Lehekülgi: 1 2 |
TeVe
huviline
Registreerunud 14.09.13
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.09.13 17:03
|
|
|
Audi A6 2.5 tdi quattro
Tere,
Olen juba kaua aega otsinud a6 quattrot, millel oleks kütusekulu ja vastupidavus paigas.
foorumis on teema 2.5tdi kohta, kus ühed räägivad üht ja teised teist.
Mina pean silmas uuematüübi 2.5tdi(BAU, BDH) 2003+. Ja sinna otsa tiptronic.
Kuidas on selle mootori ja kastiga siis lood? Lugenud palju, et 2.5tdi on tõeline nuhtlus ja tiptronicuga ka tihti probleeme.
Kas 2.5tdil 2003+ nukaprobleem alles või selleks ajaks juba vead eemaldatud? Tüüpvigu?
Kas kõik vead(kõrgsurvepump, tiptronic, turbo, nukad) saab enne ostmist välja selgitada diagnostika abil? Et kui koju jõuan autoga, midagi laiali ei
lendaks.
Olen mõelnud ka B5 S4 2.7bi peale, kuidas ilmselt selle hooldamine on minujaoks liiga kallis.
Siin mõned autod mida olen vaatand:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1083464
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1545438
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1526365 (manuaalkast,
kuid auto ise tundub et kompenseerib selle)
Suur aitäh ette juba
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 26.09.13 05:24
|
|
|
Sel juhul valikust parim. AT muudab tunduvalt suuremaks kütuseröövliks ja läheb kergemini ja kallimalt katki. Mugavus loomulikult maksab.
|
|
|
|
TeVe
huviline
Registreerunud 14.09.13
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.09.13 11:57
|
|
|
Kui tihti need tiptronicut siis saba annavad?
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 26.09.13 12:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: TeVe
Olen juba kaua aega otsinud a6 quattrot, millel oleks kütusekulu ja vastupidavus paigas.
|
Selle lause poolte vahel puudub kooskõla. Umbes nagu: "sõitsin aafrikasse, et talvespordiga tegeleda".
Tsitaat: |
Kas kõik vead(kõrgsurvepump, tiptronic, turbo, nukad) saab enne ostmist välja selgitada diagnostika abil? Et kui koju jõuan autoga, midagi laiali ei
lendaks.
|
Korraliku diagnostikaga saab muidugi masina seisukorra tuvastada, kuid risk millegi laialilendamiseks jääb alati.
Tsitaat: |
(manuaalkast, kuid auto ise tundub et kompenseerib selle)
|
Maitse asi muidugi, kuid mu meelest ei kompenseeri normaalse käigukasti puudumist küll mingid muud pisihüved. Kohe meenuvad 90'ndate algusaastad, mil
peljati elektriaknaid, roolivõimendeid jmt.
Lähevad jh need kastid laiali aegajalt, kuid sellega on nagu kõige muugagi selle masina puhul- iial ei saa kindel olla.
Mitte, et ma a6'e ostuhuvi tahaksin jahutada... Suurepärane masin on iseenesest.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
TeVe
huviline
Registreerunud 14.09.13
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.09.13 16:30
|
|
|
Tsitaat: |
Mitte, et ma a6'e ostuhuvi tahaksin jahutada... Suurepärane masin on iseenesest. |
Miks nii negatiiviselt siis suhtud?
|
|
|
OnuJack
huviline
Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a
|
|
TeVe
huviline
Registreerunud 14.09.13
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.09.13 18:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: OnuJack
Seda mootorit ei nimetata niisama Hitleri kättemaksuks 
Võid näiteks minu auto teema läbi lugeda: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=125738
Minu juhtum on muidugi suht õnnetu ka Olen praeguseks sama palju auto
sisse pannud, kui ostu hind oli. Kui oleks lasknud remonditööd kuskil teha, siis oleks see summa veel tunduvalt suurem.
Tänase seisuga julgen väita, et masin on väga heas korras ja julgen sellega ka pikemaid reise ette võtta.
Rullnookuritega masinatel muidugi need tavaliselt 2,5tdi vead ei esine eriti.
Selle mootoriga auto ostmisel tuleb olla väga ettevaatlik. 2 valikut on sul: kas osta odavalt vigadega masin ja ise korda teha või osta masin, mis on
heas korras ja üksjagu kallim - üle turu keskmise hinna ilmselt.
Selle mootori/käimari juures on väga oluline hooldus. Kui hooldustega on koonerdatud, siis võivad probleemid väga kalliks osutuda. Kui hooldused
korralikult tehtud, siis ei ole neil viga miskit. Sõidumugavus on neil hea. Tiptronicu juures häirivaks on 1-3 käiguvahetus. Libistab läbi liiga
palju, kui rahulikult sõita tahad. Kui gaasi järsemalt annad kohalt minnes, siis pole viga - astub küll 
Tsitaat: | Algselt postitas: TeVe
Miks nii negatiiviselt siis suhtud? | |
Aga mis siis parim mootor oleks, pidades silmas ökonoomsust(max 13l sajale), võimsust ja vastupidavust( nende suhet siiis)
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 26.09.13 18:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: TeVe
Aga mis siis parim mootor oleks, pidades silmas ökonoomsust(max 13l sajale), võimsust ja vastupidavust( nende suhet siiis) |
Kui 13 sajale on ökonoomne, siis vaata parem bensiini mootorite poole.
|
|
|
|
TeVe
huviline
Registreerunud 14.09.13
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.09.13 18:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: yanekk
Tsitaat: | Algselt postitas: TeVe
Aga mis siis parim mootor oleks, pidades silmas ökonoomsust(max 13l sajale), võimsust ja vastupidavust( nende suhet siiis) |
Kui 13 sajale on ökonoomne, siis vaata parem bensiini mootorite poole. |
Palju 3.0 162kw linnas võtab? Kuidas on mootori vastupidavusega?
http://www.auto24.ee/used/1024367 Mis arvate antud isendist?
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 26.09.13 18:37
|
|
|
Vaata korralik 2.5tdi, rullnookuritega mootor ja mure murtud, sõida.
3.0 bens. ei ole hea mootor
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
TeVe
huviline
Registreerunud 14.09.13
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.09.13 18:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jõuvanker
Vaata korralik 2.5tdi, rullnookuritega mootor ja mure murtud, sõida.
3.0 bens. ei ole hea mootor |
2.5tdi rullnookuritega on hea mootor, kui hästi hooldatud? Kas nende varuosade hinnad on endiselt kõrged või on juba taskukohasemaks läinud?
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 26.09.13 18:58
|
|
|
Mis varuosad nimelt?
Arvesta suurusjärkudega: rihmade täisvahetus ca 1000eur, kui just muid üllatusi lisaks ei tule ala mootori esiosa õlilekked, lamerihmapinguti
anomaaliad. Seljuhul läheb lisaraha.
Tavahooldused julgen pakkuda vahemikku ca 100-150eur.
Pidurite kuluosa ei maksa suurt; esiklotsi kompl. keskeltläbi ca 60eur, tagumised miski 35eur. Kettad pea samapalju tk.
B-osad siis.
Ennem ostu vea masin pädevate juurde; Tallinnas - esindus, + vastava margi spetsialistid - leiad netist, kui otsid.
Uuri ka ajalugu masina kohta.
Huupi ostes võid saada saasta ja kiruda hiljem.
Tartus kindlasti MT Autohooldus ja küsi Tartsi.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
TeVe
huviline
Registreerunud 14.09.13
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.09.13 19:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jõuvanker
Mis varuosad nimelt?
Arvesta suurusjärkudega: rihmade täisvahetus ca 1000eur, kui just muid üllatusi lisaks ei tule ala mootori esiosa õlilekked, lamerihmapinguti
anomaaliad. Seljuhul läheb lisaraha.
Tavahooldused julgen pakkuda vahemikku ca 100-150eur.
Pidurite kuluosa ei maksa suurt; esiklotsi kompl. keskeltläbi ca 60eur, tagumised miski 35eur. Kettad pea samapalju tk.
B-osad siis.
Ennem ostu vea masin pädevate juurde; Tallinnas - esindus, + vastava margi spetsialistid - leiad netist, kui otsid.
Uuri ka ajalugu masina kohta.
Huupi ostes võid saada saasta ja kiruda hiljem.
Tartus kindlasti MT Autohooldus ja küsi Tartsi. |
Suured suured tänud Teile. Jään vist ikkagi siis 2.5tdi juurde, aga kas oleks mõtekas valida tiptronic või manuaalkast? Ise eelistaks automaati
mugavuse poolest, kuid kuidas vastupidavusega tegelikult on?
MT autohooldus tartus uues kohas? Aardla 27 enam ei olnud.
Olen kuulnud ka et kõrgsurvepump läheb 2.5tdidel tihti peale läbi? Palju oleks selle maksumus?
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 26.09.13 19:06
|
|
|
Telefoninumber on firma kodulehel märgitud, helista.
Tiptronic on ok, kui sellega ei ole varasemalt tehtud veidrusi ja ise just bellarusse kraavist välja ei sikuta. Kestab. Vii aga masin nimetatud
remondikohta, Tarts vaatab üle, ka aut kasti vaatab üle.
Kõrgsurvepumbad lähevad aeg-ajalt, paljuski ehk "omast lollusest", krt teab.
Pumpasid on erinevaid, 1000-3000eur vahemikus.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 26.09.13 19:19
|
|
|
MT on Võru tn poolt tulles enne Lukoili sisse keerates selle pikliku maja Aardla poolses küljes ja eelviimane boks, Autoeksperdi volitatud töökoja
silt on näha.
S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
|
|
|
|
OnuJack
huviline
Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a
|
postitati 26.09.13 20:10
|
|
|
Kurjad keeled räägivad, et manuaal kastiga masinaid on rohkem peenestatud. Kastidel pidid sünkrod saba andma. Et Tiptronic pidavat kindlam olema, kui
hooldused tehtud. Loomulikult ei ole Tiptronic nii äkiline ja talvel ei saa nii hästi lollitada. 
Kõrgsurvepumpadega on nii, et oleneb sellest, mis seal saba annab. Seal 2 asja: aju küpseb/külmjooted või siis pump on lihtsalt kulunud. Uuematel
alates AKE on loetu põhjal ajud vähe kvaliteetsemad ja ei tohiks nii lihtsalt ära küpseda. Kui pump on kulunud, siis tuleb teine pump otsida - Saksast
saab mehhaanika osa vast isegi 600-700 EUR-iga kätte. Eesti kohta pole uurinud.
Lisaks on oletatavalt aut/manuaal kütusejaotuspumpadel füüsilised erinevused ka olema. Automaat kastiga varustatud masinal peaks pump väheke tummisem
olema (pumbas olevate kolbide läbimõõt väheke suurem). See info on järeldus sellest, mis koosluses on AKE ja vanemad V6 2.5tdi mootorid.
Uuemad V6 TDI-d on vähe teine teema - isiklikult neid ei soovitaks, kuna nende remont on üksjagu kallim (eriti pihustid näiteks). Nendele V6 2.5tdi
motodele saab päris soodsalt uued pihusti otsad (u. 20,- EUR Firad toodang näiteks). V6 2.7tdi ja sealt edasi on tegemist piezo pihustitega, mida
eriti ei remondita. Uued pihustid nendele on päris kobeda hinnaga. :p
Eks kõik oleneb muidugi rahakotist 
Tsitaat: | Algselt postitas: TeVe
Tsitaat: | Algselt postitas: jõuvanker
Jään vist ikkagi siis 2.5tdi juurde, aga kas oleks mõtekas valida tiptronic või manuaalkast? Ise eelistaks automaati mugavuse poolest, kuid kuidas
vastupidavusega tegelikult on?
Olen kuulnud ka et kõrgsurvepump läheb 2.5tdidel tihti peale läbi? Palju oleks selle maksumus? |
|
A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together... 
|
|
|
|
Kristoff
huviline
Registreerunud 03.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Tq & TSI
|
postitati 26.09.13 20:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jõuvanker
3.0 bens. ei ole hea mootor |
Kas raatsid jagada, miks?
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 27.09.13 05:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ferdinand
Maitse asi muidugi, kuid mu meelest ei kompenseeri normaalse käigukasti puudumist küll mingid muud pisihüved. Kohe meenuvad 90'ndate algusaastad, mil
peljati elektriaknaid, roolivõimendeid jmt. |
Ah, ei saa tegelikult päris nii öelda. Ma olen juba päris pikka aega vaheldumisi mõlema(te)ga sõitnud ja pean mõlemat normaalseks. Pole veel nii
intuitiivset automaati tehtud, et manuaali enam üldse näha ei tahaks. Tipptunnil jorus turnimiseks on AT hea, aga kui mul on rohkem maanteesõitu,
võtaks ma ikka veel iga kell pigem manuaali. Ja nende vahepeale jääb selline 50:50 ala, kus vahel naudiks rohkem üht, rohkem teist. Samas ei asenda
ehtsat manuaali kindlasti ei Tiptronicu ega isegi DSG + ja - nupud/labad. Akende väntamisest ei oska tõesti puudust tunda, aga kui peaks mingit
lõbusat elementaar-pühapäevaautot, kus kerge kaal oleks oluline, loobuks pikemalt mõtlemata nii el akendest kui ka roolivõimust. 
PS. Tean, et sa valisid oma C5 just AT-diisel-nelivedu kombo tõttu. Oma esimest Audit ostes otsisin ka just nimelt AT-quattrot ja kuigi sellega oli
hea sõita küll, tuli järgmiseks ikkagi tahtliku valikuna just manuaal-quattro. 
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 27.09.13 06:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: TeVe
Tsitaat: |
Mitte, et ma a6'e ostuhuvi tahaksin jahutada... Suurepärane masin on iseenesest. |
Miks nii negatiiviselt siis suhtud? |
No kuidas saab sellest lausest negativismi välja lugeda?
Mina oma masinaga olen väga rahul, ehkki tema ebakindlus ja ootamatused ajavad vahel lausa vihale. Aga sellised ongi ju kõik vähegi "kaasaegsemad"
masinad. C5 V6 kasuks räägib veel see, et need on niivõrd levinud, et normaalse hinnaga varuosade leidmine ei ole mingi probleem.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
TeVe
huviline
Registreerunud 14.09.13
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.09.13 14:46
|
|
|
Terv,
Oskab keegi rääkida midagi selle isendi kohta?
On kasu ka gaasi seadest?
|
|
|
OnuJack
huviline
Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a
|
postitati 30.09.13 15:32
|
|
|
Millise isendi?
Tsitaat: | Algselt postitas: TeVe
Terv,
Oskab keegi rääkida midagi selle isendi kohta?
On kasu ka gaasi seadest? |
A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together... 
|
|
|
|
TeVe
huviline
Registreerunud 14.09.13
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.10.13 15:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: OnuJack
Millise isendi?
Tsitaat: | Algselt postitas: TeVe
Terv,
Oskab keegi rääkida midagi selle isendi kohta?
On kasu ka gaasi seadest? | |
Vabandust, et nii kaua vastamisega aega läks, oli probleeme kasutajaga sisse logimisega.
http://www.auto24.ee/used/1502766 Mõtlesin seda isendit.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 05.10.13 16:26
|
|
|
Gaasiseadmest on kindlasti kasu. Sõita on palju odavam.
|
|
|
|
TeVe
huviline
Registreerunud 14.09.13
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.10.13 16:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Gaasiseadmest on kindlasti kasu. Sõita on palju odavam. |
Kuna ma sõidan aastas max. 20000km siis olen lugenud, et diisel ei tasu ära? Kütus on odavam, kuid hooldamine kallim. Kas vastab see tõele?
Kui võtta 3.0 162kw gaasiseadmega, peaks tulema odavam linnas sõita kui diisliga ja odavam ka hooldada?
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |