Lehekülgi: 1 2 3 4 |
Karullas
huviline
Registreerunud 03.04.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.09.13 20:38
|
|
|
Audi 80 B3 1.6 - 1991 - Karullas
Tervist.
Autoks Audi 80 b3 1991 1.6 51kw ja autol on neljakäiguline manuaalkast.
Turva- ja ohutusvarustus:
|X| Roolivõimendi
|X| Signalisatsioon koos käivitustõkisega ( Immobilaiser )
|X| Turvavööde eelpingutid esiistmetel
Sisustus:
|X| Tekstiilpolster
|X| Käetugi taga
|X| Jalamatid (kummist, tekstiilist)
Heli:
|X| Pioneeri makk
|X| Armartuuris 2x4" Gas 120W
|X| Taga aknalaual 2x6" Fli 210W
Lisad:
|X| Vändaga katuseluuk
|X| Tagumise akna kardin
|X| Tagaklaasi soojendus
|X| Veokonks
Mõned pildid.
|
|
|
S.Lumi
huviline
Registreerunud 05.05.13
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.09.13 13:23
|
|
|
Kui käigukangi naha ära vahetad, siis äkki annaksid vana mulle? Mul
kordades hullem. Suur auk ka sees jne.
Muidu täitsa hea näeb välja. Kapott tahaks väheka ravi saada.
|
|
|
Karullas
huviline
Registreerunud 03.04.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.09.13 13:26
|
|
|
Tuleval nädalal alustan keretöödega, nädalavahetusel värvib stanged ära jne. Kui saan omale uue, siis teavitan sind
|
|
|
sviljar
huviline
Registreerunud 25.09.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat B6
|
postitati 19.09.13 17:09
|
|
|
Täitsa ok masin. Kas värvitööd teed ikka püstoliga?
|
|
|
Karullas
huviline
Registreerunud 03.04.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.09.13 18:48
|
|
|
Kere sooviks püstoliga teha kuid stanged teen plastikusprayga.
|
|
|
Tegelane5
huviline
Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.09.13 07:31
|
|
|
1,6e originaal 5ne kast on mõttetu, 5 käik on suht aeglane. + 4nda ja 5 nda vahe oli liiga väike. Rahulikult oleks peale 3ndat 5 nda saanud panna.
Otsi välja mis koodiga su kast on ja kui 4 nda käigu kiirus on sama kui 5 se 5, siis pole mõtet töötavat asja vahetada.
|
|
|
|
BlearyEyed
huviline
Registreerunud 12.03.12
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B4
|
postitati 20.09.13 16:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Tegelane5
1,6e originaal 5ne kast on mõttetu, 5 käik on suht aeglane. + 4nda ja 5 nda vahe oli liiga väike. Rahulikult oleks peale 3ndat 5 nda saanud panna.
Otsi välja mis koodiga su kast on ja kui 4 nda käigu kiirus on sama kui 5 se 5, siis pole mõtet töötavat asja vahetada. |
Mul oli võrdlus olemas, kütusekulu oli sama, tundejärgi tundus ka et pöörded saja juures enam vähem samad. Neljase käigukasti kood on AKS ja viiese
CAA.
|
|
|
Tegelane5
huviline
Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.09.13 16:56
|
|
|
AKS ja CAA peaks mõlemil viimane käik olema 0,838 ja peaülekanne 4,111.
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 20.09.13 17:44
|
|
|
Ära selle käigukasti vahetusega hakka üldse jamamagi. Mul see nali kümmekond aastat tagasi tehtud, kuna no tõesti polnud midagi teha ühe B3'ga ja oli
ka vaba aega tol hetkel. Mootoriks küll isendil 1,8 66kw. Originaalis või kurat teab siis kust oli masinal saksast tulles all kast, mille gps'i järgi
kiirusel 100km/h juures olid pöörded viiendaga ~2950rpm. Sünkrod olid kastil suhteliselt otsakorral ja teise käigu sisse panemine oli suhteliselt
piinarikas vaatamata värskele õlile. Vedeles mul aga vanast ajast kast, mille päritolu oli lammarist ja ühe teise vajaduse jaoks varuks, lihtsalt
lampi ostetud paugulise B3 alt, mis oli samuti r4 motoga. Külge keerates langesid gps'i järgi 100km/h juures pöörded lausa ~2400 kanti viienda
käiguga, mis oli B3 kere puhul täiesti ulme. Kogu vahetus oleks olnud ilma sünkrote probleemita totaalselt mõttetu, kuna loodetavale kütusekulule see
ei mõjunud mitte karvavõrdki. Tänu madalamatele pööretele hakkas lihtsalt tuuletakistus oma osa rõvedalt mängima ja kütusekulu jäi põhimõtteliselt
samaks kui mitte ei suurenenud (väga palju seda masinat testida ei viitsinud). Samuti pidi selle parsaga hakkama möödasõitudel käike lappama, et üldse
mööda saaks maanteekiirustel. Vana kastiga ei tekkinud möödasõitudel mõtet kah, et peaks vist käike lappama. Ainus võit oligi see, et käigud hakkasid
korralikult käima .
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
Karullas
huviline
Registreerunud 03.04.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.09.13 22:37
|
|
|
No selge. Arvasin küll, et kütusekulu mõjutaks viiese kasti paigaldus suuresti, aga kui ei, siis ei hakka pead vaevama.
Aitäh.
|
|
|
Karullas
huviline
Registreerunud 03.04.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.09.13 22:48
|
|
|
Täna teeb, siis stanged ära ja ka liistud. Avastasin ka veel, et karpa padi on ära. Öeldi, et "sul gaas nö. jääbki peale, sest karpa saab lisa
õhku". Sain ka uue aku omale 52AH vana oli 50AHne, suurt vahet neil pole kuid sisimas siiani jäi kripeldama see, et kui masinat vaatama läksime, pani
müüja 60sega käima ja oli nagu rakett. Tegime kindlustuse ära ja vormistasin oma nimele ja omanik tõstis 50se peale ja seletas midagi, et aku on hea,
alles laadis jne jne.
Täna uurib palju uus padi maksma läheb ja kui on piisavalt finantsi, siis ostab ka tolle ära ja ka vahetab ära.
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 21.09.13 05:16
|
|
|
Arvestades, et el.lisasid sel masinal suurt pole ja ka mootor on väike, siis ilmselt see 52Ah on suht OK seal peal. Muidugi oleks võinud igaks juhuks
osta 60-se, kindluse mõttes lihtsalt. Hinnavahe on neil väike.
|
|
|
|
Karullas
huviline
Registreerunud 03.04.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.09.13 21:52
|
|
|
Täna kakkusime stange lahti ja spray asemel sai ostetud mingisugune värvitaastaja. Tulemusega ei jäänud väga rahule ja kordan tegevust homme.
Plastikule jäi küll mingisugune läige, aga hall toon kumab läbi musta ikkagi.
Mõned pildid ka siis:
Tiivalt sai ka mõlk välja löödud ja enne talve tahaks viia värvimisse kuna ise pole varem värvinud, siis leian, et pigem usaldan auto kellelegi, kes
sellise tööga leiba teenib. Aga antud hetkel tuleb raha hakata kõrvale panema.
Võrreldes sellega missugune ta ennem oli, näeb ta nüüd kõvasti parem välja.
|
|
|
Karullas
huviline
Registreerunud 03.04.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.09.13 21:56
|
|
|
Isegi stange mis ennem praktiliselt rippus on nüüd ilusti kinni ja suunatuli, mis end välja tahtis kogu aeg pressida leidis omale õige koha.
|
|
|
Maarek13
huviline
Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
|
|
Karullas
huviline
Registreerunud 03.04.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.10.13 09:46
|
|
|
Kuna talv tulekul vahetasin kõik suvised mahlad talviste vastu, tosool oli praktiliselt hall. Stanged ja liistud sai ka üle käidud värvitaastajaga ja
kuna oli ilus ilm, siis auto sai ka puhtaks pestud. Konsoolis vahetasin pirnid ära kuid head pilti ei saanud kahjuks.
|
|
|
saidless
huviline
Registreerunud 21.12.11
Asukoht: viljandi---hendrikumõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a4 2,5tdi V6 110kw 1999a. Audi a4 1,9 74kw 2004a
|
postitati 06.10.13 10:37
|
|
|
Sa oleks võinud stanged ja liistud kuuma puhuriga üle lasta, tulemus oleks palju parem jäänud ja värv koorub niiguinii mingi ajaga maha.
Aga muidu on hea lugeda, et vanasid masinaid elus hoitaks.
Viga on jagajas, jagajast on saanud segaja.
|
|
|
|
Karullas
huviline
Registreerunud 03.04.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.10.13 10:53
|
|
|
Mhm, ma arvan, et kui see värv maha koorub täielikult, siis proovin kuumapuhurit.
|
|
|
Karullas
huviline
Registreerunud 03.04.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.10.13 22:36
|
|
|
Õhufilter
Vahepeal ostsin õhu- ja kütusefiltri. Õhufiltri vahetasin ära, kütusefiltri vahetan lähipäevil.
Tekkis ka küsimus, õhufiltri keskele jääb kaks nö. auku, üks (vasakpoolne pildil) on täiesti puhas ja näeb välja nagu uus ja teine (parempoolne) on
üpris must seest. Kas parempoolne avaneb põhjagaasil või eksin? Ja, kas võiks selle puhtaks teha (eeldan, et peaks lahti võtma ja mingi vahendi sisse
ligunema panema vms).
Viimased pildid on küll kohutava kvaliteediga kuid loodan, et mõni kaasvõitleja oskab aidata ja ka täpsustada.
|
|
|
Karullas
huviline
Registreerunud 03.04.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.10.13 17:08
|
|
|
Kütusefilter
Vana filter ei paistnud kapoti alla vaadates silmagi.
|
|
|
Karullas
huviline
Registreerunud 03.04.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.10.13 18:15
|
|
|
Pole tükk aega oma järgnevatest plaanidest midagi kirjutanud siia, oleks vist aeg ?
Lasen lähipäevil ära vahetada mootoririhma viimati vahetati 2004 108000km pealt ja antud hetkel on läbisõit 139000. Rihm ise on küll puhas ja mõra
vaba kuid siiski, pigem karta kui kahetseda.
Ette peaks uued kõlarid muretsema ( armatuuri ). Keegi juhuslikult ei oska öelda kui sügav ja mitme tolline kõlar ette mahub, ei jõudnud mõõdulinti
kahjuks peale visata.
Muretsen ka uue antenni omale vana antenni varras oli ära murtud.
Salongi pilt ka.
Ja ka väljast paar pilti.
|
|
|
kevvare
huviline
Registreerunud 10.03.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.10.13 18:19
|
|
|
Võin sulle ette sobivad 10" kaheribalised kõlarid müüa, täpsema nime annan hiljem (pean järgi vaatama) kuid nurgad veidi maha võetud ja tehtud nii,
et sisse sobiksid. On ka pakkuda tagumisi ovaale kui soov on.
|
|
|
Karullas
huviline
Registreerunud 03.04.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.10.13 18:50
|
|
|
Kas mõtlesid 10cm ? 10" oleks ikka jube suur.
|
|
|
kevvare
huviline
Registreerunud 10.03.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.10.13 19:00
|
|
|
10cm jah, igaljuhul nibin nabin saab sisse toppida ja ei pea midagi armatuurist ära lõhkuma. Nurki veidi painutatud ja sobivad hästi, heli teevad
samuti hästi. Vaatan nüüd lähipäevil mis kõlaritega tegemist on, lihtsalt anna teada kui soovi on ja kui mitte, siis lähevad kellegile teisele.
|
|
|
Karullas
huviline
Registreerunud 03.04.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.10.13 19:01
|
|
|
Kirjuta mulle hind U2Usse ja kui sobib hoiame kontaki.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 4 |