kaspara
huviline
Registreerunud 25.07.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.09.13 20:12
|
|
|
Audi 80 2.0 - 1992 - kaspara
Tere, mõtlesin siis ka pikalt ja otsustasin ka teha teema oma autost siia.
Autoks siis 92 aasta avant B4, mis sai siis soetatud 2012 august.
Lisade kohapealt on nagu täiseti puhas, välja arvatud siis konditsioneer.
Tegemist on siis 2.0 liitrise 85 kw mootoriga. Ostes olid mingisugused originaalid 15 tollised viisnurksed koledad veljed, mis sai vahetatud 16 tolli
competition velgede vatsu.
Mõned pildid ka.
Talvised


Suvine

Peale ostmist siis autol vägapalju detaile ka välja vahetatud.
Roolilatt
Rooliotsad
arniirid
Õõtsapuksid
Tagumised amordid
Raami puksid
Kõik kettad ja klotsid
Esimene rattalaager
Tagumine lingisüsteem
Käigukastipadjad
Vahetatud sidur koos korvi ja laagriga
Mootoril remont tehtud
Lastud klaasid toonida
Tagumistesse ustesse kõlarid paigaldatud
Kindlasti veel asju mis kohe meelde ei tule
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 13.09.13 20:48
|
|
|
Ilma märgita võre ja lage katus jätavad sellise lastud varese mulje. Kuna ilmselt soovisid võre osas hallist massist eralduda, siis aitaks reelingud
välimusele kõvasti kaasa.
Tehtud asjade list on päris pikk, aga õnneks on jupid sel autol odavad.
Edu autoga ja head kulgemist 
|
|
|
kaspara
huviline
Registreerunud 25.07.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.09.13 06:09
|
|
|
Jah reelingute osas olen nõus, et võiksid olla need, aga pole neid kuskilt otsinud, kui kellegil on ära anda siis võiks võtta.
Katusel vaadates on nagu reelingud kunagi olnud, aga ühtegi auku küll ei ole.
|
|
|
kaspara
huviline
Registreerunud 25.07.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.09.13 13:34
|
|
|
Täna sai siis veel vahetatud juhipoolsed hinged, käru pistik, esimesed amordi tugilaagrid, rooliots, stabika tugivarras ja pooltelje kumm.
|
|
|
S.Lumi
huviline
Registreerunud 05.05.13
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.09.13 15:40
|
|
|
Njaa, ütleksin nii et eelmine omanik müüs auto õigel ajal maha.
Loodetavasti said ta siis vähemalt odavalt. Aga noh, edu sulle ikka selle masinaga. Kas mootori kood on tal ABK? Mitte et see eluliselt oluline oleks,
lihtsalt huvitun.
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 24.09.13 15:57
|
|
|
Kõik 85kw B4 on ABK-d
|
|
|
Porgand
huviline
Registreerunud 14.05.13
Asukoht: elva - võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe 2.0 91`
|
postitati 24.09.13 16:43
|
|
|
Mul oli coupe rihma katte peal ABT ja sedaanil ABK. Mis nende mootorite vahe on? Vabandan teema risustamise pärast.
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 24.09.13 16:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Porgand
Mul oli coupe rihma katte peal ABT ja sedaanil ABK. Mis nende mootorite vahe on? Vabandan teema risustamise pärast. |
ABT- 66kw
ABK- 85kw
|
|
|
|
kaspara
huviline
Registreerunud 25.07.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.09.13 17:03
|
|
|
Auto endal üle aasta juba käes ja need jupid kuluvad igal autol samamoodi.
Aga jah ABK mootor on
|
|
|
kaspara
huviline
Registreerunud 25.07.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.11.13 10:54
|
|
|
Eile siis otsustas se mootor siit ilmast lahkuda jubeda kolinaga ja ei jäänudki muud üle kui sai uus mootor toodud.
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 01.11.13 11:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kaspara
Eile siis otsustas se mootor siit ilmast lahkuda jubeda kolinaga ja ei jäänudki muud üle kui sai uus mootor toodud. |
Lambist? Mis siis juhtus?
|
|
|
|
Maaryo
huviline
Registreerunud 15.11.09
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 1.8 TQ 20v, b8 tq
|
postitati 01.11.13 12:26
|
|
|
Raudselt kepsusaale,mul nimoodi kolm abk mootorit siit elust lahkunud!
Muidu väidetakse,et jubedalt töökindel mootor,aga noh,õnneks need mootorid suurt ei maksa ja remontida pole neid mõtet.
Ainuke ajaline kulu on ka tõesti ainult vahetamine!
|
|
|
kaspara
huviline
Registreerunud 25.07.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.11.13 09:17
|
|
|
Raamsaaled said otsa.
Aga siis vahetusekohapealt küsiks sellist asja et kas on mķistlik vķtta mootor maha koos kastiga vķi kast alla jätta?
|
|
|
Maaryo
huviline
Registreerunud 15.11.09
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 1.8 TQ 20v, b8 tq
|
postitati 03.11.13 10:47
|
|
|
Tegelikult lihtsam koos kastiga võtta,reaalselt ainult mootori ja käigukasti padjad lahti ja veel nipet-näpet.
Mis plaanis selle mootoriga,remontima hakata?
|
|
|
kaspara
huviline
Registreerunud 25.07.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.11.13 14:34
|
|
|
Jätan vana alles, mine tea millal sealt midagi vaja läheb.
Sisse ja väljalase lähevad uuele mootorile
|
|
|