Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 2,5tdi AAT huvitav anomaalia (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 1967)
spool
huviline

Avatar


Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 28.09.13 23:10 Tsiteeri
2,5tdi AAT huvitav anomaalia



Tere,

Pöördun taaskord siia foorumisse autoga, mis ei jäta unetute ööde põhjustamist.
Tegemist sõidukiga aastast 1994, margiks Audi 100, mootor 2,5tdi koodiks AAT.

Sõitsin täna 150km mööda maanteed ilma ühegi probleemita, seejärel seisis auto 2 tundi ja uuesti sõitu alustades suri auto peale 500m sõitu lihtsalt ära. Starterit andes nagu korraks lubab tööle minna aga ei lähe. Lükkasin kiiruga kaabli järgi, ühtegi viga ei ole. Huvitav, proovin uuesti, ja voila, auto töötab jälle. Mõtlesin, et vaatan uuesti veakoode ja Group 00 alt parameetreid kuid mootor seiskus taaskord ootamatult. Kõrvu jäi veel surisev heli kõrgsurvepumba kaane alt mis kostus peale mootori välja suremist, on see normaalne?

Kütusefilter on värske, kütusevoolikus õhku pole.

Mis võib sellist käitumist põhjustada? Endal tuli esimese asjana pähe suretusklapp kuna mootori töö lõpeb järsult, ilma puterdamiseta. Kuid kas see saab nii olla, et mõni aeg töötab ja mõni aeg mitte?

Huvitavaid ideid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KristjanE
huviline

Avatar


Registreerunud 17.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B3Q

postitati 29.09.13 07:54 Tsiteeri


Minu autol(sama mootoriga) tegi pump imelikku häält, kui süüde paigast ära oli.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
spool
huviline

Avatar


Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 29.09.13 10:22 Tsiteeri


Süütenurk on kindlasti paigas. Rõhutan uuesti, et hääl kostus pumbast, kui mootor oli välja surnud ja süüde sees.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KKaaleste
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.10
Kasutaja on eemal


postitati 30.09.13 06:09 Tsiteeri


Mul oli sama jama. Sõitsin sõitsin ja plaks järsku suri välja keset teed.. Ootasin natuke, pauh läks jälle käima.
Mul oli see jama talvel. Kui välja suri sai pumbale lund peale visatud, kuna muud pold teha ega proovida. Olime Põhja Soomes öösel kell 5 - minemas Stockholmi :D Kuskil metsade ja põtrade vahel suri auto lambist välja. Jamasime ja jamasime, siis viskasin pumbale lund peale, auto jälle käis :D Niikaua sai selle lumega jamatud, kui lõpuks Eestisse tagasi saime :D Tagasi sai ilma piduriteta tulla :D Aga Eests sätiti mul kütusekogust ja siis vist süütenurka ka äkki. Peale seda see jama lõppes. Käis ja töötas! Pump vast oli juba pehme? Aga jah, minul aitas see. EDU!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
texas0303
huviline

Avatar


Registreerunud 29.06.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 2,5Tdi, Audi A6 C5 2,5Tdi Quattro, Audi Q7 4.2TDI

postitati 30.09.13 10:29 Tsiteeri


Mul tegi sama nalja siis, kui pumba elektroonika metalli puru täis oli. Alugul suri lambist välja ja pärast hakkas juba sõites jõnksutama. Aitas pumba lahti kakkumine ja selle jama puhastamine.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
KKaaleste
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.10
Kasutaja on eemal


postitati 30.09.13 10:37 Tsiteeri


Jah, tuleb meelde et mul sai ka seal seda puhastatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
spool
huviline

Avatar


Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 30.09.13 12:51 Tsiteeri


Huvitav, kuu aega tagasi sai see sama protseduur endalgi tehtud, ehk siis brake cleaneri ja suruõhuga põhjalik puhastus. Kahtlen, et ta selle ajaga ennast jälle täis kogub.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
spool
huviline

Avatar


Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 02.10.13 07:54 Tsiteeri


Kuna kaabliga ühtegi viga ei näita siis võib ilmselt pumba elektroonika välistada. On see üldse võimalik et pumba pea on nii kulunud, et põhjustab kirjeldatud käitumist? Siis peaks ju soojalt käivitus pikk olema aga käivitub koheselt. Küll aga käivitades, ütleme peale tunni ajast seismist, viskab summutist pahvaka heledat ja tühikäik on paar sekundit veidi madalam kui ta olema peab. Seejärel venib tühikäik paika ja toss kaob.

Kas kellelgi on selle suretusklapiga huvitavaid kogemusi jagada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
OnuJack
huviline



Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a

postitati 02.10.13 07:58 Tsiteeri


Hele pahvakas tühikäigul näitab liiga rikast segu.

Tsitaat:
Algselt postitas: spool
Kuna kaabliga ühtegi viga ei näita siis võib ilmselt pumba elektroonika välistada. On see üldse võimalik et pumba pea on nii kulunud, et põhjustab kirjeldatud käitumist? Siis peaks ju soojalt käivitus pikk olema aga käivitub koheselt. Küll aga käivitades, ütleme peale tunni ajast seismist, viskab summutist pahvaka heledat ja tühikäik on paar sekundit veidi madalam kui ta olema peab. Seejärel venib tühikäik paika ja toss kaob.

Kas kellelgi on selle suretusklapiga huvitavaid kogemusi jagada?



A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together... ;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
spool
huviline

Avatar


Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 23.10.13 10:45 Tsiteeri


Lõpptulemus - kütusepumba elektroonika andis otsad.

Kui kellelgi on pumba kaant pakkuda siis U2U palun.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 33.6% - SQL: 66.4%]