Lehekülgi: 1 2 3 .. 5 |
GWallace
huviline
Registreerunud 26.03.11
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 2.7 140kW Quattro
|
postitati 12.09.13 15:11
|
|
|
Audi A6 C4 Avant 2.5 TDI - 1995 - GWallace
Tervitus,
Juunis sai VW pealt tagasi tuldud Audi peale ja seekord vast pikemaks ajaks. Autot omanud ca 3 kuud ja olen väga rahul. Masinaks siis Audi A6 Avant
aastast 1995. Aiste vahel on vana hea 2.5 TDI R5 mootor. Kilovatte 103 ja 6-manuaal, mis on minu meelest väga hea kooslus. Läbisõitu näitab hetkel ca
215 700km(ostes 211 100km), millest tüdruku onu ise sõitis umbes 60 000km. Seega autoga ei ole ülemäära palju sõidetud. Ajalugu on teada aastast 2005,
kui onu selle Saksast tõi. Autot on hooldatud väga korrektselt ja see pole Eestis vähemalt "töölooma" nime kandnud, kuigi enamik neist on ka selle
eesmärgina kasutusel. Roostet on üsna minimaalselt(pindmine) ja seda muidugi esitiibadel, mis on nende nõrk koht. Lisadest on imekombel puudu kliima.
Muidu on olemas el. katuseluuk, püsikas, S-nahkrool, 4x el.aken, S4 tuledepaneel, must nahksisu, toonklaas, teisaldatav kärukonks, DEFA eelsoojendi..
ehk siis pea kõik asjad olemas, mis teeb sõidu mugavaks. Esimesed istmed on veel elektriga juhitavad, kuna need on Audi V8 istmed. Kõigi uste sisse on
pandud veel müramatid, mis teeb salongi suhteliselt vaikseks.
Rihmamajandus on vahetatud 200 tkm peal 2011. aasta juunis, seega sellega on ka pikemat aega muretu. Samuti sai sel ajal vahetatud
pihustiotsad(Bosch). Õlivahetusi(täissünt. Valvoline) tegi eelmine omanik kord aastas ülevaatuse paiku. Seega õli on vahetatud keskmiselt 6000 km
tagant.
Paneks veidi pilte ka:
|
|
|
|
GWallace
huviline
Registreerunud 26.03.11
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 2.7 140kW Quattro
|
postitati 12.09.13 15:20
|
|
|
Tehtud tööd:
2013.a
Juuni:
Pioneeri makk
Juhiukse alumise hinge vahetus
Põhja roostetõrje+kivikaitse
Peeglite vahetus
Juuli:
Liikluskindlustus Salva 6 kuuks - 98€
August:
TÜV - Korras - 214471 km
Panime koos kasutaja J.Aru-ga süüte paika
Eelsüüteküünalde vahetus(Champion)
Noortehnikust makiraamile plastikud
September:
Vasak õõtshoob(Automega) - 45€
Parem raamipuks
Parem õõtsapuks
Uued numbrialused
Õlivahetus
Klapikambrikaane tihendi vahetus
Auto poleerimine
Nahksisu hooldus
Mõlema rooliotsa vahetus+sillastend - 82€ - 216213 km
Oktoober:
Kütusefiltri vahetus
Kõlarikaabli vedamine
Tagumiste kõlarite paigaldus(Alpine)
Aktiivsubwoofri paigaldus(Blaupunkt)
November:
Uued esimesed raamiga kojamehed(Hella)
Tagumiste kõlarikatete paigaldamine
Tweeterite töölepanek
Orig. kõlarijuhtmete eemaldamine
Detsember:
LS: 218640 km
Roolivõimu pumba vahetus - 40€
Roolivõimu õli vahetus(Comma LHM Plus - roheline mineraalne õli)
Salongiõhufiltri vahetus(aktiivsüsifilter Wix Filters)
Õhufiltri vahetus(Wix Filters)
Tagurdustule pirni vahetus
Tagumise kojamehe reguleerimine
2014.a
Jaanuar:
Liikluskindlustus Salva 6 kuuks - 108€
Märts:
Nahksisu hooldus
Aprill:
Auto vahatamine
Mai:
LS: 222280 km
Vasaku esimese rattalaagri vahetus(SKF) - ca 60€
Juuni:
LS: 222700 km
Parema esimese rattalaagri vahetus(SKF) - ca 60€
Tagumiste suportite elektrolüüs-värvimine
Tagumistele suportitele uued tihendid(Budweg) - ca 23€
Tagumised uued pidurikettad(NK) - 36€
Tagumised uued piduriklotsid(Icer) - 13€
Juuli:
Liikluskindlustus Salva 3 kuuks - 54€
August:
Õlivahetus - 224040 km
TÜV - Korras - 224416 km
September:
Käigukasti õli - 225030 km
Liikluskindlustus Salva 6 kuuks - 93€
Oktoober:
Käigukasti õlilisand Xado - 225090 km
Nahksisu hooldus
Summutiotsade keevitus
Tagumiste nahkpolstrite paigaldamine
November:
Kütusefilter Hengst - 225920 km
Pihusti tagasivoolu voolikud - 226060 km
Detsember:
Spidoploki õlitemp. ja voltmeetri pirnide vahetus
Audi orig. ilukilbid
2015.a
Veebruar:
Esimeste nahkpolstrite paigaldamine
Märts:
Uus parem esitiib+värvimine+vahetamine - 110€
|
|
|
|
atsee
huviline
Registreerunud 24.08.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 1,9 TDI
|
postitati 12.09.13 19:00
|
|
|
Hea masina valinud, imelik on ainult kliima puudumine. Lumehelbekese nuppu siis ka pole pliidinuppude kõrval ? Viska need numbrialused ka minema, jääb
üldpilt soliidsem.
|
|
|
GWallace
huviline
Registreerunud 26.03.11
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 2.7 140kW Quattro
|
postitati 12.09.13 19:53
|
|
|
Vot jah, ei konti ega kliimat. Kusjuures numbrialuste vahetamisele olen ise ka mõelnud, aga algul oli pigem kalla ja talla ning siis ei viitsinud ära
teha. Kindlasti mingi aeg teen ära.
|
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 13.09.13 06:05
|
|
|
Rõhukella paigaldasid ise?
Muidu viisakas masin. Edu edaspidiseks!
|
|
|
|
GWallace
huviline
Registreerunud 26.03.11
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 2.7 140kW Quattro
|
postitati 13.09.13 08:44
|
|
|
Rõhukella paigaldas ikka eelmine omanik. Aga edu vaja!
|
|
|
|
GWallace
huviline
Registreerunud 26.03.11
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 2.7 140kW Quattro
|
postitati 15.09.13 16:39
|
|
|
Vahetatud:
Audi numbrialused
Õli - Castrol EDGE Turbo Diesel SAE 5W-40 5L
Õlifilter - Fram
Klapikambrikaane tihend - Topran
Lisaks reguleerisime sõbraga tuled ära.
Märgin kilometraa˛i ka juurde: 215 800km
|
|
|
|
GWallace
huviline
Registreerunud 26.03.11
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 2.7 140kW Quattro
|
postitati 20.09.13 18:56
|
|
|
Vahepeal sai auto ära poleeritud ja nahksisu hooldusvahendiga üle käidud.
|
|
|
|
Harri_K
huviline
Registreerunud 08.05.08
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.09.13 06:13
|
|
|
Kroomitud peeglid on alles? Muidu mõnusate (va kliima) lisadega A6. Endal ka mõtetes 6ne manuaal + chip peale panna.
|
|
|
|
GWallace
huviline
Registreerunud 26.03.11
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 2.7 140kW Quattro
|
|
GWallace
huviline
Registreerunud 26.03.11
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 2.7 140kW Quattro
|
postitati 30.09.13 11:58
|
|
|
Viimasel ajal on olnud töö tõttu kõvasti Jõgeva-Tartu-Jõgeva uhamist ja olen ka umbkaudu arvestanud kütusekulu.. Tulemuseks sain ca 5,5l/100km. Ise
poleks arvanud, et nii vähe, sest hommikud ka juba üsna külmad ja see edasi-tagasi ots ei saa sõidetud ühte jutti, vaid hommikul sinna ja õhtul hilja
alles tagasi.
|
|
|
|
GWallace
huviline
Registreerunud 26.03.11
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 2.7 140kW Quattro
|
postitati 06.10.13 16:05
|
|
|
Väike pildiseeria :)
|
|
|
timberman
klubiliige
Registreerunud 23.06.07
Asukoht: Tolmupealinn Kunda
Kasutaja on eemal
Auto: MC x 2, AEL
|
postitati 06.10.13 16:31
|
|
|
Pole midagi öelda, väga viisakas!
Katsu teda samasugusena säilitada!
|
|
|
|
GWallace
huviline
Registreerunud 26.03.11
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 2.7 140kW Quattro
|
postitati 06.10.13 16:50
|
|
|
Aitäh heade sõnade eest! Otseloomulikult teen kõik selleks, et ta säiliks sellisena, kuid miks mitte ka veel paremaks-ilusamaks teda teha!
Selle all mõtlen esmajoones helisüsteemi parandamist. Selleks on juba Alpine tagumised kõlarid ostetud. Oktoobri lõpu poole peaks saama need ka
paigaldatud.
|
|
|
Harri_K
huviline
Registreerunud 08.05.08
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
|
|
GWallace
huviline
Registreerunud 26.03.11
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 2.7 140kW Quattro
|
postitati 06.10.13 18:55
|
|
|
Madaldust see auto kindlasti minu käes ei näe, sest ma eelistan masinal ikka pehmust ja et oleks mugav linna vahel auklikel teedel liigelda. Minu
arust standard vedrustus + 16" Audi Flat Five on välimuselt vägagi ilus ja ei näe põhjust muutmiseks. Tore, et oled minuga ühisel arvamusel, teeb
kohe tuju heaks.
Kadedaks võivad ju teha, aga mind häirib nahksisu juures üks asi - uksepolstrid võiksid ka nahast olla... Kuna nahksisu järelpaigaldatud, siis need ju
jäid tekstiilist. Ei tea, mis hinnaklassis need võiksid liikuda. Usun, et ka see vahetus võiks jääda tulevikuplaanide sekka.
|
|
|
RainerL
huviline
Registreerunud 22.03.11
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2,5 85kW R5
|
postitati 07.10.13 08:25
|
|
|
Tipp-topp masin.
Mul jäi silma, et esimesl stangel numbrimärgi all võrede juures on üks läikiv liist. Kuidas see sinna tekitatud on? Sobib hästi mu meelest ja näeks
midagi sellist hea meelega ka enda auto küljes. Kenad jämedad ja õiges porpotsioonis auto tagaotsa suhtes on ka summutiotsad, mis masinalt need pärit
on?
Edu säilitamisel-arendamisel.
|
|
|
GWallace
huviline
Registreerunud 26.03.11
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 2.7 140kW Quattro
|
postitati 07.10.13 08:43
|
|
|
Ma ei oskagi vastata sulle, et kuidas see sinna tekitatud on. Raske uskuda, et ta ise selle paigaldanud on, kuid mine tea. Kui näen teda, siis
kindlasti küsin!
Summutiotsade päritolu kohta pole ka kindel, kuid kipun arvama, et ta lasi kellegil teha need või lausa meisterdas ise...
Sel masinal oli jah algselt väga palju kroomi. Mind veidi häiris ja seepärast saigi kroompeeglid originaalide vastu tagasi vahetatud ja numbrialused
mustad pandud. Nüüd on minu silmis täpselt selline nagu peab olema.
|
|
|
GWallace
huviline
Registreerunud 26.03.11
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 2.7 140kW Quattro
|
postitati 22.10.13 19:12
|
|
|
Lükkasin täna talverehvid alla.
Väike pilt ka:
|
|
|
GWallace
huviline
Registreerunud 26.03.11
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 2.7 140kW Quattro
|
postitati 24.10.13 17:52
|
|
|
Eile käisin kasutaja J.Arul külas ning sai väga palju asju korda tehtud ja masinale lisatud. Päev kujunes väga pikaks, sain tulema alles kesköö
paiku.
Tehtud sai:
- Kütusefiltri vahetus
- Viimase eelsüüteküünla vahetus(4 tk sai juba suvel vahetatud)
- Kapoti alt sai üks juhe eemaldatud, mis blokeeris kütusepumbale kütuse pealevoolu ning takistas auto käivitumist. Kuna kuu alguses lõhkusin kogemata
selle lüliti salongis ära, siis ei soovinudki enam uut lülitit panna ja otsustasin juhtme eemaldada ja teha nii nagu tehasest originaalis.
- Mootorikatte üks kinnitus sai ära vahetatud, sest see kummist nö tikkpolt läks suve lõpus katki.
Kapotialune töö sai seega ühele poole. Ootas ees tagumiste kõlarite(Alpine) paigaldus ning Blaupunkti bassikõlari lisamine.
Kahjuks sellest väga palju pilte ei teinud, aga kuna masin pole veel päris lõplikult kokku pandud, siis saan seda veel teha ning siia teemasse juurde
lisada.
Paar sõbrapilti minu autost ja J.Aru vanemate autost.
Oskab keegi öelda, mis nende roheliste juhtmeotsade vahel peaks olema?
Selline juhtmetekimp sai autost eemaldatud. Pooled juhtmed olid peaaegu läbi põlenud juba. Eriti hull oli seis tehase bassikõlari juhtmetega(vist ikka
olid nende omad, sest liikusid pagasiruumi).
Sellised kõlarid sai taha lisatud:
Kõlari- ning subwoofri juhtmed kokku teibituna ja sai siis plastiku taha täna ära peidetud.
Pildid kehvapoolsed, aga aimu saab. Kunagi, kui auto saan puhtaks pestud ja seest ka vuntsitud, siis teen korraliku kaameraga pildid.
|
|
|
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S6 2.2T & A8 4.2
|
postitati 24.10.13 17:59
|
|
|
Puusalt tulistades pakuks seljatoe soendusi. Soenduse pistikud olid rohelised.
Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
|
|
|
|
J.Aru
huviline
Registreerunud 28.07.12
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.10.13 18:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: simoQ
Puusalt tulistades pakuks seljatoe soendusi. Soenduse pistikud olid rohelised. | Ma ka arvasin, et ehk on seljatoe soenduse juhtmed
kuna juhtmed jooksevad edasi seljatoe sisse.
|
|
|
GWallace
huviline
Registreerunud 26.03.11
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 2.7 140kW Quattro
|
postitati 15.11.13 23:00
|
|
|
Täna sai taas Joonasel(kasutaja J.Aru) külas käidud ning kõvasti hoolet tehtud. Alustuseks sai vanad kojamehed uute Hella omade vastu vahetatud.
Pühkisid isegi enam-vähem normaalselt eelmised, kuid kraapimine viskas üle ja seega sai uued soetatud. Tükihinnaks 6.50€ ja ostetud sai Automaailmast.
Loodame, et kestavad normaalselt.
Kuna eelmine kord ei jõudnud kõlarikatteid paigaldada, siis täna sai need polstritele külge liimitud ning asi näeb täiesti OEM välja. Samuti sai
tweeter'id tööle pandud uute juhtmete abil ja autos on nüüd seega 8x kõlarit ning lisaks Blaupunkti subwoofer. Heliga olen küll väga rahul ja usun,
et seda poolt selles autos küll rohkem parandama ei pea, ega raha alla panema. Nüüd saab sõitu nautida ikka.
Lisaks sellele sai orig. kõlarijuhtmed kahe ukse vahelise posti koha pealt läbi lõigatud, isoleeriga eraldi otsad teibitud ning veel riideisoleeriga
kõik üle tõmmatud, et üleliigseid juhtmeid ukse ning -polstri vahele tilbendama ei jääks. See tehtud, sai plastikud tagasi kokku laotud. Kuna parema
tagumise ukse polster sai eelmine kord natuke kehvasti kinni pandud, siis selle tõttu ei jäänud enam uks lukku(uksenupp ei liikunud hästi). See sai
paremini nüüd kinni ja asi toimib jälle.
Joonas mõõtis ka akuklemmide pealt pinget. Koos kõikide tarvikutega oli 13,3V, mis peaks üsna hea olema arvestades seda, et tööd tehes sai ka päris
palju aku pealt raadiot kuulatud. Lihtsalt tühikäigul käies oli 14,25V. Mõõdetud siis testriga.
Suurem nöök oli sellega, et esmaspäeval kuulsin garaa˛iust lahti tehes, et autol käib kapoti all mingi krõk-krõk... Ise suurt targemaks ei saanud ja
teadlikult väga palju autoga ei sõitnud. Täna sai siis Joonasega asjale pilk peale visatud ning selgeks sai see, et roolivõimupumba laager on läbi.
Endale hakkas silma ka see, et rihm ei olnud nagu 100% korralikult omas soones ja veidi nagu oli üle ääre. Lasime genekarihma ka pingutist lahti, et
saaks ratast veidi paremini liigutada. Natuke võttis jälle aega, et see genekarihm tagasi saada omale kohale, aga lõpp hea, kõik hea. Ja oh imet!
Panin auto käima ja vaikus! Kuid ega see roolivõimupumba laager ka oli üsna kehvake juba ja pigem aja küsimus, millal täitsa läbi läheb.
Seega ehk targemad oskavad öelda, et kas see pumpa laager on eraldi ka vahetatav või peaks täitsa uue(loe kasutatud) roolivõimupumba lammutusest
otsima?
Läbisõiduks on vahepeal ette kerinud ca 218000km, ehk siis ca 6900km on ostust saati juba kulgetud.
|
|
|
GWallace
huviline
Registreerunud 26.03.11
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 2.7 140kW Quattro
|
postitati 16.11.13 14:55
|
|
|
Pilte
Ning sinna kohta sai paigaldatud subwoofri mass.
|
|
|
GWallace
huviline
Registreerunud 26.03.11
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 2.7 140kW Quattro
|
postitati 01.12.13 14:31
|
|
|
Tegin ka enda auto kohta laiendatud päringu Maanteeameti lehel.
Igati soliidne ja rahul.
Registreerimismärk 576TFK
Tehasetähis (VIN-kood) WAUZZZ4AZSN110803
Mark AUDI
Kaubanduslik nimetus A6 AVANT
Tüüp C4
Variant AAEL1
Versioon M6
Kategooria Sõiduauto
Kere nimetus UNIVERSAAL
Baastehas AUDI AG
Täismass(kg) 2060
Registrimass (kg) 2060
Tühimass (kg) 1585
Kandevõime (kg) 475
Autorongi mass (kg) 3660
Lubatud piduritega haagise mass (kg) 1650
Lubatud piduriteta haagise mass (kg) 750
Lubatud koormus haakeseadmele (kg) 50
Värvus MUST
Mitmevärviline E
Esmaregistreerimise kuupäev (B) 09.06.1995
Eestis registreerimise kuupäev (B1) 01.10.2005
Registreeritud Eestis kasutatuna, päritolu riik Saksamaa Liitvabariik
Pikkus (mm) 4892
Laius (mm) 1783
Kõrgus (mm) 1505
Telgede vahe(d) ehk baas(id) 2682
Telgi kokku 2
Juhttelgi 1
Veotelgi 1
Lubatud suurimad ja registri teljekoormused (kg)
Telg Registri koormus Lubatud suurim teljekoormus Juhtteljed Veoteljed
1. teljel 1160 1160 J J
2. teljel 1050 1050 E E
Rehvid
Telg Rehvid võimalikud variandid
1. teljel 195/65 R15 91V, 205/60 R15 90V, 215/60 R15 93V
2. teljel 195/65 R15 91V, 205/60 R15 90V, 215/60 R15 93V
Mootori mudel AEL
Mootori töömaht (cm3) 2461
Mootori võimsus (kW) 103 pööretel 4000
Mootori tüüp DIISEL
Käigukasti tüüp MANUAAL
Suurim kiirus (km/h) 203
Uksi 5
Istekohti 5
Istekohti juhi kõrval 1
Seisukohti 0
Ülevaatuste ajalugu:
Aeg Ülevaatuse liik Otsus Järgmise ülevaatuse aeg Odomeetri näit
09.08.2013 Korraline Tehniliselt korras 31.08.2014 214471
09.08.2012 Korraline Tehniliselt korras 31.08.2013 207281
12.08.2011 Korraline Tehniliselt korras 31.08.2012 201484
18.08.2010 Korraline Tehniliselt korras 31.08.2011 195995
14.08.2009 Korraline Tehniliselt korras 31.08.2010 190529
02.09.2008 Korraline Tehniliselt korras 31.08.2009 183865
11.08.2007 Korraline Tehniliselt korras 31.08.2008 175629
19.10.2005 Korraline Tehniliselt korras 31.08.2007 165000
Märkus: Ülevaatuse andmed on elektroonilisel kujul kättesaadavad alates 2005.aastast.
Toimingud sõidukiga:
Kuupäev Toimingu nimetus
14.06.2013 Omaniku vahetus
01.10.2005 Sõiduki registreerimine
01.10.2005 Registreerimis eelne akt
Märkus: Enne 23.11.1999 tehtud toimingute elektrooniline ajalugu puudub.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 .. 5 |