Lehekülgi: 1 2 |
Nurgatagune
huviline
Registreerunud 12.09.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.10.13 17:06
|
|
|
Audi 80 B3 1.6D 40kw - 1988 - Nurgatagune
Kust algab mõistlikuse piir, milline auto on taastatav ja milline mitte. Paar päeva nüüd omaette ja paari sõbraga seda arutanud. Aga jah jopastus siis
nii, et pmst tasuta sain endale jällegi ühe audi ja seekord siis sellise mootoriga mida olin nõus isegi võtma. Varem on ka üks 80 b3 olnud, 2.0 ja 83
vms kw ja no ikka väga mööda auto minuarvates. Siinkohal võibolla peakski ausalt ära mainima, et ma pole kunagi audidest suurem asi vaimustuses olnud,
kuidagi meh, midaiganes värk minujaoks. Kuigi ütlesin ka, et kui saaks diislina, siis isegi võiks. Ringi olen aga saanud liikuda golfiga millel oli
sisuliselt sama mootor ja tuli kohe meelde kui hea sellega tankimas oli käia, seda pidi ikka väga vähe tegema. Ja nüüd paar päeva seda audit
''proovides'' on jällegi kohati vunts 500 peal, sest see kütteseier ei kuku ju
Aga autost endast. Ront on, ikka no jube ront on, täielikult käest ära lastud kuusakoski kandidaat. Nujh, ostis ju ometi selle auto eelmine omanik
kohtutäituri oksjonilt vaid 150.- euri eest. Alustades välimusest. Kuigi mõlke on isegi vähe nagu ja täitsa sirge isend on, siis roostet leidub
igalpool, ukse servad on kõige hullemad, kõrvalistuja uks sh siis kõver ka pealekauba, ei kujuta ettegi mis sellega tehtud on. Ühesõnaga terve auto
värv on luitunud ja kõik detailid tahavad tööd/väljavahetamist. Värv on muidu selline kole kole pinnakas tumesinine, värvima peaks hakkama, siis see
kindlasti muutub.
Veermik on ütleme nii, et isegi mitte täitsa läbi. Tagumised amordid/vedrud on korras ja samuti puksid kannatavad veel kriitikat. Küll on aga
tagumised pidurid, nii jalg kui ka käsipidur otsas. Vajab siis ühesõnaga kõiki detaile uusi tagumiste pidurite osas. Esimene osa aga on aga suurem osa
otsas. Parempoolne amort on tühi ja ülemine padi, no seda enam ei ole. Lisaks on keevitatud amordi ülemine mutter millegipärast kinni? Puksid pole
kõik otsas, aga suuremalt jaolt tuleks siiski välja vahetada, lisaks nii välimised kui sisemised rooliotsad. Esimeste piduritega oli nali selline, et
vasak oli hea(ainuke pidur), aga vasak ei võtnud üldse. Esialgselt arvasin, et support kinni vms, tänane avastus oli aga vägagi meeliületav. Kui sai
ülesse tõstetud ja ratast ringi aetud avastasin, et ratas küll käib ringi, aga ketas ratta taga mitte. Ketas siis keskelt ilusti lahti mädanenud. Mis
seal siis ikka esimene väljaminek ja 28.- uued kettad. Hea teema selle juures muidugi see, et klostid on pmst tutikad?!?!
Ühtlasi siis kui ülesse sai tõstetud, ajasin 5 käiguga ratta ringi ning tegin koleda avastuse. Mitu päeva nüüd mõtlen, et misasi see nii jubedalt
kahiseb, suisa sellist rämedat metalli hõõrumis heli teeb ja kostis nagu tagant. Vale, eest tuleb ja seda siis diffrist. Kast on alt väga väga õline
ning no mis seal ikka muud, kast on kuiv järelikult ja differ on see mis seda rämedat metalli hõõrdumise heli teeb. Sellega seoses (otsin uut
käigukasti). Pole päris kindel kas seda annab korda ja lekkevabaks teha ja parem oleks kui on olemas teine kast, kuna liikuda on vaja pidevalt.
Mootor nagu käib, täitsa ühtlaselt ja käima läheb ka suht poolest pöördest nagu öeldakse. Paar probleemi siiski on ka selles valdkonnas. Termostaat
tahab vahetamist, filtrid ja õli on ajastust mil ma ise vist sündisin. Ja ma loodan, tõsiselt loodan, et seda järgmist tekitab umbes filter, vana ja
määrdevõime kaotanud õli jne. Nimelt siis kui 90 kraadini ära läheb, hakkab tühikäigul õlituld viskama ja vahepeal suisa hakkab inisema, varbaotsaga
gaasi ja jääb vait. Järelikult siis õlisurve teema ja eks näis mis see täpsemalt olema saab. Samuti tahab mõne tihendi jne vahetust ja no siis kõik
muu, rihmad jne lähevad ka vahetusse kindlasti. Otsin ka uut mootorit samas, tahaks vaikselt ühe uue mootori kokku laduda, mis siis hiljem vahele
tõsta.
Esimese asjana sai autosse oma kullakallis usb jvc tõstetud, et igasugu undamist ja jama vähem kuulda oleks
Ees on juba kõlarid vahetatud 2 ribaliste vastu, mis teevad päris ok heli ja tagumised toimivad ka täitsa ok'lt.
Rääkides sisust, siis see on ka kole. Sinine sisu, öäk. Ok istmed on
pruunikad vms ja täitsa terved, aga armatuur on sinine, vaip on sinine, uksepolstrid sinised jne. Musta sisu on vaja, mingi hetk tuleb see ka ette
võtta.
Pisemaid ikaldusi jagub ka küll ja küll sellel. Üks päiksesirm on küljest ja selle juures asuv tihend. Üks tagumine uks ei käi lahti ei seest, ei
väljast. Terve keskkonsool on lahti ja käigukangi aluse plastiku tillernipsud(jah jah naljakas sõna) on ära murtud ja ei istu ta seal enam. Mootori ja
kk padjad on läbi, väristab mõnuga tühikäigul. Tagumise akna rulool pole ühte kinnitust laes ja sisse ka ei tõmba. Lisapiduri tuli tillerdab niisama
aknalaual. Pisivigu on 100+ ja tegelikuses ei viitsigi kõike ülesse kirjutada.
Plaan oleks ta siiki korda teha, kas on mõistlik või mitte, a seda ma küll ei tea Igatahes lootus on, et ühelpäeval saaks kulgeda paraja retrokaga ja seda väga ökolt, sest no c'mon isegi mõned uued autod pole
võimelised mingi 5 sajale sõitma ja arvestades palju need tänapäeva ökod maksavad ja kui ebamugavad nad samas on, leian et vb on see audi isegi
mõistlik. Kirjutaks rohkem, aga ei viitsigi nagu, küll ajapikku seda kirjutamist tuleb omajagu.
Pilte mul hetkel pole, noh õigemini on. Aga ei saa kaamerast kätte, homme lähen toon kaabli ära.
|
|
|
Maaryo
huviline
Registreerunud 15.11.09
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 1.8 TQ 20v, b8 tq
|
postitati 15.10.13 17:25
|
|
|
No Kala,vaatame millega siis nüüd hakkama saad
Oleks võinud e30-nd edasi ehitada,to oleks palju mahedam pill tulnud kui see b3 kärakas.
Aga edu,eks näeme,mis sellest saab.
|
|
|
Nurgatagune
huviline
Registreerunud 12.09.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.10.13 18:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Maaryo
No Kala,vaatame millega siis nüüd hakkama saad
Oleks võinud e30-nd edasi ehitada,to oleks palju mahedam pill tulnud kui see b3 kärakas.
Aga edu,eks näeme,mis sellest saab. |
Esimese kahe sõna peale küsiks kolme tähega. w t ja f
Mõni tuttav?
|
|
|
Nurgatagune
huviline
Registreerunud 12.09.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.10.13 16:51
|
|
|
Ühesõnaga sry, aga vot pilte veel ei saa kahjuks, ulmelt kiire on koguaeg..
Siiski on tekkinud paar võhikliku küsimust. Kas b3 ja b4 sisud on 1:1? Sh siis kõik polstrid ja asjad..?
Milliste mootorite otsast kasti võib vaadata? Ehk siis milliste mootorite omad selle 1.6d otsa istuvad?
Ja ühesõnaga kui palju detaile istub b4 kerelt b3 külge, kuna varuosi pakutakse just soodsamalt b4 näol mulle.?
|
|
|
kuks456
huviline
Registreerunud 31.08.12
Asukoht: Harjumaa,Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Tdi
|
postitati 20.10.13 22:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Nurgatagune
Ühesõnaga sry, aga vot pilte veel ei saa kahjuks, ulmelt kiire on koguaeg..
Siiski on tekkinud paar võhikliku küsimust. Kas b3 ja b4 sisud on 1:1? Sh siis kõik polstrid ja asjad..?
Milliste mootorite otsast kasti võib vaadata? Ehk siis milliste mootorite omad selle 1.6d otsa istuvad?
Ja ühesõnaga kui palju detaile istub b4 kerelt b3 külge, kuna varuosi pakutakse just soodsamalt b4 näol mulle.? |
Osad asjad on , osad mitte, mul on sees näiteks b4-ja esiistmed, ja b4-ja taga tuled, armatuur peaks olema b4-al laiem kui b3-mel, polstrite kohapealt
ei oska öelda , välimus on küll sama...aga kas sobivus ka sama seda ei tea.
No smoke , no fun! TDI
Pole olemas purustamatut kivi,on olemas nõrgad mehed.
|
|
|
|
kulufield
huviline
Registreerunud 30.04.06
Asukoht: Klooga/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A3 1998a 1,8 , Toyota avensis 2007
|
postitati 21.10.13 05:29
|
|
|
B4 armatuur täpselt sama, mis B3. Viimase otsa B4 vist on vähe teisem, aga seal kui panna samad polstrid, siis peaks ka sobima. Mina oma B3-e
istutaisn ilusti heleda B4-ja sisu. Ainuke probleem tekib tagumise istme juures, need ei sobi omavahel. Muu kõik sama.
Muide Pärnus on mul täitsa alles, suht korralik must B3 sisu- armatuur, uksepolstrid, mustad istmed. Plaan on see millalgi müüki panna.
Ja B3-le sobivad tagumisteks suunatuledeks ainult B4 universaali tuled.
|
|
|
|
Nurgatagune
huviline
Registreerunud 12.09.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.10.13 17:59
|
|
|
Ok tiba targem nüüd juba. Unistus oleks sellele puit liistudega sisu saada tglt, aga eks näis.. Sobivuse kohta veel niipalju, et kas stanged on ka
mõlemil samad?
Igatahes, kuna ilma piltideta teema on pointless ja keegi ju reaalselt ilma nendeta aru ei saa mis ja kus, siis lisaks need mõned tehtud..
Ühesõnaga kui niimoodi täiesti lampi hoovi peale vaadata, ei tundugi kõige kollim käru olevat(noh muidugi kellele ema ja kellele tütar jne jne)
Terve auto on mingi väga imeliku värviga värvitud, praguneb ja kemikaale ei kannata vist ühtegi, kapott iseenesest tundub sirge ja taastatav
Kõrvalistuja poolne esitiib on otsas, suure mõraneva pahtlikihi all, tuleb välja vahetada
Tegelikuses muidugi peab välja vahetama mõlemad esitiivad, kuna liiste pole ja jubedalt mädanevad
See vb tglt isegi taastatav
Uste alumised ääred roostetavad kõik kergelt ning on vaja uusi plekke, aga kõrvalistuja uks on lisaks sellele veel jube kõver ka ja taastamist ei
vääri.
Päris viisakad ja suht ok boonus
Kolesinine salong siis. Esimese asjana sisse makk, et kohinaid ja kolinaid vähem kuuleks ja gps kiiruse jaoks kuna spido ei tööta
Salong tahab uusi/vanu asju hädasti.
Roostes kõlari kate
Ohoh
Ja vaip tahab väljavahetamist päris kindlasti, seda jura puhastama küll ei hakka ja polekski mõtet
Mahlapress..
Rooste...
Kino..
Aga klotsi veel oli nii et läksid vaid uued kettad, selline hädafix oli rohkem..
Edasi tuleb nüüd mõned vidinad enne talve kohe vahetada. kõige suurem mure on salongi radikaga, kinni on kuramus. Ei tea kui raske toda vahetada on.?
|
|
|
LastResort
huviline
Registreerunud 27.08.10
Asukoht: Jõhvi/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 "00.a 1.9l 85kw Quattro
|
postitati 21.10.13 18:15
|
|
|
Salongi radiaatori vahetusest natuke juttu. tegemist küll B4-ga, kuid protseduur on sama :
Link
Debiilsus ei tule maha sooja vee ja seebiga.
|
|
|
|
saidless
huviline
Registreerunud 21.12.11
Asukoht: viljandi---hendrikumõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a4 2,5tdi V6 110kw 1999a. Audi a4 1,9 74kw 2004a
|
postitati 21.10.13 18:28
|
|
|
Natuke õnnetu näeb see auto välja, kuid kui tahtmist ja aega on, siis võid saada omale täitsa viisaka ja sileda masina.
Jõudu ja paksu rahakotti.
Viga on jagajas, jagajast on saanud segaja.
|
|
|
|
Nurgatagune
huviline
Registreerunud 12.09.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.10.13 18:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: saidless
Natuke õnnetu näeb see auto välja, kuid kui tahtmist ja aega on, siis võid saada omale täitsa viisaka ja sileda masina.
Jõudu ja paksu rahakotti. |
Kusjuures. See võlubki, paksu rahakotti polegi vaja, piisab sellest kui on selline noh enamvähem on ja ei ole ka varjant
|
|
|
kuks456
huviline
Registreerunud 31.08.12
Asukoht: Harjumaa,Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Tdi
|
postitati 21.10.13 19:03
|
|
|
Rahaline kulu polegi väga suur, suur on hoopis ajaline kulu,mida piltide järgi siia auto kallale ikka läheb, igatahes jõudu ja jaksu
No smoke , no fun! TDI
Pole olemas purustamatut kivi,on olemas nõrgad mehed.
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 21.10.13 20:18
|
|
|
Ma vöin olla loll jne, kuid milleks b3-st b4 klopsida, tee ikka originaal b3, vaheta vajaminevad pudinad jms. B4-si vuramas igas konditsioonis, kuid
järele vaatama panevat b3 80-t näeb üha harvem, vb ma ei oskagi enam neid tähele panna.
Igaljuhul jaksu.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Nurgatagune
huviline
Registreerunud 12.09.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.10.13 07:03
|
|
|
Veidike valesti oled aru saanud jah.
Mulle meeldib ka b3 törts rohkem ja ei ürita ma temast b4'ja teha.
Sisse sooviks vaid vähe kobedamat armatuuri, matti, polstreid ja istmeid.
Välimuselt tahaks vähe kobedamaid stangesid. Ei meeldi mulle eriti selline välimus, et alt on nagu lõug ära lõigatud.
Big no no for me, aga 80 nina näeb umbes täpselt selline välja :
http://spaceghetto.org/images/p759031130.jpg
Pigem sooviks midagi sellist:
Ok vb mitte nii julma, aga paremat ei leidnud.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 22.10.13 07:17
|
|
|
Selline viimase pildi stange eeldab ka ülejäänud masina väärilist ümberehitust, neid "sahaga" poolikuid teostusi on mitmeid, ole selles osas
ettevaatlik, et asi pornoks ei läheks, detail võib üksikuna kena tunduda, aga auto külge disainilt ei sobi mitte kuidagi. Sinna b3 külge on mitmeid
"lõuaga" stangesid poogitud, üks kena oli (vist nüüd enam ei ole selle auto küljes?) kasutaja "jk." b3 küljes, tal oli üldse väga kena ja
maitsekas b3, võtta sellest nitti Aga see muidugi ju kõik minu arvamus, eks
omanik teeb ikka seda, mis talle meeldib
EDIT: Link ka siis tema teemale: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=45832&page=1
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
Nurgatagune
huviline
Registreerunud 12.09.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.10.13 17:29
|
|
|
Kasutaja JK teema oligi inspiratsiooniks, et võiks ju selle rümaka ka ilusaks teha.
Heameelega kruviks kõik tema jupid enda auto külge
|
|
|
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S6 2.2T & A8 4.2
|
postitati 22.10.13 17:34
|
|
|
Need jupid on juba ära kruvitud ja tooriku saamiseks pead sa esmalt pärs palju vaeva nägema. Lihtsam on sul tuua sama raha eest, mis ehitusele kulub,
hea toorik ning siis edasi ehitada.
Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
|
|
|
|
PEETRIPOEG
huviline
Registreerunud 20.02.12
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6 C4 2.2T, Q7 2011 176kW
|
postitati 22.10.13 17:55
|
|
|
Loodame, et saab asja. Palju edu!
|
|
|
Nurgatagune
huviline
Registreerunud 12.09.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.10.13 19:18
|
|
|
Niisiis. Sain täna radika kätte, nissensi toode ja 20.- mulle. Kui päevakiire oli mööda läinud, hakkasin lahti asja kakkuma. 3h läks kokku taskulambi
valgusel, aga sain ahju kätte.. Siis aga selgus tõsiasi, et radikal pole väga vigagi, käiks küll veel. Viga peitub hoopis siin:
Nimelt on siis nendel klappidel see porolon kate vms maha tulnud. Ei suuna ta niimoodi seda õhku ju enam läbi radika, vaid löristab külma otse
salongi. Lisaks on ka teine klapp sama läbi omadega. Uut otsima ei hakka ja teen permanent fix'i homme, panen need augud jäädavat kinni nendel
klappidel.
Peale seda uus radikas ka ahju ja peaks päris bueno saama pikemaks ajaks. Lahti oleks pidanud võtma niikuinii, puulehti jms jama oli sees ikka jube
jube palju, nüüd saab puhta teema..
A ja lisaks sai täna dokud korda aetud, nüüd kohe julgem remontida..
|
|
|
kuks456
huviline
Registreerunud 31.08.12
Asukoht: Harjumaa,Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Tdi
|
postitati 24.10.13 22:48
|
|
|
Mul see sama sooja/külma klapp halli teibiga üle tõmmatud
No smoke , no fun! TDI
Pole olemas purustamatut kivi,on olemas nõrgad mehed.
|
|
|
|
Nurgatagune
huviline
Registreerunud 12.09.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.10.13 05:32
|
|
|
No ma mõtlesin ka, et tõmban mäkuga korralikult üle ja äkki jääb norm.
Aga hetkel ma siin mõtlen, et äkki peaks miskise normaalsema lahenduse leidma, midagi mis oleks nö igavene
|
|
|
kuks456
huviline
Registreerunud 31.08.12
Asukoht: Harjumaa,Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Tdi
|
postitati 25.10.13 07:24
|
|
|
See teip ongi igavene
No smoke , no fun! TDI
Pole olemas purustamatut kivi,on olemas nõrgad mehed.
|
|
|
|
Nurgatagune
huviline
Registreerunud 12.09.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.10.13 15:44
|
|
|
Nujah, mõtlesin mis ma mõtlesin. Plaanis oli alguses, et needin uue pleki neile peale, aga mägiaivari teip tundus lõpuks kiirem ja loogilisem
lahendus..
Vast peab vastu. Radika vahetasin ka ära ja oh seda sooja, nii mõnusat sooja
|
|
|
Nurgatagune
huviline
Registreerunud 12.09.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.11.13 18:07
|
|
|
Aga näed sa siis, auto polegi veel müüdud ja hoopis sebin kama kokku..
Sain ühe väikese diili kaudu endale siis kevadeks uued veljed alla, pilti pole, aga illosad borbetid on igatahes..
Tagumised 9 tolli ja laia randiga ja esimesed peenema randiga ning 7,5 laiad vist. Ning 16 tolli siis.
Alguses plaanisin, et teen kippe tuiske ja lendavad sinna talvekad peale ja olen eriti uhke oma veljega talvel, aga ei hakka siiski jamama ning talv
möödub plekkidel. Värvitooni segasin ka garages kohe kokku vanadest värvi jääkidest.. Kokku läks siis bmw hõbedat, bmw delphin metallic, peugeot 206
hõbedat ja mondeo sinist.. Väga nilbe tuleb Teen homme pildid ka..
|
|
|
Nurgatagune
huviline
Registreerunud 12.09.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.11.13 16:11
|
|
|
Aga veljed siis sellised hetkel, tagumine rehv sai mõnusalt overkill peale, päris tore dragsteri välimus jääks..
Küll aga lähevad need veljed siiski edasi turgu, kui just ümber ei mõtle..
Selleks, et tagumisi alla panna, on vaja koopaid laiendama hakata, u 5cm istub koopast väljas.
Esimestele aga oleks vaja jällegi paar cm flantsi, et ok oleks.
Kuna aga autol kolinaid, mölinaid liiga palju, siis tuli isu keldris vedelevad kõlarid sisse susata, teevad häält küll..
Peab võimu ka ühendama nendele, siis veel parem..
Seda freeairi ei hakanud sisse toppima, tollele tuleb miskine kast teha veel ja nagu ikka tuleb see käetoe august panna mütsuma + eraldi võimu vaja
tollele..
Hetkel aga ootan juba ligemale nädal ja peale oma juppe. Plaan oli teha tagumised pidurid, laagrid jne uueks, eks näis kunas nüüd siis asjale saab,
aga see siis järgmine tegevus..
|
|
|
Audar
huviline
Registreerunud 22.11.12
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80, A4, A6
|
postitati 14.11.13 16:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Nurgatagune
Kust algab mõistlikuse piir, milline auto on taastatav ja milline mitte. Paar päeva nüüd omaette ja paari sõbraga seda arutanud. Aga jah jopastus siis
nii, et pmst tasuta sain endale jällegi ühe audi ja seekord siis sellise mootoriga mida olin nõus isegi võtma. Varem on ka üks 80 b3 olnud, 2.0 ja 83
vms kw ja no ikka väga mööda auto minuarvates. Siinkohal võibolla peakski ausalt ära mainima, et ma pole kunagi audidest suurem asi vaimustuses olnud,
kuidagi meh, midaiganes värk minujaoks. Kuigi ütlesin ka, et kui saaks diislina, siis isegi võiks.... |
Täpselt sama siin! Mulle pole see küna kunagi meeldinud, omanikud ka alati parajad tropid (ärge nüüd seda kohe isiklikult võtke! ).
Alustades siis sellest, et kogu see istumine ja vaateväli on eriti nõme - lollakas kandiline kapott vaateväljas, nõmeda kujuga armatuur, mis vastu
päikest sõites klaasile peegeldub, ebameeldivalt kõrgel asuvad küljeaknad, nagu sügaval künas istuks. Lisaks see mõttetu sedaankere oma pisikese
pagasnikuga - ainult oma prse liigutamiseks, teinekord midagi suurt vedada pole võimalik. Veel on diiselversioon võrreldes teiste diislitega väga
lärmakas, ehtne traktor! Neljanda ja viienda käigu vahe liiga lühike, suur muutust ei toimugi neljandalt viiendale vahetades. Õlisidur vastikult pika
käiguga (trossiga sidur on konkreetrsem ja mõnusam kasutada), ka gaasipedaali käik on teiste diislitega võrreldes meeletult pikk ja uimane. Esituled
alla igasugust arvestust, pimedal ajal kehva sõita!
Ärge nüüd seda mahategemist kõik kohe tõsiselt võtke ja närvi selle peale minge!
Üks väga suur pluss siiski on - tegemist on siiski maailmaparima roostekindlusega autoga.
Jõudu tegemistes!
Audi 80 1,9D 50kw Audi A4 1,9TDI 81kw Audi A6 1,9TDI 81kw
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |
|