Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  8
Autor:
Pealkiri: 3.2FSI, 3.0TFSI vs 3.0TDI (Vastuseid: 177 | Vaatamisi: 36662)
q_max
huviline

Avatar


Registreerunud 11.05.13
Asukoht: Pealinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 3.0TDIq '04

postitati 03.10.13 21:14 Tsiteeri
3.2FSI, 3.0TFSI vs 3.0TDI



Tervist,

Seisan praegu dilemma ees - missuguse mootoriga A6 quattrot endale soetada. Võimsuselt tunduvad autod samad, kütusekulu on aga erinev, eelis diiselmootoril. Samas huvitab mind kas selle kütusekulu vahe maksan ma kinni hiljem diiselmootori hooldusega? Enamus sõitudest on nädalavahetusel maanteel ja nädala sees enamasti 10-15min sõidud öösel, vahel pikemad päeval. Diisel pealegi praegu isegi kallim kui 95.
Palun avaldage oma arvamust koos seletusega ja aidake mu valida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 04.10.13 03:25 Tsiteeri


Loe vastavaid teemasi ja peaksid saama oma selgusetusele olukorrale veidikenegi valgust.
Söltub ka, mis olukorras ja varustustasemetega isendid kaalukausil on.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jantz73
huviline

Avatar


Registreerunud 04.01.09
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: Q 7; A6 C7 Q

postitati 04.10.13 04:56 Tsiteeri


Tere.
Kuna endal on mõlemad varjandid olemas ja pidevas liikumises, siis võin öelda, et olulist vahet kulude koha pealt ei ole! Sellise sõidu juures just nagu sinul paistab olevat. Bensiini vabalthingav on aga oluliselt äkilisema ja teravama liikumisega kui diisel! Lühikestel linna sõitudel on kindlasti bensiini mootor kasulikum kui diisel, pikematel maantee sõitudel jälle vastupidi! Valides kindlasti arvesta lisavarustust sest liikub väga planke isendeid! Parimat.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaakk
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw 525i -2007, sedaan

postitati 04.10.13 05:10 Tsiteeri


Mina just sel põhjusel omale vabalthingava bensiinimootoriga isendi soetasingi, sest minu jaoks olid alljärgnevad "probleemid"
* Põhiliselt sõidan tööle-koju 10min. - diisel ei lähe elusees soojaks selle ajaga
* Webastot kasutada ei saa, sest 10 minutit webastot = 10 minutit sõitu (mitte mootori töötamist) aga 10 minutit webastot ei anna mitte midagi reaalsuses - jah webastole eraldi aku jne lahendaks mingiks ajaks probleemi aga investeeringu maht ei tasu ära.
* Kuna sõidan tööpäeviti nii lühikesi otsi ja nädalavahetusel linnast välja 30-150km siis diisli ökonoomsusest poleks mulle mingit kasu, antud 3.0 bensiinimootor võtab maanteel 90-ga sõites ka 7l/100-le. Pole väga vahet kas osta kuu jooksul 1,5 paaki bensiini või 1 paak diislit.
* lühikesi otsi trampides päevast-päeva hakkaks varsti EGR-i ja DPF-i mured kollitama- pole minu jaoks
* mulle meeldib lihtne ( ok topelt vanos võibolla välja arvatud) vabalthingav mootor rohkem, eelmine turbo bensiin läbi elatud ja enam ei meeldinud.


Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga põlistallinlased audisid ei osta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
q_max
huviline

Avatar


Registreerunud 11.05.13
Asukoht: Pealinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 3.0TDIq '04

postitati 04.10.13 05:51 Tsiteeri


Nojah, kindlasti see oleneb missuguses olukorras ma omale auto soetan, aga oletades, et autol on kõik korras, väga peensusteni ei ole ju mõtet laskuda.
Auto soetaks ma automaatkäigukastiga ja varustusega, mis oleks üle keskmise (sh webasto oleks pluss, aga seda otseselt ei jahi).

Tsitaat:
Algselt postitas: jantz73
Tere.
Kuna endal on mõlemad varjandid olemas ja pidevas liikumises, siis võin öelda, et olulist vahet kulude koha pealt ei ole! Sellise sõidu juures just nagu sinul paistab olevat. Bensiini vabalthingav on aga oluliselt äkilisema ja teravama liikumisega kui diisel! Lühikestel linna sõitudel on kindlasti bensiini mootor kasulikum kui diisel, pikematel maantee sõitudel jälle vastupidi! Valides kindlasti arvesta lisavarustust sest liikub väga planke isendeid! Parimat.


Kuidas võrdled iga aastaseid kulusid (õlivahetused, filtrid jmt)? Ja missugusel autol sul suuremad remondikulud on olnud?

Aitäh, nendele kes siiani vastanud on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KuldarA
huviline



Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 04.10.13 06:15 Tsiteeri


Mis Sul muidu hinnaklass on kui saladus pole?

Õlivahetuse ja nö tavahoolduse peal hinnavahet pole, kuna sama suured mootorid.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jantz73
huviline

Avatar


Registreerunud 04.01.09
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: Q 7; A6 C7 Q

postitati 04.10.13 06:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: q_max
Nojah, kindlasti see oleneb missuguses olukorras ma omale auto soetan, aga oletades, et autol on kõik korras, väga peensusteni ei ole ju mõtet laskuda.
Auto soetaks ma automaatkäigukastiga ja varustusega, mis oleks üle keskmise (sh webasto oleks pluss, aga seda otseselt ei jahi).

Tsitaat:
Algselt postitas: jantz73
Tere.
Kuna endal on mõlemad varjandid olemas ja pidevas liikumises, siis võin öelda, et olulist vahet kulude koha pealt ei ole! Sellise sõidu juures just nagu sinul paistab olevat. Bensiini vabalthingav on aga oluliselt äkilisema ja teravama liikumisega kui diisel! Lühikestel linna sõitudel on kindlasti bensiini mootor kasulikum kui diisel, pikematel maantee sõitudel jälle vastupidi! Valides kindlasti arvesta lisavarustust sest liikub väga planke isendeid! Parimat.


Kuidas võrdled iga aastaseid kulusid (õlivahetused, filtrid jmt)? Ja missugusel autol sul suuremad remondikulud on olnud?

Aitäh, nendele kes siiani vastanud on.



Kuna need autod korralikult hooldades ja normaalselt hoides eriti ei lagune siis põhimõtteliselt ongi kulud olnud vaid hoolduse omad, õli läheb neile sama palju ja filtrid ka suht samas hinnas siis olulist vahet pole! Diislil on ehk kütusekulu väiksem aga kui seal miskit peaks minema DPF.-is siis on kulud suured. Samuti on 3.2fsi puhul kettide vahetuse kulu suur! Kuna mul on bensiinikas tunduvalt vanem siis temal olen korra vahetanud esisilla kondid ning pidurikettad koos klotsidega, see on ka kõik! Suht pommikindlad isendid!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
igozavr
huviline

Avatar


Registreerunud 17.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A7

postitati 04.10.13 06:40 Tsiteeri


Ma läksin üle 3.0 TDIst 4.2 FSI peale. Meeldib palju rohkem aga muidugi kütusekulu vahe on sees. Diislil aga kõik need turbod, kollektorid jne. Iga asi on min 500 eurone väljaminek. Kettide probleem on sama ka 3.0 TDIga. Ja kui üks kord on korda tehtud, siis ilmselt järgmised 100-150t km on muretud. Mina soovitan bensukat. Aga muidugi peamine, et varustus ja seisukord oleksid head.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Leopold661
huviline



Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal


postitati 04.10.13 06:42 Tsiteeri


Vaatasin spritmonitorist diisli ja bensiini üldiseid keskmisi: 9.39 vs 13.08 seda siis diisli kasuks. Mootorid alates 160 kw.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
igozavr
huviline

Avatar


Registreerunud 17.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A7

postitati 04.10.13 06:44 Tsiteeri


Mul oli 3.0 TDIga 165kw lühikesed linnasõidud 11-13l/100km


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Leopold661
huviline



Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal


postitati 04.10.13 06:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: igozavr
Mul oli 3.0 TDIga 165kw lühikesed linnasõidud 11-13l/100km

Olen nõus aga arvan,et see 3,2 näiteks võtab samas olukorras 15 ja rohkem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
jantz73
huviline

Avatar


Registreerunud 04.01.09
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: Q 7; A6 C7 Q

postitati 04.10.13 06:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Leopold661
Tsitaat:
Algselt postitas: igozavr
Mul oli 3.0 TDIga 165kw lühikesed linnasõidud 11-13l/100km

Olen nõus aga arvan,et see 3,2 näiteks võtab samas olukorras 15 ja rohkem.


Kütuse kulu koha pealt oleneb kõik ikkagi väga palju sellest kuidas seda parempoolset pedaali sõkkuda. Olen saanud diislil 176kw. selle kulu üle 15l/100km. ja samas on jäänud bensukal 188kw. kulu alla 8l/100km. mõlemad quattrod. Muidugi sõidustiil oli kardinaalselt erinev!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaakk
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw 525i -2007, sedaan

postitati 04.10.13 07:23 Tsiteeri


Ma tean, et pole kombeks teist automarki siia võrdluseks tuua aga minu 525 160kw 3.0 mootori keskmine on siiani olnud 11,5, keskmine kiirus 36km/h kompuutris.
Enamus sõidud on 10 minutit ehk palju külma mootoriga sõitmist, ma usun, et 3.2 FSI-ga saaks sama kuluga hakkama.


Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga põlistallinlased audisid ei osta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 04.10.13 07:34 Tsiteeri


Varsti sõidate kõik bensukatega kuna tänapäeval saab peale panna gaasiseadme! Siis on kütusele kuluv raha võrdne diidlikuludega aga jääb ära igasugune kallis remont.

Samuti läheb peale FSI mootoritele klappide õlitus/puhastus süsteem mis kaotab ära ka ökosõidul tekkiva ummistuse! Seda seadet saab ka niisama ilma gaasiseadmeta lisada.

Keda vähe huvitab siis tiba rohkem infot gaasiseadmetest saab siit http://www.autohooldus.ee/autogaas


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KuldarA
huviline



Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 04.10.13 07:47 Tsiteeri


Arvestava variandi kaaluks mina 3.0 TFSI mootorit, mis küll kallimatel ja uuematel masinatel, aga peaks väga mõistliku kuluga olema. Endal plaan varsti see mootori ära proovida.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
end3l
klubiliige



Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm

postitati 04.10.13 08:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jaakk
* lühikesi otsi trampides päevast-päeva hakkaks varsti EGR-i ja DPF-i mured kollitama- pole minu jaoks


Igaks juhuks tuletan meelde, et kõigile 3.0tdi'dele pole tehasest DPFi pandud. Sai tellida ilma või DPF'iga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 04.10.13 08:15 Tsiteeri


See 3.0 TDI ja 3.2 FSI sama kütusekulu jutt on lollus kuubis.
Ikka ei ole küll. Ametliku keskmise vahe on juba üle kahe liitri ning võtavad nad mõlemad külmalt palju kütust.
Lisaks on FSI mootoritel probleem klappide ummistumisega, kus juba 30 000km läbimisel kaob 10-15% võimsust ning kütusekulu suureneb veelgi. Lisaks on mitmel 3.2 FSI-l kukkunud neid tükke silindrisse klapi pealt ning silindri seintes suured vaod sees, mille tulemusena madalam kompressioon ning suur õlikulu. 3.2 FSI-l on ka suured ketimajanduse probleemid, mis avanevad juba 120 000km läbisõitude juures.
FSI klappide probleemidest juttu siin: http://www.joujaam.ee/otsepritsega-mootoritest-probleemidest-lahendustest/

3.0 TDI vanematel mootoritel on ülemiste ketipingutitega jama kuskil 200 000 juures, aga need saab üsna lihtsalt korda - 176kw variandil neid probleeme enam pole, kuna ülemisi ketipinguteid pole!
Samuti on diislitel üle 300 000km läbisõitude puhul pihustitega probleeme ning see on 1200-1500 EUR-i laks.
Turbodega üldiselt neil mingit jama pole olnud. Probleeme on liigutatavate klappidega kollektorites, aga need saab välja võtta ning välja progeda ja midagi märgatavalt ei muutu.
Samuti saab diislil kütusekulu märgatavalt alla, kui tarkvaraliselt EGR kinni panna ning paari asja veel optimeerida. Näiteks Q7 3.0 TDI-l langes maanteel kütusekulu 0.8L/100km.
Ka DPF ei ole mingi probleem, selle eemaldus käib väga kiiresti ja lihtsalt.

Mõlemal isendil esineb probleeme käigukastidega suuremate läbisõitude juures. Sageli aitab dünaamiline õlivahetus, kui see ei aita, siis on aidanud turbiini vahetus.
Isiklikult ei soovitaks ma seda 3.2 mootorit vaenlasele ka mitte. Kui bensiin, siis võiks 4.2 poole kiigata... aga reaalsuses on 3.0 TDI antud kerel parim mootor, kui vaadata võimsuse, ökonoomsuse ning kulude vaatevinklist.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
antsu
klubiliige



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 05.10.13 19:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: juks11
Varsti sõidate kõik bensukatega kuna tänapäeval saab peale panna gaasiseadme! Siis on kütusele kuluv raha võrdne diidlikuludega aga jääb ära igasugune kallis remont.

Samuti läheb peale FSI mootoritele klappide õlitus/puhastus süsteem mis kaotab ära ka ökosõidul tekkiva ummistuse! Seda seadet saab ka niisama ilma gaasiseadmeta lisada.

Keda vähe huvitab siis tiba rohkem infot gaasiseadmetest saab siit http://www.autohooldus.ee/autogaas


Juks.. ole nüüd hea mees ja lase grammatiliselt pilk üle oma lehelt. Mõnda asja on lausa valus lugeda.
Sorry for OT aga ettevõtte ametlik koduleht võiks enamvähem grammatiliselt pädeda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
q_max
huviline

Avatar


Registreerunud 11.05.13
Asukoht: Pealinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 3.0TDIq '04

postitati 06.10.13 20:25 Tsiteeri


Aitäh kõigile vastanutele, eriti kasutajale prj, tegin oma otsuse 3.0tdi kasuks.

Seoses gaasiseadmega FSI mootorile, uurisin asja ja mulle vastati, et gaasiseadet FSI mootorile ei ole väga mõistlik panna kuna lahendus on kallis ja tasuvus väike.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
real-illusion
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q

postitati 07.10.13 03:42 Tsiteeri


Mind huvitab, mis prj arvab kiirenduse kohapealt. Ütleme 400m 3.2 vs 3.0tdi prj chip ? :)


Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Summutaja
huviline



Registreerunud 13.11.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDI 176kW 2010 Quatro Full S-Line

postitati 07.10.13 05:38 Tsiteeri


Selline küsimus, et kas 3.0TFSI on oma ülesehituselt sama nagu on 3.0TDI?
On see 3.0TFSI lollikindlam mootor, kui 3.0TDI?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
real-illusion
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q

postitati 07.10.13 05:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: juks11
Varsti sõidate kõik bensukatega kuna tänapäeval saab peale panna gaasiseadme! Siis on kütusele kuluv raha võrdne diidlikuludega aga jääb ära igasugune kallis remont.

Samuti läheb peale FSI mootoritele klappide õlitus/puhastus süsteem mis kaotab ära ka ökosõidul tekkiva ummistuse! Seda seadet saab ka niisama ilma gaasiseadmeta lisada.

Keda vähe huvitab siis tiba rohkem infot gaasiseadmetest saab siit http://www.autohooldus.ee/autogaas

Mis on 3.0 tdi-l kallis remont? Ainuke mis mulle pähe tuleb on pihustid...


Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
q_max
huviline

Avatar


Registreerunud 11.05.13
Asukoht: Pealinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 3.0TDIq '04

postitati 07.10.13 06:00 Tsiteeri


Olen proovinud automaatkäigukastiga 3.0TDI'ga kiirendada, ja käiguvahetused olid väga imelikud ja ebaühtlased. Ei tea kas automaatidega paremini ei saagi, või tuleb ka käigukast siis koos ajuga ümber progeda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Eero
meeskond



Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: B2 2dq

postitati 07.10.13 06:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: real-illusion
Mind huvitab, mis prj arvab kiirenduse kohapealt. Ütleme 400m 3.2 vs 3.0tdi prj chip ? :)


Miili peal on igatähes prj tsipiga 3,0 tdi veidi kiirem kui 3,2. Kõhu tunne ütleb, et ka veerandmiilil.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KuldarA
huviline



Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 07.10.13 06:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: q_max
Olen proovinud automaatkäigukastiga 3.0TDI'ga kiirendada, ja käiguvahetused olid väga imelikud ja ebaühtlased. Ei tea kas automaatidega paremini ei saagi, või tuleb ka käigukast siis koos ajuga ümber progeda.


Järelikult ei olnud kast korras. Audi tipronic on minu arust üks mõnusamaid ja sujuvamaid kaste(kui variaatorid kõrvale jätta).


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  8
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 27.0% - SQL: 73.0%]