roy
huviline
Registreerunud 02.09.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.10.13 15:20
|
|
|
Korrosiooni tõrje
Audi b4 tsingitud kere. Poolraam ja piduritorud roostes. Tahan teha rooste tõrjet, pakutakse Adinol karbiõliga. Mida arvata sellest õlist. Ukse olen
lahti võtnud kõik värvi all. Kas tuleks lasta üleni tõrjet teha või ainult alt? Mujal pole mingit märki roostetamisest ja karpide sisse ma ei näe aga
need peaks ka olema seest tsingitud.
|
|
|
OnuJack
huviline
Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a
|
postitati 04.10.13 15:38
|
|
|
Lahtine rooste tuleks kindlasti eemaldada selleks, et parema tulemuse saaks.
Mul ei tule kohe selle toote nimi meelde, mida ise kasutan. See on orgaaniline ja tekitab sellise kihi, mis võib olla kuni 6 kuud ilma värvimata.
Loodussõbralik ja ei ole mingi kange keemia kokteil.
Kui sul on lähem huvi selle vastu, siis võin keldrisse joosta ja nime otsida sulle. Autoeksperdist vist ostsin selle. Pintsliga kantakse peale ja peab
24h kuivama - võib ka mitu kihti panna. Saksa toodang.
A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together...
|
|
|
|
OnuJack
huviline
Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a
|
postitati 04.10.13 15:47
|
|
|
Kirjelduste järgi tundub, et buvanol on samaväärne asi.
Järgnev on neti otsingu tulemusena leitud bmw klubi foorumist:
"Kõige parem ja samas ka odavaim roostemuundur, ehk buvanool on lätlaste toode, Antirust on nimi ja tarnitakse seda 0,5 liitrises pruunist klaasist
pudelis. Müüvad seda Ehituse ABC ja Espak. See aine on tehtud vee-baasil, seega pinnad saab puhastada peale protsessi kraaniveega... niiske, mitte
märja kaltsuga."
A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together...
|
|
|
|
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.10.13 16:06
|
|
|
Puhtalt roostemuundur nüüd küll rooste vastu ei aita eriti veel kui lasta seista 6 kuud ilma värvita. On olemas roostemuundur koos krundiga http://www.veetehnika.ee/products/detail_product.php?id=304777 mis tekitab kaitsva kihipeale. Ise kasutan traatketast edasi läti
roostemuundurit, uuesti traaadiga puhtaks edasi krunt ning lõpuks värv ja masitks.
|
|
|
OnuJack
huviline
Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a
|
postitati 04.10.13 16:38
|
|
|
Loomulikult ei ole need roostemuundurid värvi eest - See oli lihtsalt märge. Läti toodangu all pead silmas seda Buvanol aka Antirust?
Tsitaat: | Algselt postitas: Peetrus
Puhtalt roostemuundur nüüd küll rooste vastu ei aita eriti veel kui lasta seista 6 kuud ilma värvita. On olemas roostemuundur koos krundiga http://www.veetehnika.ee/products/detail_product.php?id=304777 mis tekitab kaitsva kihipeale. Ise kasutan traatketast edasi läti
roostemuundurit, uuesti traaadiga puhtaks edasi krunt ning lõpuks värv ja masitks. |
A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together...
|
|
|
|
melnits
huviline
Registreerunud 19.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Quattro 3.0 (162 kw) sedaan 2002.a
|
postitati 04.10.13 16:51
|
|
|
Tere!
Oleks omal ka huvi rooste peatamise vastu, et mida oleks kõige parem c5 uste sisse lasta? Nimelt nagu ikka need uste alumised ääred kipuvad roostetama
sealt liistu juurest ja seega kipub see rooste ka uste sisse, et mida soovitate?
Tänud!
Erki
|
|
|
andko
huviline
Registreerunud 03.12.05
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 2,0TDI 07
|
postitati 04.10.13 18:49
|
|
|
Veel üks võimalus www.krown.ee
|
|
|
roy
huviline
Registreerunud 02.09.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.10.13 08:44
|
|
|
Ma küll roostet kraapima ei hakka, minu arvates on rooste hävitamine suurel pinnal mõtetu. Lihtsalt sobiva õliga üle ja rooste imeb õli enda sisse ja
ongi tõrje. Jumal hoidku igasuguste mastiksite eest. Küsimus oli kuidas B4 karbid vastu peavad, ukse olen lahti võtnud see seest nagu uus. Mõtlen
lasta torud ja poolraam õliga üle. Liigset mäkerdamist ma õliga ei sooviks. Põhja all on tehase mastiks ilusti kinni.
|
|
|
roy
huviline
Registreerunud 02.09.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.10.13 06:49
|
|
|
Keegi esitas mulle kirja teel küsimuse. Ise olen arvutil koba ja ei oska isegi kirjale vastata. Mina ise ei tee mingit korrosiooni tõrjet. Tahan lasta
teha ja selleks pidi kasutatama Adinol karbi õli. Sain teada see õli kuivab ja muutub elastseks kihiks, siis arvan ma ei soovigi pollraami, põhja ja
piduri torusid sellega teha. Uurin kuidas see õli on, mastiksit auto alla ei soovi.
|
|
|
RainerAK
huviline
Registreerunud 20.04.13
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.8 Quattro, A4 1.8T Quattro
|
postitati 09.10.13 08:47
|
|
|
Miks mastiks ei sobi? Ise plaanisin just nii teha, et kraabin rooste veidi maha, siis Hammerite roostemuundur peale, siis kruntvärv ja tolle peale
mastiks, et värv kahjustada ei saaks. Aga ma ei tea korrosioonitõrjest suurt midagi.
|
|
|
laur4
huviline
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A90Q, P944, UAZ469
|
postitati 09.10.13 13:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: RainerAK
Miks mastiks ei sobi? Ise plaanisin just nii teha, et kraabin rooste veidi maha, siis Hammerite roostemuundur peale, siis kruntvärv
ja tolle peale mastiks, et värv kahjustada ei saaks. Aga ma ei tea korrosioonitõrjest suurt midagi. |
Sel juhul tekitad edasiroostetamiseks ideaalsed tingimused. See Hammerite (või ükskõik mis muu) roostesurm ei kaota lõplikult roostet, need
aeglustavad protsessi. Mastiksi all mädaneb plekk niimoodi edasi ja mingi hetk on alles ainult mastiks. Sellise asja eeldus on täielikult roostevaba
pind (kas selline, kus veel roostetama pole hakanud või mahakäiatud rooste alt väljatulev haljas plekk).
|
|
|
RainerAK
huviline
Registreerunud 20.04.13
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.8 Quattro, A4 1.8T Quattro
|
postitati 09.10.13 13:33
|
|
|
Roostet jääb kindlasti veidi alla, aga kui krundi ja mastiksi abil saab sinna niiskuskindel kiht peale, siis ei tohiks ju edasi roostetada?
|
|
|
roy
huviline
Registreerunud 02.09.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.10.13 14:34
|
|
|
Mastiksid ei soovitata. Üksasi on tehase poolt pandud mastiks teine asi on isetegevuslik mäkerdamine. Miks ma hakkasin selle rooste tõrjega pihta?
Ülevaatusel öeldi, et piduri torud, poolraam ja midagi veel alt roostes. Küsisin millega? Öeldi ükskõik mis õliga peamine, et mitte mastiksiga. Kuna
ukse võtsin suvel lahti kuskil roostet pole nagu uus, ei usu, et ka karbid on roostes. Südame tegi täis see töömees kes tegeleb rooste tõrjega. Tema
jutt käis palju tööd võtan uksed lahti ja karbid. Ütlesin tahan ainult alt, mis see maksma läheb ütles kohe sama summa kui kogu auto tegemine. Mis
jutt... vaja ettevalmistusi teha. Mis ettevalmistusi, edasi oli mökk, mökk. Ütlesin tahan torud, poolraami ja muu mis all on. Küsis mis torud? Kõik,
selle vennaga. Lasksin auto üles tõsta vaatasime alla, tehase mastiks ilusti alles, eelpool nimetatud kohad roostes. Ostsin kaks Adinoli vurtsu mis
kumbgi sisaldas 500ml. Karbi tõrje rooste eemaldamine ja isegi poltide lahtisaamisel kasutatav, jätab õhukese kirme kuivana peale. Kange kraam.
Töömees lasi ilusti torud üle ja kõik roostes kohad. Ise enne katsetasin ühte kohta kus oli kaks rooste plekki, kunagisest kokkupuutest millekagi.
Toimis nagu kirjas. Pudel maksis kuskil 5-6 euro vahel. Pärast talve kontrollin kuidas tulemus.
|
|
|