Ivo.K
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 31.08.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.09.13 13:53
|
|
|
Kas keegi on seda vaatamas käinud? Audi A6 Quattro 3.0 165kW
Mis selle auto kohta arvata?
Tegin proovi sõitu ka, tundus suht korralik.
http://www.auto24.ee/used/1373820
|
|
|
Ramm
huviline
Registreerunud 15.03.07
Asukoht: saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: Range Rover Sport 5.0L 372kW
|
postitati 05.09.13 16:42
|
|
|
võtmete arv on 1..kahtlane.Varustuse poolelt suht blank...emotsiooni ei tekita.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 05.09.13 17:52
|
|
|
Läbisõit on paras nali. Vaadates hinda mis on pea sama mis korralikul c4 diislil siis sel neid vigu vast on ja väsinud on ta ka kindlasti. A kui
eesmärk on uuem ja läikivam auto siis hea valik.
|
|
|
raineys
huviline
Registreerunud 03.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Saab 9-5 2.3t
|
postitati 05.09.13 18:09
|
|
|
Wao. C4 eest 6000+ €. Päris vihane peab raha peale olema. Olgugi, et auto võib korras olla.
|
|
|
|
Ivo.K
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 31.08.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.09.13 18:12
|
|
|
Imestama panigi see et paberil oli kirjas mis vead tal olid, aga kui sai sõidetud ja keeratud jne jne siis pole yhtegi loksu ega midagi. ja auto
mootor ka jumalast vaikne.
hind on jah natuke odavam sest mõned asjad vaja vahetada.
kaks päeva autosid vaadanud ja tundub ikka kõige korralikum paljud 8000
eurosed kolisevad ja tuled vahetatud ja seest nupud koledad jne jne..
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
|
JanisL
klubiliige
Registreerunud 27.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1.8 TQ 2003
|
postitati 05.09.13 19:03
|
|
|
Kui sõites oli ok ,siis osta ära. Tee kontroll kuskil pädevas kohas ja lase kõik korda teha ( selle arvelt, et odavamalt saad ) Ning naudi sõitu.
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 07.09.13 08:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Läbisõit on paras nali. |
Keskmiselt 2360 km/kuus, mis selles naljakat on?
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 07.09.13 09:14
|
|
|
Noh, hind ju ka vastav sellise planktoni kohta. C6 on olemuselt keeruline auto ja kallid vead võivad ilmneda veidi hiljem. Kindlasti hakkad kohe
puudust tundma suure navi jms. järele. Kogu veel raha ja osta selline, mida hiljem keegi ära ka ostaks.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
siLc
huviline
Registreerunud 05.06.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 2011 VW Passat EcoFuel
|
postitati 07.09.13 12:46
|
|
|
Vähemalt rooli kulumisaste vastab suht sellisele läbisõidule. Silma jäi see, et harilikult diislil on summutiotsad kaardu allapoole - sellel isendil
otse nagu bensukatel. Tea millest see veel?
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 07.09.13 13:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: siLc
Vähemalt rooli kulumisaste vastab suht sellisele läbisõidule. Silma jäi see, et harilikult diislil on summutiotsad kaardu allapoole - sellel isendil
otse nagu bensukatel. Tea millest see veel? |
Omalooming, mis muu.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
kuzmits
huviline
Registreerunud 28.01.13
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat alltrack 2,0 TDI 130KW 4 MOTION
|
postitati 12.09.13 13:57
|
|
|
Piltidelt jäi silma, et turvavöö hoiatustuli ei põlenud. (või jäi siis rooli varju ja ei olnud näha) Ilmselt padjad väljas ja takistid vahel. Katsu
kas turvavöö on altpoolt väljatõmmates kare. Kui on siis on pürotehnika aktiveerunud ja kindlalt avariiline. Kui takistid on vahel siis arvuti näitab
et kõik justkui ok. Kõige lihtsam viis näit turvakardinaid kontrollida on et aja ülevalt ukse ääre juurest näpud tihendi ja laepolstri vahele, sealt
peaks näpud suht lihtsalt vahele saama ja turvakardinad on näha kas terved või ribad taga või pole üldse.
Rooli kulumist vaadates on läbisõit optimistlik.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 12.09.13 14:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kuzmits
Piltidelt jäi silma, et turvavöö hoiatustuli ei põlenud. (või jäi siis rooli varju ja ei olnud näha) Ilmselt padjad väljas ja takistid vahel. Katsu
kas turvavöö on altpoolt väljatõmmates kare. Kui on siis on pürotehnika aktiveerunud ja kindlalt avariiline. Kui takistid on vahel siis arvuti näitab
et kõik justkui ok. Kõige lihtsam viis näit turvakardinaid kontrollida on et aja ülevalt ukse ääre juurest näpud tihendi ja laepolstri vahele, sealt
peaks näpud suht lihtsalt vahele saama ja turvakardinad on näha kas terved või ribad taga või pole üldse.
Rooli kulumist vaadates on läbisõit optimistlik. |
Sellisest loogikast ning põhjapanevatest järeldustest ei saa ma küll aru.
Turvavöö hoiatustuli on lihtsalt üks tuli koos piiksuga, mida olen kümnetel autodel lihtsalt maha kodeerinud, kui omanik soovib. Või siis vastupidi,
aktiveerinud.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
kuzmits
huviline
Registreerunud 28.01.13
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat alltrack 2,0 TDI 130KW 4 MOTION
|
postitati 12.09.13 18:31
|
|
|
See võib olla niinagu sa kirjeldad et aktiveerid voi deaktiveerid vastavalt soovile. Aga minu praktikas on konkreetne selline juhtum nagu kirjeldasin.
Hoiatustuli ei põlenud ja ei piiksunud kui vöö lahti oli. Audi Esinduses ostueelset kontrolli tehes ei tuvastatud mitte midagi. Paar kuud hiljem kui
uurima hakati et miks hoiatustuli ei pole selgus et auto oli läbi teinud avarii ja taastatud nii, et turvapatju ja uusi turvavöid koos pürotehniliste
pingutitega polnud pandud vaid need olid Uhendatud takistitega ja turvavöö mingil vastusel oli ka takisti. Seda selleks et airbagi tuli ilusti süttiks
kui süüde sisse panna ja Pärast ärakustuks. Esindus veakoode lugedes tuvastas et koik on ok. Auto aju oli lihtsalt nende takistitega ära petetud ja
veakoodi ei näita. Nii avastasingi et vaatasin laepolstri serv oli irvakil ja ajasin näpud vahele. Alles olid turvakardinatest lõhkised ribad. Samuti
olid turvavööd alt osast karedad. Sellest siis minu selline järeldus. Et selline kogemus teeb analoogsete asjade suhtes ettevaatlikuks. Ja auto on
taastatud nii korrektselt et isegi esindus mittemidagi ei märganud.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 12.09.13 18:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kuzmits
See võib olla niinagu sa kirjeldad et aktiveerid voi deaktiveerid vastavalt soovile. Aga minu praktikas on konkreetne selline juhtum nagu kirjeldasin.
Hoiatustuli ei põlenud ja ei piiksunud kui vöö lahti oli. Audi Esinduses ostueelset kontrolli tehes ei tuvastatud mitte midagi. Paar kuud hiljem kui
uurima hakati et miks hoiatustuli ei pole selgus et auto oli läbi teinud avarii ja taastatud nii, et turvapatju ja uusi turvavöid koos pürotehniliste
pingutitega polnud pandud vaid need olid Uhendatud takistitega ja turvavöö mingil vastusel oli ka takisti. Seda selleks et airbagi tuli ilusti süttiks
kui süüde sisse panna ja Pärast ärakustuks. Esindus veakoode lugedes tuvastas et koik on ok. Auto aju oli lihtsalt nende takistitega ära petetud ja
veakoodi ei näita. Nii avastasingi et vaatasin laepolstri serv oli irvakil ja ajasin näpud vahele. Alles olid turvakardinatest lõhkised ribad. Samuti
olid turvavööd alt osast karedad. Sellest siis minu selline järeldus. Et selline kogemus teeb analoogsete asjade suhtes ettevaatlikuks. Ja auto on
taastatud nii korrektselt et isegi esindus mittemidagi ei märganud. |
Turvavöö hoiatus ei puutu mitte kuidagi airbagi süsteemi. Airbagi aju ei näe isegi seda kas vöö on lukus või mitte. Seega turvavöö hoiatustule
põlemisest või mittepõlemisest ei saa küll mingit järeldust teha. Turvavöid tuleks kontrollida lihtsalt tõmmates peavad vabalt jooksma ja ei tohi
kõriseda ja vaadata lihtsalt armatuuri ühendusi airbagi kirju rooli airbagi väljanägemist ja kõrvalt tõmmata armatuuri otsalt kate maha ja vaadata kas
juhtmed ilusti bagi küljes ja kõik tunduks ok. Olen nii ostueelses kontrollis kümmneid leedu tuuninguid leidnu. Kui on hästi tehtud ei leia midagi
enne kui ise matsu paned.
|
|
|
kuzmits
huviline
Registreerunud 28.01.13
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat alltrack 2,0 TDI 130KW 4 MOTION
|
postitati 13.09.13 03:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Tsitaat: | Algselt postitas: kuzmits
See võib olla niinagu sa kirjeldad et aktiveerid voi deaktiveerid vastavalt soovile. Aga minu praktikas on konkreetne selline juhtum nagu kirjeldasin.
Hoiatustuli ei põlenud ja ei piiksunud kui vöö lahti oli. Audi Esinduses ostueelset kontrolli tehes ei tuvastatud mitte midagi. Paar kuud hiljem kui
uurima hakati et miks hoiatustuli ei pole selgus et auto oli läbi teinud avarii ja taastatud nii, et turvapatju ja uusi turvavöid koos pürotehniliste
pingutitega polnud pandud vaid need olid Uhendatud takistitega ja turvavöö mingil vastusel oli ka takisti. Seda selleks et airbagi tuli ilusti süttiks
kui süüde sisse panna ja Pärast ärakustuks. Esindus veakoode lugedes tuvastas et koik on ok. Auto aju oli lihtsalt nende takistitega ära petetud ja
veakoodi ei näita. Nii avastasingi et vaatasin laepolstri serv oli irvakil ja ajasin näpud vahele. Alles olid turvakardinatest lõhkised ribad. Samuti
olid turvavööd alt osast karedad. Sellest siis minu selline järeldus. Et selline kogemus teeb analoogsete asjade suhtes ettevaatlikuks. Ja auto on
taastatud nii korrektselt et isegi esindus mittemidagi ei märganud. |
Turvavöö hoiatus ei puutu mitte kuidagi airbagi süsteemi. Airbagi aju ei näe isegi seda kas vöö on lukus või mitte. Seega turvavöö hoiatustule
põlemisest või mittepõlemisest ei saa küll mingit järeldust teha. Turvavöid tuleks kontrollida lihtsalt tõmmates peavad vabalt jooksma ja ei tohi
kõriseda ja vaadata lihtsalt armatuuri ühendusi airbagi kirju rooli airbagi väljanägemist ja kõrvalt tõmmata armatuuri otsalt kate maha ja vaadata kas
juhtmed ilusti bagi küljes ja kõik tunduks ok. Olen nii ostueelses kontrollis kümmneid leedu tuuninguid leidnu. Kui on hästi tehtud ei leia midagi
enne kui ise matsu paned. |
Mina igatahes niimoodi tüssu sain. Üritasin lihtsalt kodaniku tähelepanu juhtida. Hiljem lasin oma rahadega uued bagid ja vööd panna. Südametunnistus
ei lubanud sellist autot enam heausksele ostjale müüa. Huvitav miks mul siis selle hoiatustulega nii tehtud oli. Turvavöö eelpingutid igatahes on küll
bagi ajuga ühenduses. Ja selles suhtes on süsteem ikkagi tervik. Bagi ajult tuleb ju käsk vööd pingutada ja padi avada. Ma ei ürita siin midagi
tõestada, lihtsalt räägin kuidas minu autoga oli.
|
|
|
vedru
huviline
Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal
Auto: Auditu
|
postitati 13.09.13 04:12
|
|
|
See auto oli 6a. tagasi sõitnud 160000
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 13.09.13 05:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: vedru
See auto oli 6a. tagasi sõitnud 160000 |
Info on hea ja tundub loogiline, aga see lõpu emotikoonist ma ei saa aru.
Kas see on Eesti ajalooga masin? Varustuse järgi võiks nagu eeldada, et eesti ehk siis suht miinimum. Tuttav just müüs ära oma 2004a uuena ostetud
sarnase audi, 3,0TDI q aut ja miinimum varustus, ls oli vist isegi alla 200tuh, aga ilma ühegi avariita suht kõik keredetailid roostega.
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 14.09.13 13:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kuzmits
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Tsitaat: | Algselt postitas: kuzmits
See võib olla niinagu sa kirjeldad et aktiveerid voi deaktiveerid vastavalt soovile. Aga minu praktikas on konkreetne selline juhtum nagu kirjeldasin.
Hoiatustuli ei põlenud ja ei piiksunud kui vöö lahti oli. Audi Esinduses ostueelset kontrolli tehes ei tuvastatud mitte midagi. Paar kuud hiljem kui
uurima hakati et miks hoiatustuli ei pole selgus et auto oli läbi teinud avarii ja taastatud nii, et turvapatju ja uusi turvavöid koos pürotehniliste
pingutitega polnud pandud vaid need olid Uhendatud takistitega ja turvavöö mingil vastusel oli ka takisti. Seda selleks et airbagi tuli ilusti süttiks
kui süüde sisse panna ja Pärast ärakustuks. Esindus veakoode lugedes tuvastas et koik on ok. Auto aju oli lihtsalt nende takistitega ära petetud ja
veakoodi ei näita. Nii avastasingi et vaatasin laepolstri serv oli irvakil ja ajasin näpud vahele. Alles olid turvakardinatest lõhkised ribad. Samuti
olid turvavööd alt osast karedad. Sellest siis minu selline järeldus. Et selline kogemus teeb analoogsete asjade suhtes ettevaatlikuks. Ja auto on
taastatud nii korrektselt et isegi esindus mittemidagi ei märganud. |
Turvavöö hoiatus ei puutu mitte kuidagi airbagi süsteemi. Airbagi aju ei näe isegi seda kas vöö on lukus või mitte. Seega turvavöö hoiatustule
põlemisest või mittepõlemisest ei saa küll mingit järeldust teha. Turvavöid tuleks kontrollida lihtsalt tõmmates peavad vabalt jooksma ja ei tohi
kõriseda ja vaadata lihtsalt armatuuri ühendusi airbagi kirju rooli airbagi väljanägemist ja kõrvalt tõmmata armatuuri otsalt kate maha ja vaadata kas
juhtmed ilusti bagi küljes ja kõik tunduks ok. Olen nii ostueelses kontrollis kümmneid leedu tuuninguid leidnu. Kui on hästi tehtud ei leia midagi
enne kui ise matsu paned. |
Mina igatahes niimoodi tüssu sain. Üritasin lihtsalt kodaniku tähelepanu juhtida. Hiljem lasin oma rahadega uued bagid ja vööd panna. Südametunnistus
ei lubanud sellist autot enam heausksele ostjale müüa. Huvitav miks mul siis selle hoiatustulega nii tehtud oli. Turvavöö eelpingutid igatahes on küll
bagi ajuga ühenduses. Ja selles suhtes on süsteem ikkagi tervik. Bagi ajult tuleb ju käsk vööd pingutada ja padi avada. Ma ei ürita siin midagi
tõestada, lihtsalt räägin kuidas minu autoga oli. |
Ma saan sellest aru aga saa aru, et se tuli ei puutu airbagi süsteemi. Andur mis näitab kas vöö on peal või ei asub lukustis millesse sa vöö pistad.
Et auto ei piiksuks lahtise vööga pole muud vaja teha kui pistik lahti võtta ja tuli ongi kustu. Takisti oli sul vöö pinguti sütiku juhtmete vahel, et
airbagi tuli põlema ei läheks.
|
|
|