jrgen99
huviline
Registreerunud 02.02.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2.5TDi Avant quattro 1997
|
postitati 25.09.13 08:38
|
|
|
Kiirendamisel jätab vahele 2.5tdi 103kw
Mureks sis 2.5tdi 103kw kiirendades 3-4 tuhande vahel nagu jätaks vahele või puterdaks hetkeks. Sel hetkel kui puterdab viskab tagant siukse pahmaka
musta ka välja. Ehk keegi oskab aidata või kellegil samasugune viga. Suht keerulised laused said aga loodan et saate aru. Tänud ette!
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 25.09.13 10:31
|
|
|
Pakun, et rõhk kõigub.
Survetest vaja teha ning kogu WG juhtimine üle vaadata.
|
|
|
|
jrgen99
huviline
Registreerunud 02.02.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2.5TDi Avant quattro 1997
|
postitati 25.09.13 12:32
|
|
|
Selge püüan rõhutesti teha. Kuidas ma seda wg kontrollida saaks?
|
|
|
texas0303
huviline
Registreerunud 29.06.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C4 2,5Tdi, Audi A6 C5 2,5Tdi Quattro, Audi Q7 4.2TDI
|
postitati 04.10.13 05:52
|
|
|
Kui katt all, soovitan seda tsekkida. Minu autol oli ka täpselt sellised ilmingud, et kiirendades turbo enam üle 0,5 bari ei löönud ja hakkas vahele
jätma 3500-4000 pöörde juures ja sel hetkel viskas tagant sellise öö välja. Katt sai eemaldatud ning peale seda lööb turbo juba 2100 pöörde juures 0,9
bari välja ning see jama kadus.
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 04.10.13 20:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jrgen99
Mureks sis 2.5tdi 103kw kiirendades 3-4 tuhande vahel nagu jätaks vahele või puterdaks hetkeks. Sel hetkel kui puterdab viskab tagant siukse pahmaka
musta ka välja. Ehk keegi oskab aidata või kellegil samasugune viga. Suht keerulised laused said aga loodan et saate aru. Tänud ette!
|
Teema pigem oletus valdkonda kuuluv sest võimalusi jube palju.
Kui ajus tarkvaraga kõik korras ja toimib siis pakuks õhu lugeja kinni kiilumise sarnase nähtuse.
Võta maha pese gliineriga puhtaks , freesi krassid maha, õlita liikuma servast servani. ja asenda vana õhu filtri paneel originaal paksuga.
Minu autol kiilus õhu lugeja algul enne 3000 pööret puterdama,
peale korralikku hooldust nüüd kiilub peale 4000 pööret puterdama, sest kaan porditud ja õhu lugeja jookseb põhja lukku aga mina musta ei näe kunagi
?
Probleemist vabanemiseks keevitan õhu lugeja siibri topelt suuremaks = 200% ja kirjutan ajus kütuse kogused 200% puhas füüsika lähenemine.
Teiseks põhjuseks saab olla kõrgsurve pumbas sees olev ette ande tsentrifugaal 4 laba pump mis ei suuda ette anda piisavalt palju , minu auto täna
selle probleemi käes saab kiirendada 2,5 käiku olenematta kiirusest või käigu numbrist ja saab ottsa peale voolav kütus. kuigi minu autol on terve
trass 6,5mm auguga.
Võib olla veel mõni imelik viga näiteks üleminek tagasi voolu klapi avanemisele kütuse pumbas ??? või õhulugeja reostaat jne...
Lisaks minu autol eemaldatud map lõpp ja map lukku jooksmine (ÄRGE TEIE SEDA TEHKE) minu autol on teistsugune WG ja reguleeritav minu soovile.
Lisaks minu autol torustik enne ja pärast 3 tolli ja kasutusel vaid taga S sumpa pütt, seega voolavus probleeme pole. Välja arvatud mini õhu lugeja
millele järgnevad pihustid.
|
|
|
jrgen99
huviline
Registreerunud 02.02.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2.5TDi Avant quattro 1997
|
postitati 05.10.13 12:02
|
|
|
Katid on vahelt ära võetud koos lõpupütaga. Jäi ütlemata,et ka suuremad pihusti otsad on. Samas diagnostika ei näita ühtegi viga et peaks olema
mehaaniline viga ma loodan. Ma ise arvan et jyrisoo chip piirab seal miskit asja.
|
|
|
raidoaudics
huviline
Registreerunud 16.11.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.10.13 19:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Pakun, et rõhk kõigub.
Survetest vaja teha ning kogu WG juhtimine üle vaadata. |
Oskad soovitada kedagi , kes tegeleks rõhu mõõtmise ja wg süsteemidega ? Omal mul taoline jama ja tundub ka, et rõhk kõigub, turbo häälest oleks nagu
selgelt väljaloetav, et rõhk kõigub.
|
|
|