Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2  3  4
Autor:
Pealkiri: Välismaalt autode toomine (Vastuseid: 86 | Vaatamisi: 27720)
Kristenroose
huviline



Registreerunud 23.08.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 03.09.13 15:50 Tsiteeri
Välismaalt autode toomine



Hey! Siia võiksite kirjutada siis, oma kogemusest välismaalt auto toomisega. Tean, et on ka palju tünga tegijaid eriti Saksamaal just suunatud välisriigist klientidele. Mis auto tõid, mille kaudu, mis transpordiga ja kas tasus end ära. Plaan on endalgi midagi ehk tuua. Aitäh!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 03.09.13 16:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kristenroose
Hey! Siia võiksite kirjutada siis, oma kogemusest välismaalt auto toomisega. Tean, et on ka palju tünga tegijaid eriti Saksamaal just suunatud välisriigist klientidele. Mis auto tõid, mille kaudu, mis transpordiga ja kas tasus end ära. Plaan on endalgi midagi ehk tuua. Aitäh!


Tekib küsimus, et mida tahad selle küsimusega saavutada?


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kristenroose
huviline



Registreerunud 23.08.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 03.09.13 16:14 Tsiteeri


Saavutada tahaks hea auto hea hinnaga.. :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 03.09.13 16:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kristenroose
Saavutada tahaks hea auto hea hinnaga.. :D


Lihtne, ühe ostad odava ja teise pead siis hea/korraliku ostma.

Tegelikult ei saa ma inimestest aru, kes endiselt mõtlevad et see "väljamaa automüüja" ootab teid pikki silmi.

Tunnen rohkem kui ühte toojat/müüjat ja pole keegi kiidelnud, et see miljoni kasumiga äri on.

Töö nagu iga teine, lihtsalt kõrvalt vaadates tundub "easy money" olema.


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Lauri_O
huviline

Avatar


Registreerunud 04.02.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 2.5 TDI A4; 2x 2.8 A6 Q; Audi S8.

postitati 04.09.13 05:22 Tsiteeri


Kui on head nn "handlerid" välismaal siis teenid ikka meeletuid kasumeid toomise pealt, muidugi tekib küsimus kohe et miks peaks mingi võõras autotooja müüma suvalisele huvilisele odava raha eest kui teine on nõus maksma 2 korda rohkem, iseasi kui tunned toojat. Hetke seisuga pole Saksast midagi tuua just vastupidi pigem kuna seal on auto hinnad taas üles puhvitud, kui siis ainult spagetimaalt tuua, sealt kannatab väga hea raha eest korralikke masinaid tuua. Muidugi internetist tuhnides ei leia ühtegi lehte kus on odava raha eest autod müüa.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 04.09.13 06:28 Tsiteeri


Yanekk -iga 100% nõus.
Selle eest, et kedagi tunned, ei tee keegi sulle mitme tonnist kingitust. Hea hinnaga korralikku masinat on väga raske tuua lõuna euroopast, kuna tekib igasugu tagasilööke, vahemaad on suured, hotellid kulukad ja lõpuks kulusid kokku lüües oleks odavam olnud Eestist osta. Lisaks pead oskama ajas reisida, et leedukatest ette jõuda.:D


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KuldarA
huviline



Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 04.09.13 06:33 Tsiteeri


Kuna Eesti turg on leedu kaudu tulnud ja itaalia autodega ära solgitud, siis need väljamaa hinnad Sulle küll nüüd soodsad ei tundu. Pigem otsi Eestist mõni korralik, hooldusajalooga masin, maksa natukene rohkem kui kõige odavamad rondid ja oled pärast rahul.

Mis autot otsid kui saladus pole?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 04.09.13 07:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kristenroose
Hey! Siia võiksite kirjutada siis, oma kogemusest välismaalt auto toomisega. Tean, et on ka palju tünga tegijaid eriti Saksamaal just suunatud välisriigist klientidele. Mis auto tõid, mille kaudu, mis transpordiga ja kas tasus end ära. Plaan on endalgi midagi ehk tuua. Aitäh!

Tõin sõiduauto Poola kaudu autotranspordiga ja tasus end ära. Oled nüüd targem või soovid terviklikku äriplaani näha?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
wookie
huviline



Registreerunud 21.02.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A80 B4 Quattro 2.6 '94, VW Passat 4Motion '01, Audi A6Q C7 '11

postitati 04.09.13 11:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kristenroose
Saavutada tahaks hea auto hea hinnaga.. :D


Kasuta vahendajat, ära mine ise autot tooma. Mina olen www.docs.ee teenusega väga rahul.

Mõned näpunäited:
Otsi masinaid, mida müüvad ametlikud esindused, kasuta vahendaja juures ainult premium teenust, mille korral vahendaja vastutab auto seisukorra eest ja kohustub oma kuludega asja parandama, kui seisund ei vasta reklaamitule. Kui vahendaja pole nõus sinu valitud masinat premium teenusega vahendama, siis pole see hea auto.
Uuri vahendaja kaudu alati auto tausta, eelistada võiks masinaid, mis ei ole osalenud plekimõlkimises, kuid iga väike stangekõks ei tähenda veel, et masin katki oleks - kasuta common sense'i. Kui saad vahendajalt masina VIN koodi, kasuta https://erwin.audi.com/ teenust (tasuline aga mitte kirves), et uurida, mis selle masina varustus tehase andmetel olema peab - kontrolli, kas kõik sulle oluline on olemas ja kas see vastab sellele, mida reklaamitakse.
Ära looda, et saad kohe esimese valikuga täppi - mina praakisin vist mingi 10 masinat välja, enne kui leidsin selle, mis mulle sobis, hiljem docs.ee esindaja ütles, et see on täiesti tavaline...

Vajadusel vali kallim masin kui alguses plaanisid (Saksamaal maksavad korralikud autod õiglast hinda), tehes kasvõi liisinguperioodi aastakese jagu pikemaks - kui ikka tundub, et sinu hinnapiiri sisse ei mahu korralikke isendeid, siis tuleb hinnapiiri laiendada või varustustaset vähendada. Kui rahakott kannatab, vali masin, millel on veel tehase garantii.

Ma arvan, et sedasi tehess saad hea auto. Aga valmis peab olema selleks, et see auto maksab rohkem kui Leedus kokku keevitatud ja keritud odoga masinad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 04.09.13 11:52 Tsiteeri


Milline on autoostu eelarve? Milliseid keeli valdad? Kui palju on võimalik selleks protsessiks isiklikku aega pühendada, kuskil kohal viibida?
Paratamatult ei saa võrrelda kellegi kogemust, kui lähteandmed ei kattu.

Tsitaat:
Algselt postitas: Kristenroose
Saavutada tahaks hea auto hea hinnaga.. :D



- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
aadumees
huviline



Registreerunud 23.08.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 04.09.13 15:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Lauri_O
Kui on head nn "handlerid" välismaal siis teenid ikka meeletuid kasumeid toomise pealt, muidugi tekib küsimus kohe et miks peaks mingi võõras autotooja müüma suvalisele huvilisele odava raha eest kui teine on nõus maksma 2 korda rohkem, iseasi kui tunned toojat. Hetke seisuga pole Saksast midagi tuua just vastupidi pigem kuna seal on auto hinnad taas üles puhvitud, kui siis ainult spagetimaalt tuua, sealt kannatab väga hea raha eest korralikke masinaid tuua. Muidugi internetist tuhnides ei leia ühtegi lehte kus on odava raha eest autod müüa.


mis asi on meeletu kasum ? Suuri kasumeid võid teenida paari vanuste autodega, vanematega mitte nii väga... Kui ikka hea kasu peale minna, siis peavad su käed ka kuldsed olema. Point selles, et elatist teenides ei leia häid autosi hea hinnaga, mis kohe müügiks läheks. Kui ikka tahad ära elada siis pead ikka oskama ka midagi, või siis kasutad odavat tööjõudu. Üldjuhul kui oled juba ärimees ja endale nime teinud siis ostad autosi pimesi kindla või kindlate handlerite käest. Ja muidugi hind oleneb sellest, mis moodi handlerid autod saavad ostavad. Ja siis tuleb eestis väike iluravi(vajadusel suurem) ja müüki. Ja need spagetimaa autod on üldjuhul ühed suurimad iluravi vajajad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Lauri_O
huviline

Avatar


Registreerunud 04.02.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 2.5 TDI A4; 2x 2.8 A6 Q; Audi S8.

postitati 04.09.13 16:17 Tsiteeri


Tsitaat:
mis asi on meeletu kasum ? Suuri kasumeid võid teenida paari vanuste autodega, vanematega mitte nii väga... Kui ikka hea kasu peale minna, siis peavad su käed ka kuldsed olema. Point selles, et elatist teenides ei leia häid autosi hea hinnaga, mis kohe müügiks läheks. Kui ikka tahad ära elada siis pead ikka oskama ka midagi, või siis kasutad odavat tööjõudu. Üldjuhul kui oled juba ärimees ja endale nime teinud siis ostad autosi pimesi kindla või kindlate handlerite käest. Ja muidugi hind oleneb sellest, mis moodi handlerid autod saavad ostavad. Ja siis tuleb eestis väike iluravi(vajadusel suurem) ja müüki. Ja need spagetimaa autod on üldjuhul ühed suurimad iluravi vajajad.



No suur kasum on juba see kui ühe auto eest ikka puhast kasumit 1000.- euri teed või ei? Teatud margid müüvad hästi ja teatud jama pole mõtet üldse tuua nagu nt jaapani saasta. Nu need mõned kriimud ja pisikesed mõlgid mis spagetimaa autodel on köömes arvestades mis hindadega neid kätte sealt saab. Kohe kindlasti on igal ühel omad kindlad handlerid kes otsivadki autosid ainult sinule või siis sinu autopoele ja on ka oma kindlad treilerivennad kes lasevad koguaeg sama ringi nii muutuvad kulud minimaalseteks, ise olen keskmiselt ühe autole kulutanud mingi 1000.- ja siis on auto tibitobi korras, pestud, poleeritud, veermik, pisike värv kui tarvis ja treiler.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
aadumees
huviline



Registreerunud 23.08.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 04.09.13 17:05 Tsiteeri


nii nüüd tuleb mängu AEG. Kui kiiresti sa suudad selle auto maha müüa. Kui sa nädalaga auto maha müüd siis see on selge kasum. Aga kui sa teed seda kuu või rohkem, siis on asi minu silmis jaoks täbar. Muidugi kui mul on 10 autot siis pole hullu aga ühe või kahe autoga on see vägagi jama.
Ma ei tea mis autosi sa vahendad, aga ju sa saad siis väga hea hinnaga autosi kätte kui saad 1000.- keskmiselt autole alla panna ja nagu aru saan mitte ise tehes, no muidugi miinus treila mingi 500?. ja siis tonn veel kasu.
Jaapanlastega pole kogemust aga niipalju kui mina neid vaadanud olen siis on nad euroopas suht kallid. Sellepärast pole mõtekas?.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 04.09.13 17:22 Tsiteeri


Mehed, kasumist rääkitakse alati protsentides! 1000 võib iseenesest suur number paista, aga juba isegi 10000-se auto pealt kõigest 1000 teenida (eeldades, et see ei toimu igapäevaselt) on kapitali narrimine.

Just vanade pannidega on võimalik kõige suuremat kasumit teenida - ostad 500-ga, pesed puhtaks, riputad lõhnakuuse sisse ja müüd 1000-ga. Tehke protsendi poolest mõne uuema ja kallimaga järele! Aga piiri tagant neid enam loomulikult tuua ei tasu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Lauri_O
huviline

Avatar


Registreerunud 04.02.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 2.5 TDI A4; 2x 2.8 A6 Q; Audi S8.

postitati 04.09.13 18:33 Tsiteeri


No hetkel on kuum teema Audi A6-ed 2006- 2010, need saad spagetimaal 6000-7000 kiloga kätte ja siis sinna juurde treila 500, pesu 100, sillad 200, ja nipet näpet veel, aga mis nad eestis maksavad, alla 10 kilo pole ühetgi korralikku saada millel oleks mõistlik läbisõit ja lisasid. Kasumi võib igaüksd ise arvutada ja keskmiselt müüd masinat mingi 1 kuu või 2 kuud aga kui sul on platsis ikka 5 massinat siis ju pole vaja muuga tegeledagi. Aga kui teemasse tagasi tulla siis soovitan küll mitte hakata jamama ise toomisega kui varem käinud ja näinud pole, kuna see tuleb lõppude lõpuks kallim kui eestist osta, õpi Itaalia keel selgeks ja anna minna, too palju jaksad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Raika42
klubiliige



Registreerunud 16.11.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c4 2,5tdiQ; S6 c5 4,2Q; A4 b5 2,8Q

postitati 04.09.13 19:09 Tsiteeri


Itaalia autodega ka paras jama.
Enamustel on ikkagi kerel pea igal paneelil peotäis pahtlit. Küll näinud Itaaliast toodud autosid, mis esmapilgul tunduvad ilusad, siledad ja läikivad, aga ühel päeval, õiges valguses ja õige nurga alt vaadates avastad, et poolel autol kumavad läbi värvi eksentriklihvija spiraalikesed. Kui seal sattuda mingisse suurlinna, on tegelikult täielik haruldus kui kohtad autot, millel kõik kere paneelid sama kujuga on, mis tehasest välja tulles.
Samuti on seal sõitvad autod ikkagi hoopis teise kliima jaoks ehitatud, esimene asi, mis teha tuleb tihtipeale, on termostaadi vahetus jne, et talvel üldse sooja saada.
5-6 aasta vanustel masinatel vast seda probleemi ei kohta, aga vanematel on tihtipeale ka armatuurid pragunenud ja muud plastik- kummidetailid võrdlemisi väsinud, kuna aastaringne päikesekuumus teeb oma töö....
Samas jälle roostet esineb kindlasti vähem kui kaua aega meil või läheduses sõitnud autodel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 04.09.13 19:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Raika42
Itaalia autodega ka paras jama.
Enamustel on ikkagi kerel pea igal paneelil peotäis pahtlit. Küll näinud Itaaliast toodud autosid, mis esmapilgul tunduvad ilusad, siledad ja läikivad, aga ühel päeval, õiges valguses ja õige nurga alt vaadates avastad, et poolel autol kumavad läbi värvi eksentriklihvija spiraalikesed. Kui seal sattuda mingisse suurlinna, on tegelikult täielik haruldus kui kohtad autot, millel kõik kere paneelid sama kujuga on, mis tehasest välja tulles.
Samuti on seal sõitvad autod ikkagi hoopis teise kliima jaoks ehitatud, esimene asi, mis teha tuleb tihtipeale, on termostaadi vahetus jne, et talvel üldse sooja saada.
5-6 aasta vanustel masinatel vast seda probleemi ei kohta, aga vanematel on tihtipeale ka armatuurid pragunenud ja muud plastik- kummidetailid võrdlemisi väsinud, kuna aastaringne päikesekuumus teeb oma töö....
Samas jälle roostet esineb kindlasti vähem kui kaua aega meil või läheduses sõitnud autodel.


Mitu korda ja kus sa oled Itaalias käinud, mitu autot toonud ja see termostaadi jutt on ikka väga BS. Ja mis seal veel teistmoodi on ehitatud? Sellised üldistused on täpselt sama jama, kui öelda , et külas X elavad ainult idioodid. Lollidelt võetakse igal pool raha ära, mis ongi kapitalismi eesmärk. Kas oled näinud 5a. meil ja sama palju Itaalias sõitnud autot põhja alt?


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mtaudi
huviline



Registreerunud 26.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Golf Variant '17

postitati 04.09.13 19:47 Tsiteeri


Muuseas - Raika42 jutt on suures osas puhas tõde.

Ehitusmehed oskavad pahtlit kasutada, termostaadid on seest tühjad jne. Been there, done that - ehk ise oman Itaaliast toodud isendit ja kõik need loetletud vead on suuremal või vähemal määral küljes. Termostaati ei olnud, ehk sisu oli välja võetud ja puhas läbijooks. Tagatiiva pealt sai pea kilo pahtlit eemaldatud ja plekk korda tehtud, mis Itaalias pahtlist oli ülesse ehitatud. Nüüd muidugi korras ja plekksepp tegi tiiva korda, nagu see oleks pidanud kohe tehtama. Roostet ei olnud, aga üks hetk lõi välja, et on pahteldatud - ehk pahtel lahti ja rooste kohe peale. Tüüpiline sealtmailt toodud auto. Tasub ettevaatlik olla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Raika42
klubiliige



Registreerunud 16.11.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c4 2,5tdiQ; S6 c5 4,2Q; A4 b5 2,8Q

postitati 04.09.13 19:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann

Mitu korda ja kus sa oled Itaalias käinud, mitu autot toonud ja see termostaadi jutt on ikka väga BS. Ja mis seal veel teistmoodi on ehitatud? Sellised üldistused on täpselt sama jama, kui öelda , et külas X elavad ainult idioodid. Lollidelt võetakse igal pool raha ära, mis ongi kapitalismi eesmärk. Kas oled näinud 5a. meil ja sama palju Itaalias sõitnud autot põhja alt?


Ei ole ühtegi autot toonud, mul vähe teised hobid. Aga mitu autot ma oleks pidanud tooma, et vahet teha sirgetel plekkidel ja kõveratel plekkidel? Kas selleks peab proffessionaalne autovahendaja olema, et maha sõidetud külgi ja pragunenud värviga, muljutud stangesid ära tunda?
Kui Sa vaevud mu postituse viimase lause läbi lugema, siis vastuse oma põhjaalusele küsimusele saad just sealt- See oli tõepoolest üldistaval mõeldud.
Kui me räägime 5 aastat vanast autost, siis võibolla tõesti on mu termostaadi jutt BS, aga soojema kliima jaoks on näiteks 10a vanadel autodel madalama temperatuuri pealt avanev termostaat. Vahe, tõepoolest, ei ole suur (anna andeks, peast ei mäleta) aga piisav, et talvel mootori temperatuur 90 peal ei püsi.
Küladest, lollidest ja kapitalismist ei rääkinud ja ei oska kommenteerida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 04.09.13 20:37 Tsiteeri


+1
Eelarvamused ja külajutud on saatanast. A la istmesoojenduste või säärase puudumine võib veel kuidagi mingis regioonis teema olla aga termostaadi teema on küll puhtalt vana ja värskendusteta külajutt, mida ei kannata lahmivalt levitada. Lisaks kõigele on selle taustal veel üks oluline aspekt - ekspordiks müüdud saksa autod on algse müügihinna poolest juba odavamad kui saksa siseturu jaoks toodetud autod. Kõik see väljendub ka kasutatud autode hinnas ja järelturus, kw jne seadusandlusest rääkimata. Pahtli ja pleki teema on pigem pahatahtlikuse valdkond ja selle sidumine mingi konkreetse riigiga on vähe viisakamalt väljendades meelevaldne.
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: Raika42
Itaalia autodega ka paras jama.
Enamustel on ikkagi kerel pea igal paneelil peotäis pahtlit. Küll näinud Itaaliast toodud autosid, mis esmapilgul tunduvad ilusad, siledad ja läikivad, aga ühel päeval, õiges valguses ja õige nurga alt vaadates avastad, et poolel autol kumavad läbi värvi eksentriklihvija spiraalikesed. Kui seal sattuda mingisse suurlinna, on tegelikult täielik haruldus kui kohtad autot, millel kõik kere paneelid sama kujuga on, mis tehasest välja tulles.
Samuti on seal sõitvad autod ikkagi hoopis teise kliima jaoks ehitatud, esimene asi, mis teha tuleb tihtipeale, on termostaadi vahetus jne, et talvel üldse sooja saada.
5-6 aasta vanustel masinatel vast seda probleemi ei kohta, aga vanematel on tihtipeale ka armatuurid pragunenud ja muud plastik- kummidetailid võrdlemisi väsinud, kuna aastaringne päikesekuumus teeb oma töö....
Samas jälle roostet esineb kindlasti vähem kui kaua aega meil või läheduses sõitnud autodel.


Mitu korda ja kus sa oled Itaalias käinud, mitu autot toonud ja see termostaadi jutt on ikka väga BS. Ja mis seal veel teistmoodi on ehitatud? Sellised üldistused on täpselt sama jama, kui öelda , et külas X elavad ainult idioodid. Lollidelt võetakse igal pool raha ära, mis ongi kapitalismi eesmärk. Kas oled näinud 5a. meil ja sama palju Itaalias sõitnud autot põhja alt?



- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 04.09.13 21:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Lauri_O
No hetkel on kuum teema Audi A6-ed 2006- 2010, need saad spagetimaal 6000-7000 kiloga kätte ja siis sinna juurde treila 500, pesu 100, sillad 200, ja nipet näpet veel, aga mis nad eestis maksavad, alla 10 kilo pole ühetgi korralikku saada millel oleks mõistlik läbisõit ja lisasid.
Mis on nende Itaaliast tulnud 6000-7000EUR masinate läbisõit, ilma kerimata?


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 04.09.13 21:34 Tsiteeri


Mis kogemusi nii eriliselt ikka võib olla? Mul sõber käis ihuüksi Saksamaal ja tõi sealt 1100 euro eest 80 avant 1,9tdi ära - sõitis siis sellega kordagi peatumata otse Tallinnani välja ilma suuremate vahejuhtumiteta. Miski üle aasta on auto käigus olnud ja vaid mõned pisivead on tehnikas leidunud.

Endal võttis ka kukalt kratsima, kuigi on kaks autot omal ajal ära toonud - ise on ka Šveitsist korra peatumata tagasi tulnud, aga olime siiski kahekesi ning sõitsime vahetustega - ja ikkagi oli lõpuks suht kapsas...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
urki
huviline



Registreerunud 31.01.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: MB 212 3,5 TDI,MB 212 CNG,A4 Q

postitati 05.09.13 03:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Mitu korda ja kus sa oled Itaalias käinud, mitu autot toonud ja see termostaadi jutt on ikka väga BS. Ja mis seal veel teistmoodi on ehitatud? Sellised üldistused on täpselt sama jama, kui öelda , et külas X elavad ainult idioodid. Lollidelt võetakse igal pool raha ära, mis ongi kapitalismi eesmärk. Kas oled näinud 5a. meil ja sama palju Itaalias sõitnud autot põhja alt?

Mina olen seal maal viibinud küll suure auto roolis aga ikkagi.Enamus sõiduautod on lömmis ja pahtlit pannakse majade tagahoovis peoga peale,et auto enamvähem välja näeks.Kuna kohalikud liikluskultuurist eriti kinni ei pea siis neid matse ikka tekib.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 05.09.13 04:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: generaator M
Mis kogemusi nii eriliselt ikka võib olla? Mul sõber käis ihuüksi Saksamaal ja tõi sealt 1100 euro eest 80 avant 1,9tdi ära - sõitis siis sellega kordagi peatumata otse Tallinnani välja ilma suuremate vahejuhtumiteta. Miski üle aasta on auto käigus olnud ja vaid mõned pisivead on tehnikas leidunud.

Endal võttis ka kukalt kratsima, kuigi on kaks autot omal ajal ära toonud - ise on ka Šveitsist korra peatumata tagasi tulnud, aga olime siiski kahekesi ning sõitsime vahetustega - ja ikkagi oli lõpuks suht kapsas...


Vot milleks kõik inimesed valmis on mingi autosara ja mõne euro nimel. Uskumatu kui paigast ära võivad olla väärtushinnangud.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KuldarA
huviline



Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 05.09.13 06:20 Tsiteeri


Üks asi, mida peale istmesoojenduse Itaalia masinatelt ei leia on Webasto, olgu siis puldiga või ilma. See on jälle Eesti talvel päris hea lisa. Olen nõus, et saab ilma hakkama, aga ma ühe talve sõitsin Itaalia autoga ja selleks talveks otsin kindlasti Saksa või Eesti päritolu masina, millel on vastavad lisad olemas.

Teine asi, mida olen märganud on tihti puudulik ajalugu esinduses st sakslaste "ordnungi" vastu ei saa.

Muidugi on ka erandeid...


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3  4
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 45.2% - SQL: 54.8%]