Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Kiirendamisel jätab vahele 2.5tdi 103kw (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 2200)
jrgen99
huviline

Avatar


Registreerunud 02.02.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2.5TDi Avant quattro 1997

postitati 25.09.13 08:38 Tsiteeri
Kiirendamisel jätab vahele 2.5tdi 103kw



Mureks sis 2.5tdi 103kw kiirendades 3-4 tuhande vahel nagu jätaks vahele või puterdaks hetkeks. Sel hetkel kui puterdab viskab tagant siukse pahmaka musta ka välja. Ehk keegi oskab aidata või kellegil samasugune viga. Suht keerulised laused said aga loodan et saate aru. Tänud ette!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 25.09.13 10:31 Tsiteeri


Pakun, et rõhk kõigub.
Survetest vaja teha ning kogu WG juhtimine üle vaadata.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
jrgen99
huviline

Avatar


Registreerunud 02.02.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2.5TDi Avant quattro 1997

postitati 25.09.13 12:32 Tsiteeri


Selge püüan rõhutesti teha. Kuidas ma seda wg kontrollida saaks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
texas0303
huviline

Avatar


Registreerunud 29.06.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 2,5Tdi, Audi A6 C5 2,5Tdi Quattro, Audi Q7 4.2TDI

postitati 04.10.13 05:52 Tsiteeri


Kui katt all, soovitan seda tsekkida. Minu autol oli ka täpselt sellised ilmingud, et kiirendades turbo enam üle 0,5 bari ei löönud ja hakkas vahele jätma 3500-4000 pöörde juures ja sel hetkel viskas tagant sellise öö välja. Katt sai eemaldatud ning peale seda lööb turbo juba 2100 pöörde juures 0,9 bari välja ning see jama kadus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 04.10.13 20:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jrgen99
Mureks sis 2.5tdi 103kw kiirendades 3-4 tuhande vahel nagu jätaks vahele või puterdaks hetkeks. Sel hetkel kui puterdab viskab tagant siukse pahmaka musta ka välja. Ehk keegi oskab aidata või kellegil samasugune viga. Suht keerulised laused said aga loodan et saate aru. Tänud ette!

Teema pigem oletus valdkonda kuuluv sest võimalusi jube palju.
Kui ajus tarkvaraga kõik korras ja toimib siis pakuks õhu lugeja kinni kiilumise sarnase nähtuse.
Võta maha pese gliineriga puhtaks , freesi krassid maha, õlita liikuma servast servani. ja asenda vana õhu filtri paneel originaal paksuga.
Minu autol kiilus õhu lugeja algul enne 3000 pööret puterdama,
peale korralikku hooldust nüüd kiilub peale 4000 pööret puterdama, sest kaan porditud ja õhu lugeja jookseb põhja lukku aga mina musta ei näe kunagi ?
Probleemist vabanemiseks keevitan õhu lugeja siibri topelt suuremaks = 200% ja kirjutan ajus kütuse kogused 200% puhas füüsika lähenemine.
Teiseks põhjuseks saab olla kõrgsurve pumbas sees olev ette ande tsentrifugaal 4 laba pump mis ei suuda ette anda piisavalt palju , minu auto täna selle probleemi käes saab kiirendada 2,5 käiku olenematta kiirusest või käigu numbrist ja saab ottsa peale voolav kütus. kuigi minu autol on terve trass 6,5mm auguga.
Võib olla veel mõni imelik viga näiteks üleminek tagasi voolu klapi avanemisele kütuse pumbas ??? või õhulugeja reostaat jne...
Lisaks minu autol eemaldatud map lõpp ja map lukku jooksmine (ÄRGE TEIE SEDA TEHKE) minu autol on teistsugune WG ja reguleeritav minu soovile.
Lisaks minu autol torustik enne ja pärast 3 tolli ja kasutusel vaid taga S sumpa pütt, seega voolavus probleeme pole. Välja arvatud mini õhu lugeja millele järgnevad pihustid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jrgen99
huviline

Avatar


Registreerunud 02.02.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2.5TDi Avant quattro 1997

postitati 05.10.13 12:02 Tsiteeri


Katid on vahelt ära võetud koos lõpupütaga. Jäi ütlemata,et ka suuremad pihusti otsad on. Samas diagnostika ei näita ühtegi viga et peaks olema mehaaniline viga ma loodan. Ma ise arvan et jyrisoo chip piirab seal miskit asja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
raidoaudics
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal


postitati 07.10.13 19:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Pakun, et rõhk kõigub.
Survetest vaja teha ning kogu WG juhtimine üle vaadata.



Oskad soovitada kedagi , kes tegeleks rõhu mõõtmise ja wg süsteemidega ? Omal mul taoline jama ja tundub ka, et rõhk kõigub, turbo häälest oleks nagu selgelt väljaloetav, et rõhk kõigub.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 28.7% - SQL: 71.3%]