hõõrumis heli teeb ja kostis nagu tagant. Vale, eest tuleb ja seda siis diffrist. Kast on alt väga väga õline ning no mis seal ikka muud, kast on kuiv järelikult ja differ on see mis seda rämedat metalli hõõrdumise heli teeb. Sellega seoses (otsin uut käigukasti). Pole päris kindel kas seda annab korda ja lekkevabaks teha ja parem oleks kui on olemas teine kast, kuna liikuda on vaja pidevalt.

Mootor nagu käib, täitsa ühtlaselt ja käima läheb ka suht poolest pöördest nagu öeldakse. Paar probleemi siiski on ka selles valdkonnas. Termostaat tahab vahetamist, filtrid ja õli on ajastust mil ma ise vist sündisin. Ja ma loodan, tõsiselt loodan, et seda järgmist tekitab umbes filter, vana ja määrdevõime kaotanud õli jne. Nimelt siis kui 90 kraadini ära läheb, hakkab tühikäigul õlituld viskama ja vahepeal suisa hakkab inisema, varbaotsaga gaasi ja jääb vait. Järelikult siis õlisurve teema ja eks näis mis see täpsemalt olema saab. Samuti tahab mõne tihendi jne vahetust ja no siis kõik muu, rihmad jne lähevad ka vahetusse kindlasti. Otsin ka uut mootorit samas, tahaks vaikselt ühe uue mootori kokku laduda, mis siis hiljem vahele tõsta.

Esimese asjana sai autosse oma kullakallis usb jvc tõstetud, et igasugu undamist ja jama vähem kuulda oleks :D
Ees on juba kõlarid vahetatud 2 ribaliste vastu, mis teevad päris ok heli ja tagumised toimivad ka täitsa ok'lt.

Rääkides sisust, siis see on ka kole. :D Sinine sisu, öäk. Ok istmed on pruunikad vms ja täitsa terved, aga armatuur on sinine, vaip on sinine, uksepolstrid sinised jne. Musta sisu on vaja, mingi hetk tuleb see ka ette võtta.

Pisemaid ikaldusi jagub ka küll ja küll sellel. Üks päiksesirm on küljest ja selle juures asuv tihend. Üks tagumine uks ei käi lahti ei seest, ei väljast. Terve keskkonsool on lahti ja käigukangi aluse plastiku tillernipsud(jah jah naljakas sõna) on ära murtud ja ei istu ta seal enam. Mootori ja kk padjad on läbi, väristab mõnuga tühikäigul. Tagumise akna rulool pole ühte kinnitust laes ja sisse ka ei tõmba. Lisapiduri tuli tillerdab niisama aknalaual. Pisivigu on 100+ ja tegelikuses ei viitsigi kõike ülesse kirjutada.

Plaan oleks ta siiki korda teha, kas on mõistlik või mitte, a seda ma küll ei tea :D Igatahes lootus on, et ühelpäeval saaks kulgeda paraja retrokaga ja seda väga ökolt, sest no c'mon isegi mõned uued autod pole võimelised mingi 5 sajale sõitma ja arvestades palju need tänapäeva ökod maksavad ja kui ebamugavad nad samas on, leian et vb on see audi isegi mõistlik. Kirjutaks rohkem, aga ei viitsigi nagu, küll ajapikku seda kirjutamist tuleb omajagu.

Pilte mul hetkel pole, noh õigemini on. Aga ei saa kaamerast kätte, homme lähen toon kaabli ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Maaryo
huviline

Avatar


Registreerunud 15.11.09
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 1.8 TQ 20v, b8 tq

postitati 15.10.13 17:25 Tsiteeri


No Kala,vaatame millega siis nüüd hakkama saad:D
Oleks võinud e30-nd edasi ehitada,to oleks palju mahedam pill tulnud kui see b3 kärakas.
Aga edu,eks näeme,mis sellest saab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Nurgatagune
huviline

Avatar


Registreerunud 12.09.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 15.10.13 18:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maaryo
No Kala,vaatame millega siis nüüd hakkama saad:D
Oleks võinud e30-nd edasi ehitada,to oleks palju mahedam pill tulnud kui see b3 kärakas.
Aga edu,eks näeme,mis sellest saab.


Esimese kahe sõna peale küsiks kolme tähega. w t ja f :D
Mõni tuttav?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Nurgatagune
huviline

Avatar


Registreerunud 12.09.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 20.10.13 16:51 Tsiteeri


Ühesõnaga sry, aga vot pilte veel ei saa kahjuks, ulmelt kiire on koguaeg..
Siiski on tekkinud paar võhikliku küsimust. Kas b3 ja b4 sisud on 1:1? Sh siis kõik polstrid ja asjad..?
Milliste mootorite otsast kasti võib vaadata? Ehk siis milliste mootorite omad selle 1.6d otsa istuvad?

Ja ühesõnaga kui palju detaile istub b4 kerelt b3 külge, kuna varuosi pakutakse just soodsamalt b4 näol mulle.?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
kuks456
huviline

Avatar


Registreerunud 31.08.12
Asukoht: Harjumaa,Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Tdi

postitati 20.10.13 22:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Nurgatagune
Ühesõnaga sry, aga vot pilte veel ei saa kahjuks, ulmelt kiire on koguaeg..
Siiski on tekkinud paar võhikliku küsimust. Kas b3 ja b4 sisud on 1:1? Sh siis kõik polstrid ja asjad..?
Milliste mootorite otsast kasti võib vaadata? Ehk siis milliste mootorite omad selle 1.6d otsa istuvad?

Ja ühesõnaga kui palju detaile istub b4 kerelt b3 külge, kuna varuosi pakutakse just soodsamalt b4 näol mulle.?

Osad asjad on , osad mitte, mul on sees näiteks b4-ja esiistmed, ja b4-ja taga tuled, armatuur peaks olema b4-al laiem kui b3-mel, polstrite kohapealt ei oska öelda , välimus on küll sama...aga kas sobivus ka sama seda ei tea.:)


No smoke , no fun! TDI
Pole olemas purustamatut kivi,on olemas nõrgad mehed.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kulufield
huviline

Avatar


Registreerunud 30.04.06
Asukoht: Klooga/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A3 1998a 1,8 , Toyota avensis 2007

postitati 21.10.13 05:29 Tsiteeri


B4 armatuur täpselt sama, mis B3. Viimase otsa B4 vist on vähe teisem, aga seal kui panna samad polstrid, siis peaks ka sobima. Mina oma B3-e istutaisn ilusti heleda B4-ja sisu. Ainuke probleem tekib tagumise istme juures, need ei sobi omavahel. Muu kõik sama.

Muide Pärnus on mul täitsa alles, suht korralik must B3 sisu- armatuur, uksepolstrid, mustad istmed. Plaan on see millalgi müüki panna.

Ja B3-le sobivad tagumisteks suunatuledeks ainult B4 universaali tuled.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Nurgatagune
huviline

Avatar


Registreerunud 12.09.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 21.10.13 17:59 Tsiteeri


Ok tiba targem nüüd juba. Unistus oleks sellele puit liistudega sisu saada tglt, aga eks näis.. Sobivuse kohta veel niipalju, et kas stanged on ka mõlemil samad?

Igatahes, kuna ilma piltideta teema on pointless ja keegi ju reaalselt ilma nendeta aru ei saa mis ja kus, siis lisaks need mõned tehtud..

Ühesõnaga kui niimoodi täiesti lampi hoovi peale vaadata, ei tundugi kõige kollim käru olevat(noh muidugi kellele ema ja kellele tütar jne jne)
http://img542.imageshack.us/img542/7294/kgdz.jpg
http://img203.imageshack.us/img203/3595/ji74.jpg
http://img30.imageshack.us/img30/8500/gpa.JPG
http://img39.imageshack.us/img39/1847/pd01.JPG

Terve auto on mingi väga imeliku värviga värvitud, praguneb ja kemikaale ei kannata vist ühtegi, kapott iseenesest tundub sirge ja taastatav
http://img854.imageshack.us/img854/1512/hyvi.jpg

Kõrvalistuja poolne esitiib on otsas, suure mõraneva pahtlikihi all, tuleb välja vahetada
http://img407.imageshack.us/img407/6035/h9ox.jpg

Tegelikuses muidugi peab välja vahetama mõlemad esitiivad, kuna liiste pole ja jubedalt mädanevad
http://img62.imageshack.us/img62/5489/2k27.jpg
See vb tglt isegi taastatav
http://img196.imageshack.us/img196/3159/3mbh.jpg

Uste alumised ääred roostetavad kõik kergelt ning on vaja uusi plekke, aga kõrvalistuja uks on lisaks sellele veel jube kõver ka ja taastamist ei vääri.
http://img716.imageshack.us/img716/7345/42m8.jpg

Päris viisakad ja suht ok boonus
http://img545.imageshack.us/img545/5564/6uyi.jpg

Kolesinine salong siis. Esimese asjana sisse makk, et kohinaid ja kolinaid vähem kuuleks ja gps kiiruse jaoks kuna spido ei tööta
http://img203.imageshack.us/img203/3018/qzg6.jpg

Salong tahab uusi/vanu asju hädasti.
http://img35.imageshack.us/img35/6867/fni.JPG

Roostes kõlari kate
http://img42.imageshack.us/img42/7397/zxkd.jpg
Ohoh
http://img824.imageshack.us/img824/2499/ba9q.jpg

Ja vaip tahab väljavahetamist päris kindlasti, seda jura puhastama küll ei hakka ja polekski mõtet
http://img203.imageshack.us/img203/957/3psy.jpg

Mahlapress..
http://img10.imageshack.us/img10/2/t105.jpg

Rooste...
http://img197.imageshack.us/img197/3403/xaau.JPG

Kino..
http://img191.imageshack.us/img191/8495/mn7d.jpg
Aga klotsi veel oli nii et läksid vaid uued kettad, selline hädafix oli rohkem..

Edasi tuleb nüüd mõned vidinad enne talve kohe vahetada. kõige suurem mure on salongi radikaga, kinni on kuramus. Ei tea kui raske toda vahetada on.?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
LastResort
huviline

Avatar


Registreerunud 27.08.10
Asukoht: Jõhvi/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 "00.a 1.9l 85kw Quattro

postitati 21.10.13 18:15 Tsiteeri


Salongi radiaatori vahetusest natuke juttu. tegemist küll B4-ga, kuid protseduur on sama :

Link


Debiilsus ei tule maha sooja vee ja seebiga.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
saidless
huviline

Avatar


Registreerunud 21.12.11
Asukoht: viljandi---hendrikumõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a4 2,5tdi V6 110kw 1999a. Audi a4 1,9 74kw 2004a

postitati 21.10.13 18:28 Tsiteeri


Natuke õnnetu näeb see auto välja, kuid kui tahtmist ja aega on, siis võid saada omale täitsa viisaka ja sileda masina.
Jõudu ja paksu rahakotti.;)


Viga on jagajas, jagajast on saanud segaja.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Nurgatagune
huviline

Avatar


Registreerunud 12.09.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 21.10.13 18:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: saidless
Natuke õnnetu näeb see auto välja, kuid kui tahtmist ja aega on, siis võid saada omale täitsa viisaka ja sileda masina.
Jõudu ja paksu rahakotti.;)


Kusjuures. See võlubki, paksu rahakotti polegi vaja, piisab sellest kui on selline noh enamvähem on ja ei ole ka varjant :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
kuks456
huviline

Avatar


Registreerunud 31.08.12
Asukoht: Harjumaa,Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Tdi

postitati 21.10.13 19:03 Tsiteeri


Rahaline kulu polegi väga suur, suur on hoopis ajaline kulu,mida piltide järgi siia auto kallale ikka läheb, igatahes jõudu ja jaksu;)


No smoke , no fun! TDI
Pole olemas purustamatut kivi,on olemas nõrgad mehed.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 21.10.13 20:18 Tsiteeri


Ma vöin olla loll jne, kuid milleks b3-st b4 klopsida, tee ikka originaal b3, vaheta vajaminevad pudinad jms. B4-si vuramas igas konditsioonis, kuid järele vaatama panevat b3 80-t näeb üha harvem, vb ma ei oskagi enam neid tähele panna.
Igaljuhul jaksu.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Nurgatagune
huviline

Avatar


Registreerunud 12.09.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 22.10.13 07:03 Tsiteeri


Veidike valesti oled aru saanud jah.
Mulle meeldib ka b3 törts rohkem ja ei ürita ma temast b4'ja teha.
Sisse sooviks vaid vähe kobedamat armatuuri, matti, polstreid ja istmeid.
Välimuselt tahaks vähe kobedamaid stangesid. Ei meeldi mulle eriti selline välimus, et alt on nagu lõug ära lõigatud.
Big no no for me, aga 80 nina näeb umbes täpselt selline välja :D :
http://spaceghetto.org/images/p759031130.jpg

Pigem sooviks midagi sellist:

http://www.skn-tuning.de/uploads/RIEGER/00044014_n.jpg

Ok vb mitte nii julma, aga paremat ei leidnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 22.10.13 07:17 Tsiteeri


Selline viimase pildi stange eeldab ka ülejäänud masina väärilist ümberehitust, neid "sahaga" poolikuid teostusi on mitmeid, ole selles osas ettevaatlik, et asi pornoks ei läheks, detail võib üksikuna kena tunduda, aga auto külge disainilt ei sobi mitte kuidagi. Sinna b3 külge on mitmeid "lõuaga" stangesid poogitud, üks kena oli (vist nüüd enam ei ole selle auto küljes?) kasutaja "jk." b3 küljes, tal oli üldse väga kena ja maitsekas b3, võtta sellest šnitti;) Aga see muidugi ju kõik minu arvamus, eks omanik teeb ikka seda, mis talle meeldib:cool:
EDIT: Link ka siis tema teemale: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=45832&page=1


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Nurgatagune
huviline

Avatar


Registreerunud 12.09.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 22.10.13 17:29 Tsiteeri


Kasutaja JK teema oligi inspiratsiooniks, et võiks ju selle rümaka ka ilusaks teha.
Heameelega kruviks kõik tema jupid enda auto külge :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
simoQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: S6 2.2T & A8 4.2

postitati 22.10.13 17:34 Tsiteeri


Need jupid on juba ära kruvitud ja tooriku saamiseks pead sa esmalt pärs palju vaeva nägema. Lihtsam on sul tuua sama raha eest, mis ehitusele kulub, hea toorik ning siis edasi ehitada.


Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
PEETRIPOEG
huviline



Registreerunud 20.02.12
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6 C4 2.2T, Q7 2011 176kW

postitati 22.10.13 17:55 Tsiteeri


Loodame, et saab asja. Palju edu! :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Nurgatagune
huviline

Avatar


Registreerunud 12.09.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 24.10.13 19:18 Tsiteeri


Niisiis. Sain täna radika kätte, nissensi toode ja 20.- mulle. Kui päevakiire oli mööda läinud, hakkasin lahti asja kakkuma. 3h läks kokku taskulambi valgusel, aga sain ahju kätte.. Siis aga selgus tõsiasi, et radikal pole väga vigagi, käiks küll veel. Viga peitub hoopis siin:
http://img689.imageshack.us/img689/3991/zfk1.jpg

Nimelt on siis nendel klappidel see porolon kate vms maha tulnud. Ei suuna ta niimoodi seda õhku ju enam läbi radika, vaid löristab külma otse salongi. Lisaks on ka teine klapp sama läbi omadega. Uut otsima ei hakka ja teen permanent fix'i homme, panen need augud jäädavat kinni nendel klappidel.
Peale seda uus radikas ka ahju ja peaks päris bueno saama pikemaks ajaks. Lahti oleks pidanud võtma niikuinii, puulehti jms jama oli sees ikka jube jube palju, nüüd saab puhta teema..

A ja lisaks sai täna dokud korda aetud, nüüd kohe julgem remontida.. :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
kuks456
huviline

Avatar


Registreerunud 31.08.12
Asukoht: Harjumaa,Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Tdi

postitati 24.10.13 22:48 Tsiteeri


Mul see sama sooja/külma klapp halli teibiga üle tõmmatud:D


No smoke , no fun! TDI
Pole olemas purustamatut kivi,on olemas nõrgad mehed.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Nurgatagune
huviline

Avatar


Registreerunud 12.09.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 25.10.13 05:32 Tsiteeri


No ma mõtlesin ka, et tõmban mäkuga korralikult üle ja äkki jääb norm.
Aga hetkel ma siin mõtlen, et äkki peaks miskise normaalsema lahenduse leidma, midagi mis oleks nö igavene :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
kuks456
huviline

Avatar


Registreerunud 31.08.12
Asukoht: Harjumaa,Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Tdi

postitati 25.10.13 07:24 Tsiteeri


See teip ongi igavene:D


No smoke , no fun! TDI
Pole olemas purustamatut kivi,on olemas nõrgad mehed.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Nurgatagune
huviline

Avatar


Registreerunud 12.09.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 25.10.13 15:44 Tsiteeri


Nujah, mõtlesin mis ma mõtlesin. Plaanis oli alguses, et needin uue pleki neile peale, aga mägiaivari teip tundus lõpuks kiirem ja loogilisem lahendus..
Vast peab vastu. Radika vahetasin ka ära ja oh seda sooja, nii mõnusat sooja :D
http://img841.imageshack.us/img841/1826/7vls.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Nurgatagune
huviline

Avatar


Registreerunud 12.09.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 10.11.13 18:07 Tsiteeri


Aga näed sa siis, auto polegi veel müüdud ja hoopis sebin kama kokku..
Sain ühe väikese diili kaudu endale siis kevadeks uued veljed alla, pilti pole, aga illosad borbetid on igatahes..
Tagumised 9 tolli ja laia randiga ja esimesed peenema randiga ning 7,5 laiad vist. Ning 16 tolli siis.
Alguses plaanisin, et teen kippe tuiske ja lendavad sinna talvekad peale ja olen eriti uhke oma veljega talvel, aga ei hakka siiski jamama ning talv möödub plekkidel. Värvitooni segasin ka garages kohe kokku vanadest värvi jääkidest.. Kokku läks siis bmw hõbedat, bmw delphin metallic, peugeot 206 hõbedat ja mondeo sinist.. Väga nilbe tuleb :D Teen homme pildid ka..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Nurgatagune
huviline

Avatar


Registreerunud 12.09.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 14.11.13 16:11 Tsiteeri


Aga veljed siis sellised hetkel, tagumine rehv sai mõnusalt overkill peale, päris tore dragsteri välimus jääks.. :D
http://imageshack.us/a/img703/8480/s354.jpg
Küll aga lähevad need veljed siiski edasi turgu, kui just ümber ei mõtle..
Selleks, et tagumisi alla panna, on vaja koopaid laiendama hakata, u 5cm istub koopast väljas.
Esimestele aga oleks vaja jällegi paar cm flantsi, et ok oleks.

Kuna aga autol kolinaid, mölinaid liiga palju, siis tuli isu keldris vedelevad kõlarid sisse susata, teevad häält küll..
Peab võimu ka ühendama nendele, siis veel parem..
http://imageshack.us/a/img6/3253/b92c.jpg
http://imageshack.us/a/img163/4360/tcu9.jpg
Seda freeairi ei hakanud sisse toppima, tollele tuleb miskine kast teha veel ja nagu ikka tuleb see käetoe august panna mütsuma + eraldi võimu vaja tollele..

Hetkel aga ootan juba ligemale nädal ja peale oma juppe. Plaan oli teha tagumised pidurid, laagrid jne uueks, eks näis kunas nüüd siis asjale saab, aga see siis järgmine tegevus..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Audar
huviline



Registreerunud 22.11.12
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80, A4, A6

postitati 14.11.13 16:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Nurgatagune
Kust algab mõistlikuse piir, milline auto on taastatav ja milline mitte. Paar päeva nüüd omaette ja paari sõbraga seda arutanud. Aga jah jopastus siis nii, et pmst tasuta sain endale jällegi ühe audi ja seekord siis sellise mootoriga mida olin nõus isegi võtma. Varem on ka üks 80 b3 olnud, 2.0 ja 83 vms kw ja no ikka väga mööda auto minuarvates. Siinkohal võibolla peakski ausalt ära mainima, et ma pole kunagi audidest suurem asi vaimustuses olnud, kuidagi meh, midaiganes värk minujaoks. Kuigi ütlesin ka, et kui saaks diislina, siis isegi võiks....


Täpselt sama siin! Mulle pole see küna kunagi meeldinud, omanikud ka alati parajad tropid (ärge nüüd seda kohe isiklikult võtke! :D).
Alustades siis sellest, et kogu see istumine ja vaateväli on eriti nõme - lollakas kandiline kapott vaateväljas, nõmeda kujuga armatuur, mis vastu päikest sõites klaasile peegeldub, ebameeldivalt kõrgel asuvad küljeaknad, nagu sügaval künas istuks. Lisaks see mõttetu sedaankere oma pisikese pagasnikuga - ainult oma prse liigutamiseks, teinekord midagi suurt vedada pole võimalik. Veel on diiselversioon võrreldes teiste diislitega väga lärmakas, ehtne traktor! Neljanda ja viienda käigu vahe liiga lühike, suur muutust ei toimugi neljandalt viiendale vahetades. Õlisidur vastikult pika käiguga (trossiga sidur on konkreetrsem ja mõnusam kasutada), ka gaasipedaali käik on teiste diislitega võrreldes meeletult pikk ja uimane. Esituled alla igasugust arvestust, pimedal ajal kehva sõita!
Ärge nüüd seda mahategemist kõik kohe tõsiselt võtke ja närvi selle peale minge! ;)
Üks väga suur pluss siiski on - tegemist on siiski maailmaparima roostekindlusega autoga.
Jõudu tegemistes!


Audi 80 1,9D 50kw http://images.spritmonitor.de/574424.png Audi A4 1,9TDI 81kw http://images.spritmonitor.de/761975.png Audi A6 1,9TDI 81kw http://images.spritmonitor.de/781237.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 44.4% - SQL: 55.6%]