Ahhunn
huviline
Registreerunud 30.05.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.10.13 17:08
|
|
|
A6 99a. 1,9 TDI 81 kw "suri ära"!
Probleem siis selline, paar korda käivitus suht halvasti st. tahtis pikka ketramist kuni ühel hetkel ei törtsugi. Kõrgsurve pumba juures süüte sisse
lülitades nagu miski relee piriseb ja kui eelsüüteküünla tuli kustub siis miski aeg veel piriseb ja siis lõpuks jääb vait. Eelsüüteküünla tuli põleb
ka kuidagi kummaliselt kaua. Mis seda pirinat pumba juures teha võiks ja kus kohast veel vigu otsida. NB- naabril sama mootoriga volkar aga temal küll
pumba juures miskit pirinat pole. Kütus on ka täiesti olemas-ei ole paak kuival.
Kasutasin ka tsingut-analoogseid teemasid on aga targemaks ei saanud siiani
Tänud asjalikele ette!
Lauri
|
|
|
Ahhunn
huviline
Registreerunud 30.05.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.10.13 10:07
|
|
|
Täna sai küünlad ka ära vahetatud ei hakanud üldse mõõtmisega jamamagi-pärast kontrollisin vanu , selgus,et üks küünaldest oli läbi.
Lisaks selgus,et viltri juurest lasi õhku läbi- võtsin pumpa mineva vooliku otsast ja imesin ja kuulsin sisinat. Nüüd õhtu läheb uus filter ka peale.
Magnetklapi käisin ka multimeetriga üle ja käivitamisel on kenasti vool peal.
Summutist on käivitamisel kuulda vaid vaiksed popsud ja ei miskit lubamist.
Ehk keegi oskab seda öelda- kas antud isendil on paagipump või mitte- mina pole kordagi kuulnud paagis urinat nagu seda bensukatel kuulda on??
Pool aastat diisliomanik aga juba on sajandi koblakas sellest traktorist ees.....
|
|
|
Tarmo_j
huviline
Registreerunud 12.05.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3,0tdi 2004a
|
postitati 02.10.13 10:42
|
|
|
Ega hammasrihm pole saba andnud ?
Mul omal oli sama et lambist suri ära aga mul oli rihm kaks hammast üle visanud.
|
|
|
Ahhunn
huviline
Registreerunud 30.05.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.10.13 11:10
|
|
|
Hammasrihm vahetatud sel kevadel aga oli plaan täna kate maha võtta-eks siis paistab. Sülitan igaks juhuks kolm korda üle õla. Nüüd peab siit
foorumist igaks juhuks rihma märgid üles otsima, et kus asuvad ja siis üle kontrollima.
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 02.10.13 11:54
|
|
|
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 02.10.13 11:55
|
|
|
Kaabli võiks ka järgi pista ehk näitab vigasi. Kus kandis auto asub muidu?
|
|
|
Ahhunn
huviline
Registreerunud 30.05.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.10.13 12:04
|
|
|
Viljandis on ja Hr. Jann korra käis aitamas aga ta hetkel riigist väljas nii,et ei ole siiani võimalust olnud
|
|
|
Simps
klubiliige
Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal
Auto: erinevad
|
postitati 02.10.13 12:19
|
|
|
Ei.
Tsitaat: | Algselt postitas: Ahhunn
kas antud isendil on paagipump või mitte |
Audi pole lihtsalt auto - Audi on stoori omaette
|
|
|
|
Ahhunn
huviline
Registreerunud 30.05.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.10.13 17:20
|
|
|
Nii selleks korraks siis jälle mootor hääles. Probleemiks jällegi see õnnistatud õhk mis läbi kütusefiltri süsteemi pääses. Vahetasin ära filtri ja ka
õhutuspoldi all oleva vaskseibi- lisaks filtrisse tuleva ja pumpa mineva vooliku vahetasin läbipaistva vastu välja. Täitsin uue filtri kurguni
kütusega ja imesin kõik võimalikud kanalid täis kasutades pikka läbipaistvat voolikut. Enne käivitust keerasin pihusti veidi lahti ja siis seniks
käivitamist kuni vahelt kütuse välja lõi ja nii kõik neli pihustit ja käima ta saigi. Kurguni oli ikke õhku täis.
Pärast uurides selgus, et filter oli paari koha pealt läbi ussitanud ja alumine settekork ka korralikult ei pidanud- eelmine omanik polnud vist mitu
head aastat seda vahetanud.
NB! suudab keegi mõistliku lahendust selle filtri korpuse peal oleva nn. õhutuspoldi kohta öelda- st. milleks seda kasutatakse- minu teada pigem
pääseb selle kaudu õhk süsteemi?! Ma saaks aru kui oleks paagisisese el. pumbaga, et paagi pump taob filtrisse ja üleliigne õhk saab läbi poldiava
välja. Antud isendil imetakse ju kõrgsurvepumba abisektsiooniga kütus üles või peksan ma peale rammusaid diisliaure korralikult segast?
Nüüd on veel vaid vaja kuskil leida eelsüüteküünalde 2-te piipu mis on omadega peetis ja ei püsi peal vaid logisevad.
Kui kellegi infot kus saada ja mitu raha maksab siis oleks tänulik info eest.
|
|
|